Oud 24-05-2006, 17:22
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
(Ik kon geen recente topic vinden met dit onderwerp. Als die er wel is, sorry. )

Zit er nog een grappig of apart verhaal aan vast, of was het gewoon simpel en duidelijk dat jullie elkaar wel meer dan leuk vonden? Vertel het hier.

Mijn vriend was 6 jaar geleden mijn alleerste echte vriend, en daarna heb ik hem 5 jaar niet meer gesproken. Na 5 jaar ben ik gaan kijken of hij nog leefde, bij wijze van spreken. Ik had ondertussen een andere vriend, dus het was alleen vriendschappelijk contact. Hij reageerde, en zo kwam het contact weer. En na een klein tijdje kwamen we erachter dat het houden van gevoel nooit is weggeweest.
Ik heb het toen uitgemaakt met mijn toen-huidige-vriend, om te kijken waar het met mijn nu-huidige-vriend op uit zou lopen. En dat gaat nu al een jaar goed.
Advertentie
Oud 24-05-2006, 17:57
Verwijderd
Wij zaten allebei hier op het forum, wss een onzinnige discussie te voeren over NAC en RBC ofzo. En hij PMde me, of ik ook MSN had. Heb mijn adres terug gestuurd, na veel MSNen vertelde hij een keer dat zijn gsm kapot was. Ik vroeg om zijn nummer, zodat hij zeker een smsje zou krijgen alstie zn gsm weer terug kreeg. Had dus gesmst, maar ondertussen vertelden we elkaar van alles. Vooral na de weekenden waren de verhalen geweldig.
Na een poos schafte ook ik een webcam aan en konden we elkaar ook zien tijdens het MSN-en.

Nieuwsgierigheid naar elkaar volgde al snel, van mij uit iig wel , en we besloten wat af te spreken. Steeds wilden mijn ouders weg, dus kon hij een weekendje hier komen, en dat ging dan op het laatste moment niet door. Op een gegeven moment ging het wel door. Ik vond hem een Ridder Schijtebroek, met als uitdaging dat hij me niet meteen durfde te zoenen op de 1e date. Hij kwam, zag me en zoende me meteen. Ik was verkocht, hij ook. Na een 2e zoen bij mij thuis waren we onafscheidelijk. De week erop is hij weer geweest, en langer als dat (behalve 2 weken die ik op vakantie was), heeft er nooit tussen gezeten, dat we elkaar niet zagen
En 11 juni zijn we een jaar samen (vanaf de 2e date dus zeg maar.. 4 juni zag ik hem voor de 1e keer 'echt')

Oud 24-05-2006, 17:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Lang, lang geleden (ach wat is lang) Waren Morgan en ik bijna blut maar we wouden toch uit. Vlak bij was een discotheek met een laag entregeld waar een schijnbaar goede coverband van Bon Jovi op zou treden, en dat leek ons wel een leuk idee. Ik was nog steeds een beetje sip vanwege het feit dat het uit was met mijn ex (dat was ondertussen wel al 4 maand geleden, maar het had nog al indruk gemaakt) dus een leuke avondje uit was zeer welkom.
Nou wij daar heen, entree betaald en samen 1 glas sinas gedronken en toen leuk dansen, vervelende jongens met slechte openingszinnen weg sturen en natuurlijk meebléren met de liedjes.
Na een korte tijd aan de bar gehangen te hebben begon mijn buurman een verhaal tegen mij op te hangen, ik zat me al weer te ergeren.. 'daar heb je er weer één' De negeer modus stond aan, hetgeen hij niet door leek te hebben. Toen drong het tot me door dat hij gewoon aan het praten was. Er waren geen stomme opmerkingen, maar gewoon een gesprek. Toen ik eens opzij keek, bleek hij ook nog eens leuk te zijn. Nou... gezellig gekletst toen.
Morgan ging nogal vaak naar de wc met de achterliggende bedoeling dat ik hem dan maar eens moest zoenen, zou goed voor me zijn. 'Ja hallo! Dat doe ik niet hoor, tss ik ken hem nét'
Morgan en ik besloten te gaan dansen en ik vroeg hem mee te gaan, en dad deed hij nog ook! Wow
Toen kwam de mededeling van zijn kant dat hij naar huis moest (zijn metgezellen wouden gaan) Toen drong het tot me door hóe leuk ik hem vond... hij mocht niet weg! Uh, en na veel gestuntel en gezenuw... toch gezoend, heel zachtjes en lief... *krijgt nog rillingen* en tot slot een handkus... aaaah! <3
Tja, een week later hadden we afgesproken een film te kijken en het klikte gewoon zó goed, en vanaf toen was het 'officieel'
Nu wonen we samen en zijn zeer gelukkig samen

Echt een groot toeval dat wij elkaar zijn tegen gekomen, hij woonde niet bij mij in de buurt en wij gingen nooit naar die disco....

[edit] dude, wat een lang verhaal...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-05-2006, 18:28
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Hmmm, ik had een vriend waarmee het allemaal nie goed ging en toen ging ik naar de verjaardag van mijn toenmalige beste vriendin die net naar Enschede was verhuisd. Zij had toen verkering met een jongen waarvan mijn vriend een vriend is. Duss, de hele avond niet echt met elkaar gepraat ofzo, want ja, we kenden elkaar natuurlijk niet. Maar op een gegeven moment kwamen we naast elkaar te zitten en liet hij wat zien op zijn telefoon, foto's van zijn vrienden. En meteen klikte het eigenlijk heel goed. Was gezellig.
Na die verjaardag iedereen uit. Nou ja, na een tijdje vond ik hem eigenlijk wel heel erg leuk en ik had wat met hem gepraat en geflirt, en hij vond mij ook leuk, had hij tegen mijn beste vriendin gezegd. We hebben die avond gedanst en gekust.

Eenmaal thuis is het uitgeraakt met mijn nu ex-vriend. Op msn hadden mijn vriend en ik steeds contact en ik vond hem steeds leuker en leuker en hij wilde eerst niet omdat ik te ver weg woonde. Zei hij. Ik balen natuurlijk. Maar ik zou nog een keer naar die vriendin van mij gaan, een maandje later. En toen we elkaar zagen klikte het meteen weer en vanaf die avond is het wat.

We hebben 2 jaar en 3 dagen wat gehad en nu is het eigenlijk uit (bijna 3 weken) en hebben we volgende week zaterdag misschien weer een afspraakje.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 24-05-2006, 18:28
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
eindfeest van mn toenmalige school, na de eindexamens.

ik kendde dr al vaag uit mijn wijk, we stonden samen aan de bar te wachten tot we geholpen werden en begonnen te praten.

Nog dezelfde avond gezoend, bijna 2jaar terug alweer.

__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 24-05-2006, 18:47
Orpa
Orpa is offline
Ik ken m'n vriend als sinds het moment dat hij geboren werd (ik ben iets meer dan een jaar ouder). Onze ouders hebben vroeger samen op een studentenflat gewoond, en zagen elkaar met verjaardagen en 'af en toe een dagje'. Heel vroeger zijn we zelfs samen op vakantie geweest...

