Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 07:49
Verwijderd
gullit heeft met de knvb een akkoord bereikt over zijn afkoopsom

jeuj
Advertentie
Oud 13-02-2004, 09:26
Verwijderd
mtiliga na dit seizoen naar rkc

rkc heeft dan wel een paar leuke talentjes in huis; redan, boutahar, mtiliga
Oud 13-02-2004, 13:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Willem II en Arsenal gaan samenwerken

13/2/2004 9 :31

Willem II is in gesprek met Arsenal over een partnerschap. De Tilburgse club zou zo kunnen profiteren van Londense talenten die nog moeten rijpen.
Nieuw zijn dergelijke samenwerkingverbanden bepaald niet. Arsenal zelf bijvoorbeeld werkt in België al een tijdje samen met SK Beveren, terwijl Manchester United op identieke wijze samenwerkt met FC Antwerp (België) en het Portugese Sporting Lissabon.

'De contacten komen voort uit de deelname van Arsenal aan ons jaarlijkse jeugdtoernooi', zegt Gerard Wielaert, bestuurslid technische zaken van de Tilburgse club. Een delegatie van de club uit Londen bezoekt op 29 februari het competitieduel Willem II-Feyenoord.

Het mes snijdt aan twee kanten: Willem II kan gebruik maken van potentiele talenten, die nog net niet goed genoeg zijn om op Highbury aan de bak te kunnen. Arsenal kan op haar beurt meer veelbelovende niet-EU-spelers aantrekken, zonder zich druk te hoeven maken om werkvergunningen.

bron: vi.nl
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 13-02-2004, 14:11
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 13-02-2004 @ 14:28:
Willem II en Arsenal gaan samenwerken

13/2/2004 9 :31
bron: vi.nl
Straks gaan ze daar Persie nog stallen alstie een grote bek heeft gehad..
Oud 13-02-2004, 16:00
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 13-02-2004 @ 15:11:
Straks gaan ze daar Persie nog stallen alstie een grote bek heeft gehad..
Dan heeft ie dus gewoon wéér eens gelijk gehad!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 13-02-2004, 18:05
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 13-02-2004 @ 15:11:
Straks gaan ze daar Persie nog stallen alstie een grote bek heeft gehad..
volgens mij speelt die niet voor arsenal.
__________________
Guess who's back
Oud 13-02-2004, 18:19
Verwijderd
Feyenoord heeft vandaag met Romeo Castelen gesproken over een eventuele overgang, dat meldt Radio Rijnmond. De rechtsbuiten van ADO Den Haag is komende zomer transfervrij.

De snelle vleugelspeler maakte dit seizoen indruk door zijn goede spel. Eerder kon Castelen al rekenen op de belangstelling van onder andere Ajax en AZ.

---------

Misschien een goede actie van Wotte, we moeten nog even afwachten, het is nog maar een gerucht. Aan de andere kant heeft Castelen dit seizoen 14x gespeeld en niet ene goal gemaakt en hij is wel een rechtsbuiten...
Oud 13-02-2004, 18:56
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-02-2004 @ 19:19:
Feyenoord heeft vandaag met Romeo Castelen gesproken over een eventuele overgang, dat meldt Radio Rijnmond. De rechtsbuiten van ADO Den Haag is komende zomer transfervrij.
Weer zo'n prutser.. K vind em echt niet goed.. Ze willen hem alleen maar omdat hij transfervrij is.. kansloos weer
Oud 13-02-2004, 19:05
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Castelen zie ik graag komen. Deze transfer is stukken beter als die van Edwin De Graaf.
Oud 13-02-2004, 21:38
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Ohja natuurlijk, er dreigt een talent door te breken op die positie (Kalou), dus moet er snel een aankoop komen..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 13-02-2004, 21:57
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-02-2004 @ 22:38:
Ohja natuurlijk, er dreigt een talent door te breken op die positie (Kalou), dus moet er snel een aankoop komen..
En Castelen is geen talent?
Oud 13-02-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-02-2004 @ 22:38:
Ohja natuurlijk, er dreigt een talent door te breken op die positie (Kalou), dus moet er snel een aankoop komen..
mee eens, elke feyenoorder zegt dat salomon kalou beter is dan bonaventure, dus het lijkt me onlogisch als ze iemand anders halen voor die positie. Ook omdat Smolarek de laatste daar wel eens speelt en dat niet echt slecht doet.
Oud 13-02-2004, 22:54
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 13-02-2004 @ 22:57:
En Castelen is geen talent?
Jawel, maar zoals ik het hoor minder dan Kalou.
Bovendien kan Feyenoord zich beter richten op verdedigers lijkt me..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 14-02-2004, 10:41
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-02-2004 @ 23:54:
Jawel, maar zoals ik het hoor minder dan Kalou.
Bovendien kan Feyenoord zich beter richten op verdedigers lijkt me..
Maar voor de verdediging heeft Feyenoord ook een uitstekend talent: Reinhard Breinburg.
Hij is 19 jaar, verdediger, en zal ieder moment kunnen doorbreken.
Oud 14-02-2004, 12:14
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 14-02-2004 @ 11:41:
Maar voor de verdediging heeft Feyenoord ook een uitstekend talent: Reinhard Breinburg.
Hij is 19 jaar, verdediger, en zal ieder moment kunnen doorbreken.
Die is inderdaad heel goed ja..

