Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 18:56
Verwijderd
Het bestaat.....
Het bestaat dus toch
Het perfecte leven bestaat gewoon
Het perfecte leven bestaat en ik ervaar het.
Dam het is dus waarom, alle elementen zoals:
Liefde, school, sociale contacten lopen dus gewoon echt goed.

School: Volgende weel toetsweek, maar mijn eerste cijfer is al binnen een 7!!

Sociale contacten: Goed, morgen weer feestje met mijn vrienden, ik ga naar qlimax en naar salou, over 2 weken londen, volgende maand barcalone, over 2 maanden barcalona, over 6 maanden cuba, deze week een nieuwe gsm, en ik beschik zelfs over geld.

Liefde: Heel belangrijk, dat gaat dus echt goed, ben heel verliefd en ga overmorgen iets heel romantisch ondernemen.

Wat ik hiermee wil zeggen dat het leven soms ook heel leuk is, ik heb dan nog nooit iets ergs mee gemaakt maar misschien vrolijkt sommige mensen dit wat op, ja het kan echt mensen.
Het leven is leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 19:02
gothicje
gothicje is offline
Namens faith666 & gothicje:
We zijn echt heel blij voor je dat je zo gelukkig kan zijn! Hou het ook zo en ga bij een tegenslag niet meteen in de put zitten....helaas gebeurd dat namelijk nog al snel bij mensen bij wie alles tegen zit....
Maare, we hopen voor iedereen dat ze jouw gelukkigheid overnemen!
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:25
wissie
wissie is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Het perfecte leven bestaat gewoon

deze week een nieuwe gsm, en ik beschik zelfs over geld.

Het leven is leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook geld, en een gsm, zou ik nu perfect gelukkig moeten zijn?

Jij stelt het allemaal wel erg simpel.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:31
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
wissie schreef:
Ik heb ook geld, en een gsm, zou ik nu perfect gelukkig moeten zijn?

Jij stelt het allemaal wel erg simpel.
Het ging hem niet alleen daarom.
Citaat:
Syphon schreef:

Liefde, school, sociale contacten lopen dus gewoon echt goed.
@ Syphon: Fijn dat het zo goed gaat!
Probeer dat gevoel te houden..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:59
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
al geloof ik zelf niet in een perfect leven, (meer in perfecte momenten)
ik ben blij voor je dat t zo goed gaat!
k hoop voor je dat t lukt om dat gevoel vast te houden
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:24
Verwijderd
Nee het bestaat niet, want op het moment dat je denkt "whoaaaaaa'' komt er onvermijdelijk iets kloterigs voorbij. Tenminste, zo zie IK het.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:36
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Zonder de dalen kun je niet genieten van de toppers, zo zie ik het dan.
precies.. toen t bij mij heel erg lang niet goed ging werd ik gelukkig als dr ookmaar iemand wat tegen me zei.. toen ik gelukkig was nam ik dat als vanzelfsprekend en was ik pas glukkig als dr iemand wat voor me deed.

maar k vin dak nu toch wel redelijk t perfecte leventje lijd. voor mijn doen dan.. nouwja perfect.. dr is nog steeds iets wat ik mis maar verder gaat t op alle punten goed

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:38
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik denk niet dat ik het perfecte leven wil, ik haal soms veel energie uit tegenslagen.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:22
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
liefde maakt blind Blijkt maar weer
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:23
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
tof dat jij vind dat het zo goed met je gaat, is wel beter...

iedereen verstaat alleen iets anders onder een perfect leven... zoals jij het ervaart is dat het nu voor jou...

idd, wel leuk om te lezen dat er nog enige positiviteit is...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:27
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
maar nu ff serieus (kad net een uitvalletje of zo)

wel goed van je, dat je zo naar je leven kijkt
Kwou dat ik dat kon zeggen

Maar euh...hou t gevoel vast!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:22
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Vasthouden!


Ennuh mensen, ik snap heus dat jullie niet in het perfecte leven geloven, maar dat komt omdat jullie waarschijnlijk nog met tegenslagen kampen.