Mijn mam was in februari jarig, en hij kwam mee. Ik had hem toen al 3 jaar niet gezien, en de laatste keer dat ik hem zag had hij stekeltjes en een gouden ringetje door z'n oor (niet helemaal mijn stijl). En toch voelde ik het kriebelen. Dus ik snel iets anders aan getrokken. Er werd aangebeld, en ik deed de deur open... En mijn eerste gedachte: 'wow, die is leuk geworden!' (lang haar, spike door z'n oor en flink gegroeit)... Dus binnengelaten, jassen aangepakt en naar de kamer gehuppeld (ik liep op dat moment met krukken wegens een verrekte knieband). Na goed een half uur zijn we samen naar boven vertrokken.

Hele avond zitten kletsen, en we bleken heel veel in common te hebben. Dus ik zat na een poosje met z'n haar te spelen... En ik gaf m een kus op z'n wang... Geen reactie... En uiteindelijk heb ik hem gezoend... En sinds die hebben we eigenlijk

Later bleek dat hij precies hetzelfde dacht op het moment dat ik de deur opendeed. En dat hij HEEL blij was dat ik hem zoende, omdat hij het eigenlijk heel erg eng vond
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 24-05-2006, 18:48
Experiment
Experiment is offline
Lang, heel lang geleden had mijn beste vriendin verkering met een jongen uit de vijfde, terwijl wij pas in de tweede zaten. Hoe Kinky Die jongen had een vriend met wie hij in de pauze tafelvoetbalde onder het genot van veel GP.

Ik was toen een klein altootje met wijde broeken en paars haar, dus jongen vond mij wel schattig. Ik lette alleen nooit op hem, had al mijn aandacht op de vriend van mijn vriendin, want die keek heel boos had een soort schurft en ik vond hem heel eng.

Het ging uit en ik zei: 'ach het was toch een klootzak!' Ze hadden namelijk altijd ruzie. Maar intussen raakte ik wel min of meer bevriend met twee klasgenoten/vrienden van deze twee jongens. Uiteindelijk kende ik zo ongeveer dat hele groepje wel. Alleen hem niet, want ja hij was altijd heel rustig enzo. Geen gekke verhalen over hem. Tsja alleen zijn naam zei me vaag iets

Jaren later was ik, nog steeds met die vriendin, in mijn stamkroeg. Juist dezelfde kroeg als waar die hele groep altijd kwam. Hij was er ook met een paar vrienden van hem die wij dus kenden. Zo raakte ik met hem aan de praat en ik vond hem meteen heel leuk omdat 'ie zo lekker nonchalant erbij stond en aardig was en een lekker ding

Dus: ik vond hem leuk. Maar was veel te verlegen en hoorde van alle kanten dat een meisje versieren, wel een van de laatste dingen was die je van hem kon verwachten. Dus: die vriendin van mij regelde een aantal dubbeldates met zijzelf en haar ex en wij dus. Dusja, het was nogal duidelijk wat daar de bedoeling van was, dat ik hem leuk vindt. Maar wat hij van mij vond wist ik nog steeds niet... TOT we weer in onze stamkroeg waren en hij me ging zoenen! En dat is nu alweer 19 maanden geleden.

Leuk he
Oud 24-05-2006, 19:43
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het was 1 week officieel uit met mijn exvriend, en 1 dag met zijn exvriendin en toen kwamen we elkaar tegen in de kroeg en gingen we zoenen . en toen gingen we de hele week afspreken en veel te ver gaan terwijl ik zei dat ik geen relatie wilde omdat dat te snel was, maar uiteindelijk moest ik me toch maar overgeven .

Ik kende hem trouwens al een paar weken eerder, toen het onofficieel uit was met mijn exvriend en hij pas net wat had met dat andere meisje. Toen kwam ik hem tegen met een goede vriend van mij, en gingen we patat eten. Daarna kwam ik hem telkens overal tegen, en vrienden van mij zeiden al dat hij mij leuk vond maar ik geloofde het niet want hij had een vriendin, en ik zei ook dat ik hem niet leuk vond, maar dat vond ik ook heel hardnekkig.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 24-05-2006, 19:53
~eef
Avatar van ~eef
~eef is offline
Ik zat zoals ongeveer elk weekend lekker wat te drinken in een kroegje in brielle samen met een vriendin. Naast haar zat een erg prettig exemplaar aan bar. Nou ja ik ging een beetje oogcontacten enzo.. en hij terug en ik liep ernstig rood aan en ging domme dingen tegen die vriendin van mij zeggen als "met hem zou ik wel 4 dagen nonstop seks kunnen hebben" ^^ Nou ja vriendin van mij zat kunstzinnig te zijn op een klein kladblokje en toen ging ik heel kunstzinnig een kleuterig hark poppetje tekenen in de hoop dat hij het zou zien en lachen nou ja hij vond het grappig dus dat was mooi Toen hij zijn trui uittrok en er een tatoeage op zijn arm tevoorschijn kwam vond ik dat mijn vriendin (bezitster van 4 tatoeages) daar maar een gesprek over moest beginnen Nou ja toen bleek het dus een portugees te zijn en ging ik blij gillen DAAR BEN IK GEWEEST Nou ja toen hebben we hem meegesleept naar een ander kroegje en daar stond ik even met iemand anders te praten maar nog wel volop met hem te oogcontacten, dus toen wist ik eigenlijk wel dat het goed zat. Nou ja blabla na een avond een boel blabla.. en rondspringende vriendinnetjes die het tijd vonden voor actie.. zoenden we elkaar en 's nachts ging ik met hem mee en eigenlijk zijn we sindsdien heel blij hip samen owja de week erna heeft een vriendin hem in het nederlands verkering aan mij laten vragen ^^ en toen moest ik heel hard lachen maar de dag erna vroeg hij het nog wel serieus of ik zijn vriendin wilde zijn enz..enz..
__________________
I’m addicted to you.. Don’t you know that you’re toxic.. ^^
Oud 24-05-2006, 22:09
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Het stelde niet veel voor. Mijn vriendin had ooit eens met zijn vriend gezoend en via die twee hebben wij elkaar leren kennen. Na de eerste "kennismaking" de hele avond met elkaar gepraat maar nog niks uitgewisseld. Ik had het al bijna opgegeven, totdat ik hem de zaterdag daarna heel toevallig weer zag. Toen wel vanalles uitgewisseld, waarna het balletje pas goed aan het rollen kwam. Ondertussen is dit alweer bijna 3 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 25-05-2006, 00:57
Verwijderd
Afgelopen pasen, met een soort paasretraite. Ik was al jaren niet in een kerk oid geweest dus ging weer is naar zoiets toe. Kwam mensen tegen die ik nog van vroeger kende, en hij kende die mensen en deed ook mee met het programma.
Eerst gewoon beetje kennis gemaakt, veel oogcontact en geflirt. Mja aangezien het nogal een charmeur is, wat ik van iedereen hoorde, dacht ik: het is wat overdreven. Niet eens officieel afscheid genomen omdat ik moest haasten voor mn trein. Maar had welgelijk een smsje dat ie het erg gezellig vond met me.
Toegevoegd op msn en toen bleek dat ik m toch wel miste en leuk vond.
Door drukte met school enzo hebben we elkaar weken neit gezien, toen afgesproken en alles voelde nog steeds zo fijn. Ook gekust toen en het was leuk.
helaas nu ietstje ander verhaal, toch eventjes rustig aandoen. Maar het is zeker een maatje geworden voor me, of het nou en relatie blijft of een vriend wordt.
Oud 25-05-2006, 01:28
fractuur
fractuur is offline
Leuk al die verhalen!!!

