Oud 15-03-2010, 20:33
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Taj Mahal in Utrecht
Indiaas restaurant, betaalbaar, heerlijk verse groenten zowel in het hoofdgerecht als de soepen, en lekkere vis. Ietsje lang wachten maar we hadden dan ook niet gereserveerd.
En perfect schoon sanitair
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2010, 15:41
lotsss
lotsss is offline
Bocinq
Bar Italia
Lola's

Allemaal super gezellige tenten in Amsterdam en zijn zeker de moeite waard.

Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 20:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben toevallig gisteren wezen lunchen bij Tony's Place in Rotterdam. We wilden eigenlijk naar Lof der Zoetheid maar die had geen plek. Maar dit was zeker een goed alternatief! De broodjes waren lekker (en vulden erg goed), het personeel deed het leuk en de service was prima! We kregen (zoals blurred ook al zei) gratis bruchetta toen we kwamen, beetje wijn, olijven, mandje stokbrood met aioli en limoncello. Erg leuk en dat hebben we ook wel laten blijken. Echt een restaurantje waar personeel nog weet hoe het moet.

Normaalgesproken gaan ze op zondag pas om vier uur open dus als je wil lunchen moet je niet op zondag gaan (de lunchkaart is tot vier uur) maar zeker een aanrader. Ik ga absoluut nog een keer terug.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 18:17
Clauww
Clauww is offline
In utrecht aan de gracht (beneden schuin tegenover de mc donalds) zit Gauchos, een argentijns restaurant waar je ontzettend lekker vlees kunt eten.
bediening is top en t restaurant straalt luxe uit.
niet echt goedkoop maar studentikoos wel te betalen.
zeker de moeite waard!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 11:53
MLS_Robin
MLS_Robin is offline
OK even een insider scoop voor jullie piepels: Hartekaas in de Reestraat, niet zo ver van de Dam, heeft echt de lekkerste broodjes van de godgandse stad. Alhoewel je voor een broodje kroket toch echt naar van Dobben moet.
__________________
www.mijnlevenstinkt.nl
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 11:54
MLS_Robin
MLS_Robin is offline
Stad is natuurlijk Mokum, 020, Amsterdam of de achtertuin van 010 - zo je wilt. Props to 010!
__________________
www.mijnlevenstinkt.nl
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 22:57
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
We wilden eigenlijk naar Lof der Zoetheid maar die had geen plek.
Gisteren ben ik daar geweest, en het is echt méér dan het aanraden waard! Geweldig interieur, nog geweldigere kaart. We hebben gelunched dus van de zoetheden heb ik nog niet geproefd, maar ga zeker nog (meerdere keren) terug om meer dingen te proberen! Geweldige plek!
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 20:36
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik weet niet alle goede eetgelegenheden uit mijn hoofd, maar in Rotterdam zit een restaurant dat sinds een jaar of wat ons lievelingsrestaurant is: La Gaetano Het is Italiaans en niet groot, maar de mensen zijn enorm aardig en het eten is heel erg lekker, met name de spaghetti, pizza en lasagne. Het staat garant voor een heel gezellige avond, zeker een bezoekje waard.
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 21:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, die Lof der Zoetheid dan toch nog maar een keertje opnieuw proberen en dat Italiaanse restaurantje ga ik ook zeker onthouden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 18:40
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Afgelopen zondag bij Pasta Company in Scheveningen gegeten.
Was okay!
15 euro voor een driegangenmenu, waarbij je kan kiezen uit 4 voorgerechten, 10(ofzo) hoofdgerechten en 4 nagerechten. Ik koos voor de salade gerookte kip, chili con carne met nacho's (geen zin in pasta/pizza) en spekkoek met kaneelijs na. De porties waren groot en het smaakte okay.
Het restaurant zat propvol dus de bediening (studentjes) had het druk. Gingen wel wat dingen mis met uitserveren maar voor de prijs mag je niet al te hard klagen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 20:33
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Het Wapen van Den Haag
http://www.hetwapenvandenhaag.nl

Als je voor 18.00 uur bestelt, krijg je het tweede 3gangenmenu (a 25 euro) gratis. Erg mooie actie, en je krijgt echt enorme porties.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik zie hier heel wat meningen staan, maar hoe beoordeel je nu of iets een goed tapasrestaurant is? Ik zou graag wat mensen mee willen nemen om tapas te eten, maar heb geen flauw idee waar ik op moet letten.

