Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2000, 17:22
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes? Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest. Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2000, 19:47
sanderdebont
sanderdebont is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes?
Volgensmij ben je niet automatisch een nerdje als je op het vwo zit.

Citaat:
Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest.
Ikzelf voel me niks beter dan niemand di bijvoorbeeld vbo heeft gedaan (of doet)

Citaat:
Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!
Daar mag je ook best trots op zijn.




------------------
Ikwilhet Als je de World wide weg niet kunt vinden www.ikwilhet.nl
E-mail jweren@ikwilhet.nl
__________________
[b]sig test[/b]
Met citaat reageren
Oud 29-08-2000, 19:49
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik voel me ook niet beter dan mensen die niet vwo doen. VBO is toch ook prima?
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2000, 20:03
Verwijderd
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes? Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest. Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!

Kimpie, wat een flauwekul. Je mag toch wel zelf weten waar je heen gaat. We leven in een vrij land, hoor!
En natuurlijk voelen wij ons niet beter dan een ander. We leven in een land waar naar gelijkheid wordt gestreefd, hoor!
Jij moet niet aan VWO denken, ik niet aan VBO. We kunnen toch niet allemaal hetzelfde zijn!

Groeten van Hendrik.

Met citaat reageren
Oud 30-08-2000, 20:38
Peorth
Peorth is offline
Hoezo voelen wij ons heel wat beter?
Dat slaat dus echt nergens op. Wat maakt het nou uit wat je gedaan hebt, als je vbo hebt gedaan is dat ok, maar daarom hoef je niet te gaan zeiken op mensen die iets anders hebben gedaan.
__________________
'Let me talk to him, he's had a near-death experience' 'We all have, it's called living.'
Met citaat reageren
Oud 30-08-2000, 21:10
Verwijderd
ik mag dan VWO doen maar dan ben je dus echtniet metteen een nerd hoor. Dat slaat nergens op
Met citaat reageren
Oud 31-08-2000, 08:29
Alexander
Alexander is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes? Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest. Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!
Lieve Kimpie,

ja, ik geef toe ndat ik dit een leuk forum vind. Maar wat geeft jou het idee dat we allemaal 'nerds' zouden zijn ? En dan dat woord, de 'rest'. Ik zou nooit iemand minachten om welk niveau die gedaan heeft. Ja, ik doe zelf vwo, maar het boeit me echt niet wie welk niveau doet. Zijn we niet allen mensen ? Dus ik doe best 'gewoon' en ga bij de 'rest' zitten. Maar ik mag best ook wel eens over dit soort dingen nadenken.
__________________
'Twas brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe: all mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2000, 08:46
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik moet me inhouden om dit topic niet te evrwijderen, maar laat dit ene les zijn voor alle mensen die nog van plan zijn om een soortgelijk topic te plaatsen: iedereen is hier welkom, van vbo tot gymnasium, ookal heb je geen Latijn of Grieks. MAAR KOM HIER NIET OM KRITIEK TE LEVEREN OF OM MENSEN TE VEROORDELEN, want dan verlaag je je pas echt tot een laag niveau!

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2000, 18:26
Musliston
Musliston is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik moet me inhouden om dit topic niet te evrwijderen, maar laat dit ene les zijn voor alle mensen die nog van plan zijn om een soortgelijk topic te plaatsen: iedereen is hier welkom, van vbo tot gymnasium, ookal heb je geen Latijn of Grieks. MAAR KOM HIER NIET OM KRITIEK TE LEVEREN OF OM MENSEN TE VEROORDELEN, want dan verlaag je je pas echt tot een laag niveau!
Kritiek leveren mag altijd, mensen veroordelen is iets minder......

------------------
"Forum linguae anticae viveat!"
(Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!)
Ga anders naar mijn homepage
__________________
[b]"Forum linguae anticae viveat!"
(Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!)
Ga anders naar mijn homepage[/b]
Met citaat reageren
Oud 01-09-2000, 19:37
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes?
sorry, maar ik doe gym en ik voel me nou bepaald geen "geleerd nerdje".

groetje!



------------------
CAUTION! I can go from zero to bitch in 1.5 seconds!
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 02-09-2000, 01:50
Lingula
Lingula is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!
Ik heb VWO gedaan en daar ben ik trots op!

