Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2009, 01:29
Verwijderd
Hoi,


Ik probeer een rcon te laten draaien op mn battlefield2 server, maar het lukt niet. Ik heb de modmanager scripts installed op de server en rcon is volgens de helpdesk van de server ook geinstalleerd.

Wat moet ik nu doen? Als ik met BF2CC.exe in wil loggen op rcon, doet hij het niet. De gewone daemon werkt wel. Heeft iemand tips of een goede handleiding? Ik heb deze manual gebruikt: http://www.bf2cc.com/forums/viewtopic.php?p=27783
En bij stap 4 gaat het niet meer, omdat ik geen exe's kan installeren op de server.

Short BF2CCD Installguide (Windows):

1.) Install all available Windows-Updates.
2.) Install Dot.Net 1.1 including Hotfixes.
3.) Download BF2CCD.
4.) Unzip BF2CCD for example to <bf2server>/bf2ccd/ .
5.) Unzip Modmanager-Scripts 1.4 from <bf2server>/bf2ccd/modmanager-v1.4.zip to <bf2server>, replacing existing files and folders.
6.) Start bf2ccd.exe in <bf2server>/bf2ccd/bf2ccd.exe .
7.) Configure bf2ccd.exe - autoadmin.xml, config.xml, iga.xml, users.xml, default.profile will be written in <bf2server>/bf2ccd/ .
8.) Start BF2-Server via BF2CCD.


Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2009, 16:06
-NATE-Falcon
-NATE-Falcon is offline
Ja, Als je de Rcon tool wilt gebruiken op een windows systeem, moet je er zorg voor dragen dat er minimaal .net-Framework versie 2.0 is geinstalleerd.
Ik heb mijn rcon tool hier gedownload, waar ook modmanager en .net framework te downloaden is.
Bij mij lukt het niet zo, omdat wij onze server op een linux systeem draaien en een ander programma nodig zijn, door een fout in plesk software kunnen we die niet installeren. Wel ben ik ondertussen zover dat ik de mailclient en de phpMyAdmin van plesk wist te omzeilen en nu rechtstreeks kan benaderen... we vorderen stukje bij beetje. ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je nog tips voor ons tegenkomen, meld het dan op onze website:http://www.nate-clan.org
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.