Oud 19-02-2006, 12:24
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Hallo

Ik vraag me al de hele tijd af of de toelatingsopdrachten van de kunstacademie iedere ronde een andere is, of dat dat hetzelfde blijft??
Dan heb ik het nu over Sint JOosT

vriendin van me heeft toelating gedaan en ik doe een ronde later toelating, en zij denkt dat het dezelfde opdracht gaat zijn.
Dit zou natuurlijk niet echt vet zijn..


Dus, daarom aan jullie de vraag
zijn de toelatingsopdrachten altijd anders, of blijven die hetzelfde?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2006, 13:38
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
in Kampen/Zwolle waren ze vooralsnog altijd hetzelfde.
en waarom zou dat niet 'vet zijn' ?
het gaat er denk ik gewoon om hoe je er mee omgaat ofzo.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 20:48
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 19-02-2006 @ 13:38 :
in Kampen/Zwolle waren ze vooralsnog altijd hetzelfde.
en waarom zou dat niet 'vet zijn' ?
het gaat er denk ik gewoon om hoe je er mee omgaat ofzo.
ja tuurlijk
Opzich heb ik daar wel voordeel mee. Lekker bedenktijd en ik weet nu al vanalles wat ik ermee kan doen.
maar ikehb zeg maar mee zitten denken met die opdracht van vriendin, en vervolgens blijkt dat ik tzelfde moet doen...
Ja kan ni zo goed uitleggen, vroeg het me in ieder geval af

niemand van St joost hier aanwezig?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 10:40
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Ik zit op t St. Joost! Maar volgens mij gebruiken ze vaak dezelfde toelatingsopdrachten. Maar ik weet het niet precies hoe St. Joost dat doet.
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 11:48
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Vanilia schreef op 20-02-2006 @ 10:40 :
Ik zit op t St. Joost! Maar volgens mij gebruiken ze vaak dezelfde toelatingsopdrachten. Maar ik weet het niet precies hoe St. Joost dat doet.
hmmm oke
dan zal ik toch af moeten wachten

Welke richting doe je?
en wat heb jij voor opdracht gehad?!

Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 17:08
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Ik moet wel even melden dat ik van het St.Joost af ben.

Ik heb vrij vroeg toelating gedaan (en aangenomen) en ik had toen de opdracht van thuis iets uit het nieuws halen. En op school zelf nog wat opdrachten.
Ik merkte wel later in de klas(toen ik er eenmaal op zat) dat de mensen die later toelating hadden gedaan, een andere opdracht hadden gekregen.

Dus er zal ergens een scheiding liggen. Hangt er maar net vanaf of je vroeg of laat doet. I reccon dat zo in februari/maart nog vroeg is.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 18:22
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
mwa, volgens mij zijn er 3 rondes , waarvan ik dus nu in 3e terecht komt.. dus erg vroeg is het niet.

iest uit het nieuws halen, en dan visualiseren??

( ben altijd wel benieuwd naar van die leuke opdrachten )
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 10:10
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Fearless schreef op 20-02-2006 @ 11:48 :
hmmm oke
dan zal ik toch af moeten wachten

Welke richting doe je?
en wat heb jij voor opdracht gehad?!
Ik doe de vooropleiding, dus ik krijg geen opdracht, maar vaak gebruiken ze opdracht meerdere jaren. Zo heeft het Cibap zijn opdracht nog nooit veranderd
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 20:04
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
k heb vorig jaar toelating gedaan daar, volgens mij is de opdracht elke ronde hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 22:24
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Alles wat bij ArtEZ is aangesloten iig wel, elk jaar, voor elke opleiding, en daarvan elke ronde.

hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 21:18
LiQue
LiQue is offline
Hey ik moet volgende week donderdag ook toelating doen.. Maar moet nog beginnen met die opdracht..
Jij hebt ook die opdracht met het overgaan van je telefoon? Ikweet nog niet zo goed wat ik ermee moet.. poeh...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 14:56
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
LiQue schreef op 08-03-2006 @ 21:18 :
Hey ik moet volgende week donderdag ook toelating doen.. Maar moet nog beginnen met die opdracht..
Jij hebt ook die opdracht met het overgaan van je telefoon? Ikweet nog niet zo goed wat ik ermee moet.. poeh...
ja eht raar. heb 2 weke nterug brief gestuurd en heb niets gehad..
het is idd met die telefoon maar daar kun je toch super leuke dingen mee doen? kun je mooi laten zien wat jij in je leven doet...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 16:37
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
ik heb ook brief gehad..

