Oud 24-10-2008, 11:51
barbabella
Avatar van barbabella
barbabella is offline
Waar kun jij je nou echt aan irriteren bij een kledingwinkel?
en welke winkels geven jou juist het gevoel dat ze je begrijpen en waarom?

Ik hoor graag de namen van de winkels en een aantal argumenten..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2008, 12:19
Verwijderd
Geen toffe kleding hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 13:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat ze nooit normale dingen hebben. Alle spijkerbroeken zijn kapot en op alle shirts staat een opdruk. En sowieso de lelijkheid van de hedendaagse mode.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 13:50
Crimson
Crimson is offline
irriteren aan is geen nederlands

en verder, geen spiegels in pashokjes, irritante verkopers
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik vind het irritant als er in kledingwinkels van een bepaald kledingstuk niet alle maten hangen maar enkel maat 42 en 46 ofzo ik vind dat maat 34 t/m 40 er gewoon standaard altijd moeten hangen.

of bij de h&m dat je kleding al kapot in de rekken ziet hangen, zag ik bij de WE laatst ook maar dat was de restjes van de uitverkoop..hoewel ik het dan nog niet vind kunnen maar ok.

verder maten die niet kloppen in vergelijking bij winkels, dat elke winkel zn eigen maten hebben die onderling niet overeenkomen. ehmmm dat je qua lengte alleen maar maat 32 en 34 hebt en geen 33, of ligt dat aan mij? en dat je vaak niet maat 34/36 hebt (wat overeenkomt met maat 27/28 ofzo?) qua breedte en dan bijna nooit ook 34 als lengte. nouja hoe dan ook ik weet nooit wat ik moet hebben.

en verder inderdaad pashokjes, waarin geen spiegel hangt maar dat je in de ruimte waar alle pashokjes staan in een spiegel moet kijken, of waar het licht bagger is, of waar te weinig of geen haakjes zijn zodat je je eigen spullen nergens kan hangen of zetten.

oh en inderdaad dat er zoveel echt walgelijke dingen in de mode zijn .
wow wat een gezeik
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:15
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Moeders met kinderwagens en alle andere mensen die denken dat er een voorrangsbord op hun hoofd is geplakt, sloom personeel, gillende pubers in pashokjes, mensen die meezingen met Shania Twain.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:19
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ik vind het irritant als er in kledingwinkels van een bepaald kledingstuk niet alle maten hangen maar enkel maat 42 en 46 ofzo ik vind dat maat 34 t/m 40 er gewoon standaard altijd moeten hangen.

of bij de h&m dat je kleding al kapot in de rekken ziet hangen, zag ik bij de WE laatst ook maar dat was de restjes van de uitverkoop..hoewel ik het dan nog niet vind kunnen maar ok.

verder maten die niet kloppen in vergelijking bij winkels, dat elke winkel zn eigen maten hebben die onderling niet overeenkomen. ehmmm dat je qua lengte alleen maar maat 32 en 34 hebt en geen 33, of ligt dat aan mij? en dat je vaak niet maat 34/36 hebt (wat overeenkomt met maat 27/28 ofzo?) qua breedte en dan bijna nooit ook 34 als lengte. nouja hoe dan ook ik weet nooit wat ik moet hebben.

en verder inderdaad pashokjes, waarin geen spiegel hangt maar dat je in de ruimte waar alle pashokjes staan in een spiegel moet kijken, of waar het licht bagger is, of waar te weinig of geen haakjes zijn zodat je je eigen spullen nergens kan hangen of zetten.

oh en inderdaad dat er zoveel echt walgelijke dingen in de mode zijn .
wow wat een gezeik
volgens mij is dat typisch nederlands, in amerika heb je heel veel ongelijke maten (dus 32/30 ofzo), ik koop broeken in amerika vaak bij pacsun en daar kan je kiezen tussen short, regular en long bij elke maten. da's wel fijn als je klein bent

en wat je zegt over kleren die er niet hangen, dan zijn ze gewoon op toch? 38/40 lijkt me onder jonge meisjes de meest standaard maat dus die is ook het eerste weg
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
maar ze weten toch dat dat de meest voorkomende maten zijn dus dan maak je er gewoon meer van of koop je er meer van in of bestel je het op tijd, lijkt me. als je geld wil verdienen that is.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:33
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Ik hoopte dat je nick Barbarella was