Maar werd dat ook niet van Sprockel, Loovens en Olfers gezegd?
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 14-02-2004, 12:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jamal Dibi voor de rest van het seizoen op huurbasis van AZ naar Stormvogels/Telstar.
Johan van der Werff verruilt vanaf volged seizoen FC Zwolle voor FC Dordrecht.
MVV heeft onlangs de Braziliaan Olivio Callichio aangetrokken. Hij maakte gister met een invalbeurt in de verloren wedstrijd tegen Haarlem zijn debuut.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-02-2004, 17:03
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Hans Vonk weg bij Heerenveen aan 't eind van het seizoen.
Nu hopen voor Heerenveen, Stekelenburg zelf en het gehele Nederlandse voetbal dat ze Stekelenburg halen.
Oud 16-02-2004, 20:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 16-02-2004 @ 18:03:
Hans Vonk weg bij Heerenveen aan 't eind van het seizoen.
Nu hopen voor Heerenveen, Stekelenburg zelf en het gehele Nederlandse voetbal dat ze Stekelenburg halen.
Jammer stopt-ie dan, of blijft hij in Nederland of gaat hij misschien naar Zuid-Afrika?
Bij Heerenveen hebben ze volgens mij nog een doelman daar lopen die gehuurd is van Ajax... maar die is wel pas 18 of zo en is derde keeper...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-02-2004, 21:40
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Feyenoord: Väyrynen, Fehèr en Castelen

16/2/2004 22:15

EXCLUSIEF
Feyenoord is druk doende aan de toekomst te bouwen. Na Gábor Babos (NAC Breda), Edwin de Graaf (RBC Roosendaal) en Romeo Castelen (ADO Den Haag), wil de club ook zo snel mogelijk zaken doen met Csaba Fehèr (NAC Breda) en Mika Väyrynen (SC Heerenveen).

Doelman Gàbor Babos werd vorige maand al vastgelegd, middenvelder Edwin de Graaf, die vooralsnog een jaar wordt uitgeleend aan RBC, volgde vorige week. Tegelijkertijd kwam Feyenoord tot een akkoord met Romeo Castelen. De Haagse aanvaller, die ADO afgelopen weekeinde verzuimde aan de winst te helpen op zijn nieuwe club, tekende voor drie seizoenen in de Kuip.

Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. 'De Graaf en Castelen waren buitenkansjes met aflopende contracten', zegt Wotte deze week in Voetbal International.

Feyenoord is daarnaast meer dan serieus geïnteresseerd in Csaba Fehèr van NAC Breda en Mika Väyrynen (SC Heerenveen). 'Zij staan inderdaad bij ons op de scoutingslijst, maar ook niet meer dan dat', aldus Wotte.

Bron: Vi.nl
Waar zijn ze mee bezig???
Ik wil speler a la Ono en Emerton zien!
Oud 16-02-2004, 21:41
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Jaap Stam voor twee jaar naar AC Milan

16/2/2004 21:34

EXCLUSIEF
Jaap Stam speelt de komende twee seizoenen voor AC Milan. De 31-jarige verdediger van Lazio Roma heeft op hoofdlijnen een akkoord bereikt met de titelverdediger van de Champions League. 'Het verschil tussen vraag en aanbod is dermate klein, dat de club daar wel uitkomen, aldus Stams zaakwaarnemer Henk van Ginkel deze week in Voetbal International.