Ik zag een poster hangen op de uni van onze studievereniging: op wintersport voor heel weinig. Aangezien mijn ouders dat jaar niet gingen, ik wel zin had in een goedkoop weekje weg en ik een vriendin zo gek kreeg om mee te gaan, stapten wij met een instelling van "het is goedkoop, we gaan skiën en we hebben elkaar" met de groep op de trein naar Maastricht om daar op de bus te stappen. Het bleek een leuke groep te zijn, en al in de trein hadden we aansluiting bij de rest (allemaal ouderejaars). Eenmaal op plek van bestemming bleken wij ingedeeld met de twee organisatoren: een jongen, vierdejaars, en een goede vriendin van hem, derdejaars. Het bleek een heel leuk huisje te zijn, en al de eerste dag zag ik die jongen wel zitten. (altijd blijven rondkijken (), al had ik eigenlijk genoeg van jongens en zat ik er totaal niet op te wachten) Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zoveel zin had om iemand uit mijn appartement te zoenen oid mbt prikkelige situaties. Hij ook niet bleek achteraf, maar drankspelletjes (omg, die foto's ) en een beetje stappen op de vierde dag bleek genoeg te zijn voor zoenen. We waren aan het praten, en toen.. opeens. Sindsdien is het aan eigenlijk. Ik kende hem dus vier dagen, en het heeft wat rare situaties opgeleverd die week, máár we weten alles goed en niet te claimerig te houden en het is nog steeds aan na bijna vier maanden. (voor mij een absoluut record )
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2006, 09:14
love is life
love is life is offline
Ongeveer 4 jaar geleden gaf een vriendin een verjaardagsfeestje. Ze had allerlei vrienden uitgenodig: jeugdbeweging, school, toneel, ...
Daar heb ik mijn huidige vriend opgemerkt we hebben die avond niets tegen elkaar gezegd maar bij het afscheid nemen voelde ik aan dat ik hem nog ging zien. Beetje liefde op het eerste gezicht ofzoiets zeg maar
Tijdens zomervakantie zijn we met die gemeenschappelijke vriendin gaan tenissen, zwemmen. en we wisselden msn adres enzo af.
Ik wist wel dat hij mij zag zitten, maar ik reageerde er toen niet op, ik had toen niet echt nood aan een vriendje, want wist dat het met hem onmiddellijk serieus ging zijn.
We spraken dagelijks uren op msn en hij vertelde dus ook al zijn verhaaltjes, dus wie hij zag zitten enzo, ma ondertussen flirte hij wel me mij
Hij had iemand ondertussen, maar dat liep niet zo goed, hij sprak me daar vaak over en ik gaf hem raad. Tot op een dag dat we over sexrelaties beginnen te praten mja jullie kunnen al raden, van het een kwam het ander (op dat moment was het uit met zijn vriendin) Dan heeft hij eindelijk toegegeven dat hij mij graag zag. Ben de volgende dag een week naar het buitenland gegaan en heb in die week per sms uitgemaakt ... mja idd zwak, ma was niete cht in mijn normaal doen... (slechte vrienden, smoren, problemen thuis, ...) hij heeft toch nog zes maanden achter mij gezeten.
Uiteindelijk hebben we na zes maanden met elkaar gebabbeld en zijn we vanaf dat moment terug samen nu al 1 jaar en 8 maanden
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Oud 25-05-2006, 09:21
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
1 keer had ik met de beste vriendin van iemand verkering, dat ging uit en ging met die vriendin aan de haal. Heb ik 2 jaar mee gehad.
En nog een zooi vriendinnetjes die ik tijdens het uitgaan aangesproken heb of via via kende..
__________________
Eigen genot eerscht
Oud 25-05-2006, 09:39
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Via dit forum. Elkaar toegevoegd op msn en er was een onwijze klik. Na een paar dagen aan 1 stuk door gemsnt te hebben hebben we afgesproken. Ik zag hem staan en was meteen verkocht. Samen door Dordrecht gelopen voor een dichte bios gestaan en daar was de eerste zoen. Daarna zijn we naar de bios is Rotterdam geweest. Van saw 2 hebben we weinig gezien maar vanaf dat moment zijn we wel onafscheidelijk van elkaar.

Dit allemaal was ong. 4 maanden terug.
Oud 25-05-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 25-05-2006 @ 01:28 :
Leuk al die verhalen!!!
vindi k ook
Oud 25-05-2006, 12:49
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ha .
Ik werd lid van een politieke jongerenorganisatie in april vorig jaar en de tweede keer dat ik er kwam, gingen we na de vergadering posters plakken. Ik werd bij hem ingedeeld. Een jongen met veel te alto broeken en dreadjes, huhu. Maar we praatten de hele tijd heel leuk met elkaar en hadden het over festivals waar we heen wilden en spraken dat al min of meer af. Na het plakken gingen we met de hele groep nog even wat drinken. Ik zat tegenover hem en hij keek me de hele tijd zo aan, of keek heel erg naar me. Terwijl we over vanalles praatten. En hij was best cute.
Enn toen ging iedereen naar huis. En er was nog een emmer lijm die terug naar het pand moest en hij ging hem brengen. Ik stelde voor dat ik wel even mee wilde lopen dus toen deden we dat. Was best raar, want ik dacht wel dat ik zijn ´hints´ had begrepen, maar zeker weten wist ik het niet. Onderweg maakte hij nog een lame complimentje en toen lachte ik hem uit. In het pand hadden we een heel maf bijna-zoen moment. Maar gelukkig toch niet, beetje lame als je daar voor het eerst zoent heh. Hij bracht me thuis achterop zijn fiets en toen ik afstapte gaf hij me heel snel een zoen. En we hadden afgesproken om de zondag erna gitaar te gaan spelen, dus toen wisselden we nummers uit, ging hij naar huis en gaf me nog een zoen. Ik durfde niet te vragen of hij naar boven mee kwam.
Ik ging vet vrolijk en verrast naar mijn kamer, en toen smste hij. Dat hij thuis was en veel liever bij mij sliep. Ik smste iets stoms terug: eh ja, dat kan natuurlijk ook. Dus toen kwam hij nog weer. En werd zegmaar mijn scharreljongentje. Alleen groeide het steeds meer, met ontbijtjes en samen eten en ontzettend leuke gesprekken samen en lol over niks ´s ochtends. ´s Nachts diepe gesprekken in het park. En verliefd worden. <3
En nu is het ongeveer 8-9 maanden echt. Yea.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-05-2006, 13:24
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Toch opvallend dat er pas twee jongens op dit topic gereageerd hebben. En dat zij beiden verhaaltjes posten van ieder ongeveer 3 regels lang
Wel leuk topic overigens!
__________________
*Signature*
Ads door Google
Oud 25-05-2006, 14:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij is de broer van mijn beste vriendin en ik kende hem al een jaar of 8 van de zwemvereniging, maar zei eigenlijk nooit meer dan 'hoi' tegen hem. Toen hij op stage ging naar Amerika heb ik samen met een vriendin voor de grap zijn MSN-adres gevraagd. Ook toen waren de gesprekken nooit langer dan 'hoi, hoe is het daar?'. Toen hij weer terug in Nederland was gingen we wel meer MSN-en. Uiteindelijk ben ik een keer met hem en een paar vrienden van hem (waarvan ik er 1 redelijk kende) gaan schaatsen. Daarna veranderde er een poosje niks, en daarna gingen we nog meer MSN-en. Toen we ons op een avond allebei verveelden, is hij op mijn uitnodiging naar mijn huis gekomen en hebben we de hele avond spelletjes gespeeld (waar hij een hekel aan heeft, maar dat wist ik toen niet). De weken daarna ben ik een aantal keer met hem en een paar vrienden wezen poolen, en toen hebben we gezoend en besloten we dat het wel wat was tussen ons.
En dat is intussen ruim 3 jaar geleden.
Oud 25-05-2006, 17:03
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Met dronken worden in het park .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 25-05-2006, 17:46
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik zag hem voor het eerst in een cafe tijdens een jazz-optreden. Ik stond aan de bar met een vriendin, niets vermoedend cola te drinken. Met m'n mond nog vol cola zag ik hem binnenkomen en hij viel me gelijk op. Ik was even vergeten te slikken en een beetje overdonderd. Dus ik stond hem een beetje schaapachtig aan te staren, tot hij opeens toevallig naar me keek en gelijk weer terugkeek. Ik schrok zo van zijn blik dat ik me kei hard verslikte in die cola. Dat had hij uiteindelijk niet door (met al die meters tussen ons in) maar ik vluchtte met de vriendin naar de wc. Toen ik terugkwam glimlachte hij naar me en vanaf toen hebben we een uur naar elkaar zitten glimlachen.
Ik vond hem een fascinerend, hoe hij met z'n handen mee drumde op de muziek en hoe hij nonchalant zat te praten met zijn vrienden en hoe hij lachte en zijn haar! (omg <3) Die vriendin wou op een gegeven moment ergens gaan zitten waar een tafeltje vrij kwam en hij keek een beetje zielig toen ik weg liep (richting uitgang) maar stak z'n duim op toen ik aan een tafeltje ging zitten. Plots was m'n drankje heel snel op en wou ik weer naar de bar. Daar begon een vriend van hem (nogal zat) te vertellen over hun band, dus had ik een gespreksonderwerp. We begonnen te babbelen en dat voelde gelijk goed. Met zijn vrienden erbij praatten we over muziek, en mijn vriendin (die heel mooi kan zingen) bood zichzelf gelijk aan als zangeres en gaf hem zijn nummer. Waarna hij naar mij keek en vroeg "mag ik jouw nummer misschien ook?" Ik zei dat ik niet kon zingen waarna hij zei dat hij wel dacht dat ik wel andere kwaliteiten had.