Ik erger mij het meest aan volle winkels (volgepakt met stellages a la The Newyorker of volgepakt met mensen, om het even) en vreselijk luide lelijke muziek. Ik wacht altijd tot het misgaat met de installatie voor ik zo'n winkel inloop.
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:51
barbabella
Avatar van barbabella
barbabella is offline
Oke, thnx voor jullie reacties!
En in welke winkels komen jullie dan het liefst? Of van welke winkels hebben jullie wel het idee dat ze klantgericht zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 14:55
barbabella
Avatar van barbabella
barbabella is offline
Citaat:
Ik hoopte dat je nick Barbarella was

Ik erger mij het meest aan volle winkels (volgepakt met stellages a la The Newyorker of volgepakt met mensen, om het even) en vreselijk luide lelijke muziek. Ik wacht altijd tot het misgaat met de installatie voor ik zo'n winkel inloop.
barbarella was overigens al in gebruik dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 15:51
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Verkoopsters die bij je komen staan en je blijven volgen. Ze kijken de hele tijd op je vingers en vertellen je wat je leuk zou staan. Alsof ze je zo snel mogelijk weg willen hebben .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 16:16
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Kledingzaken an sich lijken me genoeg reden tot irritatie. Ik hoef dat niet zo nodig door te analyseren.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 16:20
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
pashokjes zijn vaak ontzettend smerig (stof en haar op de grond).
en winkels als h&m hebben alles door elkaar hangen en op de grond en .
verder; winkelhulpjes die er altijd zijn behalve als je ze nodig hebt.

en ik heb een haat/liefde-verhouding met de sale
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 16:28
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Is dit trouwens voor een onderzoek of iets, dat dit je eerste topic is?

En smerige pashokjes ja, vaak in goedkopere winkels
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 16:48
barbabella
Avatar van barbabella
barbabella is offline
Citaat:
Is dit trouwens voor een onderzoek of iets, dat dit je eerste topic is?

En smerige pashokjes ja, vaak in goedkopere winkels
jep! scriptie....ik hou dr van..
maar dit is overigens wel een snelle manier om aan verschillende meningen te komen..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 17:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
jep! scriptie....ik hou dr van..
maar dit is overigens wel een snelle manier om aan verschillende meningen te komen..
is het onderzoekstechnisch wel verantwoord?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 17:14
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Drukte, en 'winkelen' opzich zelfstaand alleen al.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2008, 17:18
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Mensen.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 17:51
asjdfl
asjdfl is offline
om even een reactie van de andere kant te geven

brutale bejaarden
neukende stelletjes in pashokjes waar ik verplicht bij moet staan
corpsballen die je als shit behandelen omdat je in een winkel werkt
mannen die per se willen dat je hun broekmaat/middel opmeet
dat werkelijk íedereen kleding teruglegt zonder het weer netjes op te vouwen
bejaarden
kinderen die op de roltrap spelen
rollators
ranzige human waste overal
draaiorgels en het feit dat ze 17 keer op een dag dezelfde abba draaiorgelmedley draaien
mensen die meeneurïen met de draaiorgel
mensen die verwachten dat ik op hun kinderen ga letten omdat ze in een winkel zijn
kinderen
mensen die zeiken dat het veel te druk is terwijl ze op zaterdagmiddag tijdens de uitverkoop komen winkelen



oh en als mensen zeggen dat ik niet zo chagrijnig moet kijken
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 18:00
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik vouw mijn kleren wel altijd weer netjes op, maar wat doet de kledingzaak ooit terug voor mij?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 18:04
Verwijderd
mensen die tijdens het passen de winkel in rennen om NOG MEER te halen en daardoor 3 kwartier het hokje bezet houden. verkoopsters die zeggen dat iets beeeeldig staat, terwijl het afgrijselijk is. verkoopsters die vragen of ze je ergens mee kunnen helpen, terwijl ik zelf ook wel kan kijken. teringharde muziek, drukte, geen broeken in 28/34 hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 18:04
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
dat werkelijk íedereen kleding teruglegt zonder het weer netjes op te vouwen
Waarom moeten kleren dan ook zo nodig opgevouwen liggen? Ik probeer het altijd wel een beetje netjes terug te leggen, maar probeer iets maar eens goed op te vouwen met je armen vol tassen en zonder goeie opvouwplek! Hang die kleren gewoon aan een haakje! En anders moet je niet zeuren!

