Oud 09-05-2003, 23:10
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik zat zo te denken dat ik eigenlijk niet zou weten op welk forum je topics over bv musea kunt posten... je hebt wel artistiek en theater, maar vaak gaat t daar vooral over eigen werk (okee theater gaat t ook wel veel over voorstellingen waar je heen gaat)

maar wat ik dus wil zeggen is, waar kun je ervaringen enzo kwijt over bv musea bezoek of andere 'culturele' activiteiten? en als dat nergens kan, zou het een id zijn daar een forum voor te maken? ik neem aan >hoop eigenlijk< dat ik niet de enige ben die me daarvoor interesseert... of misschien een x als wisselforum?

hmm kvind t een beetje een vaag verhaal wat ik me erbij voorstel is oa tips, zo van daar en daar is een leuk museum met een leuke expositie, vragen 'waar kan ik dat en dat vinden' en vielleicht discussie over gang van zaken in musea enzo. Dat soort dingen iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 23:33
Thomas
Thomas is offline
Zoiets zou op DK moeten, denk ik. Op zich is het wel een leuk idee, maar ik denk dat het niet echt aan zal slaan. Misschien is het beter om het toch op een van de fora te plaatsen waar jij het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 09:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Eeehm
Ik denk dat toneel en cabaret wel kan op 'toneel'
Boeken (literatuur) kan op 'letteren'
Dichtkunst kan op 'dansen op papier'
Kunst kan op 'artistiek'

Eeehm, we hebben dus al zeker 4 fora die met zulke dingen te maken hebben
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:06
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Wawl schreef op 09-05-2003 @ 23:33:
...maar ik denk dat het niet echt aan zal slaan.
ja daar was ik ook al bang voor
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:08
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-05-2003 @ 09:16:
Eeehm
Ik denk dat toneel en cabaret wel kan op 'toneel'
Boeken (literatuur) kan op 'letteren'
Dichtkunst kan op 'dansen op papier'
Kunst kan op 'artistiek'

Eeehm, we hebben dus al zeker 4 fora die met zulke dingen te maken hebben
maar je mist eigenlijk het hele museu-aspect... kijk een bepaalde expositie van die en die schilder kan wel op artistiek, en theater enzo kan ook wel op toneel, maar dan mis je toch nog een heel groot gedeelte...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:47
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
sublime schreef op 09-05-2003 @ 23:10:
ik zat zo te denken dat ik eigenlijk niet zou weten op welk forum je topics over bv musea kunt posten... je hebt wel artistiek en theater, maar vaak gaat t daar vooral over eigen werk (okee theater gaat t ook wel veel over voorstellingen waar je heen gaat)

maar wat ik dus wil zeggen is, waar kun je ervaringen enzo kwijt over bv musea bezoek of andere 'culturele' activiteiten? en als dat nergens kan, zou het een id zijn daar een forum voor te maken? ik neem aan >hoop eigenlijk< dat ik niet de enige ben die me daarvoor interesseert... of misschien een x als wisselforum?

hmm kvind t een beetje een vaag verhaal wat ik me erbij voorstel is oa tips, zo van daar en daar is een leuk museum met een leuke expositie, vragen 'waar kan ik dat en dat vinden' en vielleicht discussie over gang van zaken in musea enzo. Dat soort dingen iig.
Cultuur, is dat niet heel erg vergelijkbaar met lifestyle. Ik bedoel, gaan jullie wel eens naar musea...
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:59
Verwijderd
voor musea zou ik het op artistiek posten.
en culturele activiteiten op creatieve vakken bespreken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dat zulke topics er niet staat wil niet zeggen dat het niet mag. Volgens mij kunnen die dingen gewoon op al die forums, je moet gewoon daar zo'n topic openen. Op Art was er laatst ook een topic over een bepaalde tentoonstelling, dus volgens mij kan je daar ook over musea ed topics openen. Iemand moet er mee beginnen en vaak zie je dan vanzelf wel meer topics komen. Ik denk dat voor de meeste dingen wel ergens een plekje is. Kijk zelf gewoon waar je denkt dat het het beste past. het kan altijd verplaatst worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:02
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Wat mij betreft worden Artistiek en Toneel samengevoegd tot "Kunst & Cultuur" en DoP en Letteren tot "Taal, Proza & Poezie"



Goed idee?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:04
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 17:02:
Wat mij betreft worden Artistiek en Toneel samengevoegd tot "Kunst & Cultuur" en DoP en Letteren tot "Taal, Proza & Poezie"



Goed idee?
dop en letteren niet, die zijn volgens mij alleen al erg vol, en artistiek en toneel, tja.. toneel is nooit zo druk, maar op artistiek is vooral eigen werk en die is ook altijd wel vrij druk dacht ik... dus tja.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 17:02:
Wat mij betreft worden Artistiek en Toneel samengevoegd tot "Kunst & Cultuur" en DoP en Letteren tot "Taal, Proza & Poezie"