idd zelfde opdracht
zit alleen nu wel met toetsweken op school dus komt lekker uit...

laat maar weten hoe je het er vanafgebracht hebt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 17:20
LiQue
LiQue is offline
Huh heb je vandaag pas een brief gehad voor donderdag?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 20:04
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
nee nee, ik moet 30 maart, de opdracht is alleen hetzelfde.
heb je al wat leuks in elkaar gestoken?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 14:01
LiQue
LiQue is offline
Nee nog steeds niet eigenlijk..

het 'onderzoeksschriftje' en boekje waar de werken in moeten komen ligt klaar.. maar ik kan écht niets verzinnen.. verdomd

Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 17:55
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
LiQue schreef op 13-03-2006 @ 14:01 :
Nee nog steeds niet eigenlijk..

het 'onderzoeksschriftje' en boekje waar de werken in moeten komen ligt klaar.. maar ik kan écht niets verzinnen.. verdomd

en je hebt eht donderdag?!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 16:44
LiQue
LiQue is offline
nou ik heb 3 momenten gevisualiseerd op A4....

1 gefotografeerd
1 met inkt en
1 verf

Moet alleen nog een titel voor mijn 'boekje' verzinnen..
Heb jij al wat?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2006, 18:29
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Citaat:
LiQue schreef op 14-03-2006 @ 16:44 :
nou ik heb 3 momenten gevisualiseerd op A4....

1 gefotografeerd
1 met inkt en
1 verf

Moet alleen nog een titel voor mijn 'boekje' verzinnen..
Heb jij al wat?
-"gevisualiseerde momenten"
-"momenten in beeld"
-"beeldmomenten"
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 14:10
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Hey! ik ga me waarschijnlijk ook aanmelden voor ST. Joost!
Waar gaan jullie? Breda of Den Bosch?

Ik heb deze maand besloten te stoppen mijn huidige studie (2e jaar sph) en ga nu toch echt mijn hart volgen.

Ik denk aan St. Joost, Grafisch lyceum Rotterdam maar dan de hbo opldeiding daar of Kunstacademie Maastricht.

Ik moet eerlijk toegeven dat de opleidingen voor mij op het moment een beetje een groot bos aan het worden zijn en ik door de bomen het bos bijna niet meer zie... Iedere dag vind ik weer een opleiding die lijkt op de andere maar toch weer anders is.

Waarom hebben jullie gekozen voor St. Joost en welke richting zouden jullie willen?

Zouden jullie eens duidelijker kunnen zeggen wat de opdracht is? dan kan ik alvast wat denken en inschatten of ik er uberhaupt iets mee kan.
__________________
Duschh...

Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:16
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Wil je de beeldende richting in of het grafische?
Of weet je dat ok nog niet??

Ik weet niet of jij bijv. graag met computer werkt en met photoshop enz?
Of, misschien wel filmpjes wil maken
of graag foto's maakt
offf wat heb je nog allemaal, het illustrere nvan boeken..
ruimtelijke ontwerpen wil maken??




en liQue, laat het weten he

Ik heb zelf nog niets gedaan, wel al ideeen die ik ga verwerken..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:17
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
o, en ik breda trouwens..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 19:00
LiQue
LiQue is offline
Ik ook breda... moet morgenvroeg om half 8 al de bus hebben.. Vind het toch maar weer spannend. Ik zit nu op het St.Lucas in Boxtel en ik had zoiets ik probeer het gewoon in Breda lukt het is het fijn, maar anders is het ook goed..
Maar nu ik er morgen écht heen moet.. wil ik het ook wel persée halen eigenlijk..

nouja.. kga mn best doen..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 19:25
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Ik wil vooral de grafische kant op, grafische vormgeving, webdesign etc. Maar ruimtelijke vormgeving vind ik ook erg leuk. Maar waarschijnlijk toch wel richting grafische vormgeving.

Welke richting jullie?
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 12:32
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
ik ga voor grafisch ontwerpen

ga jij naar breda of den bosch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2006, 12:45
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Mijn bedoeling is Breda denk ik jij? Ik ga 8 april nog naar de open dag bij beide. Ik denk vooralsnog Breda omdat die het breedste aanbod aan richtingen heeft...omdat ik nogal geneigd ben tot de ene keer het ene en dan toch weer het andere leuk te vinden heb ik daar nog makkelijk de kans om te switchen ofzo...al denk ik niet dat ik ga switchen enzo...het is echt iets waar ik al vanaf mijn 12e mee bezig ben.
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 23:10
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
en.. en .. en ?
LiQue
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 22:52
LiQue
LiQue is offline
Ik vond het echt klote.. 2 opdrachten die beide echt nogal wat fantasie vereisen..

