Oud 12-01-2003, 11:39
Verwijderd
Wie heeft er misschien suggesties voor een baantje naast mijn studie voedingmiddelentechnologie?
Eind dit schooljaar ben ik klaar met mijn stages en wil ik een baantje in de vakantie hebben en ook voor nog 20 weken in het nieuwe schooljaar (tot mijn afstuderen). Het kan in het weekend, avonden of op een doordeweekse dag (standaard 1 dag collegevrij in de week).

Ik ben op zoek naar een baantje met enig niveau. Dus geen baantje in een supermarkt, tenzij wat hogerop. Ook geen postbode of zulke dingen. Er is niets mis met deze baantjes maar aangezien ik al over de helft van mijn hbo studie zit zouden er best baantjes te krijgen moeten zijn waarbij je enigzins je hersenen kan gebruiken.

Ik heb zo'n baantje liever omdat ik dan, inderdaad, wat meer verdien dan een simpel bijbaantje, mijn hbo niveau ook daadwerkelijk enigzins kan toepassen en ik dit waarschijnlijk plezieriger zal vinden.

Het enige probleem is eigenlijk dat ik niet zo goed weet waar ik zo soort baantje zou kunnen krijgen. Daarom maak ik dit onderwerp aan. Het hoeft niet perse relevant te zijn met mijn studie. Ik woon in de omgeving van Leiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 14:28
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik zou zeggen: ga naar een uitzendbureau. zijn er in leiden geen speciale uitzendbureaus voor studenten?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:29
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ohja, misschien kan je je aanmelden bij stepstone of zo'n soort bedrijf, daar krijg je allerlei vacatures in je mailbox en dan kan je kijken of er wat voor je tussen zit.
monsterboard (als dat nog bestaat) is ook zoiets.

url van stepstone:
http://www.stepstone.nl
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:52
Verwijderd
Ik heb me al eens aangemeld bij zo'n uitzendbureau, maar daar komt zo weinig uit. Ook wil ik liever niet via een uitzendbureau werken.
Iig bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.