Oud 14-09-2010, 16:15
Anoniem19
Anoniem19 is offline
Post hier je grootste sex-fantasie, ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 17:25
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Seks met een tandenborstel.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 17:47
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
ehm... op een eilandje in griekenland lekker in een leuk huisje zitten,
op n enorm groot bed met lekker vrouwtje
of op dat eilandje lekker gewoon in de natuur weetjewel!
niet dat je de hele tijd een stokje hebt die in je reet aan het porren is, maar gewoon lekker op een dekentje tussen het gras...
mmmmmm niceeeee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 18:09
Verwijderd
Hmm een verdubbelingsmachine zodat ik een keertje twee keer mijn vriendje heb?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 19:11
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
in de natuur in het bos ofzo ...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 19:18
Verwijderd
Seks met 10 vrouwen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 20:23
Verwijderd
Een vrouw die niet genoeg krijgt van klaarkomen en dan vervolgens haar alleen maar laten klaarkomen in een lange heftige vrijpartij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 20:54
Verwijderd
2 vrouwen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 21:31
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
wat weinig doordacht
ik bedoel ik concentreer me liever op een vrouw dan op 2 vrouwen... ja begrijp me niet verkeerd als me een triootje werd aangeboden dan wil ik dat wel! maar als het helemaaaal perfect mooet zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 23:54
Verwijderd
ik bedoelde het ook ondoordacht... op een grappige manier, het zou inderdaad moeilijker zijn je te concentreren op 2 vrouwen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 09:00
Verwijderd
Mij lijkt het als man gewoon zo problematisch dat de meeste vrouwen er langer over doen om klaar te komen dan de mannen... oftewel, volgens mij hou je het gewoon niet vol, althans niet als je ze allebei fatsoenlijk wil neuken. Of zit in de fantasie inbegrepen dat je een enorm uithoudingsvermogen hebt?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 09:33
Verwijderd
Een vrouw die mij alleen maar voor mijn lichaam wil omdat ik zoveel meet te bieden heb dan haar ''man''
Een heel erg arrogante fantasie, ik weet het maar wel leuk
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 13:13
XalionX
Avatar van XalionX
XalionX is offline
Seks met pudding.
__________________
Ik ben ik. Jij bent jij. Maar wie zijn wij?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 13:46
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Citaat:
Een vrouw die mij alleen maar voor mijn lichaam wil omdat ik zoveel meet te bieden heb dan haar ''man''
Een heel erg arrogante fantasie, ik weet het maar wel leuk
hehe
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 15:22
mundial
mundial is offline
Sex midden in het park met mijn vriendin. en dan het liefst waar we betrapt kunnen worden.
lijkt me heerlijk om te doen

Laatst gewijzigd op 02-02-2011 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Een vrouw die mij alleen maar voor mijn lichaam wil omdat ik zoveel meet te bieden heb dan haar ''man''
Een heel erg arrogante fantasie, ik weet het maar wel leuk
Oh haha dat is ook mooi ja. Ik loop daar juist altijd vast in mijn fantasieën; dan begin ik te bedenken dat ik Johnny Depp tegenkom maar vervolgens is er geen enkele reden te bedenken waarom hij mij zou willen batsen want hij heeft de knapste vrouw ter wereld al
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Hmm een verdubbelingsmachine zodat ik een keertje twee keer mijn vriendje heb?
Mag ik die machine dan lenen als je klaar bent? Goed plan!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 23:04
camjongen1992
Avatar van camjongen1992
camjongen1992 is offline
genomen worden door een vrouw met een voorbinddildo
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 06:34
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
genomen worden door een vrouw met een voorbinddildo
Dat lijkt mij dan weer niet zo prettig..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 12:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
Respect!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 15:13
Verwijderd
Offtopic: props voor eindelijk weer een enigzins 'normaal' topic op seksualiteit
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 16:03
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Mij lijkt het als man gewoon zo problematisch dat de meeste vrouwen er langer over doen om klaar te komen dan de mannen... oftewel, volgens mij hou je het gewoon niet vol, althans niet als je ze allebei fatsoenlijk wil neuken. Of zit in de fantasie inbegrepen dat je een enorm uithoudingsvermogen hebt?
Wat dacht je van kijken naar de vrouwen die met elkaar bezig zijn? Kan de man eventjes uithijgen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 17:40
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
Fantasieën kunnen we laten uitkomen hoor xD
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 17:47
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
wilde meid!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 18:30
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Nou Volk, mocht je ooit ambities hebben om je fantasie uit te spelen, denk ik dat je hier genoeg figuranten kunt vinden.