Ik hoop dat het bij jou beter gaat.. (mocht je de opdrachten willen.. en dus meer kans maken moet je me maar even mailen ofzo )

Maar uh ik wacht maar af.. zal het deze week wel horen..

Succes jullie..

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 23:26
Verwijderd
Citaat:
andersom schreef op 03-03-2006 @ 22:24 :
Alles wat bij ArtEZ is aangesloten iig wel, elk jaar, voor elke opleiding, en daarvan elke ronde.

hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde
hetzelfde

Toen ik toelating deed in Arnhem, heb ik helemaal geen opdrachten hoeven maken (3 jaar geleden)

En in Breda moest ik bloemen natekenen (maar dan dynamisch) en die tekeningen vervolgens omzetten in een driedimensionaal beeld van een lamp (5 jaar geleden)


Ben op allebei trouwens aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 08:27
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 20-03-2006 @ 23:26 :
Toen ik toelating deed in Arnhem, heb ik helemaal geen opdrachten hoeven maken (3 jaar geleden)

En in Breda moest ik bloemen natekenen (maar dan dynamisch) en die tekeningen vervolgens omzetten in een driedimensionaal beeld van een lamp (5 jaar geleden)


Ben op allebei trouwens aangenomen.

en je doet nu???

voor Arnhem zeker de vooropleiding gedaan.
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 11:40
Verwijderd
Citaat:
andersom schreef op 22-03-2006 @ 08:27 :
en je doet nu???

voor Arnhem zeker de vooropleiding gedaan.
nu zit ik idd in Arnhem op school
en ik heb geen vooropleiding gedaan \m/
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:58
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 22-03-2006 @ 11:40 :
nu zit ik idd in Arnhem op school
en ik heb geen vooropleiding gedaan \m/
Doe je goed

Ik zit er ook, G.O. voltijd
welke richting doe jij? (kon t zo 1.2.3. nergens terug vinden)
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:21
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
heb ook beetje idee dat die toelatingen nogal overdreven worden

" ja , je moet wel erg goed zijn, van de 900 worden er slechts 300 toegelaten "

Nou, van de mensen die tot nu toe in mijn omgeving toelating gedaan hebben zijn toegelaten, en nee, echt niet zo bijzonder goed..

Of heb ik dat mis..?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:38
Verwijderd
ga dan naar berlijn
28 van de ±500 worden toegelaten .
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:46
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
scholen zijn bedrijven tegenwoordig, eigenlijk fabrieken zelfs.
fabrieken moeten geld verdienen.
Doordat Den Haag de scholen subsidies verstrekt voor het aantal aangenomen leerlingen,dus nemen scholen gewoon de maximum capaciteit aan. zei weten ook dat er maar enkele zijn die echt goed zijn om er een goeie baan aan over te houden. maar zolang ze voor elke leerling subsidies ontvangen, zullen ze die leerlingen altijd houden.
de leerlingen zijn de geld batterijen, en als die op zijn, gooien ze ze weg.
simple.
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 17:15
Wenomic
Wenomic is offline
Ik heb vorige maand toelating gedaan bij de HKU. Wat een ramp was dat zeg. Ik ging voor illustratie. Je kwam daar aan en moest je portfolio op een tafel leggen + de thuisopdrachten (een analyse van een stuk tekst uit een kunstboek en uitbeelden wat je favo plek/kunstwerk/tekst en bezit is)

Nou verder niks...dus we gingen naar wat studenten om hun werk te zien en te kletsen en het gebouw te verkennen (vond het er echt geweldigggg!!)

Kom je daar na 3 uur rondzeulen aan, zegt zo'n hele onsympathieke man: ik noem nu 10 namen op van mensen die door mogen naar de middagselectie en daar opdrachten kunnen maken. De andere kunnen het volgend jaar nog eens proberen en jullie krijgen een brief thuis metde conclusie...Nouja ik zat er niet bij, net als het merendeel van de groep...Ik meteen weggegaan en aan het janken joh ! niet normaal. Vond het echt zo erg. Wilde het zó graag!

Nouja ik had dus Breda weer gebeld omdat ik me al eens had aangemeld begin dit jaar maar de selectie had afgewezen. Ik was de 2e van iedereen die zich had aangemeld (idd de suffe telefoon opdracht) en ze heeft me nu ingedeeld voor mei... Maar ik moet wle naar Den Bosch toe (?)

