Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 13:37
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
wie weet dr nog een leuk bijbaantje dat ene beetje te doen is..
ik ben pas 14, fdat maakt het allemaal een beetje moeilijker...
(word pas in oktober 15, dus tja dat duurt nog wel even)

ik heb al krantenwijken gedaan maar dat is niks.. (ik ben bang voor honden dus dat wil ik zowieso alleen daarom al nooit meer)
verder heb ik al zomertje administratief werk gedaan..
en ik zit verder nu in 4 havo..
verder wil ik geen hele dagen werken en alleen op zaterdag (of in vakanties ook doordeweeks)

ik weet dat ik zo kan gaan vakkenvullen maar ik wil graag beetje leuk werk.. weet iemand misschien ook nog iets anders dat ik kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 14:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 12-03-2003 @ 14:37:
wie weet dr nog een leuk bijbaantje dat ene beetje te doen is..
ik ben pas 14, fdat maakt het allemaal een beetje moeilijker...
(word pas in oktober 15, dus tja dat duurt nog wel even)

ik heb al krantenwijken gedaan maar dat is niks.. (ik ben bang voor honden dus dat wil ik zowieso alleen daarom al nooit meer)
verder heb ik al zomertje administratief werk gedaan..
en ik zit verder nu in 4 havo..
verder wil ik geen hele dagen werken en alleen op zaterdag (of in vakanties ook doordeweeks)

ik weet dat ik zo kan gaan vakkenvullen maar ik wil graag beetje leuk werk.. weet iemand misschien ook nog iets anders dat ik kan doen?
oei havo4 en pas 14
ik raad je dan toch aan supermarktwerk best flexibel en voor zoveel uur als je (bijna) zelf wilt
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:36
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 12-03-2003 @ 15:02:
oei havo4 en pas 14
ik raad je dan toch aan supermarktwerk best flexibel en voor zoveel uur als je (bijna) zelf wilt
ja lang verhaal..

ja maar ik wil weten of ik ook nog iets anders kan kiezen.. Zo super verdient het nm niet,,en zelfs dan. het lijkt me gewoon niet leuk.. alleen ik heb toch echt geld nodig
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 12-03-2003 @ 15:36:
ja maar ik wil weten of ik ook nog iets anders kan kiezen.. Zo super verdient het nm niet,,en zelfs dan. het lijkt me gewoon niet leuk.. alleen ik heb toch echt geld nodig
Niks verdiend goed op je veertiende, das nou eenmaal zo (minimum jeugdloon). Iets in de kassen verdiend altijd wel redelijk, maar of dat nou echt leuk is? En oppassen, verdiend ook redelijk, zeker als je 14 bent (in verhouding dan met ander werk). 't ligt er ook maar net aan wat je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:21
Tóney
Tóney is offline
misschien hotelkamers schoonmaken?
Ik was toen geloof ik net 15 en kreeg f8,- per uur, wel zwart.
Was een klein hotelletje.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:53
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-03-2003 @ 17:25:
Niks verdiend goed op je veertiende, das nou eenmaal zo (minimum jeugdloon). Iets in de kassen verdiend altijd wel redelijk, maar of dat nou echt leuk is? En oppassen, verdiend ook redelijk, zeker als je 14 bent (in verhouding dan met ander werk). 't ligt er ook maar net aan wat je leuk vindt.
ja dat weet ik maar dat vind ik een stuk minder erg als het leuk werk is snapje.. en vakkenvullen lijkt me nou niet echt leuk, als dat dan ook nog weinig verdient...

in de kassen zou nog wel kunnen...

oppassen ookwel alleen niks voor mij denk ik..

