Oud 12-11-2004, 20:06
Diian..!!
Avatar van Diian..!!
Diian..!! is offline
Zou je abortus plegen als je ongewenst zwanger bent geraakt, maar het wel je eigen schuld is.. i.v.m. Onveilig enzo.?

Wanneer zal je wel of niet abortus plegen..??
__________________
www.adhg.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 20:20
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Wanneer ik wel of niet abortus laat plegen hangt absoluut niet af van de manier waarop ik zwanger ben geraakt.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
gosh
dat kun je pas antwoorden als het je overkomt (zwanger raken).

Maar op mijn leeftijd denk ik eigenlijk niet dat ik een abortus zou doen als het mijn eigen schuld was (of ook in geval van een ongelukje).
k ben 24 btw.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:22
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ik zou het niet weten.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ligt er maar net aan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:29
x* princess *x
Avatar van x* princess *x
x* princess *x is offline
denk niet dat ik een abortus plegen over mun hart zou krijgen..
__________________
* x princess of love x *
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Buiten het feit dat ik nooit zwanger zal zijn ben ik pertinent tegen abortussen muv situaties waarin de moeder anders in levensgevaar verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:46
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 20:35 :
Buiten het feit dat ik nooit zwanger zal zijn ben ik pertinent tegen abortussen muv situaties waarin de moeder anders in levensgevaar verkeerd.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:47
Verwijderd
Als het m'n eigen schuld zou zijn zou ik het niet laten weghalen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:47
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 20:35 :
Buiten het feit dat ik nooit zwanger zal zijn ben ik pertinent tegen abortussen muv situaties waarin de moeder anders in levensgevaar verkeerd.
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 20:35 :
Buiten het feit dat ik nooit zwanger zal zijn ben ik pertinent tegen abortussen muv situaties waarin de moeder anders in levensgevaar verkeerd.
Verkrachte vrouwen mogen het kind houden van jou?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:12
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 21:11 :
Verkrachte vrouwen mogen het kind houden van jou?
Dat mogen ze. Jij wilt ze gaan verbieden het kind te houden?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:15
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Of in andere woorden:

Ze moeten ze houden? Aangezien zwangerschap d.m.v. een verkrachting nou niet gelijk leid tot een levensgevaarlijke situatie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:12 :
Dat mogen ze. Jij wilt ze gaan verbieden het kind te houden?
Nee, ze hebben van mij de vrije keus. Vrouwen die zwanger zijn geraakt van een verkrachting moeten bevallen van jou?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:21
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 21:19 :
Nee, ze hebben van mij de vrije keus. Vrouwen die zwanger zijn geraakt van een verkrachting moeten bevallen van jou?
Nee, hoewel ik er zelf persoonlijk zeer tegen op ben kan ik er begrip voor opbrengen dat mensen die dmv. incest of verkrachting zwanger zijn geraakt het kind aborteren. In alle andere gevallen vind ik het walgelijk en gemakzuchtig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:22
Verwijderd
Ik denk dat je, als je spreekt over gemakzuchtig, geen idee hebt wat de implicaties van een abortus zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:23
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 21:22 :
Ik denk dat je, als je spreekt over gemakzuchtig, geen idee hebt wat de implicaties van een abortus zijn.
Ik geloof niet dat ik ze allemaal overzie nee, maar dat doe jij ook niet en, belangrijker, ik geloof dat de meeste vrouwen die abortus doen dat ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:23 :
Ik geloof niet dat ik ze allemaal overzie nee, maar dat doe jij ook niet en, belangrijker, ik geloof dat de meeste vrouwen die abortus doen dat ook niet doen.
Ik geloof dat er geen vrouw te vinden is die een abortus laat plegen uit gemakszucht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2004, 21:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 21:24 :
Ik geloof dat er geen vrouw te vinden is die een abortus laat plegen uit gemakszucht.
Dat mag je geloven.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:27
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:21 :
Nee, hoewel ik er zelf persoonlijk zeer tegen op ben kan ik er begrip voor opbrengen dat mensen die dmv. incest of verkrachting zwanger zijn geraakt het kind aborteren. In alle andere gevallen vind ik het walgelijk en gemakzuchtig.
normaal lul jij al onzin ,maar dit
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:29
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-11-2004 @ 21:27 :
normaal lul jij al onzin ,maar dit
Vervelend zeg. Is het zo erg dat ik waarde hecht aan ongeboren leven?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:34
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Het hangt van veel dingen af. Ben ik zwanger geraakt door verkrachting, m'n leefomstandigheden etc.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:46
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Ik ben pertinent vóór abortus, dwz dat iedereen die zwanger is van mij de keuze moet hebben om voor abortus te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:46
jet
Avatar van jet
jet is offline
dit alles is uiteraard makkelijk te zeggen door mark. sinds hij geen meisje is