Verder vooral dingen die al genoemd zijn: pashokjes zonder spiegels, pashokjes waar je niet genoeg haakjes hebt om je spullen op te hangen, vieze pashokjes, winkelmedewerkers die je volgen...
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 18:20
xLuna.
xLuna. is offline
Rekken die overvol hangen en te dicht op elkaar staan.
dezelfde kledingstukken die niet netjes bij elkaar hangen, maar over heel de winkel verspreid zijn .
Verkoopsters die aan pashokjes staan te wachten.
Verkoopsters die je overal in de winkel volgen om alles wat je aanraakt weer precies hetzelfde te leggen.
Pashokjes zonder spiegel maar wel met 1 grote spiegel in de gang, waardoor je soms met 10 personen voor die spiegel staat om te kijken of het kledingstuk hen past.
Verkoopsters die onmiddellijk naar je toe komen om je te helpen, terwijl je geen hulp nodig hebt, maar toch blijven helpen tot je buitengaat.
Pashokjes die 'buiten gebruik' zijn terwijl er aan de pashokjes die wél in gebruik zijn een lange rij mensen staan.
Mensen die met hun kinderwagen een hele gang versperren omdat ze naar een kledingstuk aan het kijken zijn, en ondertussen hun kinderwagen maar ergens neerzetten. (vooral als het druk is erger ik me hieraan)
Kinderen die verstoppertje spelen tussen de rekken.
Pashokjes vol stof, waar als je per ongeluk een zwarte broek laar vallen, die eerst helemaal moet 'afstoffen'.

Wat ik dan wel aangenaam vind is :

Leuke muziek op de achtergrond, niet te luid uiteraard.
Verkoopsters die vriendelijk zeggen "Als ik je kan helpen, roep je me maar", maar zich niet opdringen.
Winkels waar je rustig kan rondwandelen zonder kleding van kapstokken te lopen, rekken omver te lopen, etc.


En nu vind ik mezelf een ongelooflijk grote zaag !
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 18:26
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Waarom moeten kleren dan ook zo nodig opgevouwen liggen? Ik probeer het altijd wel een beetje netjes terug te leggen, maar probeer iets maar eens goed op te vouwen met je armen vol tassen en zonder goeie opvouwplek! Hang die kleren gewoon aan een haakje! En anders moet je niet zeuren!

ik zou graag alles op een haakje hangen fuckwit, maar helaas maak ik dat niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2008, 18:35
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
ik zou graag alles op een haakje hangen fuckwit, maar helaas maak ik dat niet uit.
Ik maak dat ook niet uit!
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 18:36
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
als klant:
rij voor pashokje, maar das makkelijk te omzeilen door op een rustig moment te gaan

als verkoper:
klanten die rustig een half uur de tijd nemen om een das te kopen zzz tis maar 25 eu
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 19:38
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
-te harde muziek
-onbeschoft personeel, personeel dat kauwgom kauwt
-kinderen in het algemeen
-huilende baby's, schreeuwende kinderen, kinderwagens
-als iemand voor je neus je maat wegkaapt
-als er niets in jouw maat te vinden is
-opdruk op kleding
-wachtrij voor de pashokjes
-als je met iemand winkelt die duizend dingen past, maar niets koopt
-lange rij voor de kassa
-als de verkoopster je vergeet korting te geven, maar dat je daar pas te laat achter komt en dus opnieuw achterin in de rij moet aansluiten
-een kwarties in de rij staan en vervolgens de verkoopster je kleding molt omdat de beveleigingslabel er niet afgaat (echt mee gemaakt)
-beveiligingspersoneel dat je onbeschoft recht in je gezicht aankijkt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 23:55
Verwijderd
te harde muziek, kutkleding die niet past (lengtematen bij broeken idd), kinderwagens en kinderen op zich, mensen die alles overal neertieven, incapabele mensen over t algemeen, lomp personeel (ik bedoel: als je t niet leuk vind zoek je lekker ander werk)

en t excuus van moeilijk om kleren op te vouwen, zet je tassen neer en je hebt echt geen ondergrond nodig om iets te vouwen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 00:49
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Mensen.
Precies
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 01:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
juh idd, mensen.

En dat ze nooit dingen in mijn maat hebben, zodat ik bij de grote maten afdeling moet kijken, maar daar hangen alleen maar tenten, goedkoop ogende stretch broeken en dingen met een bloemenprint. wtf.