weetje misschien ook nog meer dingen die ik kan doen??
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 10:32
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
kweet niet war je woont maar krantenwijken zijn wel t best verdiende werk maja dat wil je niet. verder iss er ook altijd werk op een camping met je 14e (wel vaak zwart) in de supermarkt. kep ook laatst ergens gelezen dat je bij scapino kweenie of j dat kent al mag werken et je 13e. je kan ook afwassen want dat mag je ook al. succes met zoeken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:00
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Gadje schreef op 13-03-2003 @ 11:32:
kweet niet war je woont maar krantenwijken zijn wel t best verdiende werk maja dat wil je niet. verder iss er ook altijd werk op een camping met je 14e (wel vaak zwart) in de supermarkt. kep ook laatst ergens gelezen dat je bij scapino kweenie of j dat kent al mag werken et je 13e. je kan ook afwassen want dat mag je ook al. succes met zoeken.
ok thnx.. maarre ik woon in amstelveen dus zoveel campings zullen ze hier wel niet hebben..

krantenwijken zijn echt geen optie voor mij, ik heb er echt een trauma aan overgehouden, om maar even te zwijgen over al die keren dat het regende en ik moest lopen.

scapino zou opzich wel kunnen denk ik..

afwassen kan ookwel, ik heb alleen een gruwelijke hekel aan afwassen mrja daar kan ik me nog wel overheenzetten, tis in elk geval beter dan een krantenwijk
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:24
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 13-03-2003 @ 13:00:
ok thnx.. maarre ik woon in amstelveen dus zoveel campings zullen ze hier wel niet hebben..

krantenwijken zijn echt geen optie voor mij, ik heb er echt een trauma aan overgehouden, om maar even te zwijgen over al die keren dat het regende en ik moest lopen.

scapino zou opzich wel kunnen denk ik..

afwassen kan ookwel, ik heb alleen een gruwelijke hekel aan afwassen mrja daar kan ik me nog wel overheenzetten, tis in elk geval beter dan een krantenwijk
inderdaad in amstelveenm(bij ons in de buurt) zijn ze niet nee die campings
Tja je zou ook een supermarkt kunnen proberen AH in westwijk of minddenhoven (of waar je in de buurt woont)
Verder mag je nu nog niet erg veel dus zal je met de leukere dingen toch moeten wachten
veel succes met zoeken en advies nodig vraag maar via pm of kom even langs je bent er zo
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:05
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 13-03-2003 @ 15:24:
inderdaad in amstelveenm(bij ons in de buurt) zijn ze niet nee die campings
Tja je zou ook een supermarkt kunnen proberen AH in westwijk of minddenhoven (of waar je in de buurt woont)
Verder mag je nu nog niet erg veel dus zal je met de leukere dingen toch moeten wachten
veel succes met zoeken en advies nodig vraag maar via pm of kom even langs je bent er zo
ik woon in noord. en om nou elke dag dat hele stuk te moeten fietsen... nee bedankt..ok dr zijn ook supermarkten dichterbij maar toch

maar kwist nie dat jij ook in amstelveen woonde.. op welke school zit je dan/
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:51
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
14 en dan al in havo 4?
heb je 2 klassen overgeslagen?
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:39
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
the 6th gate schreef op 13-03-2003 @ 19:51:
14 en dan al in havo 4?
heb je 2 klassen overgeslagen?
nee vroege leerling en 1 klas
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 06:56
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 13-03-2003 @ 16:05:
ik woon in noord. en om nou elke dag dat hele stuk te moeten fietsen... nee bedankt..ok dr zijn ook supermarkten dichterbij maar toch