AC Milan en Lazio Roma gingen rondom de onderlinge bekerduels de besprekingen aan over de centrumverdediger uit Kampen. Volgens Van Ginkel zijn de besprekingen tussen Stam zelf en AC Milan, zodra de clubs tot overeenstemming zijn gekomen, nog slechts een formaliteit. 'Voor mij staat vast dat deze transfer doorgaat', aldus Van Ginkel.

De 31-jarige Stam verklaarde afgelopen december in een interview met VI nog dat hij zijn carrière graag in Nederland wilde afsluiten. In ieder geval na 2005, de zomer dat zijn contract in Rome zou aflopen, liet Stam toen weten. De transfersom waarover Lazio en Milan onderhandelen, zou rond de vijftien miljoen euro bedragen.

Bron:Vi.nl
Ya-haa! Da's godvergeten cool! Stam staat nu letterlijk en figuurlijk in een rijtje met Nesta en Maldini
Oud 16-02-2004, 22:17
Verwijderd
dat van feyenoord snap ik niet zo. Babos heeft zich wel bewezen en feher vind ik ook wel oké, maar van Castelen en de Graaf ben ik echt niet overtuigd.

Geweldig nieuws voor Stam En nog beter nieuws voor AC Milan
Oud 16-02-2004, 22:35
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
dat van de Graaf, begreep ik ook nie egt zo. Maar ik denk dat Castelen op den duur best een goeie zet zal zijn, en wat Väyrynen betreft, das wel een goeie stevige voetballer, die denk ik ook wel het nodige kan toevoegen. kortom ik w8 nog af met mn conclusies trekken...k geloof dr wel in
Oud 17-02-2004, 02:16
walter
Avatar van walter
walter is offline
hoop niet dat ajax volgend jaar weer tegen milan moet in de cl
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Oud 17-02-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 16-02-2004 @ 22:40:
Feyenoord: Väyrynen, Fehèr en Castelen

16/2/2004 22:15

EXCLUSIEF
Feyenoord is druk doende aan de toekomst te bouwen. Na Gábor Babos (NAC Breda), Edwin de Graaf (RBC Roosendaal) en Romeo Castelen (ADO Den Haag), wil de club ook zo snel mogelijk zaken doen met Csaba Fehèr (NAC Breda) en Mika Väyrynen (SC Heerenveen).

Doelman Gàbor Babos werd vorige maand al vastgelegd, middenvelder Edwin de Graaf, die vooralsnog een jaar wordt uitgeleend aan RBC, volgde vorige week. Tegelijkertijd kwam Feyenoord tot een akkoord met Romeo Castelen. De Haagse aanvaller, die ADO afgelopen weekeinde verzuimde aan de winst te helpen op zijn nieuwe club, tekende voor drie seizoenen in de Kuip.

Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. 'De Graaf en Castelen waren buitenkansjes met aflopende contracten', zegt Wotte deze week in Voetbal International.

Feyenoord is daarnaast meer dan serieus geïnteresseerd in Csaba Fehèr van NAC Breda en Mika Väyrynen (SC Heerenveen). 'Zij staan inderdaad bij ons op de scoutingslijst, maar ook niet meer dan dat', aldus Wotte.

Bron: Vi.nl
Waar zijn ze mee bezig???
Ik wil speler a la Ono en Emerton zien!
mocht het inderdaad zo zijn (het staat ook op derat idd) dan mag ik hopen dat NAC een flink bedrag voor Fehér vraagt. hij heeft tenslotte nog een contract tot 1 juli 2005.
Oud 17-02-2004, 09:33
Verwijderd
PSV is in vergaande onderhandelingen met Alex Rodrigo Dias da Costa, die voetbalt onder de naam Alex. De 21-jarige verdediger van Santos staat in zijn vaderland Brazilië te boek als één van de grootste defensieve talenten van het land. "Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn", aldus technisch manager Frank Arnesen tegen VI.

"Er is echter nog geen akkoord bereikt", voegde Arnesen er snel aan toe. De kans dat PSV de sterke verdediger krijgt, is trouwens niet groot. Real Madrid heeft in het verleden al laten doorschemeren graag Alex aan de selectie te willen toevoegen en had al eens 8,5 miljoen euro over voor de jeugdinternational.

Maar vooral AC Milan begeert Alex. Het probleem bij de Italiaanse club is dat ze al het maximum aantal niet-EU spelers in de selectie hebben. Dit probleem zou opgelost zijn als één van deze spelers een Italiaans paspoort zou kunnen bemachtigen.