De H&M is sowieso kut, want ik pastte daar ooit zelfs geen broek in maat 50 (dubbel wtf) en hun bloesjes in maat 46 krijg ik ook niet dicht, terwijl ik van andere winkels een 42 pas.

Grrnshit. Ik shop tegenwoordig maar online.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 12:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik vind de maten bij h&m juist echt te groot, ik pas daar vrijwel altijd xs en dat is vaak nog groot terwijl ik mezelf echt onmogelijk xs kan vinden als ik mezelf vergelijk met anderen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 12:21
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Verkopers, kinderen, luidruchtige mensen, te veel mensen, te weinig mensen, mensen die midden in het gangpad blijven staan, lelijke opdrukken, enorme spiegels, miniscule pashokjes, leuke kleding die er alleen in te grote maten is, te korte mouwen, in de rij staan, dom kassapersoneel.

Ik ben gek op winkelen
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de maten bij h&m juist echt te groot, ik pas daar vrijwel altijd xs en dat is vaak nog groot
dat heb ik dus ook! divided heeft wel maat 32, maar dat is allemaal lelijke troep.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 12:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Inderdaad . En dan ben jij volgens mij meer xs dan ik , dus het is voor mij gewoon belachelijk dat ik zoiets uberhaupt pas.

Ik heb het idee dat grote winkelketens hun maten gewoon aanpassen aan de dikheid norm ofzo, dat wat vroeger maat 38 was nu maat 36 is, en s nu m is. Is al een tijdje bezig maar het wordt steeds gekker.

Maar goed dit heeft nu niet zo heel veel meer met winkelen te maken..

Ik vind het ook vervelend als je in schoenenwinkels een schoen van een plank/rek pakt en dat er meteen iemand naast je staat met "is het de juiste maat?" en als je het dan nog aandurft om hem te passen "en wat vind je er van, zit hij goed, vind je het mooi?" .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 15:57
Verwijderd
te harde muziek is echt te irritant
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2008, 16:51
barbabella
Avatar van barbabella
barbabella is offline
Nog favoriete winkels die een hele boel wel goed doen in jullie ogen?
Want het punt is; Aan een H&M schijnt iedereen zich dood te ergeren maar waarom komen er dan toch nog zoveel mensen? Gewoon omdat het goedkoop is en je dus al snel tevreden bent met de winkel ansich?
Of zijn er gewoon geen winkels die en goed hun kleding presenteren en op de juiste manier de klant behandelen?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 17:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
bij winkels a la vera moda en only staat de muziek standaard te hard en staan de verkoopsters alleen maar uit hun neus te vreten lijkt het .
denk inderdaad dat veel mensen bij h&m komen omdat het grootschalig is dus geen gedoe met verkoopsters, het is goedkoop, en ze hebben wel prima basics/ondergoed/sokken/mailloits e.d. denk dat voor veel studenten/scholieren gewoon te weinig geld hebben om er nooit meer te kopen..
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 17:17
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Goeie winkels:
Only/Vero Moda
WE Women
Mexx (maar een beetje prijzig)
Zara
Wonder Woman

Maar ik winkel toch ook graag goedkoop bij de NewYorker en H&M

Irritaties: lange rijen voor de pashokjes en 4 verschillende filialen van dezelfde winkel tegenkomen om vervolgens bij de laatste winkel toch maar dat shirtje te kopen op de weg naar huis, die dan vervolgens daar uitverkocht blijkt te zijn en je toch terug moet naar één van de vorige winkels..
Maar vaak winkel ik juist op de rustige momenten, zoals dinsdagmiddag ofzo, want ik werk zelf tijdens 'spitsuur'
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 17:21
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik erger me aan te harde/slechte muziek, kinderen, te smalle gangpaden, te weinig haakjes in pashokjes, verkoopsters die je iets wat overduidelijk lelijk staat aan proberen te smeren, lange rijen voor pashokjes/kassa's.