Dat was zondag en ik moest tot woensdag wachten op een telefoontje (uiteindelijk durfde hij blijkbaar niet, whut?) en was hij blijkbaar verbaasd dat ik nog wist wie hij was. We spraken gelijk af die avond . Gisteren waren we 6 maanden samen en ieder moment daarvan is eigenlijk fantastisch geweest.
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 25-05-2006, 17:48
Verwijderd
we kenden elkaar uit een studenten orkest waar ik op dat moment kwam uithelpen.

hebben heel lang tegen elkaar aan lopen hikken ( niet letterlijk ).

Ik moest toen voor een auditie naar enschede en ik had op het moment supreme van die auditie maar een ding in mijn hoofd: E.....
Dus auditie geflopt en toen kreeg ik het zeldzaam heldhaftige idee om haar te vragen om samen met mij een biertje te drinken op een verloren auditie, en ze zei: ja .

Naja toen nam zij weer het initiatief, en nu zijn we op de dag af 8 maanden en 3 dagen samen
Oud 25-05-2006, 17:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ontmoette hem in de introductieweek van onze opleiding. Ik had toen nog een vriend (al 2 jaar) en was heel chagrijnig. Ik wilde namelijk gewoon mensen leren kennen, maar elke keer als ik met een jongen stond te praten kwam op een gegeven moment de vraag: 'heb je een vriend?' En als ik dan 'ja' zei, waren ze wel heel snel weg ineens .
Ik wilde dus naar school terug (daar overnachtten we in tentjes op het grasveld) en stond te wachten op een pendelbusje die van de kroeg naar school reed. Ik stond dus heel boos te kijken en hij kwam aan met een stel vrienden. We droegen allemaal keycoards met onze naam erop en hij pakte de mijne en zei: 'hee... hoe heet jij?'
Ik antwoorde: Rot op!
Hij zei toen: 'wooooh... rustig maar... heb je een vriend ofzo?'
Dus ik zei: 'ja!' en ik verwachtte dat ie ook weg zou gaan, maar hij begon gewoon een gesprek: 'goh... leuk, hoe heet ie'

Na 5 minuten kwam het gesprek op mijn vader, die 2 weken daarvoor was overleden. Hij was toen ontzettend lief voor me, en juist het feit dat ie me helemaal niet probeerde te versieren vond ik prettig. Het zat al een tijdje niet goed tussen mij en m'n toenmalige vriend. Ik stond op het punt om het uit te maken, toen mijn vader overleed en toen kon ik het er gewoon niet bij hebben. Toen ik m'n huidige vriend ontmoette dacht ik: 'ZO wil ik me voelen bij iemand!' dus heb ik het uitgemaakt met m'n toenmalige vriend. Ik wilde me echter niet meteen in een relatie storten (omdat het dus na 2 jaar net uit was en ook omdat ik nogal in de knoop zat door de dood van m'n vader).
Na een halfjaar waarin we officieel geen relatie hadden, maar waarin ik wel heel vaak bij m logeerde en we elke avond minstens een uur aan de telefoon zaten hebben we tijdens zo'n telefoongesprek op een gegeven moment gezegd: 'laten we t maar proberen!'

Dat telefoongesprek is nu bijna 3,5 jaar geleden, de introductieweek bijna 4 jaar
__________________
Tsja
Oud 25-05-2006, 19:15
Verwijderd
Via een introductieweek van school kende ik een aantal mensen van een StudentenVereniging. Met 1 meisje werd ik vriendinnen. Zij ging wel bij de SV en ik niet. Een half jaartje later vroeg ze me of ik zin had om mee op kamp te gaan met een man of 12 van de SV. En op een dag ging ik info vragen in hun lokaal. Toevallig zat hij daar ook, en toevallig bleven we samen achter. Omdat het net een maandje uit was met mijn ex had ik geen zin om hem als potiëntieel vriendje te zien. Maar ik had wel wat van: "oei die is leuk!" En die dag hebben we samen nog een hele tijd zitten te praten.
Twee weken laten gingen we beiden mee op kamp. Onderweg moesten we veel overstappen en dus met tassen zeulen. In de trein was ik met hem aan het dollen omdat mijn tas boven hem in het bagagerek lag en dreigde naar onder te vallen. Hij en een vriend waren zo lief om me mee te helpen met mijn tas op het laatste stuk lopen naar het vakantiehuisje. De eerste dag van het kamp gingen we roeien. Zijn vriend vond mijn vriendin wel leuk en hij (bleek dus later) zag mij wel zitten. Toen hebben we de hele dag wat zitten te stoeien door elkaar nat te gooien. 'S avonds zaten we met een aantal man wat moe te hangen op de bank. Op een gegeven moment zaten we er nog maar met zijn 2e en toen heeft hij me heel lief gezoend. En ondertussen zijn we beide alweer een dik jaar ouder...
Oud 25-05-2006, 19:29
Elister
Avatar van Elister
Elister is offline
Geweldig om te lezen dit! Qimm, leuke vertelstijl heb je!

Om een lang verhaal kort te maken. Met m'n huidige vriend heb ik 5 jaar geleden een poos vaak mee gezoend. Toen kregen we ruzie om een stompzinnige reden en heb ik hem heel lang niet gezien.