Wat was het ook alweer: visualiseer voor een periode van 3 dagen hoe jij je voelde, wat er in je omging, toen je telefoon ging? Dan kan ik er alvast aan beginnen namelijk.

TOELATINGEN ZIJN EEN HEL!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2006, 17:42
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 10-04-2006 @ 17:15 :
Ik heb vorige maand toelating gedaan bij de HKU. Wat een ramp was dat zeg. Ik ging voor illustratie. Je kwam daar aan en moest je portfolio op een tafel leggen + de thuisopdrachten (een analyse van een stuk tekst uit een kunstboek en uitbeelden wat je favo plek/kunstwerk/tekst en bezit is)

Nou verder niks...dus we gingen naar wat studenten om hun werk te zien en te kletsen en het gebouw te verkennen (vond het er echt geweldigggg!!)

Kom je daar na 3 uur rondzeulen aan, zegt zo'n hele onsympathieke man: ik noem nu 10 namen op van mensen die door mogen naar de middagselectie en daar opdrachten kunnen maken. De andere kunnen het volgend jaar nog eens proberen en jullie krijgen een brief thuis metde conclusie...Nouja ik zat er niet bij, net als het merendeel van de groep...Ik meteen weggegaan en aan het janken joh ! niet normaal. Vond het echt zo erg. Wilde het zó graag!

Nouja ik had dus Breda weer gebeld omdat ik me al eens had aangemeld begin dit jaar maar de selectie had afgewezen. Ik was de 2e van iedereen die zich had aangemeld (idd de suffe telefoon opdracht) en ze heeft me nu ingedeeld voor mei... Maar ik moet wle naar Den Bosch toe (?)

Wat was het ook alweer: visualiseer voor een periode van 3 dagen hoe jij je voelde, wat er in je omging, toen je telefoon ging? Dan kan ik er alvast aan beginnen namelijk.

TOELATINGEN ZIJN EEN HEL!
Ik had 31 maart ook toelating op de HKU
Maar ik moet 28 april terug komen omdat het niet echt eerlijk is gegaan bij mij. (Had de eerste ronde gehaald en portfolio gesprek gehad maar niet aangenomen om redenen die niet kloppen)

breda ben ik al wel aangenomen.
Maar ja toelatingen zijn een hel ja!
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 18:17
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Fearless schreef op 22-03-2006 @ 21:21 :
heb ook beetje idee dat die toelatingen nogal overdreven worden

" ja , je moet wel erg goed zijn, van de 900 worden er slechts 300 toegelaten "

Nou, van de mensen die tot nu toe in mijn omgeving toelating gedaan hebben zijn toegelaten, en nee, echt niet zo bijzonder goed..

Of heb ik dat mis..?
Al die acedemies hebben hun eigen visie van wat wel en niet goed is, ik zie het nu bij mijn neef die beeldende kunsten in breda doet, van wat ik er uit op maak is het een grote mistwolk in een groot doolhof en je moet maar gokken of je de juist afslagen neemt, zoniet dan heb je gewoon een dikke onvoldoende, doe je het per ongeluk toch goed dan is dat mooi.

Ik moet dan ook niks hebben van kunst acedemies, één grote ballenzooi.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 20:34
Wenomic
Wenomic is offline
Hm maar je wilde eerst toch ook naar de HKU?

Enige reden voor mij is dat ik meer technieken wil leren. Alleen maar met de computer dingne maken wordt ook op een gegeven moment saai. En ik wil wel iets van een diploma hebben zodat ik sneller word aangenomen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 20:59
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik wilde Illustratie gaan doen ja, maar meer omdat ik nog redelijk jong was toen ik van school afkwam en werken nog niet zag zitten.
Maargoed ik ben toen naar verschillende acedemies geweest en de arrogantie droop er overal van af dus dat verneukte het sowieso al voor mij.
Nu heb ik het zo'n 2 jaar rustig aan gedaan en durf te wedden dat ik in die 2 jaar meer zinnige dingen geleerd heb door zelfstudie dan als ik 4 jaar op de HKU gezeten had, maargoed dat is een behoorlijk omstreden mening waar mensen niet verder op in hoeven te gaan.

