Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2006, 10:15
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
indigo schreef op 08-06-2006 @ 09:58 :
Ja inderdaad dat was degene die ik het ergst vond tot nu toe. Ik begin nu trouwens wel een beetje zenuwachtig te worden, vooral omdat je niet zo goed weet wat je kan verwachten... (ok, ik weet nog íets van vorig jaar, maar natuurlijk niet hoe ik het beter had kunnen doen). Jullie?
Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig. Rij-examen? Schoolexamens? Tentamens die het vorig jaar 40% heeft gehaald? Geen probleem. Of ik het dan haal is een tweede. (vooral dat rij-examen )

Ik ben eigenlijk meer een soort van benieuwd. Als ik het zo eens lees zit er behoorlijke variatie in de tentamens door de jaren heen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2006, 16:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ja, das waar, ik ben ook wel nieuwsgierig , maar er hangt zo veel vanaf en dat is stom.
Ik heb vanmiddag een Sobotta-atlas geregeld echt cool, nu krijg ik er wel zin in, maar ik moet 'm nog 'even' doorkijken.

@Mensen voor Rotterdam: ik vroeg me af wanneer jullie precies die toetsen hebben enzo, want als het allemaal dezelfde zijn zullen we ze misschien ook wel op dezelfde tijd hebben. Wij hebben iig op dinsdag de twee colleges en de HIV-toets, op woensdag filosofie en rekenen (en PubMed) en donderdag PubMed, anatomie en zelfevaluatie.
En hoe leert iedereen verder nog? (Ik moet nog twee artikelen lezen, kijken of ik daar vanavond nog aan toe kom...) Heel veel succes alvast
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 17:39
create
Avatar van create
create is offline
Op welke site kon je ookalweer zien hoeveel aanmeldingen er op 15 mei voor de studies waren?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 08:49
fractuur
fractuur is offline
^: op de site van de IBG geloof ik. Ik heb het ooit kunnen vinden, maar na die vernieuwingen aldaar kan ik er geen normale gegevens meer terugvinden.

Mjah, ik kan ook Sobotta van een vriendin lenen. Verder heb ik dit weekend geen tijd om te leren ivm roeien en werken enzo. Vandaag dus nog even een artikel, en maandag alles even scannen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 11:45
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
In ieder geval hier .

Nog een vraagje aan de mensen die nog iets weten van tweede ronde: wat is handig om precies te weten voor anatomie? Wat heb ik aan een Sobotta-atlas enzovoort?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 15:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb hier ook sobotta.... maar ik heb er 3 weet niet of ik die allemaal moet meeslepen? (ze zijn van mn ouders, die zijn arts)

Ik heb nu die hele klapper gelezen, bah, dat ene artikel over dat vaccin, lastig hoor.

Verder denk ik dat we bij het rekenen wel die 2x2-tabellen gaan krijgen (die staan althans in de klapper) Dingen berekenen met prevalentie, specificiteit enzo. Ik heb een boekje met een handleiding voor pubmed (ook van mn moeder) is dat handig om mee te nemen? of mag dat niet? En mag je nou wel of geen rekenmachine gebruiken? Verder denk ik niet dat ik nog veel meeneem (wel woordenboek) ik zou namelijk niet weten wat
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 19:34
fractuur
fractuur is offline
In de bijgaande brief met de infomap staat dat je een rekenmachine mee mag nemen. Gewoon doen dus. (handleiding PubMed Vrienden die Geneeskunde doen: ooowja.. Dat blauwe toch? Ik laat het óf door andere opzoeken, of ik gebruik een ander zoekprogramma. Niet doorheen te komen. )

En die cijfers zijn voor andere opleidingen dan Geneeskunde wel vertekend. Als je bedenkt dat er nog 200 inschrijvingen bovenop kwamen bij Geschiedenis aan de UU.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:17
Estar
Estar is offline
Ik heb geen sobotta.

