Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2001, 15:59
Kiko_13
Kiko_13 is offline
ik vroeg me af of iemand echt intresse toont in het met de tweede fase veel te snel er in geknalde vak ckv..

het is niet goed doordacht, het zit gewoon niet goed in elkaar en het gaat nergens over...

of is dit alleen zo bij ons op school?

reagaar vooral....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2001, 12:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
tuurlijk ben je niet de enige... volgens mij is er bijna niemand die ckv leuk vindt!!!!
het enige wat er een voordeel van is: je mag gratis naar de bioscoop haha, verder kan ik niks leuks verzinnen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 12:15
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Ik heb het nooit gehad, maar ik moest laatst een lokaal opruimen waarin ckv werd gegeven op dat moment, en het zag er toch wel erg intresasnt uit?
Ik mocht ook ff het een en ander maken, en tis toch best leuk en nuttig iets van kunstgeschiedenis te weten e.d.?
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 15:08
Kiko_13
Kiko_13 is offline
Citaat:
Secreet schreef:
tis toch best leuk en nuttig iets van kunstgeschiedenis te weten e.d.?

dit is zeker waar en ik denk dat dit ook wel handig kan zijn, maar hebben scholieren die geen tweede fase hebben gehad deze kennis dan niet?

Ik bedoel het vak zit gewoon niet goed in elkaar, zoals het eerst was met alleen tekenen, en daar dan een onderdeel kunstgeschiedenis is, is naar mijn mening beter dan de huidige situatie....
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 16:00
Verwijderd
ckv is idd te snel ingevoerd. De regering heeft 1 jaar gewenning gegeven, maar het hadden er IMHO minstens 3 moeten zijn. En over het vak zelf? Ach, ik ben tenminste 4 keer gratis naar de bios geweest
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:02
kermie
kermie is offline
Kan nou niemand hier het woord interesse of interessant goed spellen?!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:00
Verwijderd
Citaat:
kermie schreef:
Kan nou niemand hier het woord interesse of interessant goed spellen?!
1) Mierenneuken?
2) Typfouten kunnen ook
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 15:58
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb zeg maar ( nu nog ) CKV 0 ( cultuurgeschiedenis )
En dat vind ik wel een van de leukste vakken ja.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 12:52
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Ik vindt CKV super, en ik heb tekenen en kunstgeschiedenis...
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 16:37
punkyfish
punkyfish is offline
het spijt me zeer maar ik vin ckv ut leukste vak op sgoowl mja, boeje... laat mij
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 17:39
Kiko_13
Kiko_13 is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Ik vindt CKV super, en ik heb tekenen en kunstgeschiedenis...

alsjeblieft leer mij dan de lol ervan in te zien....
misschien een schriftelijke cursus beginnen;

"Hoe leer ik ckv waarderen"

zou het goed doen onder de tweede fase leerlingen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 13:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Kiko_13 schreef:
alsjeblieft leer mij dan de lol ervan in te zien....
misschien een schriftelijke cursus beginnen;
"Hoe leer ik ckv waarderen"
zou het goed doen onder de tweede fase leerlingen denk ik...

haha, ik doe zeker weten mee!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 15:57
15 Enrique
15 Enrique is offline
Nou CKV is echt nog niet zo'n kut vak. Mischien ligt het aan de leraar. Wij hebben echt een schat van een meid voor de klas staan. Echt les krijgen we niet, af en toe eens een stukje lezen, en daarna zeggen wat je er zelf van vind. heel relaxt. Alleen die culturele activiteiten zijn klote. Als jullie naar de film Death in Vanise moeten wes ik jullie sterkte. Die film is ZOOO saai. Maarja nog een paar weken en dan ben ik ervan af. Heb ik weer zo'n saai sudie uur erbij. Dan liever toch wat lachen bij CKV.
__________________
B.B.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 17:32
Kiko_13
Kiko_13 is offline
Citaat:
15 Enrique schreef:
Nou CKV is echt nog niet zo'n kut vak. Mischien ligt het aan de leraar. Wij hebben echt een schat van een meid voor de klas staan. Echt les krijgen we niet, af en toe eens een stukje lezen, en daarna zeggen wat je er zelf van vind. heel relaxt. Alleen die culturele activiteiten zijn klote. Als jullie naar de film Death in Vanise moeten wes ik jullie sterkte. Die film is ZOOO saai. Maarja nog een paar weken en dan ben ik ervan af. Heb ik weer zo'n saai sudie uur erbij. Dan liever toch wat lachen bij CKV.
tijdens de lessen is het ook best relax, ik bedoel onze leraren brengen vrij weinig in de les,
maar het probleem zit hemin die activiteiten, ik bedoel ik zit op vwo en dan moet ik in twee jaar tien culturele activiteiten bezoeken,
hoezo proberen cultureele ervaring erin te pompen?

neehj, ik ben er nog steeds tegen.....


Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 23:05
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
CKV is vreselijk omdat ze je verplichten overal naar toe te gaan...en als ze dat nou es voor ons gingen betalen...maar wij hebben nog geen CKV bonnen binnen dus wij betalen de volle mep...
En dan die verslagen overal van...wargh!
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 09:28
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
ik vinnut toevallig wel een interessant vak. Misschien ga ik er wel op door.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:27
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Wij hebben een gygantische rotlerares. Nooit laat ik wat merken, maar zij verdient het bijna om te laten weten hoe irritant het is om van haar les te hebben. De dingen die je in de les doet verder zijn zo'n ramp nog niet. Beetje op stencils antwoorden invullen, beetje lullen en er komt wel wat uit. Wat ik erger vind zijn de culturele activiteiten.. En of ik er later mee door wil gaan? Dat NOOIT
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 11:29
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind CKV ook een van de leukere vakken op die vage school waar ik op zit

Het is zo dat het allemaal slecht geregeld is, maar ja je moet zelf er t beste van maken, toch? 2e fase was toch zelfstandigheid enzow? (2e fase sux, daar niet van )
Cultuur is best interessant, als je je er voor open stelt. Als je geen zin hebt, doe dan net alsof je het interessant vindt.

grtxxx Juliah
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2001, 10:11
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Bij ons was het ook wel leuk, naja dat vondt niet iedereen, maar ik maakte het voor mezelf leuk, het is gewoon wat je er zelf van maakt, als je zelf een leuke ingeving aan de materie kan geven maak je het vanzelf leuk!
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 10:41
Minoes
Minoes is offline
heeyy
nou, bijna iedereen is super negatief....
ik vind ckv een hartstikke leuk en interessant vak!! we kijken video's, gaan naar de film, doen toneelstukjes, wat zeuren jullie nou?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:23
Verwijderd
AAAARGH! CKV2 sucks, moet vandaag voor m'n schoolexamen leren maar ik word er helemaal gek van. Wat een onzin, ben blij dat ik er bijna van af ben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 10:35
JediJoel
Avatar van JediJoel
JediJoel is offline
Tja, die biosbonnen zijn wel leuk. Maar verder ben ik er nooit (letterlijk) Kslaap liever uit, en de lerares schrijft me nooit op.
__________________
Mithhuanion; Poet and Writer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:16
17GIZMO
17GIZMO is offline
iem antwoorden van droom of helden???

uhh...ckv....misschien leuk als je 30 ben
__________________
Grtzzz
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:09
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
aarrgghh mogen jullie gewoon gratis naar de bios?? hoe flikken jullie dat heyy
wij krijgen niks.. alleen zo'n dom cjp pasje.. waar je toch niks mee kunt.
En ckv is echt een kutvak.
Je leert er niks van.. en je tis zonde van je tijd.. om naar al die instellingen enzo te gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:54
Rene1984
Rene1984 is offline
Citaat:
17GIZMO schreef:
iem antwoorden van droom of helden???

uhh...ckv....misschien leuk als je 30 ben

30? zullen we maar het dubbele nemen, als je met de VUT bent en verder niets beters te doen hebt, dan is CKV heeeeel misschien nog wel iets om over na te denken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 21:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Minoes schreef:
heeyy
nou, bijna iedereen is super negatief....
ik vind ckv een hartstikke leuk en interessant vak!! we kijken video's, gaan naar de film, doen toneelstukjes, wat zeuren jullie nou?
wat zeuren we nou? 10 keer in 2 jaar een culturele activiteit (max. 4 keer bios) en er dan een verslag van maken (oke.. s.com helpt een hoop )
en ja, jullie kijken misschien video's en doen toneelstukjes...
Wij moeten naar dansvoorstellingen (op video) kijken, saaie teksten luisteren, opdrachten uit een ultra saai boek maken en verder een beetje gelul van die docent (type aarrgghh) aanhoren
dat zeuren we (nou ja, ik iig) nou!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:29
Verwijderd
Ckv23 is het leukste vak wat ze op school geven...
kunstgeschiedenis is zeker interessant, en handvaardigheid is leuk omdat je creabea bezig bent...
Misschien leer je niets van handvaardigheid, maar het is gewoon een manier van ontspanning... je moet gewoon een beetje fantasie hebben...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 14:30
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ckv23 is het leukste vak wat ze op school geven...
kunstgeschiedenis is zeker interessant, en handvaardigheid is leuk omdat je creabea bezig bent...
Misschien leer je niets van handvaardigheid, maar het is gewoon een manier van ontspanning... je moet gewoon een beetje fantasie hebben...
Uhm... ik weet niet of je het weet.. maarre ckv heeft niks met handvaardigheid te maken.
Nou alleen dat je verslagen moet maken.. met je handen.. haha.
Maar okee je verwart het geloof ik met een ander vak ofzo.. want ckv 2 is kunstgeschiedenis.. en 3 is drama.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
icegirl.com schreef:
Uhm... ik weet niet of je het weet.. maarre ckv heeft niks met handvaardigheid te maken.
Nou alleen dat je verslagen moet maken.. met je handen.. haha.
Maar okee je verwart het geloof ik met een ander vak ofzo.. want ckv 2 is kunstgeschiedenis.. en 3 is drama.
Sorry schat...
ik verwar helemaal niks...
bij ons op school is ckv3 handvaardigheid of muziek...
Ik weet van andere scholen bij mij in de buurt dat ze ook bijvoorbeeld tekenen of/en drama als ckv3 aanbieden ipv. handvaardigheid of muziek...
Dus de invulling van ckv3 kan op iedere school anders zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:28
garnalenpeller
garnalenpeller is offline
ik hoorde hier op dit forum iemand zeggen dat je gratis naar de bios mag. nou bij ons mag dat dus niet. mag je mooi de volle mep betalen voor die culturele shitzooi. ja krijg je 1 euro korting met je CJP-pas ofzo nou joepieeeeeee
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:56
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ckv2 vind ik anders wel interessant hoor Ckv3 (beeldende vorming) is nutteloos en ckv1 is heeel veeeeel werk, maar op zich best wel leuk, nie nuttig. Oh well...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.