Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 19:41
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Hoi allemaal,
Mijn vriend heeft het uitgemaakt. Niet om iets van mij maar hij vind zichzelf te onzeker voor een relatie op dit moment, Hij zegt dat hij heel veel van me houd en me eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Hij voelt zich ontzettend gelukkig en blij als ik bij hem ben maar zodra ik weg bent maakt hij zich zo'n zorgen en piekert hij zich helemaal suf.. hij zegt er op ze minst wel 20 uur per dag mee bezig te zijn en kan slecht slapen. Waar hij piekert hij dan zo over he vragen jullie je af.. Hij kan gewoon niet geloven dat hij me helemaal voor zichzelf alleen heeft. Ik woon 80 kilometer bij hem vandaan, en hoe hij het zelf zegt : ik ken je vrienden niet, ik weet niet wat je doet als ik er niet ben, ik kan gewoon nergens zekerheid uit halen. En daar maakt hij zich zo druk over dat hij nu uiteindelijk maar heeft beslote dat hij zich waarschijnlijk beter voelt zonder mij... Maarja dit heeft hij mij dus verteld, en hij heeft werkelijk non-stop zitten huilen... Ik zie dat hij zoveel verdriet heeft.. hij wil me niet kwijt maar hij wil zich ook niet zo'n zorgen meer maken... En even voor de duidelijkheid, hij heeft me helemaal voor zichzelf alleen... ik heb hem ook nooit aanleiding gegeven om anders te denken door vreemd te gaan bijvoorbeeld... Maar hoevaak ik dit ook zeg, hij kan het op een of andere manier gewoon niet aannnemen...Maarja mijn vraag dus... moet ik dit gewoon accepteren, me er bij neerleggen en verder gaan.. of moet ik er alles aan gaan doen om zijn vertrouwen te winnen, en zo ja.. hoe doe ik dat ?!

En dan nog iets wat ik wel lastig vind, door de afstand zagen we elkaar altijd maar 1 keer per week.,.. maarja nu is het dus uit en ben ik gistere vij hem geweest... en dan vraagt hij wel of ik volgend weekend weer kom En het gaat ook niet anders als normaal... we zoenen gewoon met elkaar blablabla... En nog iets ( das het laatste hoor ) het is niet zo dat hij zich nu opeens geen zorgen meer maakt om wat ik met andere jongens doe nu het uit is,, hij blijft gewoon net zoals altijd vragen ,, hebbie gedaan vandaag,, heb je P nog gesproken,,, wat hebben jullie gedaan blablabla,,, dus nog steeds is hij zo jaloers en beziterig en onzeker als voorheen....

Graag jullie mening over deze hele situatie... want ik vind het echt kut dat het uit is, maar eigenlijk heb ik nie eens zo het idee dat het uit is....

Kuss Missis
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 19:51
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
hey meissie

het is best wel raar omdat jullie hetzelfde doen als altijd. Wat dus eigenlijk betekent dat hij veel van je houd en je niet wkijt wil. Maar ondertussen is hij wel bang dat je vreemd gata en overhoort hij jou over wat je met je vrienden doet. Een relatie bestaat toch voor een groot deel uit vertrouwen als ik het goed heb hoort hij jou dan niet te vertrouwen en zich geen zorgen te maken. En als jij zegt dta je nix doet hoort hij toch te geloven. Ik weet dat het moeilijk voor hem is maar hij moet leren jou te kunnen vertrouwen. En wat jou betreft ik zou gewoon als je van hem houd achter hem aan gaan en misschien helpt het om eens wat vaker naar hem toe te gaan als hij het niet verwacht ofzo.

-XxX- Stephanie
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:53
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
ik zou zeggen praat er ook eens met hem over vraag hem waarom hij zo denkt het kan dat het door een andere relatie kan komen.
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:12
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Ik heb het er heel vaak met hem over gehad. hij legt ook uit dat het niet iets is wat ik uitstraal ofzo.. hij heeft uberhaubt heel erg veel moeite met mensen vertrouwen. En bij mij is het nog een stukkie ergen omdat ik zo ver weg woon. het klinkt heel erg cru, maar hij kan me gewoon nergens op controleren. Het komt denk ik ook door dat hij totaal geen zelfvertrouwen heeft. Hij vind mij het geweldi9gste meisje wat hij ooit heeft leren kennen en vind zichzelf maar een sukkel. Snapt totaal nit wat ik in hem zie en heeft het idee dat elke jongen in Nederland wel een relatie met mij zou willen... ( das klinkt raar, maar hij vind mij zo leuk dat hij neit snapt waarom elke andere jongen dat niet zou vinden ) Daar komt eigenlijk zijn onzekerheid een beetje vandaan.. en ook omdat mijn vriendenkring voor het grootste gedeelte uit jongens bestaat,, ik ga ook wel veel met meisjes om maar toch... het meest trek ik gewoon op met jongens... en dat betekent voor mij niets anders als vriendschappelijk,, maar maak dat hem eens duidelijk...
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:17
Verwijderd
Duidelijk geval van onzekerheid. Hij heeft gewoon een veel te laag zelfbeeld. Enorm zonde om daardoor je relatie te laten verpesten, werk er maar aan. Onzekerheid valt prima te genezen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:27
phmpruim
phmpruim is offline
ik zou zeggen... zet de relatie voort. Hoe langer de relatie duurt, hoe duidelijker het voor het wordt dat je iets met hem wilt en niet met anderen. Onzekerheid is heel goed te overwinnen. Ik heb een aantal keer gezien dat mensen onzeker waren, maar dat wisten te overwinnen. Ga door met de relatie, laat hem merken hoe veel je van hem houd, laat hem merken dat je hem wilt helpen zijn onzekerheid te overwinnen (en help hem ook daadwerkelijk!), dan zul je zien dat het allemaal goed komt.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:47
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
In feite is er eigenlijk helemaal niks veranderd behalve de officiële status.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Liefde & Relatie Het is gedaan.. en ik voel me leeg...
lso
27 02-01-2006 10:26
Verhalen & Gedichten [fantasie] Incompleet verhaal
Leeuwtje
4 07-09-2004 16:04
Liefde & Relatie Het is uit :(
Verwijderd
13 02-08-2004 20:50
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34
ARTistiek [oud onzin verhaal] Het Verhaal
DarkCat
3 16-08-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.