--------------

Voetbal International heeft nogal werk gemaakt van dit nummer. De ene na de andere primeur maken ze bekend
Oud 17-02-2004, 13:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline


Niet dat ik nou zo'n PSV-fan ben, maar dit lijkt me wel cool!

Zo staat het op www.vi.nl, (ik heb geen idee van welke Voetbal International-site Nixje dat heeft gehaald.)

PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen

16/2/2004 23:27

EXCLUSIEF
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.

'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'

PSV, dat in vroeger jaren met met name Romario en Ronaldo al goud haalde uit Brazilië, wil snel zaken doen met de pas 21-jarige verdediger van Santos FC. De Eindhovense club hoopt de deal nog deze week rond te kunnen maken.

In de Braziliaanse sportkrant Lance bevestigt Santos-voorzitter Marcelo Teixeira dat de club onderhandelt met 'Europese' partijen. 'We hebben inderdaad een mooie, officiële aanbieding gehad. Maar omdat de transfermarkt in Europa sinds eind januari is gesloten, zou het afronden van de transfer best eens kunnen plaatsvinden na het Europese seizoen', aldus Teixeira.

Lance meldt verder dat PSV zo'n vijf miljoen euro zou hebben geboden voor Alex, die zelf al heeft aangegeven dat zijn toekomst niet bij Santos ligt. 'Ik wil er niet veel over zeggen, behalve dat ik deze week met de voorzitter om tafel wil om deze situatie op te lossen.'

Alex speelde 33 competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Santos. Hij kwam daarin dertien keer tot scoren. Hij is tevens jeugdinternational en speelde in de Olympische ploeg, die er onlangs in Chili niet in slaagde zich te kwalificeren voor de Spelen van Athene.
Oud 17-02-2004, 13:40
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik heb altijd een beetje mijn twijfels over Braziliaanse verdedigers
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 17-02-2004, 14:23
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 17-02-2004 @ 14:40:
Ik heb altijd een beetje mijn twijfels over Braziliaanse verdedigers
Weleens gehoord van Scherer Cabelino? Das echt een super verdediger jonge
Oud 17-02-2004, 16:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Volgens mij is het een Bogarde-typje.
13 goals in 33 wedstrijden is trouwens wel veel...voor een verdediger.
Oud 17-02-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-02-2004 @ 14:35:



Zo staat het op www.vi.nl, (ik heb geen idee van welke Voetbal International-site Nixje dat heeft gehaald.)
Van www.voetbalzone.nl
Oud 17-02-2004, 17:25
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, de enige goeie verdediger die ik kan verzinnen is Cafu...
Maar het zal wel een goeie zijn, ziet eruit als een erg sterke jongen.
PSV heeft die versteviging in de verdediging iig nodig.
__________________
Zuur...
Oud 17-02-2004, 17:55
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-02-2004 @ 18:25:
Tja, de enige goeie verdediger die ik kan verzinnen is Cafu...
Maar het zal wel een goeie zijn, ziet eruit als een erg sterke jongen.
PSV heeft die versteviging in de verdediging iig nodig.
Ehhh... Lucio...
Werledtop: begeerd door Real Madrid, AC Milaan, Inter Milaan, Chelsea, Newcastle United, Juventus en Bayern Munchen.
Ik geloof ook dat hij een voorcontract heeft bij Juventus.
Oud 17-02-2004, 18:48
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-02-2004 @ 18:25:
Tja, de enige goeie verdediger die ik kan verzinnen is Cafu...
Maar het zal wel een goeie zijn, ziet eruit als een erg sterke jongen.
PSV heeft die versteviging in de verdediging iig nodig.
Alleen op de back-posities lijkt me..

Ooijer, Bouma, Hofland en Faber zijn allemaal vrij goede centrumverdedigers..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 17-02-2004, 19:53
Verwijderd
And what about Roberto Carlos?
Oud 17-02-2004, 21:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-02-2004 @ 10:26:
mtiliga na dit seizoen naar rkc

rkc heeft dan wel een paar leuke talentjes in huis; redan, boutahar, mtiliga
Vergeet Olfers niet.
RKC kaapt Excelsior leeg?
En AZ kaapt Willem II leeg?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-02-2004, 13:30
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Is iedereen Maxwell vergeten?