Wat papiertje betreft, als je het puur daarom doet waste je tijd dan niet, tenzij je bij een achterlijk bedrijf komt te werken kijken ze eerst naar je portfolio en pas daarna naar je opleiding, ik ben sinds ik van school af ben nog nooit gevraagd naar mijn niveau, al het werk wat ik krijg komt dmv mn portfolio.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 21:18
Wenomic
Wenomic is offline
Hmmm nou arrogantie vind ik wel meevallen. Bij HKU vond ik het er echt tof. Ook wat ze maakten. Maar zijn daar met zoveel verschillende technieken bezig, sommige die ik echt niet zelf kan leren( door gebrek aan machines/e.d.) maar goed ik heb van jou nog nooit iets gezien van schilderwerken of houtskool oid (niet dat dat een negatief punt is hoor, maar hoop stiekem ergens dat je dat eens showt )

Hoe krijg je je opdrachten dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 21:20
Wenomic
Wenomic is offline
Citaat:
Vanilia schreef op 10-04-2006 @ 17:42 :
Ik had 31 maart ook toelating op de HKU
Maar ik moet 28 april terug komen omdat het niet echt eerlijk is gegaan bij mij. (Had de eerste ronde gehaald en portfolio gesprek gehad maar niet aangenomen om redenen die niet kloppen)

breda ben ik al wel aangenomen.
Maar ja toelatingen zijn een hel ja!
Ook voor illustratie? Of voor fotografie? Misschien herken ik je nog
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 21:56
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 10-04-2006 @ 21:20 :
Ook voor illustratie? Of voor fotografie? Misschien herken ik je nog
Nee ik was voor Fotografie. Misschien weet je het wel, ik was dat meisje die echt veel te veel meegenomen had
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:06
Wenomic
Wenomic is offline
Hmmmmm dat meisje wat ook bij mij in de bus stond? Die samen met zo'n ander meisje was? Heb niet echt gelet op fotografie though
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:11
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Nee ik was met de auto want ik kon niet met het openbaar vervoer zoveel had ik
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 22:32
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Ik heb me inmiddels aangemeld in Breda voor Interactief ontwerp. Eerst wilde ik Grafisch ontwerp of CMD maar na het bezoeken van de opendag ben ik om, ik wil interactief ontwerp gaan doen. Datgene dat ik miste in de andere opleiding en studierichting zit voor mij wel in deze richting. Natuurlijk kan het nog altijd veranderen in het eerste jaar als ik aangenomen wordt. Nu is het voor mij wachten op de datum van de selectie...
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 23:25
Verwijderd
Citaat:
patroesj schreef op 12-04-2006 @ 22:32 :
Ik heb me inmiddels aangemeld in Breda voor Interactief ontwerp. Eerst wilde ik Grafisch ontwerp of CMD maar na het bezoeken van de opendag ben ik om, ik wil interactief ontwerp gaan doen. Datgene dat ik miste in de andere opleiding en studierichting zit voor mij wel in deze richting. Natuurlijk kan het nog altijd veranderen in het eerste jaar als ik aangenomen wordt. Nu is het voor mij wachten op de datum van de selectie...
ik was zaterdag ook naar de open dag voor grafisch en cmd maar ik vond interactief ontwerpen leuker. wat een toeval!
maar ik ga me pas aanmelden als ik de propedeuse vna mijn huidige studie heb. en dan misschien voor interactief ontwerpen in arnhem, kan ik blijven waar ik nu ben
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:00
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 10-04-2006 @ 22:06 :
Hmmmmm dat meisje wat ook bij mij in de bus stond? Die samen met zo'n ander meisje was? Heb niet echt gelet op fotografie though
in maart? breda?
bij de bus, met de (3) rokende meisjes, en 1 jonge en meisje dat samen was..

Heb je het daar over of ni
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 14:15
Wenomic
Wenomic is offline
haha nee laat maar dat was een ander meisje. Was 31 maart in Utrecht maar goed. Ik heb 21 mei dus mn selectie in Den Bosch terwijl ik me voor Breda heb aangemeld. Zijn daar die toelatingen dan ofzo? Wel vaag, maar ja...moet maar eens wat minder eenzijdig werk gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 15:03
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Ja kan wel, ligt eraan voor welke opleiding. Want sommige opleidingen vinden in den bosch plaats
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Waar doen jullie toelating?
Verwijderd
115 29-07-2007 17:53
ARTistiek Werken toelating
Sawna
60 27-09-2006 20:43
ARTistiek toelatingsopdracht
Henkje
278 24-07-2005 15:21
Algemene schoolzaken binnenhuisarchitectuur
AnneCath
3 26-10-2002 12:09
Lifestyle Kleding ontwerpen...
icegirl.com
48 07-10-2002 21:54
Algemene schoolzaken geluidstechnicus/audiovisueel medewerker
7 08-12-2001 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.