Ik heb ook wat geprobeerd met pubmed, maar ik vind het tot nu toe helemaal niet moeilijk misschien doe ik wat verkeerd Ik ga zondag nog wat proberen met pubmed, misschien dat ik toch nog moeilijkheid tegenkom
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Estar schreef op 09-06-2006 @ 21:17 :
Ik heb geen sobotta.

Ik heb ook wat geprobeerd met pubmed, maar ik vind het tot nu toe helemaal niet moeilijk misschien doe ik wat verkeerd Ik ga zondag nog wat proberen met pubmed, misschien dat ik toch nog moeilijkheid tegenkom
Pubmed is ook helemaal niet zo moeilijk, gewoon een zoekmachine van artikelen, je moet alleen even weten hoe het werkt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 09-06-2006 @ 21:22 :
Pubmed is ook helemaal niet zo moeilijk, gewoon een zoekmachine van artikelen, je moet alleen even weten hoe het werkt.
Gelukkig maar dat het dan waarschijnlijk niet aan mij ligt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 21:50
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 09-06-2006 @ 16:12 :
ik heb hier ook sobotta.... maar ik heb er 3 weet niet of ik die allemaal moet meeslepen? (ze zijn van mn ouders, die zijn arts)
Ik ga deel 2 (over organen enzo) meenemen en nog een 'algemeen' anatomieboek, maar dat is alleen op basis van m'n ervaringen van vorig jaar dus misschien moet je daar niet op vertrouwen. Allemaal is ook wel erg veel en je moet natuurlijk wel weten hoe je ze moet gebruiken enzo.

Hoe PubMed werkt vind ik niet moeilijk: de opdracht die je erbij kreeg was vorig jaar wel lastig (al had ik 'm wel voldoende gemaakt), je moest heel precies opschrijven welke zoektermen je had gebruikt en hoeveel hits je had enzo...

Pft, ik weet nu echt niet meer wat ik moet leren. Nog een half artikeltje lezen en dan is 't klaar. Iemand nog tips?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 23:54
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
fractuur schreef op 09-06-2006 @ 20:34 :
In de bijgaande brief met de infomap staat dat je een rekenmachine mee mag nemen. Gewoon doen dus. (handleiding PubMed Vrienden die Geneeskunde doen: ooowja.. Dat blauwe toch? Ik laat het óf door andere opzoeken, of ik gebruik een ander zoekprogramma. Niet doorheen te komen. )

het is ook een blauw boekje en idd moeilijk daarom zat ik te twijfelen. Als het een praktische stap-voor-stap methode was, was de keuze natuurlijk snel gemaakt haha. Pff... ik zie het allemaal wel, kan niet meer dan mn best doen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 06:40
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 10-06-2006 @ 00:54 :
het is ook een blauw boekje en idd moeilijk daarom zat ik te twijfelen. Als het een praktische stap-voor-stap methode was, was de keuze natuurlijk snel gemaakt haha. Pff... ik zie het allemaal wel, kan niet meer dan mn best doen
Inderdaad en we gaan er met zijn alle gewoon goed doorheen rollen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 10:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Met pubmed kan je veel meer dan de meesten door hebben. Wij krijgen er zelfs practicums over omdat het toch moeilijker is om echt goed te doen dan iedereen denkt en daarbij veel meer goede zoekmogelijkheden bied dat typ alleen wat in in de balk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 18:43
Suzan20
Suzan20 is offline
ik had al gezien dat Pubmed een heel uitgebreid zoekprogramma is, is het nu de bedoeling dat wij ook echt alles van pubmed weten? dat zou echt een ramp zijn, want ik kan wel info opsporen via pubmed, maar als je mij vraagt om met bijvoorbeeld Clinical Queries iets te doen, dan lukt het dus echt niet! moeten ik echt alle opties op de zijbalk kennen?

