Oud 08-08-2002, 01:15
gerritblaat
gerritblaat is offline
Ik krijg net een mailtje van een leraar, en hij zegt dat ik nog een java-opdracht voor school in moet leveren voor 20 augustus.....

Op zich geen probleem want hij is echt super simpel maar ik ga zaterdag op vakantie voor 2 weken en moet morgen nog werken!!

Het gaat om een java-applet (òf applicatie) waarin een keuze een bepaald aantal variabelen weergeeft!!

Alle keuzes en variabelen ben ik al in het invoeren, maar wie wil hem afmaken!? Maakt niet uit met welk progje!! Ik moet echt gewoon ff weg!!

aub mail of msn me....

Er is de laatste tijd veel gebeurt en moet er echt even tussenuit!! Ik betaal je ervoor!!
Advertentie
Oud 08-08-2002, 09:00
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
moet dit niet bij software&multimedia?
maar ik kan je niet helpen sorry, kan nix van java
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 08-08-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef:
moet dit niet bij software&multimedia?
Lijkt mij wel.

@topicstarter:
Ik kan niet precies uit je verhaaltje opmaken wat je moet doen, maar je hebt nog 2 dagen. Gebruikt ze!
Oud 08-08-2002, 16:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
het is WEL informatica, maar ik denk dat je meer reacties zal krijgen op software en multimedia, dus ik stuur 'm daar maar heen. als je het er niet mee eens bent kan je me mailen (ekki@scholieren.com), icq'en (81445553) of msn'en (klaagpaal@hotmail.com).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 08-08-2002, 16:30
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=180540
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Help!! Ga op vakantie en moet nog een java opdracht maken!? Wie help!? $$$!!
gerritblaat
6 12-08-2002 21:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.