Laatst probeerden mijn sekspartner en ik het voor het eerst anaal, maar dat verliep nog niet zo lekker. Op een gegeven moment begon hij het vrij moeilijk te krijgen en zei hij, 'misschien moet ik je maar gewoon verkrachten'. Niet alleen op dat moment verrassend geil, maar dat is ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen. Niet dat ik het ooit echt zou willen, dat lijkt me vreselijk, maar de fantasie op zich vind ik zeer prettig.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Oh haha dat is ook mooi ja. Ik loop daar juist altijd vast in mijn fantasieën; dan begin ik te bedenken dat ik Johnny Depp tegenkom maar vervolgens is er geen enkele reden te bedenken waarom hij mij zou willen batsen want hij heeft de knapste vrouw ter wereld al
Hahaha Jep dat kan ik begrijpen
Maar in mijn geval is het meer het meisje/de vrouw die seksueel niet voldaan is en wanhopig zoekt naar die gene die dat wel kan
*TADAAA* that's where i come to play.
En het is geen liefde, alleen pure lust, omdat ik dingen meer heb die haar man niet heeft.
Zo arrogant, zoals ik eigenlijk helemaal niet ben
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 15:21
anoniemuit1995
anoniemuit1995 is offline
ik loop over de duinen en dan zie ik een verschrikkelijk geile blonde vrouw met prachtige borsten zichzelf vingeren ze ziet mij en zegt dat ik moet komen. ik ga naar haar toe en begin aan haar tepels te likken ze trekt mijn kleren uit en begint mijn harde pik te zuigen en dan ga ik op haar liggen en neem haar terwijl ik aan haar borsten lik ik kom klaar op haar borsten en ik vinger haar daarna klaar!!!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 17:25
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Dat ze een FC-groningen petje aanheeft, naakt over een brugleuning hangt met eventueel een trui aan als het koud is.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 20:56
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Dat ze een FC-groningen petje aanheeft, naakt over een brugleuning hangt met eventueel een trui aan als het koud is.
nou wel een sociale jongen, laat het dametje geen kou lijden
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 20:24
tweet123
tweet123 is offline
trio met 2 meisjes (ik ben daar een van) en 1 jongen.. lijkt me supergeil..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
ik loop over de duinen en dan zie ik een verschrikkelijk geile blonde vrouw met prachtige borsten zichzelf vingeren ze ziet mij en zegt dat ik moet komen. ik ga naar haar toe en begin aan haar tepels te likken ze trekt mijn kleren uit en begint mijn harde pik te zuigen en dan ga ik op haar liggen en neem haar terwijl ik aan haar borsten lik ik kom klaar op haar borsten en ik vinger haar daarna klaar!!!
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 19:36
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
Ik stop nu met scheren en zeg de huur van mijn appartement op.

Veluwse bos, 12 oktober?
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:17
Verwijderd
Jemig, dat alle mannen zo sterk op die fantasie reageren, terwijl ze moeten delen ook nog?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:25
Verwijderd
Hahah idd, delen is echt geen fantasie van mij
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:42
redwhite
Avatar van redwhite
redwhite is offline
in een leeg zwembadje liggen en dat er allemaal meiden over me heen squirten XD
__________________
Willing is not enough we need to do!!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:56
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
oej... dat lijkt mij opzich ook wel lekker zolang het maar niet zo'n waterval word vind ik soms een beetje te overdreven
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 09:02
Marmite
Marmite is offline
Citaat:
oej... dat lijkt mij opzich ook wel lekker zolang het maar niet zo'n waterval word vind ik soms een beetje te overdreven
Ehm hoe zie je squirten dan precies voor je?