overmorgen moeten we(Rotterdam tenminste) !!!!! iedereen die meedoet veel succes!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 10:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Suzan20 schreef op 10-06-2006 @ 19:43 :
ik had al gezien dat Pubmed een heel uitgebreid zoekprogramma is, is het nu de bedoeling dat wij ook echt alles van pubmed weten? dat zou echt een ramp zijn, want ik kan wel info opsporen via pubmed, maar als je mij vraagt om met bijvoorbeeld Clinical Queries iets te doen, dan lukt het dus echt niet! moeten ik echt alle opties op de zijbalk kennen?

overmorgen moeten we(Rotterdam tenminste) !!!!! iedereen die meedoet veel succes!
Ehm, je hebt het vaak wel over mensen die meedoen en nog nooit eerder van pubmed gehoord hebben en het hele geval niet kennen. Lijkt me niet dat je ineens alles van pubmed moet weten he?
Het is ook weer niet zo dat pubmed niet te doen is, maar als mensen hier zeggen dat pubmed helemaal een eitje is is dat imo niet terecht. Het is veel ingewikkelder, maar dat betekent niet dat je dat nu allemaal moet doen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 11:40
Estar
Estar is offline
Ik begin al goed zenuwachtig te worden.

Succes allemaal!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 15:28
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
indigo schreef op 09-06-2006 @ 22:50 :


Hoe PubMed werkt vind ik niet moeilijk: de opdracht die je erbij kreeg was vorig jaar wel lastig (al had ik 'm wel voldoende gemaakt), je moest heel precies opschrijven welke zoektermen je had gebruikt en hoeveel hits je had enzo...

wat was de opdracht dan?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 18:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Pff, dat weet ik écht niet meer. Iets met moeder-kind transmissie van HIV zou kunnen, maar ik garandeer niks

Nu gelukkig het héle boekje uit, was wel lastig om met dit weer mezelf ertoe aan te zetten, al is het nog zo interessant. Morgen nog even alles doorkijken en dan aan de slag
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 19:38
fractuur
fractuur is offline
Morgen idd nog wat herhalen en dan ben ik ook klaar.

Begrijpt iemand de tweede zoekopdracht? Ik begrijp het op zich wel (meer gelimiteerd zoeken etc), maar hoe moet je nou van te voren weten wat subheading van wat is? En het is toch niet mogelijk de resultaten van systeem 1 met nr 2 te vergelijken?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 07:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
indigo schreef op 09-06-2006 @ 12:45 :
In ieder geval hier .

Nog een vraagje aan de mensen die nog iets weten van tweede ronde: wat is handig om precies te weten voor anatomie? Wat heb ik aan een Sobotta-atlas enzovoort?
Dit zijn ook aanmeldingen na 15 mei. En volgens mij ook inclusief deeltijd Voor psychologie staan er in ieder geval andere cijfers dan hetgeen ik van de UvA kreeg.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 08:17
vpb
vpb is offline
Citaat:
indigo schreef op 09-06-2006 @ 22:50 :
Ik ga deel 2 (over organen enzo) meenemen en nog een 'algemeen' anatomieboek, maar dat is alleen op basis van m'n ervaringen van vorig jaar dus misschien moet je daar niet op vertrouwen. Allemaal is ook wel erg veel en je moet natuurlijk wel weten hoe je ze moet gebruiken enzo.

Hoe PubMed werkt vind ik niet moeilijk: de opdracht die je erbij kreeg was vorig jaar wel lastig (al had ik 'm wel voldoende gemaakt), je moest heel precies opschrijven welke zoektermen je had gebruikt en hoeveel hits je had enzo...

Pft, ik weet nu echt niet meer wat ik moet leren. Nog een half artikeltje lezen en dan is 't klaar. Iemand nog tips?
Zelf het ik meegedaan vorig jaar en ik surveilleer straks bij de decentrale. TIP: zorg dat je een anatomie atlas hebt met CT scans erin want die krijg je 100%. Je moet de lagen in volgorde zetten en dat is best alstig als je dat niet gewend bent! Succes ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 08:18
vpb
vpb is offline
Citaat:
indigo schreef op 09-06-2006 @ 12:45 :
In ieder geval hier .