Een poos daarna gingen we samen touren met onze bands. Hartstikke gezellig, en wat er in het verleden was gebeurd hadden we al lang achter ons gelaten onder het mom van: "Het zal de leeftijd wel geweest zijn."

Tijdens de tour is mijn verkering uit gegaan met mijn ex. Ik vond m'n huidige vriend toen al hartstikke leuk maar dat had ik pas achteraf door. Na optredens zaten we vaak samen op de achterbank. Ik ben toen ooit in slaap gevallen en toen werd ik wakker met m'n hoofd op z'n borst.
Een paar optredens later begonnen we heel langzaam pinkjes vast te houden en te blozen. (Het ging vooral zo langzaam omdat we allebei de hele toestand van 5 jaar terug stiekem nog wel in ons achterhoofd hadden.)

Om de een of andere reden verloor hij hierna alle hoop dat het nog wat zou worden. Uit onzekerheid waarschijnlijk, omdat het niet zo heel snel ging allemaal. (Hij heeft me al vaker de liefde verklaard, maar ik heb hem uitgelachen. )
Toen gingen we een avond stappen met z'n allen, hij die alle hoop verloren had en ik die dacht "Ik hou het niet meer, ik ga hem zoenen." Na een tijdje gedansd te hebben kreeg ik bier over me heen en ging ik even naar het toilet om mezelf even schoon te maken. Ik hoorde gesmak op de WC (gebeurt wel vaker) en glimlachte, tot ik in de spiegel keek toen de deur openzwaaide. 3 keer raden wie ik er vanaf zag komen. Ik heb hem toen een paar weken flink laten zwoegen, maar vond hem stiekem nog steeds hartstikke leuk. (Als ik de hoop verloren zou zijn en ernstig dronken was, had ik vast ook met iemand zomaar ff gezoend.)

Een paar weken later moesten we weer optreden en had ik hem het wel vergeven, al wist hij dat nog niet. Ik was met hem aan de bar aan het kletsen toen ineens een gozer naar ons toe kwam: "Ga eens zoenen, want dit ziet er niet uit zo! Schiet op!"

Na wat gebloos heb ik het liefste kusje ooit gekregen. Ik heb nu 7 maanden verkering.

En dit is zo ongeveer de beknopte versie.
__________________
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin' and hook up with them later..."
Advertentie
Oud 25-05-2006, 23:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Mn beste vriendin had een vriend, en dus zag ik hem en zn vrienden regelmatig met uitgaan. Ik kreeg ook de mails van die vrienden, en ik msnde en firte vooral met één van die vrienden, J. De volgende keer dat ik J. met uitgaan zag was ie opeens heel snel weg omdat ie ziek was ofzo. Die vriend van mn vriendin zei ook opeens: je moet niet meer voor J. gaan, maar voor L. (andere vriend). Ik had nog niet veel met L. gesproken, maar op 1 of andere manier msnde we vanaf toen heel veel. De volgende keer dat ik toen hem zag met uitgaan, pushte mn vriendin L. zodat hij zou vragen of hij me thuid mocht brengen. Dat vroeg hij, ik zei ja, en toen hebben we voor het eerst bij mij thuis gezoend. En een week later hadden we wat.
Het rare was dat ik hem in het begin nog niet eens zoo leuk vond, ik vond het gewoon allemaal spannend en leuk omdat hij de eerste was die ik echt zoende, en hij mn eerste vriend was. Maar na een tijdje ging ik m steeds leuker vinden, nouja en dat is nu (3 jaar later) eigenlijk nog steeds zo
Oud 25-05-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 25-05-2006 @ 11:57 :
vindi k ook
Ik niet
Oud 26-05-2006, 09:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
~eef schreef op 24-05-2006 @ 19:53 :
Nou ja toen bleek het dus een portugees te zijn
Hoe praten jullie met elkaar dan?
__________________
<):o)
Oud 26-05-2006, 10:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij mij is het allemaal begonnen met Buffy the Vampire Slayer

In 2002 leerde ik dus die TV serie kennen, en ik was er meteen helemaal weg van. Ik ging op internet kijken of er nog meer Buffy fans waren en toen bleek er een mailinglist te zijn waar ik toen lid van geworden ben. Er was ook een chat van en daar kwam ik toen vaak. Zo heb ik toen een hoop mensen leren kennen (die ik vandaag de dag nog steeds spreek!)

Die Buffy groep ging in oktober 2002 naar het concert van Nerf Herder (de band die de theme song van Buffy speelt) en ik ging mee. Het was mijn eerste concert ooit en ik vond het helemaal geweldig. De muziek, de sfeer, het was gewoon gaaf

Omdat ik zo'n fan werd van die band ben ik op internet gaan zoeken en zo kwam ik op het Nerfboard terecht. (Het forum van Nerf Herder). Het forum was niet zo heel groot en er waren maar een stuk of 15 echte regulars. (Een Engels meisje daarvan heb ik zelfs nog ontmoet in Londen )

Een van die regulars was Arjan. De enige andere Nederlander op dat Nerfboard. Na een half jaar zijn we gaan mailen en MSNen. Hij als uberpunkfan had een collectie waar je U tegen zegt en ik was nog helemaal nieuw in de punk wereld. Hij heeft me geholpen aan een heleboel leuke bands Ook zijn we kaartjes over en weer gaan sturen en mixtapejes

Uiteindelijk moesten we elkaar maar eens gaan ontmoeten. We hadden het al heel vaak over dat ik zijn CD collectie zou gaan bekijken en beluisteren onder het genot van een warme chocomel met slagroom. (Hoe onschuldig )

Dat is er niet van gekomen. In oktober 2003 kwam No Use For A Name naar Nederland en daar gingen we allebei (apart) heen. Na afloop zijn we op elkaar afgestapt en hebben we wat staan praten en dansen. Ik had toen hele erge kriebels gekregen, want in het echt was hij net zo leuk als via de mail (schrijfstijl) en hij kon superleuk dansen!

Die dag was er verder niets gebeurd, maar ik wilde hem graag nog een keer zien. Ik nodigde hem uit voor een dagje dierentuin (Blijdorp), want ik had een abonnement en twee vrijkaartjes. Het was de bedoeling dat er ook een vriendin van mij mee ging (dan was het niet zo eng), maar die kon op het laatste moment niet meer. (En dat was echt niet gepland )

Dus wij met zijn tweeën naar de dierentuin. Na afloop nog naar de stad (samen lingerie shoppen ), warme chocomel met slagroom gedronken bij de La Place en naar de film gegaan (Legally Blonde 2). Van de film heb ik niet veel meegekregen want we zaten elkaar ontzettend te plagen

De film was afgelopen, het juiste moment was aangebroken voor dé kus... en toen kwam de schoonmaker binnen

Toen zijn we samen teruggereden naar de dierentuin, want mijn fiets stond er nog. Fiets in de achterbak geladen. En toen kwam ik met mijn opmerking 'of we nog even bij het water konden gaan zitten' Daar kwam uiteindelijk onze eerste zoen Die heeft in totaal zo'n 3 uur geduurd

De afloop van die eerste date is nog veel komischer. Toen het aan het water te koud werd zijn we in de auto verder gaan zoenen. Op een gegeven moment was het een uur of 12 en werd er op het beslagen raampje geklopt. De politie LOL. Hij vroeg wat wij daar nog zo laat deden (nou, 3x raden ). Gelukkig kregen we alleen een waarschuwing (en dat hij mij maar veilig thuis moest brengen ).