Dit las ik trouwens op planet.nl


Voetbal: Trabelsi beslist in juni over toekomst

Gepubliceerd op woensdag 18 februari 2004

AMSTERDAM (ANP) - Hatem Trabelsi beslist in juni over zijn toekomst bij Ajax. De verdediger, die woensdag in Nederland terugkeerde nadat hij met zijn land Tunesië de Afrika Cup had gewonnen, sprak zijn vertrouwen in Ajax uit. ,,Ik heb het hier prima naar mijn zin en hoop kampioen te worden.

Misschien komt er een andere club, maar daar wil ik niet op vooruitlopen. Ik beschouw Ajax daarnaast ook als een grote club.'' Eerder ontstond er onduidelijkheid over de toekomst van Trabelsi. De rechtsback heeft een optie in zijn contract, die hem nog twee jaar aan de Amsterdamse club kan binden. Ajax heeft die optie inmiddels formeel gelicht. De zaakwaarnemer van Trabelsi gaf aan de geldigheid van die optie te willen aanvechten. De Tunesiër temperde die harde woorden woensdag: ,,Ik heb nog nooit problemen gehad met Ajax en verwacht die ook niet te krijgen.''

en


Koeman wil donderdag gesprek met Van der Vaart

Gepubliceerd op woensdag 18 februari 2004

AMSTERDAM (ANP) - Ronald Koeman wil donderdag een gesprek met Rafael van der Vaart. De aanvoerder van Ajax uitte woensdag op de persconferentie van het Nederlands elftal kritiek aan het adres van Koeman.

De 21-jarige middenvelder zei graag meer vertrouwen te willen van zijn coach over het samenspel met Wesley Sneijder op het middenveld van Ajax. Koeman wilde woensdag niet reageren op de woorden van Van der Vaart. ,,Het lijkt me logisch dat ik eerst met hem wil praten, voor ik met de pers communiceer'', aldus de trainer na de ochtendtraining van de Amsterdamse club. Koeman zei verder te verwachten dat Van der Vaart ook met hem wil praten. ,,Hij zal zelf wel bij me komen, denk ik.''
Oud 18-02-2004, 14:44
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Roberto Carlos, Maxwell en ook Cafu vind ik niet echt verdedigers

Dat dat van der Vaart hoort denk ik niet bij transfers maar ik vind hem zeer irritant hij claimt eerst een basissplaats en als hij dan nog weinig laat zien(zoals al bijna het hele seizoen) gaat hij weer klagen dat hij geen vertrouwen krijgt. Hij mag bli zijn dat hij nog steeds een basisplaats heeft.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 18-02-2004, 15:36
Verwijderd
Robin van Persie staat volgens website van de Spaanse krant El Mundo Deportivo in de belangstelling van FC Barcelona. Aangezien Arsenal er met José Antonio Reyes vandoor ging, zien de Catalanen in de Feyenoorder een alternatief.

Van Persie heeft nog een contract tot medio 2005 bij Feyenoord, maar heeft de club al laten weten deze niet te willen verlengen. Ook meldt de site dat PSV-er Arjen Robben en Ajacied Rafael van der Vaart nog steeds deel uitmaken van het verlanglijstje van de Spaanse club. Robben lijkt echter te kiezen voor een avontuur bij Manchester United.
Oud 18-02-2004, 15:38
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-02-2004 @ 16:36:
Van Persie heeft nog een contract tot medio 2005 bij Feyenoord, maar heeft de club al laten weten deze niet te willen verlengen.
Gek hé?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-02-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 18-02-2004 @ 16:38:
Gek hé?
Nee.
Oud 18-02-2004, 20:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Michel Kruijer (verdediger bij Go Ahead Eagles) speelt vanaf volgend seizoen 3 seizoenen lang bij MVV.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-02-2004, 12:47
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Nigeriaanse back traint mee in Zuiderpark

19/2/2004 11:54

Samuel Gbenga Okunowo is neergestreken in het Zuiderpark. De Nigeriaan hoopt met de trainingen bij ADO terug te keren in het betaald voetbal.
Of Okunowo een versterking is voor ADO Den Haag moet nog blijken. In eerste instantie moet de Nigeriaan weer helemaal fit worden. De 25-jarige verdediger gaat in het Zuiderpark werken aan zijn herstel, dat moet resulteren in een terugkeer in het betaald voetbal.