Nu ik me weer wat beter voel kan ik er heel goed inkomen dat mensen VOOR ZICHZELF kunnen zeggen dat ze een perfect leven hebben.


Liefs,

Lau.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:13
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Ik vind je topictitel niet erg goed uitgekozen...

Nu gaat alles perfect voor jouw gevoel, kan ook dat het nog superlang zo blijft doorgaan, maar een perfect leven kan ook inhouden:

Op je 12de levensjaar een ongeneeslijke ziekte krijgen, die na vele jaren onder controle weten te krijgen/houden en 2 dagen later sterven door een bedrijfsongeval...


Je hebt het niet over het 'perfecte' leven, alleen over jouw 'perfecte' leven

maar zo bedoelde je het zelf ook wel gloov ik
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Kazanka schreef:
een perfect leven kan ook inhouden:

Op je 12de levensjaar een ongeneeslijke ziekte krijgen, die na vele jaren onder controle weten te krijgen/houden en 2 dagen later sterven door een bedrijfsongeval...
Lijkt me best lullig dat als je na 'tig jaar je ziekte eindelijk onder controle hebt je twee dagen erna overlijdt.. Of ligt dat nu aan mij?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:00
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik zal niet inhoudelijk proberen te reageren en zal daarbij dan voorbij gaan aan het feit dat ik het totaal niet eens ben je met je redenen voor het 'perfecte leven'. Wel zal ik zeggen wat dat leven voor mij inhoudt. Dat is namelijk niet zoveel mogelijk invulling, maar liever juist zo weinig mogelijk en een goede omgang met mezelf. Je geeft hierboven allerlei redenen die als argument zouden dienen voor 'gelukkig'. Ik denk echter dat, omdat geluk iets is dat vanuit jezelf moet komen, omdat geluk een gevoel is, dat die argumenten en redenen ook enkel uit jezelf kunnen komen en niet op zaken rondom je heen gebaseerd kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:52
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Lijkt me best lullig dat als je na 'tig jaar je ziekte eindelijk onder controle hebt je twee dagen erna overlijdt.. Of ligt dat nu aan mij?
beantwoord je eigen vraag maar
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
School: Volgende weel toetsweek, maar mijn eerste cijfer is al binnen een 7!!
Máár een 7?!?

( )

Ontopic: voor mij bestaat het niet. Uit principe wil ik altijd dingen veranderen. Als ik dat niet meer wil, ben ik dood.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 03:55
Verwijderd
Kijk ik snap ook wel dat een perfect leven niet bestaat, maar jullie nemen het wel erg serieus. Toen ik dit schreef had ik gewoon zo'n ik-kan-de-hele-werld-aan gevoel, snappen jullie dat??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2003, 09:25
Verwijderd
*mag ik wat 'geluk' van je lenen...*
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:11
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Nu vind je het nog leuk.
1) je gaat de dood van veel familie meemaken. Ook vrienden en kennissen
2) Je gaat nog minimaal 1 keer extreme pijn meemaken.
3) Je gaat nog een keer heel erge liefdesverdriet krijgen
4) zo gaat het lijstje nog wel ff door

Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 13:57
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Nu vind je het nog leuk.
1) je gaat de dood van veel familie meemaken. Ook vrienden en kennissen
2) Je gaat nog minimaal 1 keer extreme pijn meemaken.
3) Je gaat nog een keer heel erge liefdesverdriet krijgen
4) zo gaat het lijstje nog wel ff door

Allemaal dingen die te verwerken zijn. Wat ook nog eens een stuk makkelijker is als het goed met je gaat en een positieve instelling hebt.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:06
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Nu nog al die hongerende mensen in 3e wereld.

Daar denkt niemand aan.

