Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 19:48
heavinly
heavinly is offline
Oke, nu niet of je zelf roddelt maar of er over jou wordt geroddeld. Wat is de leukste roddel die je wel eens over jezelf hebt gehoord en hoe kwam je er achter?

Ik zat namelijk net met een vriend van me te praten en die had gehoord van een klasgenootje dat wij gezoend zouden hebben. Ik dacht echt: uhm.. wtf? Maar oke, dat denken de mensen in mijn klas dus. En het schijnt dat daarvoor ook al eens een roddel was dat we wat hadden. Het is gewoon een goeie vriend van me, maar ik geloof dat je bij ons in de klas niet eens gewoon als jongen en meisje met elkaar om kan gaan zonder iets te hebben... logisch toch ( )

Maar oke, vertel het eens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 19:55
WU-rulezzz
Avatar van WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Over dat ik problemen met mijn ouders heb, terwijl ik heel erg goed met ze op kan schieten.

En dat ik niet verliefd ben op mijn vriendin, terwijl ik tot over mijn oren op haar verliefd ben.

En verder luister ik niet zo naar roddels, ik sta daar boven.
__________________
I guess a diamond ain't nothing but a rock with a name ... I guess love ain't nuttin but emotion and game
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:55
MORTICIA
MORTICIA is offline
Jah volgens de roddels:
heb ik een vriend ..(dan izz degene vast onzichtbaar .. )
heb ik met een jongen gezoend (en die gast ken ik nie eens ) ooit op een schoolfeest ?!
ben ik een junk ..pardon ?!
ehh ..jah en op andere roddels kan ik effe nie opkomen ...
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:06
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
dat ik op die-en-die-en-die verliefd ben... en dat terwijl ik dat gevoel volgens mij nog nooit echt gehad heb
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:07
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
"Jij hebt toch met ****?"

"Ehhh... "
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:09
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
dat ik in de ardennen het dorp in was gegaan om condooms te kopen en daarna in de wc met een wildvreemd belgisch meisje gedaan had
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:34
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
ehm, tja ik zou iets met een jongen hebben, uit de 4e bij ons op school... omda'k gwoon veel met hem omga, tja.. we zijn gwoon goede vrienden.
enne, nou heav, jij hebt vast nog wel goeje roddels over mij gehoort! vertel
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
SpiT schreef:
ehm, tja ik zou iets met een jongen hebben, uit de 4e bij ons op school... omda'k gwoon veel met hem omga, tja.. we zijn gwoon goede vrienden.
enne, nou heav, jij hebt vast nog wel goeje roddels over mij gehoort! vertel
jah, ik heb ook al met hem volgens wat mensen

en wie dan, heav?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:45
heavinly
heavinly is offline
Tja, dat ging over Boudewijn, zoals je misschien snapte.

Roddels over jullie hoor ik truowens nooit, alleen maar commentaar over jullie als je langs lopen.. en de gezichten als ik dan zwaai ofzo is wel cool. Die mensen moeten niet zo zeiken met hun vooroordelen. Maar echt roddels.. nee
en dat van die jongen uit de 4e must be Rudie?
Owja, wat een meisje uit mn klas laatst zei: ik denk altijd dat die ene dat moet van die ander
(ofwel, ze dacht dat SpiT er 'zo' bij moest lopen van wallflower. Toen heb ik toch wel heel hard gelachen..)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:48
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
dat ik met 2 jongens in de klas tegelijk sex heb gehad
kon niet stoppen met lachen toen ik dat hoorde
zat echt zo van "ik? HAHAHAHAHAHAHA!"

dat is dus niets voor mij
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:51
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Citaat:
heavinly schreef:
en dat van die jongen uit de 4e must be Rudie?
Owja, wat een meisje uit mn klas laatst zei: ik denk altijd dat die ene dat moet van die ander
(ofwel, ze dacht dat SpiT er 'zo' bij moest lopen van wallflower. Toen heb ik toch wel heel hard gelachen..)
ja rudie jah, maarehm ik er zo bij moeten lopen van wallflower? hahahah lolz, nja eerst kleedde ik mezelf nog nie zo 'extreem' maar da kwam omda'k de enige was, maar toen wallflower op school kwam werd ik er iets 'losser' in
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:02
Verwijderd
oowja, roddels genoeg.. we hebben zo'n zielige school vol zielige mensen zonder leven, dus tja.. krijg je lijstjes zo als deze :/

