Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2018, 14:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly ik ben ook wel benieuwd naar jouw kijk op kinderen krijgen, mag ik ook een pm?
Sure! Dan copy paste ik even.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 05-01-2018, 14:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Sure! Dan copy paste ik even.
*kijkt lief*
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-01-2018, 14:46
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Maar dat is toch wel iets waar je, als je zo’n lange relatie als jij ondertussen hebt, het ook wel over hebt toch? En dat de ander daar okay mee is.
We hebben nu afgesproken het er een jaar niet over te hebben en volgend jaar nemen we de beslissing: kies je voor elkaar of kies je voor je kinderwens...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-01-2018, 14:50
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
*kijkt lief*
Gristus Loes!!



__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-01-2018, 15:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
We hebben nu afgesproken het er een jaar niet over te hebben en volgend jaar nemen we de beslissing: kies je voor elkaar of kies je voor je kinderwens...
Respect hoor 👌🏼
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-01-2018, 15:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Maar dat is toch wel iets waar je, als je zo’n lange relatie als jij ondertussen hebt, het ook wel over hebt toch? En dat de ander daar okay mee is.
Hij wil (op dit moment) geen kinderen maar ik denk dat zoiets bij mannen misschien ook wel later komt dan bij vrouwen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2018, 15:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Hij wil (op dit moment) geen kinderen maar ik denk dat zoiets bij mannen misschien ook wel later komt dan bij vrouwen.
Nouja dan sta je er iig hetzelfde in. Dat maakt het minstens honderdduizendkeer makkelijker.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-01-2018, 15:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En het feit dat we als adolescenten nog niet voltooid zijn in het doorzien van consequenties betekent dat we toen nog onbevangen in nieuwe relaties sprongen. Nu voel je de druk bij elke keer dat je met iemand een 2e of 3e date hebt. Is dit een serieuze kanshebber waar ik mezelf echt oud mee zie worden? Of is die alleen 'gewoon leuk'? Zo ja, is het dan leuk genoeg om een paar maanden van je tijd mee door te brengen of zou je het dan toch beter snel af moeten breken? Of ben ik de enige die constant dit soort storende dialogen in het hoofd krijgt als ik gewoon 'van het moment wil genieten'?
Dat heb ik al heel erg Maar goed, ik zit ook wel een beetje in een Christelijke omgeving waar mensen jong verloven/ trouwen. Met mijn ex had ik daar ook al hele serieuze gesprekken over
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2018, 15:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nouja dan sta je er iig hetzelfde in. Dat maakt het minstens honderdduizendkeer makkelijker.
Absoluut. Als hij het wel heel graag had gewild, was het veel lastiger geweest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2018, 15:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat heb ik al heel erg Maar goed, ik zit ook wel een beetje in een Christelijke omgeving waar mensen jong verloven/ trouwen. Met mijn ex had ik daar ook al hele serieuze gesprekken over
Het ligt ook wel aan je partner. Met mijn vorige vriend hadden we ook al nagedacht over kinderen en dat hij dan daarvoor thuis zou blijven en ik wou toen nog een master gaan doen enzo en we stonden al ingeschreven voor een eengezinswoning. Heel anders dan nu.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2018, 16:11
Verwijderd
Citaat:
We hebben nu afgesproken het er een jaar niet over te hebben en volgend jaar nemen we de beslissing: kies je voor elkaar of kies je voor je kinderwens...
Poeh wow!
Oud 05-01-2018, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het ligt ook wel aan je partner. Met mijn vorige vriend hadden we ook al nagedacht over kinderen en dat hij dan daarvoor thuis zou blijven en ik wou toen nog een master gaan doen enzo en we stonden al ingeschreven voor een eengezinswoning. Heel anders dan nu.
