Oud 13-01-2003, 15:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als jij moet werken heb jij daar dan zin in of niet?
En als je eenmaal aan 't werk bent?

Ik zie vaak best wel op namelijk tegen m'n werk. Zo ook nu, kmoet zo om 17.00 beginnen. Heb d'r totaal geen zin in.

Maar bijna altijd als ik d'r ben vind ik het wel meevallen en gaat de tijd wel weer snel om. Wel gezellige collega's enzo dus eigenlijk is 't dan best leuk.

Maar ben ik de enige hiermee of niet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 15:59
Verwijderd
ik heb t nu waar ik zit,erg naar mijn zin, als ik dat niet heb komt t wel als ik daar ben, hier kan ik wel mezelf zijn en voornamelijk eigen gangetje gaan met bepaalde regels.


bij t andere finiaal kon ik dat absoluut niet, ik werdt steeds op mijn vingers getikt door de stomste dingen en echt alles en iedereen controleerde me, en als ze maar wat konden draaien waarin dingen negatief werdt zouden ze t niet laten.

Dus nu heb ik t wel naar mijn zin, alleen ik zit in t ziektewet, dat is heel erg jammer
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:14
Sithan
Sithan is offline
Als ik wakker wordt en weet dak moet werken is t iets minder, maar als ik eenmaal op de fiets zit krijg ik er gewoon zin in...tegen de tijd dak er dan ben, heb ik het gewoon de rest van de dag gezellig
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:20
Verwijderd
Over het algemeen niet, als ik er ben heb ik het meestal wel naar mijn zin...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:25
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
nee helemaaal niet! 7 uur opstaan, zaterdag... TERROR!
ik ben dan ecth niet blij en kijk er ook altijd tege op.
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:49
plonkie
Avatar van plonkie
plonkie is offline
heb soort krantenwijkje alleen dan met tijdschriften, en ik haat het om mee te beginnen. Het moet in 2 wekuh geleverd zijn omdat het 850 blaadjes zijn.

Maar als ik eenmaal bezig ben, valt ut wel mee.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:39
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik heb pas 1 keertje een baantje gehad en ik zag er iedere dag weer tegenop. Ik vond de dagen zo super lang 9-18 uur.
In het begin werkte ik hard, maar later een stuk minder, want het maakt toch niet uit. Dat is een van de redenen waarom ik zou lang mogelijk wil blijven studeren. Hoe harder je werkt, hoe minder tijd het kost. Bij mijn werk moest ik om 9 uur komen en mocht ik om 18 uur weg. Ik voelde me erg "gevangen".
Het werk was leuk en de collega's ook, maar ik had altijd buikpijn als ik eraan dacht.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:51
Verwijderd
Ga bijna elke dag fluitend naar me werk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:03
Verwijderd
als ik wakker word niet, en als ik er eenmaal ben, tja dan moet het maar he
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:24
Yoha
Yoha is offline
Ik vind mijn werk ook niet erg, als ik maar niet de hele dag hetzelfde hoef te doen is het prima uit te houden
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:40
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
danique2 schreef:
als ik wakker word niet, en als ik er eenmaal ben, tja dan moet het maar he
ja zoiets
alleen soms duren de dagen zoooo lang. ik zie de werkweek sinds kort maar gewoon als een grote trip.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:55
Mariebel
Mariebel is offline
Ik heb er nooit zin in, vrijdagavond als ik net de hele middag gewerkt heb kijk ik echt tegen de zaterdag op. Ben er gewoon goed zat van, werk nu meer dan 2 jaar in een supermarkt, gaat best vervelen. Moet op zoek naar iets anders, maar ja dit verdient goed en is dichtbij huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:55
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ja hoor heb er altijd wel zin in vooral door mijn collega's de donderdag vink alleen wel zwaarder dan de zaterdag
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:24
Verwijderd
ik heb er nooit zin in.. verplichtingen blegh.
vanmiddag moest ik een paar uurtjes en ik had hoofdpijn en wou gewoon thuis zitten.

Op zaterdag had ik 2 leuke collega's en was het wel te doen als ik eenmaal bezig was.. maar ze gaan allebei weg *snik* en dat vind ik echt kut want die ene was echt superlief en kon ik echt goed mee opschieten. maargoed....

werk is denk ik nooit leuk, maar je krijgt er geld voor dus is het in balans.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:51
Dwarfie
Dwarfie is offline
Dat heb ik ook wel eens gehad. In het begin werk je nog hard en ben je blij met het geld, je wilt je baantje houden. Later blijkt dat je toch geen loonsverhogingen krijgt en dat het dus helemaal niks uit maakt of je keihard werkt, of dat je maar wat aanklooit.

Waarom zou je harder gaan werken als het toch niet loont? Dat is hetzelfde als keihard werken om vervolgens nog meer belasting te gaan betalen. Hoe harder je werkt, hoe minder geld je relatief in je portemonnee krijgt. Dat werkt voor mij niet echt motiverend.
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:31
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
ben ik blij dat ik nu werkeloos ben
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:37
BBEM
BBEM is offline
tuurlijk heb ik altijd zin om te werken en vooral omdat ik van tijd tot tijd loonsverhoging krijg als ik weer wat bijgeleerd heb, maar ik kan inmiddels wel zo'n beetje alles dus nog even dan moet ik maar weer eens op zoek naar iets nieuws
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, ik werk dus niet echt, ik pas op... Daar heb ik op het begin nooit zin in, omdat ik dan in de koude moet staan wachten voor die school en ik altijd bang ben dat ik "mijn" kinderen niet herken en zo.... Maar als ze eenmaal binnen zijn en het loopt allemaal een beetje, dan heb ik er wel lol in, ja...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2003, 20:06
Verwijderd
Op woensdag heb ik nooit veel zin, maar op donderdag wel. Leukere collega's (werk maar 2 halve dagen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie nergens meer zin in, depressief
Anoniiem
3 03-01-2012 12:34
Liefde & Relatie Vriend jaloers/geen vertrouwen of niet voor relatie gaan?
Miss-Lauwtje
44 05-08-2009 16:47
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Psychologie Depressie of niet?
GVD**
17 26-01-2006 12:07
Psychologie Depressief of niet?
Joey22
12 08-12-2005 20:35
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 10:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.