OT: trio mmv lijkt me nog wel een keer heel leuk om te doen. Ook kan ik me wel vinden in wat Volk zegt, al zijn het in mijn fantasie geen 8 mannen, maar wat minder. Vormen van bondage vind ik leuk om over te fantaseren, al zijn die al deels geen fantasie meer.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
OT: trio mmv lijkt me nog wel een keer heel leuk om te doen. Ook kan ik me wel vinden in wat Volk zegt, al zijn het in mijn fantasie geen 8 mannen, maar wat minder. Vormen van bondage vind ik leuk om over te fantaseren, al zijn die al deels geen fantasie meer.
Precies dit
Edit: ik lieg, niet precies dit. Voor mij is bondage nog wel een fantasie
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 15:17
Verwijderd
Echt een grote seksfantasie is het nou ook weer niet.
Maar ik zou voor een trio vvm gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2010, 22:43
DonkerZwart
DonkerZwart is offline
Een soort machine waarmee ik iedereen in de wereld kan opsporen. Vervolgens druk ik op ENTER en - -- - daar is diegene dan (zij) en dan dat ze doet wat ik wil. Dus dat het lichaam ook precies hetzelfde eruit ziet als de originele die ergens op de wereld rond loopt .
En ik moet haar ook weer kunnen deleten of opslaan of nog meer van haar of andere meisjes erbij laten komen.
Maar dan zijn deze "wezens" ziekte vrij.

De machine moet zo klein als een knikkertje worden na gebruik.

offtopic
(Dit zal ook van pas komen als je iemand echt haat, je kan dat lichaam dan helemaal mishandelen)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 18:19
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Ehm hoe zie je squirten dan precies voor je?

OT: trio mmv lijkt me nog wel een keer heel leuk om te doen. Ook kan ik me wel vinden in wat Volk zegt, al zijn het in mijn fantasie geen 8 mannen, maar wat minder. Vormen van bondage vind ik leuk om over te fantaseren, al zijn die al deels geen fantasie meer.
squirten is niet erg... het is alleen als een meisje echt enorm veel squirt vind ik dat wel midner weetje, sommige doen dat meer dan de andere.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 18:31
Verwijderd
nou de meesten doen het gewoon niet hoor bakfiets
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 15:22
goeieboeie
goeieboeie is offline
Citaat:
squirten is niet erg... het is alleen als een meisje echt enorm veel squirt vind ik dat wel midner weetje, sommige doen dat meer dan de andere.
Je bent 17 en totaal onervaren? Alleen pics op je computer gezien?
T zou niet fijn zijn als ieder meisje squirtte..
__________________
Wiepwapwoep!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 17:39
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
jezus zeg die laatste 2 reacties waar slaat dat op... ik zeg dat ik er geen problemen mee heb als n meisje squirt, ik zeg niet dat alle meisjes squirten?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 18:39
Verwijderd
Jongens, iets meer ontopic graag. Of meisjes wel of niet (kunnen) squirten is niet echt ontopic he.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:05
marloesio1
Avatar van marloesio1
marloesio1 is offline
haha eigelijk zou ik wel sex willen hebben met jouw ... neej grapjee ik denk gewoon met me vriendje
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 21:26
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
haha eigelijk zou ik wel sex willen hebben met jouw ... neej grapjee ik denk gewoon met me vriendje
Dohoohoh.
Ik dacht echt.
'Als ik eerste post zou hebben gehad hier had ik JOUW gezegd '

Maarja OT:

Ik zou wel gewoon met alle meisjes die ik wel leuk vind, mooie (ex) klasgenootjes en (vakantie)vriendinnetjes tegelijk verwend willen worden
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 16:19
Britney987
Britney987 is offline
Ik loop langs een weg en ineens komt er een busje aanrijden, de deur gaat open en ik word naar binnengetrokken, ik krijg iets voor mijn neus en dan wordt het zwart voor mijn ogen. Als ik weer wakker word, lig ik naakt vastgebonden op een bed. Ik word een week lang vast gehouden en verkracht. Door 4 knappe jongens/mannen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jouw grootste seks fantasie .
xWADAN
179 09-01-2010 01:37
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
Seksualiteit Extreemste fantasie
Gothic Queen
275 19-08-2003 10:30
Seksualiteit JuLliE fAnTaSiE ???
xxSweetLoverxx
6 05-05-2003 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.