Dat botst nu soms wel een beetje, omdat ik wel behoefte heb aan die vastigheid (of in elk geval de ambitie om samen oud te willen worden) - en omdat mijn vriend daar nog helemaal niet zo mee bezig is. Mijn behoefte daaraan wordt denk ik ook wel flink versterkt omdat mama er niet meer is, dat je toch een soort bang bent dat je er alleen voor komt te staan terwijl in je omgeving mensen verloven en trouwen, waardoor zij ook weer minder tijd en aandacht voor jou hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-01-2018, 18:22
Verwijderd
Even een ietwat minder liberale mening dan ik gemiddeld ventileer: Ik vind het totaal niet raar dat mensen geen carrièredrive hebben.; genoeg doen om verder je gezin mee te kunnen opbouwen is simpelweg een andere keuze maar wat mij betreft niet minder of anders en om eerlijk te zijn kan ik me daar best goed in verplaatsen.
Oud 05-01-2018, 19:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Even een ietwat minder liberale mening dan ik gemiddeld ventileer: Ik vind het totaal niet raar dat mensen geen carrièredrive hebben.; genoeg doen om verder je gezin mee te kunnen opbouwen is simpelweg een andere keuze maar wat mij betreft niet minder of anders en om eerlijk te zijn kan ik me daar best goed in verplaatsen.
Ik ook wel, met als maar dat ik wel vind dat je jezelf moet kunnen onderhouden. Zie het toch teveel in de praktijk, van die moeders die als de relatie stuk gaat toch in de financiële shit zitten en in het stadium daarvoor een relatie niet durven verbreken vanwege de afhankelijkheid.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-01-2018, 19:49
Verwijderd
Vind ik persoonlijk ook maar ik kan me de mening dat je in een relatie zit en het dus op een bepaalde manier gaat verdelen waar dit het gevolg van is ook goed voorstellen en ook okay. Het zou alleen niet mijn keuze zijn. Maar ik zou ook niet bang zijn om de relatie te verbreken zelfs als ik in die positie zou zitten, nieuwe dag, nieuwe kansen.
Oud 05-01-2018, 20:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Vind ik persoonlijk ook maar ik kan me de mening dat je in een relatie zit en het dus op een bepaalde manier gaat verdelen waar dit het gevolg van is ook goed voorstellen en ook okay. Het zou alleen niet mijn keuze zijn. Maar ik zou ook niet bang zijn om de relatie te verbreken zelfs als ik in die positie zou zitten, nieuwe dag, nieuwe kansen.
Jij zeker niet idd, maar helaas hoor ik het in de praktijk toch wel eens.
Ik zou zelf ook absoluut geen huismoeder willen zijn, los van dat afhankelijke stukje. Ik word blij van mijn werk en ben ook blij om mezelf op die manier te kunnen uitdagen. Maar dat hele stukje carrière vind ik wel minder belangrijk geworden, het is in zekere zin "maar" werk. Leuk werk en ik moet echt iets blijven doen, maar wel aanzienlijk minder belangrijk voor mijn levensgeluk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-01-2018, 21:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn dude kwam buurten op werk en shit, ik crush nog steeds. Hij knuffelde me ook gelijk toen hij me zag, iets waarvan ik dacht dat niet zo zijn ding was. Maar fijn om hem weer te zien, jammer dat het nog niet over is, want ik heb nog steeds geen zin in/behoefte aan daten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-01-2018, 21:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens, kinderen: ik hoef ze niet. Voor het geval dat mijn hormonen me ineens overmannen, heeft mijn ex duidelijke instructies, al denkt ze dat ik er nu geen last meer van ga krijgen. Ik denk juist dat het komt als ik de 30 ga passeren en de tijd gast dringen. We gaan het meemaken, maar het plan is wel om kinderloos te blijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-01-2018, 21:32
Verwijderd
Ach jij wordt gewoon een keer bezwangerd per ongeluk tijdens scharen met Mieke. Ik weet niet precies hoe, maar Mieke kan dat.
Oud 05-01-2018, 22:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach jij wordt gewoon een keer bezwangerd per ongeluk tijdens scharen met Mieke. Ik weet niet precies hoe, maar Mieke kan dat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2018, 04:59
Verwijderd
Citaat:
Ach jij wordt gewoon een keer bezwangerd per ongeluk tijdens scharen met Mieke. Ik weet niet precies hoe, maar Mieke kan dat.
Wat hahahahaha

O.t.; jeeeetje wat een serieuze levensvragen duikelen hier ineens op!
En Loezzel, dat vind ik best wel heftig maar wel heel goed dat jullie daar zo mee om gaan.