Ja... als wij maar gelukkig zijn he?

pff...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:38
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Syphon, je bent gewoon gelukkig..
Ben wel blij voor je,
Maar het "Perfecte Leven" kan niet bestaan (naar mijn mening)

"Niemand is Volmaakt"
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:02
Verwijderd
perfect bestaat niet in mijn ogen.. je kan je nu goed voelen maar je gaat ook nog een keer slechte tijden tegemoet, maargoed geniet jij lekker van je gelukkigheid, en probeer het zo te houden
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Kazanka schreef:
beantwoord je eigen vraag maar
Als ik dat kon zou ik het niet vragen.

Of kan ik dit ook beschouwen als een "Ja, je hebt gelijk, ik zat fout, het is alles behalve perfect als je na jarenlang ziek te zijn geweest twee dagen na je beter-worden de pijp uit gaat"?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef:
Nu nog al die hongerende mensen in 3e wereld.

Daar denkt niemand aan.

Ja... als wij maar gelukkig zijn he?

pff...
Als je echt zo denkt dan kan je dus nooit gelukkig zijn, ja ik denk alleen maar aan mezelf is dat een probleem?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:12
Rioto
Ik vind het leven maar verneukt eerlijk gezegt ..

Je komt uit de pampers en je word op een school gekickt ..
Daarna ga je werken ..tegen je zin want, kom op niemand wilt werken ..het liefst krijg je geld zonder er iets voor te doen..maar goed .

dan ben je 60 dan mag je stopen met werken ...en dan ? ben je zo kreupel als een weet ik veel wat .

Zitten niksen voor de tv ...met je ouwe vrouw die de hele dag aan je kop zit te zeiken of je de tuin wilt opknappen...Nee van mij hoefd het allemaal niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:44
Verwijderd
Tja ik kan moeilijk ontkennen dat je veel macht hebt over je eigen leven. Met geld zou je wel meer macht over je eigen leven kunnen krijgen door bv niet meer te gaan werken maar hoe wil je dan dat jou leven er uit ziet jongen man?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Ik vind het leven maar verneukt eerlijk gezegt ..

Je komt uit de pampers en je word op een school gekickt ..
Daarna ga je werken ..tegen je zin want, kom op niemand wilt werken ..het liefst krijg je geld zonder er iets voor te doen..maar goed .

dan ben je 60 dan mag je stopen met werken ...en dan ? ben je zo kreupel als een weet ik veel wat .

Zitten niksen voor de tv ...met je ouwe vrouw die de hele dag aan je kop zit te zeiken of je de tuin wilt opknappen...Nee van mij hoefd het allemaal niet
ja als je dan helemaal nix positiefs wil zien... ik bedoel hallo je vind het af en toe best wel leuk hiero anders was je er allang niet meer geweest. als het echt zoooooooo erg was geweest had je daar allang wat aan gedaan..
der zijn inderdaad een heleboel negatieve dingen enzo, maar je mag ook best wellus de positieve dingen er tussenuit halen

nou wil ik niet zeggen dat ik het geheel met syphon eens ben maar een heel klein ietsiepietsie beetje gelijk heeftie natuurlijk wel..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:59
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ik vind het leven maar verneukt eerlijk gezegt ..

Je komt uit de pampers en je word op een school gekickt ..
Daarna ga je werken ..tegen je zin want, kom op niemand wilt werken ..het liefst krijg je geld zonder er iets voor te doen..maar goed .

dan ben je 60 dan mag je stopen met werken ...en dan ? ben je zo kreupel als een weet ik veel wat .

Zitten niksen voor de tv ...met je ouwe vrouw die de hele dag aan je kop zit te zeiken of je de tuin wilt opknappen...Nee van mij hoefd het allemaal niet
je maakt van je leven wat je dr zelf van wil maken. school kan ook heel gezellig zijn als je t maar gezellig maakt... werk kan ook heel gezellig zijn als je de juiste baan neemt. en asl je 60 bent heb je kans dat je vrouw al dood is, ten 2e wil je dan graag voor haar die tuin doen (je woont toch nie voor nix bij mekaar) en ten 3e kan je altijd nog in een flat wonen en ten 4e dankzij niewwe wetten gaat t tegen de tijd dat jij oud bent de werkgrens denk ik wel verhoogt naar 70 zijn..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:39
Verwijderd
w8 maar tot 1 van je scholieren droompjes kapot gaat Dan heb je een nieuwe topic : "depressief".