maar kwist nie dat jij ook in amstelveen woonde.. op welke school zit je dan/
Ik zit op het HWC , jij denk ik dcan op het KKC aangezien je anders wel weer ver moet fietsen
Maar uscces met zoeken he
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:51
ikkie87
ikkie87 is offline
hoi,
ik ben ook bang voor honden maar heb ook een kranten/folderwijk.
je went er vanzelf aan, en ik ben nu ook minder bang voor honden geworden dus het is een goede therapie
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:55
Def.P
Def.P is offline
Je moet in een kwekerij gaan werken.
Bijv in de snijbloementeelt, fruitteelt, groenteteelt en noem maar op daar verdien je vet goed. (bollenpellen)
Je moet niet bij bloemenshops of groenteboeren werken, daar verdien je niks en willen ze ook geen nieuw personeel aannemen omdat de economie op dit moment bijna stil staat.
Gewoon bij een boer gaan werken.
De kans dat je dit volhoudt, is uiterst gering omdat jij nog niet hard genoeg bent voor dit vak.
Ik heb veel mensen zien komen en gaan, maar ik heb er nog nooit eentje gezien die minimaal 9 of 10 uur kon werken op een dag.
Omdat dit voor bepaalde mensen maar is weggelegd kun je wel veel geldverdienen.

Ik denk dat jij psygisch er nog niet klaar voor bent, maar je kunt het natuurlijk wel altijd proberen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:49
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
ikkie87 schreef op 19-03-2003 @ 18:51:
hoi,
ik ben ook bang voor honden maar heb ook een kranten/folderwijk.
je went er vanzelf aan, en ik ben nu ook minder bang voor honden geworden dus het is een goede therapie
ja of niet.. ik heb 2 jaar lang een krantenwijk gehad (ok die was wel eens in de 2 maanden maar toch) en het wende niet..

ik ben nu niet zo bvang meer voor honden (heb dr zelf 1) maar ik schrik gewoon nogal snel, en ik schrik me dan echt helemaal dood.. tis meer daarom
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:51
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Def.P schreef op 19-03-2003 @ 19:55:
Je moet in een kwekerij gaan werken.
Bijv in de snijbloementeelt, fruitteelt, groenteteelt en noem maar op daar verdien je vet goed. (bollenpellen)
Je moet niet bij bloemenshops of groenteboeren werken, daar verdien je niks en willen ze ook geen nieuw personeel aannemen omdat de economie op dit moment bijna stil staat.
Gewoon bij een boer gaan werken.
De kans dat je dit volhoudt, is uiterst gering omdat jij nog niet hard genoeg bent voor dit vak.
Ik heb veel mensen zien komen en gaan, maar ik heb er nog nooit eentje gezien die minimaal 9 of 10 uur kon werken op een dag.
Omdat dit voor bepaalde mensen maar is weggelegd kun je wel veel geldverdienen.

Ik denk dat jij psygisch er nog niet klaar voor bent, maar je kunt het natuurlijk wel altijd proberen.
ok ik zal er misschien bij moeten zeggen, dat ik migraine heb en spanningshoofdpijn.. als ik teveel spanningen heb word ik ziek, door migraine ben ik ook vermoeid en mag ik niet te lang achter mekaar werken..

komt nog bij dat ik in de stad woon.. in de stad zijn meestal niet zo veel boeten he
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:25
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 14-03-2003 @ 07:56:
Ik zit op het HWC , jij denk ik dcan op het KKC aangezien je anders wel weer ver moet fietsen
Maar uscces met zoeken he
jep, k zit idd op het KKC..

thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Gezocht: studenten met een bijbaan
Mdejong
5 01-06-2012 10:47
Werk, Geld & Recht Gezocht: collegas voor bijbaan Surhuisterveen, Friesland
AnnekeAB
1 21-10-2009 21:24
Werk, Geld & Recht Gezocht: scholieren met aparte bijbaan!
Lenny83
5 30-05-2008 22:24
Werk, Geld & Recht Wat is nou en goeie bijbaantje?
D.G.T.X
39 19-12-2007 16:35
Algemene schoolzaken Enquête: Studenten met een bijbaan <--- invullers gezocht!!
jeroentjuhhhh
12 29-05-2007 06:28
Huiswerkvragen: Exacte vakken Enquête: Studenten met een bijbaan <--- invullers gezocht!!
jeroentjuhhhh
3 23-05-2007 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.