Sinds die dag hebben we wat en dat is nu ruim 2.5 jaar geleden!

Hulde voor de forummers die zich hier doorheen geworsteld hebben
__________________
<):o)
Oud 26-05-2006, 10:08
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
tijd: donderdag 4 februari 2005 02:00
locatie: dansvloer cafe de compagnie Nijmegen

Ik was met mijn vriendin aan het dansen toen het nummer van the outher brother -wiggle wiggle opkwam, en ik mij in mijn dans omdraaide en daar een reusachtig gestalte zag staan die luidkeels met de (toch wel expliciete tekst) aan het meezingen was. Ik keek hem geshokeerd recht in zijn ogen, en hij beantwoorde mijn blik met de grootste glimlach en pretoogjes die ik ooit gezien heb.


(helaas had hij toen al een relatie, die dood aan het bloeden was, en daarom hebben we eerst een affaire gehad, waarna we verliefd zijn geworden, en sinds jan 2006 zijn we officieel een stelletje :-) )
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 26-05-2006, 10:23
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik had een golftoernooi en hij moest daar als student werken. Na een paar dagen hem zien lopen en oogcontact stapte hij eindelijk op me af. Hey, heb je ook meegedaan? Lekker gekletst en die avond zou er casino night zijn en hij vroeg of ik er ook bij was, mja gelijk van alles geregeld, want dat wilde ik natuurlijk niet missen. Was hij er niet
Die laatste avond was er een besloten eindfeestje, waar ik eigenlijk niet naartoe zou gaan, maar mn broer wel. Hij had geen vervoer naar huis dus ik kwam hem ophalen, heel geërgerd stond ik op de parkeerplaats te wachten, omdat ik hem nergens zag.. Bleek hij gewoon nog binnen te zijn, dus ik naar binnen om hem op te halen, kom ik m'n toekomstige vriend dus weer in de gang tegen. Daar hebben we ongeveer 2 uur gepraat, nadat ik werd meegenomen door vrienden van mn broer (je lult nou wel erg lang met die gast en je hebt vast een droge bek..) Uiteindelijk zouden wij weggaan en ik had nog steeds z'n nummer niet, dus ben ik naar de bar toegelopen (daar stond hij) en gezegd ja ik draai er niet omheen, ik vind je leuk en we gaan nu nummers uitwisselen. Dat hebben we gedaan en 1,5 week later was het aan. Nu alweer bijna 8 maanden
Oud 26-05-2006, 10:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Elister schreef op 25-05-2006 @ 18:29 :
Geweldig om te lezen dit! Qimm, leuke vertelstijl heb je!
Oh dank je wel Ik vond het een beetje onsamenhangend, maar die avond wás dan ook onsamenhangend
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-05-2006, 13:22
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
Ik ging vroeger altijd met een vriendin naar een kroeg in onze woonplaats (ongeveer). Daar waren altijd jongens die heel kinderachtig deden over mijn afkomst (mijn ouders bezitten behoorlijk wat, wonen in een villa blahblah). Annyway, hij zei dus de hele tijd: 'He *achternaam*, wil je met me trouwen? Jij hebt zoveel geld!' In die tijd deed ik er uiteraard nix op uit..

Paar jaar later toen ik op een bruiloft was van een zakenpartner van mijn vader, was hij daar ook. Toen ik nog in de deuropening stond, zag hij me al en zwaaide uitbundig. Ik heb die avond heel lang met hem gepraat en we hebben elkaar de hele tijd geplaagd.
Op een gegeven moment begonnen alle mensen te dansen, waaronder mijn ouders (en als er 1 ding is waar ik me dood voor schaam! ). Ik vroeg hem toen of hij ff mee ging naar buiten, omdat het onderhand ook behoorlijk benauwd begon te worden. Buiten stonden nog meer mensen die aan het roken waren. Toen deze mensen weer naar binnen gingen, bleven we met z'n 2en over. Zo onschuldig als ik was, begon ik dan maar met hem te flirten en hij beantwoorde dit (gelukkig). Niet veel later daarna gingen we zoenen en het was de allerlekkerste kus ever . We hebben daarna nog even met elkaar gelopen en toen hadden we een tijd lang nix meer.

Hoewel hij vroeger lang haar had, zag ik hem een jaar of wat later in de plaatselijke discotheek met stekels. Ik kan je vertellen, dat zag er heeeeeeerrrlijk uit . Een beetje mee gepraat en voor ik het wist stonden we al weer te zoenen. Ik heb bijna een jaar met hem verkering gehad, nu is het sinds gisteravond uit.


(Sorry voor het verhaal )
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Oud 26-05-2006, 13:33
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
We hadden een grapje afgesproken met drie vriendinnen nadat we hadden gehoord dat jongens met ons hadden gezoend omdat ze een soort weddenschap hadden dat iedereen moest zoenen ofzo? Dus wij wilden ook alledrie zoiets doen, maar het mocht niet met iemand zijn waar je al eerder mee had gezoend..

Toen kwam er een jongen bij me zeuren waar ik al jaren gek van wordt. Toen zei een onbekende jongen 'goh hij vind je leuk' Naar een heel verhaal tegen hem op te houden dat ik er gek van werd, raakte we leuk aan de praat! En toen waren we opeens aan het zoenen. Mijn iniatief jaja.. de eerste kwam op zijn wang omdat hij zich net omdraaide! Maar het kwam nog wel goed.

Toen hebben we emailadressen uitgewisseld en elkaar op msn gesproken waar ik mijn telefoonnummer ook heb gegeven. Na veel gesms hebben we nog vaak afgesproken. En naar een paar maand wisten we toch zeker dat dit heel serieus ging worden en hadden we een relatie!

Nu al 11 maand
Oud 26-05-2006, 14:43
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 25-05-2006 @ 09:39 :
Via dit forum.
Wat leuk zeg , al die mensen die elkaar hier tegenkomen !

Nou, hier mijn verhaal:
Het was koninginnedag 2005, ik had eigenlijk niks te doen maar een vriendin ging met haar vriend en een zooi vrienden van hem naar Amsterdam. Ik kende ze allemaal niet maar anders was zij het enige meisje in die groep jongens en zij kende de meeste jongens ook niet, dus mijn gezelschap was welkom. Nou die vriend van haar had toch een gigantische vriendengroep! En niemand stelde zich voor natuurlijk, loop je daar in Amsterdam met een groep vreemden. We hebben zooo veel gelopen die dag, ik was bekaf! K zag er natuurlijk niet uit aan het eind..

Twee dagen later kwam een jongen ineens in mijn gastenboek (we hebben een site waar veel jongeren uit zaanstad een profiel hebben.. daar kun je dingen in elkaars gastenboek zetten etc) .. Of ik ook msn had. Ik deed eerst nog even moeilijk maar toen ik eenmaal zijn foto had gezien vond ik het prima dat ie me toevoegde! WAT een lekker ding Hij vroeg al snel of ik een vriend had (nee) en of ik eens wilde afspreken (JA!) .