leuk dag je blij bent man, maar grow up,
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:38
Verwijderd
Jullie kunnen wel allemaal gaan zeiken, weer nagatief dus, ik denk dat heel wat mensen wat kunnen leren van mijn instelling, en ja ik ben ook echt wel realitisch hoor.
Een relatie kan uitgaan, iemand kan er plotseling overlijden maar deze instelling is wel wat beter dan al dat trieste gedoe maar ik zou mijn blijheid niet meer met dit forum delen, nu blij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:51
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Fijn gevoel, hé? Ik zal ook maar even mijn bijdrage doen aan het "perfecte leven gevoel".

Heb het nu ook. Ik vind mn studie leuk en boeiend, heb volgende week donderdag pas mn enige tentamen van deze periode. Heb vorige week een project succesvol afgerond en daarvoor 6 studiepunten gekregen.

Heb donderdag afgesproken bij een vriend, waar we met 6 of 7 jongens een weekend in Centre Parcs gaan bespreken.
Bepaalde vrienden zou ik eigenlijk wel vaker willen zien dan nu...

In de liefde gaat het helemaal perfect: heb (alweer) bijna 5 maanden een supervriendin. Ze doet alles goed en het klikt heel erg goed. Aankomende woensdag is ze jarig en dan ga ik een hele dag met haar weg; eerst ontbijt op bed, dan cadeautjes, snowboarden de rest van de dag en 's avonds uit eten.

Verder is perfect maar een relatief en subjectief begrip.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:51
Verwijderd
ging het bij mij maar zo goed
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
OnLyMe schreef:
Fijn gevoel, hé? Ik zal ook maar even mijn bijdrage doen aan het "perfecte leven gevoel".

Heb het nu ook. Ik vind mn studie leuk en boeiend, heb volgende week donderdag pas mn enige tentamen van deze periode. Heb vorige week een project succesvol afgerond en daarvoor 6 studiepunten gekregen.

Heb donderdag afgesproken bij een vriend, waar we met 6 of 7 jongens een weekend in Centre Parcs gaan bespreken.
Bepaalde vrienden zou ik eigenlijk wel vaker willen zien dan nu...

In de liefde gaat het helemaal perfect: heb (alweer) bijna 5 maanden een supervriendin. Ze doet alles goed en het klikt heel erg goed. Aankomende woensdag is ze jarig en dan ga ik een hele dag met haar weg; eerst ontbijt op bed, dan cadeautjes, snowboarden de rest van de dag en 's avonds uit eten.

Verder is perfect maar een relatief en subjectief begrip.
Er zijn dus toch nog optimisten
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:21
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Er zijn dus toch nog optimisten
We zijn pioniers, mijn vriend
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2003, 18:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
opvrolijken?

ik ben erg jaloers ingesteld, sorry, dit helpt me echt niet ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:31
the grim reaper
Avatar van the grim reaper
the grim reaper is offline
Great, heel great. Nou, daar voel ik me stukken beter door, dank je wel. Ik heb opeens goede cijfers, een vriendin, leuke ouders, en ik ben oooo zo knap ook. gottegottegot
I didn't need this
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:30
wissie
wissie is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
w8 maar tot 1 van je scholieren droompjes kapot gaat Dan heb je een nieuwe topic : "depressief".

leuk dag je blij bent man, maar grow up,
Dit was precies wat ik bedoelde, jij weet het alleen wat beter te verwoorden
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:33
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Syphon schreef:
maar deze instelling is wel wat beter dan al dat trieste gedoe
Idd.
Citaat:
Syphon schreef:

maar ik zou mijn blijheid niet meer met dit forum delen, nu blij
Nou, het is toch wel fijn
om weer eens een vrolijk topic
te lezen, word af en toe ook niet
goed van alle probleemtopics hier..
(dat ligt btw niet aan de mensen
die die openen, doe ik zelf ook vaak zat,
het ligt aan mij. )
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:14
Liedje
Liedje is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Idd.