Wat kinderen betreft; pfoeh. Als ik nu echt een stabiele en aangename, goede relatie zou hebben zou het wel eens kunnen zijn dat ik me wel over zes jaar oid zou willen voortplanten. Maar dat staat nu niet op mijn verlanglijstje omdat ik lekker in mijn eentje rondhuppel.
Daarbij heb ik genoeg om handen en helemaal geen tijd (wat kristaco zegt. Dat is het ja, onbewust word je wat kieskeuriger, wie is wel de kostbare tijd waardig en wie niet. En dat gaat niet eens enkel over potentiële geliefden.) om me momenteel echt veel met iemand anders bezig te houden. Dan moet ‘ie wel van hele goede huize komen denk ik.
Oud 06-01-2018, 05:00
Verwijderd
Oh ja en baby’s en kindjes kunnen zo lekker ruiken dat dan weer wel (niet altijd natuurlijk )
Oud 06-01-2018, 06:30
Verwijderd
Ik vind het heel mooi om te lezen hoe iedereen er over denkt, dat wilde ik even zeggen.

En ik wil ook even zeggen dat ik gisteren de mooiste kinderwagen ooit heb gekregen. Die baby hoeft niet meer, ik heb een wagen.
Oud 06-01-2018, 08:38
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik vind het heel mooi om te lezen hoe iedereen er over denkt, dat wilde ik even zeggen.

En ik wil ook even zeggen dat ik gisteren de mooiste kinderwagen ooit heb gekregen. Die baby hoeft niet meer, ik heb een wagen.
Welke heb je?
Een goede is zo fijn Heb je zoveel plezier van als hij goed rijd, mooi is etc. Het is alleen een beetje jammer dat de kleine man niet meer in de bak past. Zou tot 6 maanden moeten kunnen, met 4 was het echt gebeurd Nu vind hij het zitje ook mooi, veel meer zien, maar die bak was wel handig om hem als we ergens op visite waren te laten slapen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-01-2018, 08:40
Verwijderd
Ik zou ook wel elke dag een uurtje met een baby willen wandelen, knuffelen en aan het hoofdje ruiken zonder dat ik ze hoef te baren of op te voeden

En over deze opmerking:


Citaat:
Even een ietwat minder liberale mening dan ik gemiddeld ventileer: Ik vind het totaal niet raar dat mensen geen carrièredrive hebben.; genoeg doen om verder je gezin mee te kunnen opbouwen is simpelweg een andere keuze maar wat mij betreft niet minder of anders en om eerlijk te zijn kan ik me daar best goed in verplaatsen.
Ik vind op zich ook dat iedereen zijn eigen manier van geluk moet zoeken hoor, en als je geluk vindt in de kleine dingen is dat juist prima en dat benijd ik soms! Dus geen carrieredrive snap ik ook wel, maar meer het hele idee dat je een soort afstreeplijst hebt van: afgestudeerd, vent gevonden, samenwonen, soort van stabiel inkomen, en dan al op je 30e niet meer weet 'wat je verder met je leven moet'. Dus dan maar kinderen? Dat vind ik echt een hele rare motivatie en ik denk ook dat je altijd je eigen dingen moet blijven hebben náást het zijn van een leuke moeder/vader/partner.
Oud 06-01-2018, 09:50
Verwijderd
Tja, ik plan niet verder dan donderdag (dat is onzin want ik heb al daadwerkelijke incidentele afspraken met andere mensen staan voor 2019 die niet simpelweg terugkerend zijn) en ik heb in het verleden vaker dan eens een "okay en nu dan..."-periode gehad. Ik denk niet dat ze dat zo actief op deze manier denkt als jij het schrijft maar dat het iets gematigder is Maar fair point wel.
Oud 06-01-2018, 11:06
Verwijderd
Ik heb nu iemand op WA die me steeds appt als ik online ben.
Oud 06-01-2018, 11:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg, ik heb net bij een jongen geslapen!!!