Ai, wie is nu het meest trots?

(Doe niet mee aan de ratrace. Wees trots op wat je zelf doet, maar geef niet zo af op anderen...)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2000, 10:41
*K@ney*
*K@ney* is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes? Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest. Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!

wat een slap gelul zeg! tssssssss
Ik doe GEWOON; jij bent hier de rare...
Ik denk helemaal niet dat ik betur ben dan jou...volgens mij zit jij ergens mee ofzo..
jee wat een dom gelul...


------------------
GREEETZZZZZZZZZZ +LOVE+ -xxxxxxxxx-ies from me en heel veel luv to tha-sweetest-and-cutest-boy in tha world..NICK I LUV YA!!*eerst was ik Oranjebabe*
__________________
BELGIUM RULEZZZZZZZZZZZZZZ *luv u nick 4 ever and always*:p~~~, greetzzz+-xxx- to tha rest!baaj! cu!*gruusbek_the_best!!!*scholieren rulezzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 08-09-2000, 16:13
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes? Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest. Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!

Wat een onwijs gezeik is dat... Ik kan er niks aan doen dat ik op vwo zit, ik zou net zo goed op vbo willen zitten wat haaaalt dat nou uit?!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2000, 18:50
Heleen
Heleen is offline
Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest.


En wat is 'de rest' dan, als ik vragen mag? Iedereen die geen VWO doet? Waar slaat dat op? Ik doe dan wel VWO, maar dat betekent nog niet dat ik een nerd ben. En op VBO mag je hartstikke trots zijn! Er zegt toch ook niemand dat dat niet mag, en dat wij ons beter voelen dan mensen van het VBO?...Nou dan!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2000, 19:32
lotje!!
lotje!! is offline
wat ben jij zielig zeg kimpie!!
Als iemand hier de indruk wekt problemen
te hebben met zijn niveau, dan ben jij het
wel!! Ben je gefrustreerd ofzo??
vwo is goed, vbo is goed. alles is goed.
Maar nu doe je net alsof vwo heel dom is
enzo... en dat slaat ook weer nergens op.
dussee... denk de volgende keer ff na,
voordat je zoiets zegt!!
__________________
eindelijk een sig! Maar nu weet ik niet wat ik erin moet schrijven!!hihihihihihihihi!!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2000, 20:04
*MissRose
Avatar van *MissRose
*MissRose is offline
He, kimpie, ik doe ook VWO, maar ik ben totaal geen nerd ofzo...
maar het maak toch nie uit of je VWO of VBO doet, iedereen doet toch wat ie kan en daar mag je toch blij mij zijn en trots op zijn??!! Je doet toch wat je kan..??!
groetjes
Met citaat reageren
Oud 11-10-2000, 20:05
*MissRose
Avatar van *MissRose
*MissRose is offline
He, kimpie, ik doe ook VWO, maar ik ben totaal geen nerd ofzo...
maar het maak toch nie uit of je VWO of VBO doet, iedereen doet toch wat ie kan en daar mag je toch blij mee zijn en trots op zijn??!! Je doet toch wat je kan..??!
groetjes
Met citaat reageren
Oud 11-10-2000, 20:46
Witchy Unforgiven
Witchy Unforgiven is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes? Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest. Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!

Nou sorry hoor, maar hier lach ik alleen maar om.....Ik ga om met mensen zonder enige opleiding, WAT MAAKT DAT UIT???

__________________
Je crois que Dieu ce sont les hommes, et qu'ils ne le savent pas.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2000, 13:36
W1ZZ
Avatar van W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes?
Dank je wel...was de basisschool te moeilijk?
Citaat:

Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest.
Ik voel me niet beter dan iedereen, wel beter dan mensen die zonder nadenken domme opmerkingen plaatsen, zoals jij.
Citaat:
Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!
Don't be

__________________
** Je zoekt het maar uit **
Met citaat reageren
Oud 13-10-2000, 20:51
Verwijderd
Iedereen heeft het erover dat het niet uitmaakt welk niveau je doet. Daar ben ik het volledig mee eens!