Okunowo was een grote belofte, die in 1997 door Barcelona werd vastgelegd. In het seizoen 1998/99 liet Louis van Gaal hem debuteren in de hoofdmacht. Maar verder dan veertien competitiewedstrijden kwam de Nigeriaan niet. De Catalaanse club verhuurde hem aan Benfica en Ionikos. Maar opnieuw kon Okunowo niet overtuigen.

Zijn loopbaan raakte in 2002 helemaal in het slop, toen hij op de Olympische Spelen van Sydney ernstig geblesseerd raakte. In 2002 werd zijn contract met Barcelona ontbonden. Bij Dinamo Boekarest maakte hij een jaar later zijn rentree op de velden. Omdat de Roemeense club zijn salaris niet uitbetaalde keerde hij Boekarest de rug toe.

Bron: Vi.nl

Die ken ik nog van CM!
Oud 21-02-2004, 22:47
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Joaquin in belangstelling Chelsea

Nadat het Spaanse dagblad Marca eerder vandaag meldde dat Real Madrid's voorzitter Florentino Perez al contact heeft gezocht met Betis Sevilla om te praten over een eventuele overgang van sterspeler Joaquin, heeft ook Chelsea zich nu op het strijdtoneel geworpen. De Londense club wil zich graag versterken met de 22-jarige Spanjaard.

Joaquin zou op Stamford Bridge de rechterkant van Chelsea moeten komen versterken, nadat technisch manager Peter Kenyon eerder aangaf dat deze positie nog versterkt moet worden. Real Madrid moet gaan hopen dat Joaquin niet gaat kiezen voor het geld van Chelsea. Ook Manchester United had interesse, maar lijkt nu af te haken in de race.

Bron: voetbalzone.nl

Het lijkt me zwaar kut. Niet weer een groot talent naar Chelsea. Het is een mooie speler voor Man Utd.
Oud 21-02-2004, 22:49
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Chelsea lijkt de strijd om Freddy Adu (14) te gaan winnen

Chelsea lijkt de strijd om het 14-jarige talent Freddy Adu te gaan winnen, zo meldt het Engelse Daily Express vrijdagmorgen. Het Amerikaanse wonderkind, geboren in Ghana, zou, als hij in 2007 18 jaar is, de overstap maken naar Stamford Bridge.

Concurrenten van de Londense voetbalclub in de strijd om de speler van D.C. United zijn Arsenal, Manchester United, AC Milan en Internazionale. Geen van alle slaagden er tot nog toe in om hem te contracteren. De aanvaller wil het liefst nog tot zijn achtiende levensjaar in Amerika voetballen, omdat hij zelf nog niet klaar voor de grote stap naar Europa zegt te zijn. Dit lijkt een zeer verstandige beslissing, voor een jongen van zijn leeftijd.

Adu werd geboren in Ghana, maar verhuisde in 1998 naar de Verenigde Staten waar hij nu ook een paspoort van in bezit heeft. Toen hij twaalf jaar was stond hij al in de belangstelling van Internazionale uit Italië. Hij liet zien over geweldig veel talent te beschikken en hij stal vaak de show op diverse jeugdtoernooien, waaronder ook in Italië waar Inter dit talent spotte. In zijn eentje zorgde hij ervoor dat Potomac Cougars kampioen werd in de Verenigde Staten voor teams onder de veertien jaar.

Inmiddels is Freddy Adu al een vaste kracht voor Verenigde Staten Onder-17, waardoor Adu alle records aan het breken is. Zijn debuut tegen Jamaica was meteen een leeftijdsrecord, terwijl hij op het WK Onder-17 tegen Guatamala ook meteen voor het eerst scoorde voor de Verenigde Staten.

Bron: voetbalzone.nl

Dit lijkt me zwaar onverstandig aangezien het moeilijk zal worden voor hem om door te breken. Stop hem liever bij een topclub met een goede jeugdopleiding als Manchester United of Barcelona...
Oud 21-02-2004, 22:51
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Glasgow Rangers geïnteresseerd in broertjes Mpenza

Glasgow Rangers heeft zijn zinnen gezet op de broertjes Mpenza, meldt TV1 vandaag op teleteksten. Manager Alex McLeish was gisteren in Brussel om de broertjes te volgen in de interland tegen Frankrijk.

De Schotten willen op termijn één van de twee, of zelfs beide broertjes naar Glasgow halen. De kans is groot dat ze voor Mbo kiezen, omdat broer Emile naar het schijnt al een voorcontract met Werder Bremen heeft getekend. Emile zou daar namelijk de opvolger moeten worden van topscorer Ailton, die op zijn beurt naar Schalke '04 vertrekt.