Nou, het is toch wel fijn
om weer eens een vrolijk topic
te lezen, word af en toe ook niet
goed van alle probleemtopics hier..
(dat ligt btw niet aan de mensen
die die openen, doe ik zelf ook vaak zat,
het ligt aan mij. )
Ja inderdaad, het is toch fijn dat iemand ook eens een posittief berichtje plaatst. En natuurlijk geeft iedereen een andere invulling aan het begrip "perfect leven" .. so what!.. Het lijtk wel alsof mensen het alleen maar fijn vinden om negatieve berichten te lezen, omdat je dan kunt denken: oh gelukkig, zo erg is het met mij niet gesteld..

Dus Syphon, ik zou zeggen, geniet van je lekkere gevoel en laat het je niet wegpraten..

Groetjesss,
Lidy
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:12
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Ik denk niet dat het zo simpel ligt: als je alles hebt, ben je gelukkig. Ik bedoel: ik heb vrienden, haal goede cijfers op school, woon in een mooi huis, heb een eigen computer met alles erop en eraan en een telefoon en nooit geldgebrek, lieve ouders en vriendinnen, maar echt gelukkig, nee, dat ben ik geloof ik niet. Ja, ik heb niet zo heel veel vriendinnen en op school zit ik niet zo lekker in mijn vel, maar iedereen heeft toch wel zoiets? HEt is niet dat ik me echt ongelukkig voel hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:10
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Als ik dat kon zou ik het niet vragen.

Of kan ik dit ook beschouwen als een "Ja, je hebt gelijk, ik zat fout, het is alles behalve perfect als je na jarenlang ziek te zijn geweest twee dagen na je beter-worden de pijp uit gaat"?
Ik zal een poging doen...
Jij hebt geen gelijk, ik heb ook geen gelijk. Elk leven is verschillend, elk persoon is verschillend. Het gaat meer om de gevoelswaarde die iemand aan het einde van zijn leven heeft.
Een klein voorbeeld: Stel je dag begint slecht, hij blijft slecht, maar in de avond gebeurt er iets waardoor jouw gevoel totaal omslaat en dat blijft de rest van de avond/nacht hetzelfde. De meeste mensen zullen dan terugkijken op die dag en zeggen:"Nou, het was toch een goeie dag geweest!" Ookal was de helft van de dag slecht, toch zullen ze met een goed gevoel hun bed induiken.

Om het even heel simpel te stellen, is het bed het overlijden van de man/vrouw die de pijp uit gaat. Hele tijd ging het minder goed door die ziekte, maar uiteindelijk veranderde dat. Het ging goed met die persoon, hij kon vrolijk naar zijn werk gaan en een gevoel van voldoening met zich meebrengen als hij terug naar huis gaat na een lange dag werken. Dan komt hij thuis bij zijn gezin, kijkt nog even tv en gaat tevreden slapen.


Nog even een kleine verbetering aan mijn vorige post, het gaat niet echt om het perfecte leven, want dat bestaat naar mijn mening gewoonweg niet. Waar het wel om gaat is de verhouding of balans tussen alle positieve en negatieve gebeurtenissen, verwachtingen etc...
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom leven we?
Anony
15 10-11-2016 12:34
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe
Verwijderd
0 08-03-2006 21:44
Liefde & Relatie zij weet het niet meer...
freakzor1987
58 24-02-2005 19:43
Levensbeschouwing & Filosofie Een leven zonder problemen is niet perfect
Koningin van de Nijl
16 21-03-2002 19:17
Psychologie Een perfect leven
Closer to Zoser
6 20-01-2002 10:39
Verhalen & Gedichten Leef
jolleke
2 09-12-2001 02:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.