Nog een vraagje aan de mensen die nog iets weten van tweede ronde: wat is handig om precies te weten voor anatomie? Wat heb ik aan een Sobotta-atlas enzovoort?
een anatomie boek met CT scans erin in volgorde!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 08:23
vpb
vpb is offline
hier nog wat tips uit ervaring van vorig jaar (ook HIV thema):

- er zijn voor pubmed 2 delen. De ene is langer dan de ander. Vorig jaar was de eerste korter dan de 2e. Ik heb gehoord dat dit dit jaar ook zo zou zijn. Maak je geen zorgen als je het niet helemaal af hebt, je bent zeker niet de enige

- bij de toets filosofie niet te veel nadenken. Je krijgt een fragment te zien en moet daarna een heel stel vragen beantwoorden. Hier krijg je niet veel tijd voor, dus wacht niet te lang met antwoorden.

- de HIV toets: zorg dat je details weet. Getallen zijn ze dol op en ook vergelijkingen met andere landen. Lullige vragen zoals 100 of 1000 of 100 000 etc zitten er zeker tussen, net als percentages. Ook de frequentie in de landen (krijg je tijdens colleges) zijn belangrijk

- rekenen aan HIV (wwaarschijnlijk al gemaakt als je dit leest) is best pittig. Laat je niet misleiden en lees goed!!!

Ik moet ze nakijken, dus ik wil resultaten zien!!!! TOITOITOI!!!

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 08:26.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 08:40
vpb
vpb is offline
Citaat:
Suzan20 schreef op 10-06-2006 @ 19:43 :
ik had al gezien dat Pubmed een heel uitgebreid zoekprogramma is, is het nu de bedoeling dat wij ook echt alles van pubmed weten? dat zou echt een ramp zijn, want ik kan wel info opsporen via pubmed, maar als je mij vraagt om met bijvoorbeeld Clinical Queries iets te doen, dan lukt het dus echt niet! moeten ik echt alle opties op de zijbalk kennen?

overmorgen moeten we(Rotterdam tenminste) !!!!! iedereen die meedoet veel succes!
Je hoeft niet alles te weten van pubmed, maar wat je in je boekje ter info hebt gekregen zou ik zeker leren en veel oefenen. Dat zijn gewoon de basisdingen die je moet weten en kennen om er mee te werken. Daarnaast moet je de zoektermen in Engels invoeren dus neem een woordenboek mee. Clinical queries heb je niet nodig, wel MeSH termen. Die zijn belangrijk. Speel zo veel mogelijk met Pubmed (hoe stom het ook klinkt) en kijk ook nog even naar de tabladen met limits, preview, history etc. Kan je namelijk veel tijd schelen als je daaar dingen uit kan halen uit vorige zoekopdrachten ipv alles overnieuw te zoeken. En natuurlijk erg belangrijk: de woordjes zoals AND, OR etc. Heb je zeker nodig bij je zoekopdrachten, want op een gegeven moment (teniminste vorig jaar) was er een opdracht waarin je een groot onderwerp met veel resultaten moest 'afbouwen' tot maar maximaal X resultaten. Woordkeuzes en tussenvoegsel zijn dan erg belangrijk. Meer kan ik zo even niet bedenken
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 12:12
fractuur
fractuur is offline
Omg, ik heb er echt geen zin meer in.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 12:31
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-06-2006 @ 13:12 :
Omg, ik heb er echt geen zin meer in.
Go fractuur, het lukt wel Ga jezelf vooral niet over leren.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 13:27
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 12-06-2006 @ 13:31 :
Go fractuur, het lukt wel Ga jezelf vooral niet over leren.
Ik en overleren? Maar ik weet niet wat ik moet verwachten en dat is kut. De stof tot daaraantoe.