Nou, 4 dagen later was het zo ver.. We zouden bij hem thuis gaan chillen. Ik was zoo onwijs zenuwachtig, maar ik voelde een enorme klik. 's Avonds bracht ie me thuis en toen zoende hij me! Eindelijk! Na nog 2 of 3 afspraakjes was het definitief: we waren een stelletje. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met iemand. Maar het was uiteindelijk toch echt te mooi om waar te zijn en is het eergister na een jaar uit gegaan.
__________________
DJ, play this girl a love song

Laatst gewijzigd op 26-05-2006 om 14:53.
Oud 26-05-2006, 15:08
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Aan het begin van het nieuwe schooljaar zag ik haar al wel, maar had niet het idee dat het ooit iets zou worden tussen ons.
We hebben de eerste drie maanden dan ook geen contact gehad.

Tijdens een gezamelijk project kwam dat contact er dus wel.
We kletsten veel en reisden samen.
Op een gegeven moment dat we met klasgenoten in het café zaten waren alleen wij twee nog aan het praten. De rest had iets van: WTF?!

We bleken ook al op dezelfde school gezeten te hebben en hetzelfde stamcafe te hebben.
Ondertussen spraken we steeds vaker af, ook buiten school.
En stiekem werden wij verliefd op elkaar. Wat iedereen al door had, behalve wijzelf

Uiteindelijk is het er toch van gekomen, en zijn we braaf begonnen met verkering.
Ondertussen alweer getrouwd
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Ads door Google
Oud 26-05-2006, 15:27
__
Avatar van __
__ is offline
nou. hij woont in hetzelfde dorp en we hebben dezelfde vrienden. maargoed, vorig jaar zomer ofzo kregen we ineens meer contact (want ik had hem uitgenodigd op mijn verjaardag WOW SMOOTH MOVES. nee toen vond ik hem nog niet eens leuk hehe, wel 'enigszins interessant', maar ach) en eh ja, msn'en, sms'en enzo. en toen vond ik hem heel leuk maar ik vond hem ook maar stom want soms deed ie alsof ie mij ook leuk vond en soms niet en dat resulteerde in nogal wat 'jongens zijn stom'-gesprekken met vriendinnen. haha dit heb ik hem eigenlijk nog nooit verteld, nouja, dan leest ie het zo maar. uiteindelijk had ik het er met een wederzijdse vriend van ons (een of andere duistere forumer hier huhu) over gehad en hij zou het voor zich houden maar ik ben uiteindelijk wel erg blij dat ie dat niet heeft gedaan OM HET ZO MAAR TE ZEGGEN ohja nouja uiteindelijk bracht ie me thuis na het uitgaan en toen ging ie mee naar binnen en toen was het wel gezellig ennnnnnnnzo. 6,5 maand geleden.
Oud 27-05-2006, 23:03
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Nou, ik woon in Noord-Holland, hij in Friesland (althans, toen nog wel), en er was een meeting in Utrecht.
Toen ik hem op die meeting zag had ik al zoiets van: "Wat is die jummie." maar daarna kwam er een gedachte van: "Hij zal wel bezet zijn en mij niet leuk vinden". Dus ik liet het maar even zo.

We zijn toen 's avonds na het eten op de een of andere manier de groep kwijt geraakt, en enorm verdwaald in Utrecht.
Nou ja, we kwamen in een verlaten spookstukje van Utrecht zeg maar, en toen kwam er een magische zoen waardoor er binnen in mij voor 15 eeuwen lang aan vuurwerk werd afgestoken, dus je kon zeggen dat er een vonkje over sprong

De hele avond nog fijntjes met z'n tweeën doorgebracht, en toen uiteindelijk hebben we de groep toch wel weer gevonden.

Een paar dagen daarna besloten we dat we maar verkering moesten nemen

*zwijmelzucht*

Da's inmiddels alweer meer dan 2 jaar geleden
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 28-05-2006, 00:17
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik ken mijn vriend via het forum van het Flevo Festival, een festival dat erg verslavend werkt
We hadden daar wat gekletst, op een gegeven moment (in april 2004) elkaar toegevoegd op msn en het klikte echt meteen. Ik kon al mijn dingen echt aan hem kwijt, en andersom!
We hebben toen in augustus afgesproken, hij kwam met de trein naar Tilburg waar we gingen verven in mijn nieuwe kamer daar
Om een lang verhaal kort te maken: We hebben nog een paar maanden om elkaar heen gedraaid, voordat we op 1 oktober voor het eerst zoenden (in de kroeg tijdens 'Zij gelooft in mij' ) en we officieel iets hadden Nu al ruim 1,5 jaar dus! <3
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 28-05-2006, 22:28
~eef
Avatar van ~eef
~eef is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-05-2006 @ 09:33 :
Hoe praten jullie met elkaar dan?
in het engels en verder nonverbaal ^^
__________________
I’m addicted to you.. Don’t you know that you’re toxic.. ^^
Oud 28-05-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 25-05-2006 @ 17:48 :
we kenden elkaar uit een studenten orkest waar ik op dat moment kwam uithelpen.

hebben heel lang tegen elkaar aan lopen hikken ( niet letterlijk ).

Ik moest toen voor een auditie naar enschede en ik had op het moment supreme van die auditie maar een ding in mijn hoofd: E.....
Dus auditie geflopt en toen kreeg ik het zeldzaam heldhaftige idee om haar te vragen om samen met mij een biertje te drinken op een verloren auditie, en ze zei: ja .

Naja toen nam zij weer het initiatief, en nu zijn we op de dag af 8 maanden en 3 dagen samen
Vrouwen en muziek, een gevaarlijke combinatie...
Oud 28-05-2006, 23:07
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Snees schreef op 28-05-2006 @ 22:57 :
Vrouwen en muziek, een gevaarlijke combinatie...
Zal ik dan maar heel fanatiek piano gaan oefenen
Oud 29-05-2006, 00:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Elkaar ontmoet in bolivia op de zoutvlaktes. In de nacht samen onder de volle maan gekust en meteen afscheid moeten nemen. Afgesproken aan de kust in Chili en daar samen in een hotel gezeten en de mooiste dagen samen gehad verweg van iedereen die we kenden en verweg van alles. Op elkaar aangewezen.
Hij is naar argentinie vertrokken, ik naar Peru.. Ik vlieg vandaag terug naar amsterdam en hij woont in Londen. Nu kijken of dit wat kan gaan worden. Het gevoel is te sterk om te negeren..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-05-2006, 00:43
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Luna schreef op 29-05-2006 @ 00:11 :
Elkaar ontmoet in bolivia op de zoutvlaktes. In de nacht samen onder de volle maan gekust en meteen afscheid moeten nemen. Afgesproken aan de kust in Chili en daar samen in een hotel gezeten en de mooiste dagen samen gehad verweg van iedereen die we kenden en verweg van alles. Op elkaar aangewezen.
Hij is naar argentinie vertrokken, ik naar Peru.. Ik vlieg vandaag terug naar amsterdam en hij woont in Londen. Nu kijken of dit wat kan gaan worden. Het gevoel is te sterk om te negeren..
dit is pas een verhaal
__________________
Pardon my French
Oud 29-05-2006, 03:20
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Ik was niet lang ervoor twee keer gebruikt geweest door 'players', was verbitterd en had mannen afgezworen

Een vriend verjaarde, en hij was de neef van die vriend. Ik had hem een jaar eerder al ontmoet en er een hele dag mee omgegaan, maar omdat hij jonger is dan mij was hij toen nog echt, tja, een kindje. Hij was toen ook zeer verlegen.Maar ik vond hem interessant. maar hij was raar.. en ik hoorde daarna van die vriend dat hij licht autistisch is.