Bron: Voetbalzone.nl

Dit lijkt me zwaar cool!
Oud 21-02-2004, 22:53
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Feyenoord geïnteresseerd in Mexès en Pieroni

Volgens verschillende Franse media heeft Feyenoord interesse in Philip Mexès, dat meldt de supporterssite FR-fans.nl. De vijfvoudig international van Auxerre heeft al 125 competitiewedstrijden gespeeld bij de Franse club.

Ook de Belg Luigi Pieroni staat nog altijd in de belangstelling van de Rotterdammers. Vanavond stuurt Feyenoord scouts naar de wedstrijd België - Frankrijk om zowel Pieroni als Mexès aan het werk te zien.

Bron: voetbalzone.nl
HEt zou zwaar cool zijn als een Frans international die tevens in de belangstelling staat van iedere club op de wereld en ook een van de grootste verdedigende talenten ter werled naar Feyenoord zou gaan. Dan hebben ''we'' eindelijk weer iets om trots op te zijn.
Oud 22-02-2004, 10:05
Verwijderd
dat zou echt beter zijn mexes naar feyenoord maar die kans lijkt me helaas niet al te groot...
Oud 23-02-2004, 17:57
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
'De Ridder wekt interesse van Manchester United'
Gepost door dijkema 23-02-2004 14:51:53 Sportnetwork

Volgens de Engelse site Sportnetwork is Manchester United ook meer dan gecharmeerd van de jonge Ajacied Daniël de Ridder. De rechteraanvaller zit sinds de winterstop bij de A-selectie en speelt zich wekelijks in de basis bij de Amsterdammers.

De 19-jarige rechteraanvaller van Ajax maakte na de winterstop een stormachtig debuut. De Amsterdammer kwam in de basis terecht en maakte grote indruk. Zijn goede spel werd beloond met belangstelling van diverse topclubs, waar Manchester United er dus een van blijkt te zijn.

Ook is de ploeg van Ruud van Nistelrooy nog altijd geïnteresseerd in PSV'er Arjen Robben. Afgelopen weekend zou de Engelse club het bod op de linkeraanvaller verhoogd hebben van zeven naar tien miljoen euro.


Bron: voetbalzone.nl

't zou een mooie club zijn voor hem.
Oud 23-02-2004, 17:58
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
'Ook Ajax geïnteresseerd in Bosschaart en Väyrynen'
Gepost door dijkema 23-02-2004 14:39:48

Net als Feyenoord is ook Ajax bezig zich te versterken voor volgend seizoen. Volgens De Telegraaf heeft Ajax belangstelling voor Mika Väyrynen van SC Heerenveen. De 22-jarige Finse middenvelder, die een contract tot 2006 in Friesland heeft, staat ook in de belangstelling van Feyenoord.

SC Heerenveen-trainer Foppe de Haan: "Het zou jammer zijn als hij wordt weggehaald, maar het is bij deze club nooit anders geweest. En als hij weggaat, krijgen we daar weer wat centen voor. Mika is steengoed. Niet alleen is hij zonder discussie onze beste voetballer, maar ook heeft hij de absolute wil om te winnen."

Ook meldt de krant dat Ajax in onderhandeling is met Pascal Bosschaart van FC Utrecht. De Rotterdamse middenvelder moet naar verluidt zo een drie miljoen euro kosten. Zijn contract loopt aan het einde van dit seizoen nog een jaar door.

Bron: voetbalzone.nl

Hmm.. dat zou ik toch wel zwaar kut vinden.
Oud 23-02-2004, 17:59
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
'Feyenoord wil Zwaanswijk en Penders overnemen'
Gepost door dijkema 23-02-2004 14:18:59

Ruud Gullit was gisteren tijdens FC Utrecht - NAC Breda aandachtig toeschouwer. De vanaf volgend seizoen nieuwe trainer van Feyenoord zat op de tribune voor de centrale verdedigers van beide clubs: Patrick Zwaanswijk (FC Utrecht) en Rob Pender (NAC Breda).

Naast deze twee centrale verdedigers, keek Gullit ook opnieuw naar Csaba Feher (NAC) en Pascal Bosschaart (FC Utrecht).


Bron: voetbalzone.nl

Zwaanswijk OK, maar hoezo in hemelsnaam Penders?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 18:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.