en ik begrijp de gevolgen heel goed. er is hier laatst iemand overleden aan een abortus
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:50
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:46 :
dit alles is uiteraard makkelijk te zeggen door mark. sinds hij geen meisje is
Ik heb net zoveel of meer ervaringen met abortussen en tienerzwangerschappen als jou. Hoeveel ervaring heb jij, als meisje, met abortussen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 21:51
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:50 :
Ik heb net zoveel of meer ervaringen met abortussen en tienerzwangerschappen als jij. Hoeveel ervaring heb jij, als meisje, met abortussen?
afgezien van het feit dat het je heel weinig aangaat heb ik er zeker genoeg ervaring mee om er over te oordelen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:51 :
afgezien van het feit dat het je heel weinig aangaat heb ik er zeker genoeg ervaring mee om er over te oordelen
Ik ook, maar dat ik een man ben heeft daar weinig mee te maken dus dat je dat erbij sleept is een beetje een zwaktebod.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:53
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:52 :
Ik ook, maar dat ik een man ben heeft daar weinig mee te maken dus dat je dat erbij sleept is een beetje een zwaktebod.
het enige wat ik zeg is dat jij nooit met het probleem zal zitten. jij kan neuken wat je wil, maar uiteindelijk weten we allemala dat als er iemand zwanger word het het meisje is. en dat zij toch echt wel met de grootste problemen zit.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:55
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:53 :
het enige wat ik zeg is dat jij nooit met het probleem zal zitten. jij kan neuken wat je wil, maar uiteindelijk weten we allemala dat als er iemand zwanger word het het meisje is. en dat zij toch echt wel met de grootste problemen zit.
Dat klopt, maar dat weet je als je aan seks begint.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:56
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:55 :
Dat klopt, maar dat weet je als je aan seks begint.
ja, maar dat was mijn punt niet. wat jij zegt is dus dat een meisje maar moet uitkijken als ze aan seks begint, voor een jongen maakt t niet uit? nou een meisje word van zichzelf neit zwanger

maargoed mijn punt: als je zwanger bent, en het is niet gewenst dan moet je het kunnen laten aborteren
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes

Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:58
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:56 :

maargoed mijn punt: als je zwanger bent, en het is niet gewenst dan moet je het aborteren
moeten nog wel?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:58
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 21:58 :
moeten nog wel?
het meot een mogelijkheid zijn
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:00
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:58 :
het meot een mogelijkheid zijn
dat is mijn standpunt ook. Persoonlijk hecht ik niet zoveel waarde aan ongeboren leven, en ik denk daarbij zeker niet vanuit een godsdienstig standpunt. Ik vind dat iedereen de mogelijkheid mag hebben om abortus te plegen, omdat de gevolgen van een ongewenst kind voor jouw leven en het leven van het kind nou eenmaal ontzettend groot (kunnen) zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:01
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:56 :
ja, maar dat was mijn punt niet. wat jij zegt is dus dat een meisje maar moet uitkijken als ze aan seks begint, voor een jongen maakt t niet uit?
Ik vind dat een jongen zijn verantwoordelijkheden moet nemen. Wat ik zeg is dat als je weet wat de risico's zijn en je neemt die doelbewust dat jij je eigen incompetentie niet op een baby moet afreageren.

Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:56 :
nou een meisje word van zichzelf neit zwanger
Goh. Zonder een meisje kan een jongen ook geen kind krijgen. Gezien het risico bij vrouwen wat hoger ligt zouden ze er ook beter op moeten letten.

Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 21:56 :
maargoed mijn punt: als je zwanger bent, en het is niet gewenst dan moet je het aborteren
Lekker gemakzuchtig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:01
Verwijderd
Ik vind dat iedereen de keus moet hebben om een abortus te plegen als zij dat wil. In het geval van verkrachting, een gescheurd condoom of een anderzijds ongewenste zwangerschap.
Voor de mensen die erop tegen zijn, wat maakt een foetus in een vroeg stadium zo waardevol, terwijl deze nog geen bewustzijn/leven heeft?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
overigens vind ik wel even dat het volgende niet vergeten meot worden:
als je abortus pleegt is het niet chopchop weg met het kind en klaar. daarna zitte de meeste vrouwen nog erg lang in een dip enzo. dus het is heus niet een makkelijke oplossing. zo'n keuze is echt niet even gemaakt
edit: uiteraard zijn er ook nog dingen die tijdens de operatie mis kunnen gaan. je kan er door sterven, andere complicaties zijn ook mogelijk. veel voorkomend is ene syndroom waardoor je nooit meer kinderen kan krijgen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2004, 22:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:01 :


Lekker gemakzuchtig.
lees het bovenstaande is
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:03
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:00 :
dat is mijn standpunt ook. Persoonlijk hecht ik niet zoveel waarde aan ongeboren leven, en ik denk daarbij zeker niet vanuit een godsdienstig standpunt.
Het is bij mij niet eens echt uit godsdienstig standpunt. Ik hecht ook waarde aan het leven van ongeboren kinderen.

Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:00 :
Ik vind dat iedereen de mogelijkheid mag hebben om abortus te plegen, omdat de gevolgen van een ongewenst kind voor jouw leven en het leven van het kind nou eenmaal ontzettend groot (kunnen) zijn.
So? Je weet waar je aan begint en dat het in het begin niet makkelijk zal zijn is helemaal zo maar dat is ook een kwestie van doorzettingsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:05
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:02 :
overigens vind ik wel even dat het volgende niet vergeten meot worden:
als je abortus pleegt is het niet chopchop weg met het kind en klaar. daarna zitte de meeste vrouwen nog erg lang in een dip enzo. dus het is heus niet een makkelijke oplossing. zo'n keuze is echt niet even gemaakt
edit: uiteraard zijn er ook nog dingen die tijdens de operatie mis kunnen gaan. je kan er door sterven, andere complicaties zijn ook mogelijk. veel voorkomend is ene syndroom waardoor je nooit meer kinderen kan krijgen
Dat maakt het imho nog stommer. Niet alleen heb je vanwege wat ongemakjes die een baby zou kunnen veroorzaken abortus gepleegd maar daarna hou je nog van alles en nog wat last.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:06
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Allereerst; zolang ik niet toe ben aan een kind, het niet de
dingen kan bieden die het imho nodig heeft/verdiend, zal ik
er ook alles aan doen te voorkómen dat het zo ver komt dat
ik ongewenst zwanger word en voor die keuze kom te staan...

Mocht het dan toch gebeuren, dan denk ik dat ik liever abortus
pleeg dan een kind op de wereld zet waar ik niet aan toe ben
en/of wat ik niet kan bieden wat het nodig heeft/verdiend. Of
dat de mogelijkheid daartoe er wel moet zijn iig.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:06
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:05 :
Dat maakt het imho nog stommer. Niet alleen heb je vanwege wat ongemakjes die een baby zou kunnen veroorzaken abortus gepleegd maar daarna hou je nog van alles en nog wat last.
'' ongemakjes"

doe normal zeg. het is toch het einde van je nromale leven? als meisje (zonder steun van je ouders) kun je je school niet meer afmaken, een kutbaantje krijgen, en zal je kind ook ech een kutleven krijgen met een ongeschoolde moeder zonder geld die nooit tijd voor je heeft
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:07
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:03 :
Het is bij mij niet eens echt uit godsdienstig standpunt. Ik hecht ook waarde aan het leven van ongeboren kinderen.
ik vind zelf dat je tot een maand of 2 nog niet echt van een mens kunt spreken, maar dat is persoonlijk.

Citaat:
So? Je weet waar je aan begint en dat het in het begin niet makkelijk zal zijn is helemaal zo maar dat is ook een kwestie van doorzettingsvermogen.
Dan vind ik toch dat je ook aan het leven van het mogelijke kind moet denken, want ongewenste kinderen worden vaak verloederd. Is dat dan wat je wilt?