Van de moment dat hij in de kamer stapte werd ik precies magnetisch naar hem toegetrokken en ging wat socialiseren.
We bleven allen daar logeren, ik moest apart in de zetel slapen, de rest op de grond en ik vroeg uit gekkigheid of hij naast mij liggen. Wat hij echter deed was zittend op die zetel slapen, terwijl ik tegen hem aansliep. Nu vertelde hij me dat hij toen de hele nacht wakker was en dacht ohmygod naast mij slaapt het mooiste meisje van de hele wereld

We hebben toen msn enzo uitgewisseld..constant zitten chatten.
Samen naar de fantasy fair 2005 geweest met gemeenschappelijke vrienden.
Hier en daar op zijn sites vond ik verwijzingen naar een nieuwe verliefdheid en ik vroeg me af of ik dat was.. ondertussen werd ik namelijk verliefd en dacht ik dat het nooit zou kunnen vanwege het leeftijdsverschil.

op msn zei hij eigenlijk al dat hij van me hield.
paar keer afgesproken, ik heb de stap gezet eergisteren en we hebben ons bestempeld als het klungeligste, meest excentrieke koppeltje dat er is
maar hij heeft nog niets losgelaten over zijn eventueel autisme..maar zo belangrijk is dat ook niet.

niet echt interessant, maar leuk dat ik dit eens mag vertellen
Oud 29-05-2006, 10:02
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik liep stage bij een poppodium (de Goudvishal) en hij kwam daar als vrijwilliger, we waren allebei nieuw. ik vond m meteen leuk en we kletsten wat met elkaar. na een tijd heb ik aan iemand z'n telefoonnummer gevraagd en hem gesmst. hij had aan dezelfde persoon m'n msnadres gevraagd en zo gingen we msnen. hij liet echt merken dat hij me leuk vond, maar zei ook dat het met zn ex wel goed kwam en dat iemand anders verliefd op m was en hij misschien ook wel op haar . naderhand bleek dus dat hij niet durfde te zeggen dat hij me leuk vond ik durfde ook niks tegen m te zeggen, want ik dacht dat hij me niet leuk vond. tijdens een avond waarop we beide moesten werken heeft hij me gezoend en nu zijn we al meer dan een jaar bij elkaar
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 29-05-2006, 11:09
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
Ik leerde vorig jaar konningenacht een jongen kennen, die wel erg veel zin had om met mij af te spreken. Het was net uit met mijn exvriend dus ik zag het eigenlijk niet zo zitten, maar uiteindelijk besloot ik om het wel te doen.

Hij woonde met 2 vrienden van hem in huis, waardoor ik automatisch ook die 2 leerde kennen. En ik mocht ze alletwee totaal niet. Nah een lange tijd met een aantal dates met die jongen ging dat toch over.

Toen smste hij me opeens of ik ook mee uitging. Ik had wel zin in een feestje en besloot met mijn huisgenoot daar naartoe te gaan. Op het moment dat ik binnen kwam zei ik, oh bah daar heb je die twee huisgenoten van ......!
Later die avond merkte ik dat een van die twee toch wel erg met mij aan het flirten was, en opeens zoende we. En kwam ie de dag daarna weer langs, en bleek toch wel erg erg leuk te zijn.
__________________
oh.
Oud 29-05-2006, 11:18
Verwijderd
In november 2003 begon onze relatie. We waren al vrienden maar wat bleek: Hij verliefd op mij, ik op hem. Ik durfde niets te zeggen, want ik was al eens eerder op een vriend verliefd geweest en dat was voor mij niet zo heel positief uitgepakt, hij zei dat hij mij leuk vond, ik zei: nou dat is mooi. Maar het ging toch niet goed en in december 2005 gingen we uit elkaar.

Eerste tijd natuurlijk heel moeilijk, maar voor mij ging het wel, hij had het er moeilijker mee. Toch waren onze gevoelens nog niet helemaal over, wat resulteerde in een soort van one night stand.

Laatste tijd kwamen we weer heel veel bij elkaar, praatten heel veel en kwamen eigenlijk beide tot de conclusie dat we nog helemaal niet klaar waren met elkaar en dat onze gevoelens absoluut nog niet over waren.

Nu zijn we weer een week samen, gaat het beter dan het ooit gegaan is en zijn de dingen die we doen veel leuker. En de seks is beter
Oud 29-05-2006, 14:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Eigenlijk begon het toen zij steeds recht achter mij stond toen we lessen met de trapeze hadden bij gym

Toen ging ik haar in de gaten houden, zeker bij natuurkunde waar ik in een groepje van 4 schuin tegenover haar zat en toen kwam ik erachter dat zij juist een heel interessant iemand was en niet zon saai en raar iemand zoals de rest van de klas me liet denken door het gedrag tegen haar. Ik durfde haar steedss niet aan te spreken en ik trof haar ook nergens zonder haar vriendin.

Ik keek haar wel heel vaak diep in de ogen, en op een gegeven moment zei ze tegen die vriendin van haar dat ze dat irritant vond. toen had ik het idee dat mijn kans bekeken was. Toen kreeg ik echter een paar weken later een briefje van die vriendin in mn hand geduwd na natuurkunde (beide aant kibbelen over hoe een woord gespeld moest worden, dus ik had al zon vermoeden) en daar in de mediatheek zonder omstanders wat daarin stond. Er stond in: Vind jij haar leuk, en ik had zoiets van omg ja echt wel. Het woord ja was dan ook het enige dat ik hoefde te zeggen in de grote pauze toen ze in haar kuisje bezig was, schuinboven dat van mij.

De relatie duurde helaas maar drie weken, en er gebeurde ook niet echt veel;. De fout was dat we elkaar nog niet goed genoeg kenden.

Nu zit er mss weer een relatie met diezelfde persoon aan te komen, alleen ken ik dr nu veel beter, na 4 maanden dansen Al dat geflirt zal wss niet zomaar zijn Althans niet van mijn kant. IK heb haar nog niets van mijn gevoelens verteld, maar dat komt binnenkort nog wel
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 29-05-2006, 15:12
Verwijderd
Ik ging naar een chatroom om een vriendinnetje te laten zien hoe dat nou ging, chatten. Maar er was niemand. Toen kwam er toch ineens iemand binnen, vlak voor we ergens anders wilden gaan kijken. We gingen met hem chatten, allemaal rare dingen, en uiteindelijk besloten we vaker te gaan chatten. Vanaf toen zijn we dus gaan chatten, mailen en nog meer chatten. Ik was een echte puber. Ik zei dat ik 19 was (hij was 24) en zo ging dat nog wel even door. Uiteindelijk bleek dat ik hem erg leuk vond, en hij mij ook... toen moest ik dus vertellen dat ik geen 19 was, maar net 15 Gelukkig besloot hij dat hij het niet zo erg vond, maar me wel eens wilde zien, om te kijken of ik wel echt was wie ik zei dat ik was en dus niet alles toneelspeelde. We hebben elkaar ontmoet, nu bijna 6 jaar geleden. Het klikte meteen heel erg goed Na twee jaar heen en weer reizen tussen Enschede en Maastricht, besloten we dat ik bij hem zou intrekken. En nog geen week geleden zijn we getrouwd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 15:54
Liefde & Relatie vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip?
groovy
25 18-12-2005 19:51
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 22:58
Liefde & Relatie Hoe hebben jullie het je ouders verteld?
Girl With Faith
19 09-04-2005 23:47
Liefde & Relatie inhoud van je relatie...(van begin tot eind)
Charlottetje
56 30-01-2004 03:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.