Maar dank je wel iig.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:21
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-06-2006 @ 14:27 :
Ik en overleren? Maar ik weet niet wat ik moet verwachten en dat is kut. De stof tot daaraantoe.

Maar dank je wel iig.
Het valt hartstikke mee.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:24
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
vpb schreef op 12-06-2006 @ 09:17 :
Zelf het ik meegedaan vorig jaar en ik surveilleer straks bij de decentrale.
VU of Rotterdam (of nog ergens anders)?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 12-06-2006 @ 22:24 :
VU of Rotterdam (of nog ergens anders)?
Gezien het programma aan de eur.

Citaat:
fractuur schreef op 12-06-2006 @ 14:27 :
Ik en overleren? Maar ik weet niet wat ik moet verwachten en dat is kut. De stof tot daaraantoe.

Maar dank je wel iig.
Ach joh, je weet nu al wel iets van wat je kan verwachten. Ik wist echt helemaal niks, hier staan wel wat nuttige dingen op. Kom, komt wel goed. Meer dan je best kan je niet doen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 13:47
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ieke schreef op 12-06-2006 @ 22:50 :
Gezien het programma aan de eur.
Programma van de VU ziet er volgens mijn schema hetzelfde uit, daarom vroeg ik het me af.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 14:09
create
Avatar van create
create is offline
Psychologie viel vies tegen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 19:22
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Vandaag vond ik best meevallen, alles ging veel rustiger enzo dan vorig jaar - scheelt ook wel dat er maar ongeveer een kwart van het aantal van vorig jaar is. Toets HIV ging wel okee voor mijn gevoel, maarja, meerkeuze pft.

Edit: hoe vonden jullie het?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 19:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
voor mensen met interesse in pubmed, ik heb nog een file waarin staat wat wij de 1e week geneeskunde geleerd hebben met pubmed... weet niet of het nog op tijd is. Add me op msn, kun je het krijgen... (Estar heeft het ook, mocht ik van msn zijn)
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 19:37
Estar
Estar is offline
Citaat:
indigo schreef op 13-06-2006 @ 20:22 :
Vandaag vond ik best meevallen, alles ging veel rustiger enzo dan vorig jaar - scheelt ook wel dat er maar ongeveer een kwart van het aantal van vorig jaar is. Toets HIV ging wel okee voor mijn gevoel, maarja, meerkeuze pft.

Edit: hoe vonden jullie het?
Ik vond hiv erg makkelijk. Filosofie en rekenen waren wat lastiger maar dat heb ik ook wel goed gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 08:38
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
indigo schreef op 13-06-2006 @ 20:22 :
Vandaag vond ik best meevallen, alles ging veel rustiger enzo dan vorig jaar - scheelt ook wel dat er maar ongeveer een kwart van het aantal van vorig jaar is. Toets HIV ging wel okee voor mijn gevoel, maarja, meerkeuze pft.

Edit: hoe vonden jullie het?
Ik vond de colleges nogal makkelijk, het bleek dat ik de tekst over vaccins toch wel goed begrepen had. Verder was de meerkeuze enerzijds erg makkelijk, anderzijds heb ik een (*#&%hekel aan vragen zoals: stelling I is... stelling II is ...; welke is of zijn juist? Toch zal het raar moeten lopen als ik er een onvoldoende voor heb. Niet dat het eeen ruime voldoende wordt hoor, maar toch.

@Gothic: ik heb je toegevoegd!

Rekenen aan HIV vandaag, ben benieuwd wat ik allemaal voor mn neus krijg. (had geen prevalentiesommen verwacht gisteren).
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 17:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
En? hoe is het bij iedereen gegaan?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 17:39
Estar
Estar is offline
Ik vond het wel goed gaan op zich.