En tja...verantwoordelijkheid nemen...er kan zoveel misgaan. Ook met betrouwbare voorbehoedsmiddelen als de pol kan je nog best per ongeluk zwanger raken, vind je dan ook dat er geen abortus gepleegd mag worden?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:08
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:06 :
'' ongemakjes"

doe normal zeg. het is toch het einde van je nromale leven? als meisje (zonder steun van je ouders) kun je je school niet meer afmaken, een kutbaantje krijgen, en zal je kind ook ech een kutleven krijgen met een ongeschoolde moeder zonder geld die nooit tijd voor je heeft
Ongeschoold? Je zult inderdaad een moeilijke tijd door moeten gaan maar er zijn best mogelijkheden om toch nog een opleiding te regelen en een goede baan te krijgen. Je zult inderdaad hard moeten werken maar je hoeft daardoor echt niet je hele leven in een pauperbuurt te wonen met een bankrekeing waarop je rood staat hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:10
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:08 :
Ongeschoold? Je zult inderdaad een moeilijke tijd door moeten gaan maar er zijn best mogelijkheden om toch nog een opleiding te regelen en een goede baan te krijgen. Je zult inderdaad hard moeten werken maar je hoeft daardoor echt niet je hele leven in een pauperbuurt te wonen met een bankrekeing waarop je rood staat hoor.
de kans is echter verdomd groot. en intussen is de vader lekker verder gegaan met zn leven
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:11
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:07 :
ik vind zelf dat je tot een maand of 2 nog niet echt van een mens kunt spreken, maar dat is persoonlijk.
Dat is inderdaad persoonlijk.

Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:07 :
Dan vind ik toch dat je ook aan het leven van het mogelijke kind moet denken, want ongewenste kinderen worden vaak verloederd. Is dat dan wat je wilt?
Nee, maar ook gewenste kinderen worden verloederd en ongewenst staat echt niet gelijk aan verloederd.

Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:07 :
En tja...verantwoordelijkheid nemen...er kan zoveel misgaan. Ook met betrouwbare voorbehoedsmiddelen als de pol kan je nog best per ongeluk zwanger raken, vind je dan ook dat er geen abortus gepleegd mag worden?
Condoom en pil is dacht ik vrij betrouwbaar en anders neem je een voorbeeld aan makelville en blijf je celibitair. Wie niet neukt krijgt geen kind.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:11
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:05 :
Dat maakt het imho nog stommer. Niet alleen heb je vanwege wat ongemakjes die een baby zou kunnen veroorzaken abortus gepleegd maar daarna hou je nog van alles en nog wat last.
Ik vind dat je als man niet van 'ongemakjes' kan spreken. Als je ook maar een beetje verantwoordelijksgevoel hebt dan help je je vrouw/vriendin met het opvoeden van het kind, en dan heb je dus wel behoorlijk wat ongemakjes.

Daarbij komt dat die 'ongemakjes' voor de vrouw erop neerkomen dat ze sowieso de eerst 4 jaar van het leven van het kind daar ontzettend veel tijd aan kwijt is. Weg school, weg carriére.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:12
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:10 :
de kans is echter verdomd groot. en intussen is de vader lekker verder gegaan met zn leven
Niet elke vader gaat er vandoor. Hoe groot is die kans dan dat je hele leven verknald wordt en dat je een ongeschoolde hardwerkende liefdeloze moeder wordt?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:13
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:11 :

Nee, maar ook gewenste kinderen worden verloederd en ongewenst staat echt niet gelijk aan verloederd. .
Je moet toegeven dat er bij ongewenste kinderen een grotere kans op verloedering is.

Citaat:

Condoom en pil is dacht ik vrij betrouwbaar en anders neem je een voorbeeld aan makelville en blijf je celibitair. Wie niet neukt krijgt geen kind.
Jij piept heus wel anders als jij een leuke vriendin hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:13
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:12 :
Niet elke vader gaat er vandoor. Hoe groot is die kans dan dat je hele leven verknald wordt en dat je een ongeschoolde hardwerkende liefdeloze moeder wordt?
groot. en de kans dat de vader er van daoor gaat is groter dan dat de moeder er van doorgaat
maarja, ik ga stoppen hiermee, ik heb geen zin in deze discussie
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:12 :
Niet elke vader gaat er vandoor. Hoe groot is die kans dan dat je hele leven verknald wordt en dat je een ongeschoolde hardwerkende liefdeloze moeder wordt?
Als je naar de verhalen van tienermoeders kijkt best groot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo stel met kinderen / Abortus / Huwelijk
Inspire
76 12-07-2012 12:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vraag betoog nederlands
avonden
0 10-11-2010 20:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CU hekelt PvdA standpunt omtrend abortus
Kitten
101 28-10-2008 16:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortussen om klompvoetje
Sanctus
94 07-06-2006 23:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortus op tv
Saycheese
41 07-04-2004 15:26
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling Abortus is moord.
niceman1984
132 30-06-2003 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.