Ben wel eens bij Maria in Utrecht geweest, maar dat vond ik toen erg rumoerig. Weet iemand of dat altijd zo is?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tsja, toch een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Ik ben nooit geweest in dat restaurant wat je noemt maar wellicht kan het schelen om op een rustigere avond te gaan (niet op zaterdagavond bijvoorbeeld) of bij reserveren te vragen of je in een rustig hoekje mag zitten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 19:42
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Iemand nog tips voor Den Haag?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2010, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op zoek naar een goed Indiaas restaurant in Rotterdam. M'n vriend wil me daar graag een keer mee naar toe nemen. Recensies op internet zijn erg wisselend en dus moeilijk om op af te gaan. Zijn nu van plan om naar India Paradise op de Admiraal de Ruyterweg te gaan. Iemand daar ervaring mee of juist iets anders om aan te bevelen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 13:34
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik zoek nog een gezellig restaurantje/eetcafe in het centrum van Arnhem, iemand?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 21:32
b.beetje
Avatar van b.beetje
b.beetje is offline
Citaat:
Lunchroom Paul en Riet in helmond
Charlie Brown in Helmond

Daar hebben ze allebei te lekker eten
nono paul en riet is slecht je moet naar ethel freriks lunch cafe gaan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 13:11
Tonnetje09
Tonnetje09 is offline
Wat betreft een goed restaurant is de Dulle Griet in Dordrecht echt heel goed aan te bevelen.
lekker eten en gezellig. Ik heb nog nooit zo'n lekkere varkenshaas met pepersaus op.

Laatst gewijzigd op 25-09-2011 om 01:28. Reden: Vanwege virusmelding!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 14:44
YumYum
YumYum is offline
Zijn er nog goede tips voor leuke (en betaalbare restaurantjes) in Leiden?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 22:51
Tommiee
Avatar van Tommiee
Tommiee is offline
[QUOTE=Tonnetje09;31413154]Wat betreft een goed restaurant is de Dulle Griet in Dordrecht echt heel goed aan te bevelen.
lekker eten en gezellig. Ik heb nog nooit zo'n lekkere varkenshaas met pepersaus op.

Jullie site bevat een xlm trojan ......

Laatst gewijzigd op 25-09-2011 om 01:29. Reden: Ook hier maar even de site uit verwijderd ;)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 11:38
Refill-sensei
Refill-sensei is offline
Flamingo Plaza in Emmen, natuurlijk!!!!!
Heerlijk wokrestaurant, ik ben er al een paar keer geweest.

Trouwens, in Luxemburg-Stad is L'Academie op het Place D' Arme een aanrader. Een Plat du Jour ( dagschotel) met soep, dik bord zuurkool+ everzwijn+ gebakken aardappeltjes en als toetje ijs met slagroom koste daar maar iets van 17 eurie!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 16:20
PaultH
PaultH is offline
Je zou Huiskamermenu.nl eens moeten bekijken. Is echt een topsite om kleine goedkope eetgelegenheden te vinden. Paar keer geprobeerd en werkt echt top!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 16:54
Verwijderd
De smaak van Afrika. Goudselaan(?) in Rotterdam, in ieder geval ergens in een zijstraat van de Goudselaan, of aan de Goudselaan. Echt heel goed. En je smaakjesbier uit een kokosnoot, ook wel kikke.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 20:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, niet te duur restaurantje in Antwerpen Heeft iemand een leuk idee?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 17:29
Verwijderd
De Burgerij in Tilburg. Al meerdere keren geweldig goed gegeten.
Concept "eten wat de pot schaft - van boerenkool tot kaviaar", waarbij je nog heel veel keuze hebt en de plateautjes met buitenlandse kazen en vleeswaren en de hemelse toetjesplateaus sowieso altijd op de kaart staan. Dat + fijne service, altijd goede bijpassende wijnen en een goeie sfeer.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 14:03
Verwijderd
Heeft iemand nog suggesties in Den Haag?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2013, 17:33
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Iemand nog tips voor Den Haag?
Citaat:
Heeft iemand nog suggesties in Den Haag?
South of Houston
en
Umami

Maar ik weet niet wat je voorn soort eettentje je zoekt..
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 17:43
yourking
yourking is offline
VAPIANO, of Simit Sarayi, Midan ook zijn mijn favo's en zitten in Den Haag maar wat voor eten vind jij lekker dan?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 22:27
Verwijderd
We zijn maar gewoon naar Shabu Shabu gegaan. Toch bedankt voor de suggesties!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 11:56
Marcelo91
Avatar van Marcelo91
Marcelo91 is offline
Laatst ben ik met wat mede-studenten bij Binnen in Breda geweest. Ook een aanradertje!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 11:23
vivianvaals
Avatar van vivianvaals
vivianvaals is offline
Het Vliegende Paard in Zwolle lekker en goedkoop en gezellig
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 10:21
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Que Pasa in Deventer is fantastisch

Het is een indoor bbq restaurant All you can Eat!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 11:48
madmenyo
madmenyo is offline
Ik heb in amsterdam noord hongaarse langos gegeten, dat is echt de moeite waard. Het is een soort pasta deeg dat gefrituurd word in de olie en belegd met kaas, knoflook en room. Tundi's Keuken staat hier iedere vrijdag en zaterdag met deze lekkernij en andere oost Europese gerechten zoals goulash soep.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 16:38
Kraats
Kraats is offline
Shabu Shabu
Lekkere sushi

zit ook in heel veel plaatsen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 14:45
Hertje
Hertje is offline


7 sins in dieren vond ik heel lekker. Echt een aanrader!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.