* masj is een slet
* masj is een heks
* masj is een hippie
* masj is satanist
* masj is depressief en suicidaal (kuch, ooit suicidale mensen door de gangen zien huppelen?)
* masj kickt op pijn en is hardcore sm'er (kuch, ik ren al gillend weg als ik een naald zie)
* masj heeft een sm-kelder onder haar huis
* masj is de vrouwelijke vorm van de paus omdat ze altijd lange rokken aan heeft en haast nooit korte (hoezo tegenstrijdig)
* masj is een junkie (de klas beweert dat het crack-cocaine is wat in mn joints zit, jaja)
* masj brengt ieder weekend blowend door op hippiebijeenkomsten
* masj noemt zichzelf paranoide op msn omdat ze dat van zichzelf vindt (hieruit is het suicidaal-zooi ontstaan.. het is gvd gewoon een muzieknummer)
* masj heeft een vriend van 25 (kuch, hij is 19)
* masj neukt leraren, dat is de reden waarom ze toch nog overgaat dit jaar (en uiteraard helemaal niet omdat ik elke avond tot een uur of een aan mn huiswerk zat)
* masj heeft een tattoo op haar kont en een tepelpiercing (zoals ik al zei.. ik ren al gillend weg als ik een naald zie)

en de laatste, vooral heel populair bij de bruggers:
masha heeft een kat die ze elke week offert aan satan en vervolgens weer tot leven wekt - omdat ze in haar hippie/heksenclan aan recycling doen.

how sick can you get?

en ik doe niet eens iets speciaals ofzo.. zie er ook niet al te extreem uit, loop niet volgeschminkt met makeup en vind heel het idee achter satan eerder grappig dan serieus.. bah
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Dat ik met een jongen van internet had gezoend... had ik ook wel, maar niet met die
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:11
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Tja, dat ging over Boudewijn, zoals je misschien snapte.

Roddels over jullie hoor ik truowens nooit, alleen maar commentaar over jullie als je langs lopen.. en de gezichten als ik dan zwaai ofzo is wel cool. Die mensen moeten niet zo zeiken met hun vooroordelen. Maar echt roddels.. nee
en dat van die jongen uit de 4e must be Rudie?
Owja, wat een meisje uit mn klas laatst zei: ik denk altijd dat die ene dat moet van die ander
(ofwel, ze dacht dat SpiT er 'zo' bij moest lopen van wallflower. Toen heb ik toch wel heel hard gelachen..)
bergen op zoom
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:52
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Op mijn werk vooral (naja, toen ik er nog werkte dan):

"Esther is met staande voet ontslagen!" (ik heb zelf ontslag genomen)
"Esther heeft ruzie gehad met de baas!" (na mijn sollicitatie heb ik daar nooit meer een gesprek mee gehad)
"Esther is verliefd op Bas" (ik kan dat joch niet eens zien )

Op school niet echt, ja ik ben daar 'normaal', val er niet echt erg op, dus dan zijn er niet snel roddels

Maar ook tijdens het uitgaan hoor ik het wel eens, of de maandag erna op school: "ja die en die hebben het op de wc gedaan!"
"oh, echt? Dan ga ik er vanmiddag eentje bellen om te kijken of het klopt!!"
Echt alleen maar sensatie, hier weet ik niet beter of ik kan er vergif op innemen dat het antwoord "nee" is..
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:55
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:


bergen op zoom
you read my mind..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:55
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Hmmmmm sávonds aanbd ik de duivel en heb ik seks met 4 honden in de douche, overdag doe ik het met oude mannen in de auto tewijl iedereen het kan zien en in het weekend ben ik altijd verlegen...