Goed idee?
Nee. Je kan het beter gescheiden houden, het zijn vrij drukke forums. Waarom zou je ze samenvoegen? Ik zie geen enkele reden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ieke schreef op 10-05-2003 @ 21:06:
Nee. Je kan het beter gescheiden houden, het zijn vrij drukke forums. Waarom zou je ze samenvoegen? Ik zie geen enkele reden.
Ik vind artistiek wel een vaag begrip
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 17:02:
Wat mij betreft worden Artistiek en Toneel samengevoegd tot "Kunst & Cultuur" en DoP en Letteren tot "Taal, Proza & Poezie"



Goed idee?
Letteren en DoP zijn juist net uit elkaar gehaald, toch?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
! am mE schreef op 11-05-2003 @ 11:33:
Letteren en DoP zijn juist net uit elkaar gehaald, toch?
Kunst en Literatuur waren uit elkaar gehaald,
DoP is altijd (?) een 'alleen' forum geweest volgens mij..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 22:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2003 @ 11:04:
Ik vind artistiek wel een vaag begrip
Dat is waar. Die naam is ooit voorgesteld door een van de leden, je mocht toen een voorstel doen toen het werd gesplitst. Ik geloof dat er uiteindelijk op Admin gekozen is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 01:36
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 17:02:
Wat mij betreft worden Artistiek en Toneel samengevoegd tot "Kunst & Cultuur" en DoP en Letteren tot "Taal, Proza & Poezie"
Op zich is er voor het samenvoegen van Artistiek en Toneel wel iets te zeggen. Het heeft raakvlakken en zeker Toneel is momenteel een forum waar weinig op wordt gepost. Daar zou dan ook de rest van de 'cultuur' kunnen staan.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:51
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zou bijna zeggen dat we lifestyle ook maar onder de subgroep creatief moeten zetten en die subgroep renamen naar cultuur en maatschappij (ofzo)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:24
Verwijderd
Geen DoP bij letteren, alsjeblieft! Letteren kom ik nog, anders kan ik dat ook gaan mijden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2003, 14:08
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
hmm lifestyle moet wel op zichzelf blijven staan vind ik, daar is het over het algemeen behoorlijk druk, en het heeft ook niet direct te maken met de andere crea' forums...

kan toneel niet uitgebreid worden tot cultuur? daar is het nooit zo heel druk en dat is wel echt aan elkaar te linken. artistiek zou ik er buiten laten...

dan zou je dus cultuur, dop, letteren en artistiek hebben..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:18
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
sublime schreef op 12-05-2003 @ 14:08:
hmm lifestyle moet wel op zichzelf blijven staan vind ik, daar is het over het algemeen behoorlijk druk, en het heeft ook niet direct te maken met de andere crea' forums...

kan toneel niet uitgebreid worden tot cultuur? daar is het nooit zo heel druk en dat is wel echt aan elkaar te linken. artistiek zou ik er buiten laten...

dan zou je dus cultuur, dop, letteren en artistiek hebben..
Je kunt Toneel en cultuur inderdaad wel linken maar dan moet je het niet Cultuur gaan noemen! Dan is het niet duidelijk meer dat je er ook terechtkan voor toneel ed. Toneel is zowiezo geen goede naam, al zeg ik het zelf. Er wordt ook veel gepost over dans, cabaret, etc
Maarja, een naam vinden is moeilijk en Toneel heeft al niet zo lang een naamsverandering gehad geloof ik...
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:35
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
alpha schreef op 12-05-2003 @ 14:18:
Je kunt Toneel en cultuur inderdaad wel linken maar dan moet je het niet Cultuur gaan noemen! Dan is het niet duidelijk meer dat je er ook terechtkan voor toneel ed. Toneel is zowiezo geen goede naam, al zeg ik het zelf. Er wordt ook veel gepost over dans, cabaret, etc
Maarja, een naam vinden is moeilijk en Toneel heeft al niet zo lang een naamsverandering gehad geloof ik...
ja ok, andere naam dan... alhoewel onder cultuur/cultureel ook theater wel valt... maar daar valt over na te denken lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:49
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
sublime schreef op 12-05-2003 @ 14:35:
ja ok, andere naam dan... alhoewel onder cultuur/cultureel ook theater wel valt... maar daar valt over na te denken lijkt me...
ik zal het op Admin wel even in de groep gooien.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 21:02
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
zie het nieuwe Toneel & Cultuur-forum
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Samenvatting: Forum, bijna hele boek
numen
1 25-09-2007 15:37
De Kantine Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie}
DG
23 20-08-2004 19:08
Beleidszaken Stukje onder 'Toneel & Cultuur'
summer1986
6 10-08-2003 23:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het mixen van verschillende culturen is goed voor de economie.
Sjied No Clue
82 27-07-2003 22:48
De Kantine De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie.
Verwijderd
96 29-08-2002 12:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.