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-01-2018, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Welke heb je?
Een goede is zo fijn Heb je zoveel plezier van als hij goed rijd, mooi is etc. Het is alleen een beetje jammer dat de kleine man niet meer in de bak past. Zou tot 6 maanden moeten kunnen, met 4 was het echt gebeurd Nu vind hij het zitje ook mooi, veel meer zien, maar die bak was wel handig om hem als we ergens op visite waren te laten slapen.
Eentje van bijna 50 jaar oud een tante had de wagen ook aan mijn zus aangeboden maar die wilde hem niet en ik zag hem gisteren staan en vind hem fantastisch. Hij loopt.als een tiet. Alleen even kijken hoe makkelijk hij in/uit klapt en misschien een eenvoudige tweedehands wagen kopen voor onderweg.
Oud 06-01-2018, 15:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Eentje van bijna 50 jaar oud een tante had de wagen ook aan mijn zus aangeboden maar die wilde hem niet en ik zag hem gisteren staan en vind hem fantastisch. Hij loopt.als een tiet. Alleen even kijken hoe makkelijk hij in/uit klapt en misschien een eenvoudige tweedehands wagen kopen voor onderweg.
Foto? Ik ben wel heel nieuwsgierig. Die oude kunnen zo mooi zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-01-2018, 16:04
Verwijderd
Mobiel dus foto is moeilijk, maar dit is 'm. Exact hetzelfde.

https://www.google.nl/search?q=peggy...bd6rgCBiIEeGM:
Oud 06-01-2018, 17:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mobiel dus foto is moeilijk, maar dit is 'm. Exact hetzelfde.

https://www.google.nl/search?q=peggy...bd6rgCBiIEeGM:
Mooi Dat type wagens zijn heel mooi, veel mooier dan veel soorten tegenwoordig.
Wij hadden een oude familiewieg, was ook nog wel een mooie oude kinderwagen maar die is niet goed in de auto mee te nemen, dus daar hebben we wel een nieuwe van gekocht. Wij hebben deze: http://kingsbabyshop.com/media/catal...gn_16__1_2.jpg
Wat vooral fijn is is dat hij makkelijk in elkaar te klappen is, kleine draaicirkel heeft en zelfs met 1 hand te besturen is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-01-2018, 17:35
Verwijderd
Ach nee man, die nieuwe zijn mooier. Gaat je kind veel minder snel dood van en het boeit me eigenlijk niet zoveel of je esthetiek hoog in het vaandel hebt staan, je eigen kind niet dood is fucking veel mooier dan wel dood

ik had al een poosje geen deadlockreactie geplaatst dus bij deze
Oud 06-01-2018, 17:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ach nee man, die nieuwe zijn mooier. Gaat je kind veel minder snel dood van en het boeit me eigenlijk niet zoveel of je esthetiek hoog in het vaandel hebt staan, je eigen kind niet dood is fucking veel mooier dan wel dood

ik had al een poosje geen deadlockreactie geplaatst dus bij deze
ik voel me vereerd dat je dat doet op een discussie waar ik ook aan mee doet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-01-2018, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ach nee man, die nieuwe zijn mooier. Gaat je kind veel minder snel dood van en het boeit me eigenlijk niet zoveel of je esthetiek hoog in het vaandel hebt staan, je eigen kind niet dood is fucking veel mooier dan wel dood

ik had al een poosje geen deadlockreactie geplaatst dus bij deze
Dood is wel lekker rustig!
Oud 06-01-2018, 20:52
Verwijderd
Overigens is deze ook absoluut niet praktisch, maar hij is zo gaaf dat ik 'm niet kon laten staan. Nu nog een eenvoudige tweedehands wagen die makkelijk in te klappen is om mee te nemen. En al ligtie hier maar twee keer in, dan is dat ook prima. Heeft'ie wel twee keer in de mooiste wagen ever gelegen.
Oud 06-01-2018, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Dood is wel lekker rustig!
Gewoon kinderbijslag op blijven strijken
Oud 06-01-2018, 20:58
Verwijderd
Mijn moeder zwoor toen we iets ouder waren echt bij de buggy trouwens. Ze had een van de eersten die je zo kon omklappen ook, dat de padewan naar jou kijkt (mijn jongere broertje had dat nodig).
Oud 06-01-2018, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Gewoon kinderbijslag op blijven strijken
Uiteraard. Zo zijn wij.

Citaat:
Mijn moeder zwoor toen we iets ouder waren echt bij de buggy trouwens. Ze had een van de eersten die je zo kon omklappen ook, dat de padewan naar jou kijkt (mijn jongere broertje had dat nodig).
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen dat zien we tegen die tijd wel weer, we beginnen met deze mini. En dus deze wagen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #2
Verwijderd
487 03-02-2017 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.