Mjah kéb ut ook maar gehoord...
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:17
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Dat ik iets had met Joeri..

verhaal: Op examenfeest was Joeri zo bezopen dattie niet echt meer op zijn benen kon staan.. Maar hij moest naar de wc dus ik sleep hem hand in hand naar de wc.. Hij roept nog: "Ik hou van je!!" Later lag hij te kotsen in een hoek dus ik zat ffies bij hem en deed nogal raar (drank he ).. En toen had ik al 100 keer de vraag gehoord of hij me vriend was.. Hij heeft al een vriendin, maar goed..

Of er wordt niet geroddeld of ik hoor ze nooit..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2002, 13:17
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
dat ik in leuven een groot feestbeest ben, en elke week zat en alle lessen missen ...

ik ben braaf hoor, ze zijn gewoon jaloers natuurlijk
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:33
rabecca
rabecca is offline
dat ik een arrogante slet ben!?

terwijl ik nu 8 maanden een vriend heb en ik nog nooit met iemand ben gegaan waar ik niet verliefd op was en dat meisje heeft zelf als ze uitgaat ofzo super korte rokjes aan en loopt er sletterig bij enzo en ik kom keurig in me lange broek met een coltruitje en een vestje!!!

Ik snap echt niet waar ze het vandaan halen!
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:39
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Dat ik heb gezegd dat ik super goed kan surfen.. maar ik zeg juist dat ik het nog helemaal niet goed kan..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:42
miro
Avatar van miro
miro is offline
Niet dat ik weet, iedereen vindt mij gewoon leuk

Nou ja als ik t zou weten zou t ook geen roddel meer zijn he.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:59
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Dat ik een satanist ben.
Dat ik achterlijk ben.
Dat het niet goed met me gaat.
Dat ik erge bindingsangst heb. (ik heb dat wel)
Dat ik sex heb gehad met een vriend en collega van mij.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
De roddel ging dat ik het met een jongen uit m'n klas had gedaan... op de wc op school
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:09
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ach ja, roddels worden meestal verzonnen om de roddelaar er zelf beter uit te laten zien. (wtf, ik kan echt geen zin schrijven)

Ik heb ook last van de standaart-roddels als: ze heeft met die en die gezoend, ze is aan de drugs en ze heeft zeker een kraagje aan dr shirt omdat ze naar haarlem gaat.

Waar ik me echt aan kan ergeren is als ze mijn vriend lastig gaan vallen met onwaarheden of mijn moeder. Ikzelf zit er niet zo mee, ben geslaagd.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2002, 10:28
de
de is offline
ik zou een agent in functie hebben beledigd...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:46
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
kzou het zo niet weten... dr wordt vast wel geroddeld over mij, maar dat vertellen dan net weer niet aan mij
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:36
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Zo'n beetje de dingen waar Paranoide het over had, tenminste de standaard vooroordelen dan
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:38
feline
feline is offline
Citaat:
She-Devil schreef:


Ze heeft zeker een kraagje aan dr shirt omdat ze naar haarlem gaat.

Hahaha, dies mooi...
Ik woon volgens mij in 't smurfendorp
Neuh ik hoor meestal niet echt onwijs schokkende roddels over mezelf, best jammer, lijkt me best grappig. Ja het is wel een algemene roddel dat ik met Sam ga...ook onzin
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dat ik kooidanser was in de IT ( tijdens werken in katwijk aan zee)

tja...ik dans wel, maar niet in kooi, of tijgerpakje
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:55
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Secreet schreef:
overdag doe ik het met oude mannen in de auto tewijl iedereen het kan zien...
Dat is toch ook zo?...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 15:56
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Secreet schreef:


Weet je hoe vervelend dat is in een auto?
verdraai muh nek al met zoenen...en dan die rotpook..neej bedankt
Die pook kan je wel ergens laten
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
de klasgenoten van Karen zeggen dat zij en ik iets hebben, maar da's niet waar natuurlijk, i wish...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kernwapens, wie?
tosyali
15 25-05-2004 22:13
De Kantine Verkloot mn quote 2
Phreeck
500 26-10-2003 13:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.