Waarom ik toch in die winkels kom, er is weinig alternatief eigenlijk. H&M heeft redelijk goeie sokken en hemdjes en dat soort dingen en is goedkoop. Maar ik koop er eigenlijk alleen basic dingen.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 17:22
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik erger mij aan stof in de pashokjes. Of dat de spiegel buiten het hokje is waardoor ik perse mijn hokje uitmoet.
Ik erger mij aan de hele hoge gordijnen die je nooit helemaal dicht kunt trekken en iedereen je door een speet kan zien.
Ik vind het ook irritant dat de broeken altijd zo lang zijn. Ik ben klein, dus heb ook korte benen maar ik heb geen maat 28 ofzo, dus ik moet meestal er een stuk af laten halen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 17:27
Verwijderd
Sommige winkels maken er echt een sport van om zoveel felle kleuren te gebruiken in combinatie met kutmuziek dat je wel een epileptische aanval moet krijgen. Ook leuk als je door 16jarige superdudeskidz te horen krijgt dat het inderdaad helemaal 'hot' is. Laatst ben ik ook een keer 's ochtends bij de H&M door de hippe bedrijfsleider in de gaten gehouden. Te gênant, ga koffie drinken en denken dat je in een exclusieve toko werkt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 17:30
Verwijderd
Oh maar ik vind het ook verschrikkelijk als ik mensen voor mij in de rij observeer en dan erachter kom dat maar 1 op de 10 klanten 'bedankt, dag etc' zegt tegen het personeel. Paupers .
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 18:40
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
De pashokjes van de Mango .
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 19:41
Toast
Avatar van Toast
Toast is offline
Vroeger in de zara in de shoppingcenter van wijnegem was het er echt zó heet dat ik er bijna flauw viel.. En ik erger me ook aan ondragelijke muziek in een drukke winkel.. Ook huilende kinderen en peuters..
__________________
onzichtbaar..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 20:11
Verwijderd
Personeel dat opeens voor je neus staat met "kan ik u helpen?" als ik ze niet nodig hebt, en dat ze niet kijken als ik ze wel nodig heb. lengtematen bij broeken. wat ik wel fijn vind is dat een winkel bij mij in het dorp de broek gratis korter maakt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 20:53
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
ik heb een hekel aan winkels, en dat zijn dan meestal de winkels met duurdere kleding, die hun overhemden opgevouwen met (vloei)papier in hun rekken hebben liggen.
als ze opgevouwen en wel netjes in stapels liggen weet je niet goed of ze zullen passen of niet. en als ik ze dan ga passen, wanneer ik de stap heb genomen om ook maar te vragen of ik alsjeblieft het overhemd mag passen, blijken ze te groot te zijn. dan krijg je weer een blik van een verkoper die weer het overhemd representatief dient op te vouwen. en dan durf je ook bijna niet te vragen of er een ander maat is. ik snap het ook wel van de verkopers en zo, zij zelf kiezen hier ook niet voor, maar het is knap lastig.

Een winkel waar de temperatuur heel hoog is vind ook minder succesvol. misschien iets voor een winkel met zwemkleding, ondergoed en lingerie, maar er zijn winkels waar zelfs de medewerkers in korte broeken en jurkjes lopen.

En wat betreft de muziek. dat is misschien nog wel het ergste! Men at work heeft hier naar mijn idee een handje van. Abercrombie & Fitch trouwens ook, maar dan in het kwadraat. wat een herrie. Het personeel is er trouwens ook erg streng, om het zo maar te noemen.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 21:54
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Citaat:
jep! scriptie....ik hou dr van..
maar dit is overigens wel een snelle manier om aan verschillende meningen te komen..
Voelde ik dat juist aan. Maar hoeveel meningen moet je dan hebben voor dit een betrouwbare afspiegeling is, of maakt dat niet uit?
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 22:08
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
waarom zegt iedereen toch dat HM goedkoop is? ALS het al zo is het echt luttele euros. vroegah was het naar mijn idee ook wel cheap maar tegenwoordig? of is het bij de mannenafdeling gewoon volle mep in vergelijking met de vrouwen vanwege gebrek aan concurrentie oid?
naja ik kom er ook niet zo vaak meer eigenlijk
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 23:15
Noddy
Noddy is offline
Ik erger me dood aan alle prijzen. Bijvoorbeeld Zara en Mango. Eerst was dit een toffe winkel met leuke hippe dingetjes. De dingetjes zijn nog steeds leuk en hip, maar ontzettend duur.
Ook de h&m is niet leuk. Voor een basic truitje is het wel ok en best betaalbaar. Er zijn wel leuke kleren, maar die koop ik nooit. De rekken hangen te vol, ik kan nooit wat vinden.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11]
Donny must die
500 01-04-2005 19:27
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.