Bij jou?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 00:05
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hihi ik zie jullie allemaal lopen hier op de EUR, jullie zien er zo schattig uit met zijn allen <3 Je herkent die 'decentralers' echt gelijk

Succes!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 00:46
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-06-2006 @ 01:05 :
Hihi ik zie jullie allemaal lopen hier op de EUR, jullie zien er zo schattig uit met zijn allen <3 Je herkent die 'decentralers' echt gelijk

Succes!
ik voel me weer brugger
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 01:12
Estar
Estar is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-06-2006 @ 01:05 :
Hihi ik zie jullie allemaal lopen hier op de EUR, jullie zien er zo schattig uit met zijn allen <3 Je herkent die 'decentralers' echt gelijk

Succes!
We waren ook uitermate schattig ja
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 07:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-06-2006 @ 01:05 :
Hihi ik zie jullie allemaal lopen hier op de EUR, jullie zien er zo schattig uit met zijn allen <3 Je herkent die 'decentralers' echt gelijk

Succes!
Ja ik ook Niet te missen.

Citaat:
***ailá*** schreef op 16-06-2006 @ 01:46 :
ik voel me weer brugger
Niet rologen, is niet persee negatief bedoeld. Het is geen middelbare school meer.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 14:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ieke schreef op 16-06-2006 @ 08:25 :


Niet rologen, is niet persee negatief bedoeld. Het is geen middelbare school meer.
haha, ik bedoel het ook niet negatief het was meer dat ik een engelachtig gezichtje trok
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 17:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 16-06-2006 @ 15:24 :
haha, ik bedoel het ook niet negatief het was meer dat ik een engelachtig gezichtje trok
Dan trek je wel een erg chaggerijnig engelgezicht
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 19:48
vpb
vpb is offline
Citaat:
Ieke schreef op 12-06-2006 @ 22:50 :
Gezien het programma aan de eur.
Ik kijk de toetsen na van de EUR. Vandaag begonnen met anatomie, volgende week pubmed
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 19:52
Estar
Estar is offline
Citaat:
vpb schreef op 16-06-2006 @ 20:48 :
Ik kijk de toetsen na van de EUR. Vandaag begonnen met anatomie, volgende week pubmed
En,en,en?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 19:56
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
vpb schreef op 16-06-2006 @ 20:48 :
Ik kijk de toetsen na van de EUR. Vandaag begonnen met anatomie, volgende week pubmed
Heb dinsdagavond helft van Pubmed toetsen nagekeken en we kregen woensdag te horen (van iemand uit Rotterdam) dat we het te streng hadden nagekeken. Gelukkig maar, want het was niet heel goed gemaakt (door sommigen wel).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 19:57
Estar
Estar is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 16-06-2006 @ 20:56 :
Heb dinsdagavond helft van Pubmed toetsen nagekeken en we kregen woensdag te horen (van iemand uit Rotterdam) dat we het te streng hadden nagekeken. Gelukkig maar, want het was niet heel goed gemaakt (door sommigen wel).
Nu maak je me zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 20:39
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik had gister PubMed, dat ging wel okee volgens mij, ik heb in ieder geval bijna alles gevonden en was op tijd klaar. Maar anatomie heb ik volgens mij echt verkloot . En, de zelfevaluatie was ineens niet meer anoniem en telde "niet echt, maar wel een beetje mee" . Dat vind ik wel vreemd, mja. Nu spanning met wachten...
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Decentrale selectie geneeskunde 2009/2010
Ghislaine91
26 14-11-2009 14:52
Studeren Decentrale selectie Mondzorgkunde Nijmegen
crazydutch1989
0 09-10-2009 10:24
Studeren Decentrale selectie Geneeskunde 2009
WR
240 23-08-2009 03:10
Wegwijzen & Voorstellen Zin en onzin decentrale selectie
Marco Egas
0 09-08-2009 14:16
Studeren Decentrale selectie in Nijmegen
Marco Egas
0 23-07-2009 15:14
Algemene schoolzaken Decentrale selectie bij loting-studies
Roos
11 15-11-2002 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.