Iedereen heeft het er ook over dat hij of zij geen nerd is. Maar is een "nerd" zijn dan erg? Nee toch!!!!!! Het lijkt alsof jullie dat wel wat uitmaakt. Heb respect voor studies, nerds, VBO'ers, VWO'ers of wie dan ook!!!


De maatschappij, dat zijn wij, dat ben jij!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2000, 20:54
Verwijderd
Citaat:
W1ZZ schreef:
Citaat:
KlMPIE schreef:
Wat zijn jullie voor geleerde nerdjes en vwo'ertjes?
Dank je wel...was de basisschool te moeilijk?
Citaat:

Ik snap er niks van. Doe gewoon en ga bij de rest zitten. Jullie voelen je heel wat en denken dat jullie beter zijn dan de rest.
Ik voel me niet beter dan iedereen, wel beter dan mensen die zonder nadenken domme opmerkingen plaatsen, zoals jij.
Citaat:
Nou, ik heb VBO gedaan en daar ben ik trots op!
Don't be


Komt een beetje achterdochtig over.....Laat dat "don't be" en "Dank je wel....was de basisschool te moeilijk" maar weg!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2000, 20:54
skatefamke
skatefamke is offline
vwo-ers komen op het vwo terecht door advies van leraren enzo. ze hebben gewoon zoiets van kom laat ik het gewoon proberen we zien het wel... dat is geen studjesmentaliteit lijkt mij.
ik wil niet generaliseren (maar doe het stiekum toch), maar waarom hebben vbo-ers altijd vooroordelen over vwo-ers en zodra een vwo-er iets zegt over vbo moet een vwo-er zich niet verheven voelen ten opzichte van anderen... ik vind dit meten met 2 maten. niet leuk
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 13-10-2000, 21:41
Witchy Unforgiven
Witchy Unforgiven is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
vwo-ers komen op het vwo terecht door advies van leraren enzo. ze hebben gewoon zoiets van kom laat ik het gewoon proberen we zien het wel... dat is geen studjesmentaliteit lijkt mij.
ik wil niet generaliseren (maar doe het stiekum toch), maar waarom hebben vbo-ers altijd vooroordelen over vwo-ers en zodra een vwo-er iets zegt over vbo moet een vwo-er zich niet verheven voelen ten opzichte van anderen... ik vind dit meten met 2 maten. niet leuk
FAMKE HEEFT HELEMAAL GELIJK!!!!
__________________
Je crois que Dieu ce sont les hommes, et qu'ils ne le savent pas.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2000, 21:10
Alien
Alien is offline
Je moet gewoon trots zijn op je kunnen, dus ook trots zijn op jezelf als je VWO/VBO hebt gedaan.

Of ben je soms jaloers?????
Met citaat reageren
Oud 21-10-2000, 15:46
nanieke
nanieke is offline
Kimpie, wat jij zegt slaat echt nergens op!!!
Alsof alle mensen op het vwo nerds zijn. Wij trappen ook lol en worden er ook wel 's uitgestuurd hoor, en wat dan nog!!! Volgens mij ben jij gewoon superjaloers. Iedereen doet toch gewoon wat ie kan.




[Dit bericht is aangepast door nanieke (22-10-2000).]
__________________
groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2000, 20:32
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Kimpie je moet ff normaal doen!
Alsof wij allemaal nerds zijn of zo! Vorig jaar zijn er over onze klas extra vergaderingen geweest omdat we zo druk waren en vervelend, het maakt echt geen hol uit of je vbo doet of vwo. Ik vind het wel zielig voor andere mensen uit je vbo-klas: dat ze bij jou in de klas zitten.
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Haat aan VWO'ers
KillZeMall
262 12-07-2018 10:04
Algemene schoolzaken VWO leerling op de HAVO
Remco Reinders
4 27-01-2014 17:19
Eindexamens 2013 [VWO] Gestolen: examen VWO Engels (mogelijk)
NaamInGebruik
18 10-06-2013 18:39
Algemene schoolzaken Vwo en Havo verschillen niet veel
Bamboestokje
40 13-01-2013 12:04
Studeren Hbo gekozen terwijl VWO de beste keus was...
PimP88z
21 01-07-2010 18:57
Algemene schoolzaken Sprint vwo
LadyYunah
14 03-10-2006 17:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.