Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2004, 13:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vorige week ben ik dus met 'haar' naar de bios geweest. We hebben het toen erg leuk gehad en zijn ook nog wat wezen drinken in een cafeetje in de buurt. Op geen enkel moment was er echter ook maar een kleine aanwijzing dat ze me meer dan aardig vond. Het was puur vriendschappelijk allemaal. Ze had het wel over een film die ze nog een keer wou zien. Ik had die toevallig een paar weken geleden getaped en nog niet bekeken. Ze wou die nog wel eens samen met mij kijken. Ik wou volgende zaterdag (morgen dus) voorstellen, maar voordat ik die dag kon noemen, zei ze dat ze die avond al af had gesproken met haar beste vriendin.

Gisterenavond belde ze me onverwacht out of the blue op. We hadden elkaar nog op school gezien. Zij had een spreekbeurt waarvoor ze erg zenuwachtig was en ik had haar gerustgesteld. Na haar spreekbeurt had ik haar nog gezien en ze zei dat alles goed was gegaan. Toch belde ze op om er nog vanalles en nog wat over te vertellen. Toen kwamen we op die film en ze zei dat ze volgende week zaterdagavond wel naar mij thuis zou komen en dat we dan die film zouden kijken.

Ik natuurlijk helemaal vrolijk, maar nou hoor ik vandaag op school van haar beste vriendin dat ze helemaal niets met haar had afgesproken voor morgenavond. En vanavond gaat ze naar de bios met een jongen uit haar klas, waar ze het al ooit eens eerder over heeft gehad.

Wat nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2004, 13:32
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Gewoon laten gaan, maar ga er niet tussen staan. Dat maakt het alleen maar erger. Dan vraag je de volgende dag WAAROM ze niet met je naar de bios wou.
Ze komt er wel achter dat jij een veel lievere jongen bent!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:36
Verwijderd
Uhm.. meerdere mogelijkheden:

1) Ze ziet jou nog steeds als "leuke jongen", ze denkt dat het misschien nog wat kan worden en daarom wil ze niet dat jij weet dat ze met een andere jongen naar de film gaat.. Dan zou je misschien kunnen denken "laat maar, ze heeft al iemand anders" en dat wil ze niet.

2) Ze wil hem, maar ook jouw aandacht.. dus wil ze niet dat jij denkt dat ze iemand anders heeft..

3) Ze wil jou niet kwetsen?

Ik weet 't niet.. misschien kun je op een hele normale manier zeggen "Ik hoorde van .. dat je met die jongen naar de film bent geweest, was het nog leuk?"

En dan kijken hoe ze reageert. Wel vreemd hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:36
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Eh, even denken... ten eerste denk ik echt dat het niet meer zoveel zin heeft om er nog in te geloven dat dit meer wordt dan alleen vriendschap. Straks ga je alleen maar dingen zien die er niet zijn. Ze zoekt duidelijk iets, maar ik denk niet dat ze het bij jou heeft gevonden.
En ten tweede denk ik ook echt dat het niet zoveel zin heeft om telkens als er boe of ba tussen jullie gezegd of gedaan wordt, het hier op het forum gepost moet worden... ik weet dat je vind dat ik dit dan niet moet lezen, en er niet op hoef te reageren maar ik denk dat het misschien best een goed idee is als je gewoon wat initiatief gaat tonen in plaats van alles (kapot) te analyseren (op het forum). Niet lullig bedoelt, hopelijk snap je dat

Verder succes ermee
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:56
Verwijderd
waarschijnlijk heeft die jongen uit haar klas haar liefde beantwoord... en dacht ze aanvankelijk dat het niet wederzijds was... maar nu blijkt hij haar ook leuk te vinden... maar ze zou natuurlijk ook pot kunnen zijn, omdat ze graag met jongens om gaat!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:57
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-01-2004 @ 15:56:
waarschijnlijk heeft die jongen uit haar klas haar liefde beantwoord... en dacht ze aanvankelijk dat het niet wederzijds was... maar nu blijkt hij haar ook leuk te vinden... maar ze zou natuurlijk ook pot kunnen zijn, omdat ze graag met jongens om gaat!
ik weet nog wel een leuk scoutingmeisje voor dr
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:04
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Otis schreef op 30-01-2004 @ 15:57:
ik weet nog wel een leuk scoutingmeisje voor dr
Hoe cool vind ik jouw avatar
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:06
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Sade schreef op 30-01-2004 @ 16:04:
Hoe cool vind ik jouw avatar
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 30-01-2004 @ 14:32:
Dan vraag je de volgende dag WAAROM ze niet met je naar de bios wou.

Ze is vorige week met me naar de bios geweest en volgende week zaterdag gaan we een film kijken. Vanavond gaat ze met 'n andere jongen naar de bios. Het is dus niet zo dat ze niet met mij naarde bios wou.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:56
Verwijderd
Maak je maar niet teveel zorgen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Kijk gewoon hoe het loopt... je kunt er wel over speculeren, maar dat heeft weinig zin toch?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:53
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik heb het al vaker gezegd: Ga je niet een bepaalde houding aanmeten vanwege speculaties, vraag om duidelijkheid en de feiten.

Je moet niet jezelf gek laten maken en gewoon jezelf blijven.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 12:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze heeft het de hele pauze alleen maar over die jongen en hun avond naar de bios gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 12:28
ellaversa
ellaversa is offline
ja misschien wil ze wel twee jongens. daar kan ik me best wat bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 02-02-2004 @ 13:15:
Ze heeft het de hele pauze alleen maar over die jongen en hun avond naar de bios gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarschijnlijk wil ze alleen goede vrienden met je zijn. Als je duidelijkheid wilt, moet je haar dit vragen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:47
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 02-02-2004 @ 13:28:
ja misschien wil ze wel twee jongens. daar kan ik me best wat bij voorstellen.
LOL
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:50
JantjePietje
JantjePietje is offline
'Dumpen' dat wijf. Je kan wel blijven piekeren, maar verder kom je er niet mee. Je bent als van Persie in de ere-divisie. Omdat je te graag wil scoren, lukt het je net.

Bedenk wel: er zijn meer visjes in het water, die gevist willen worden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2004, 14:50
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 02-02-2004 @ 13:15:
Ze heeft het de hele pauze alleen maar over die jongen en hun avond naar de bios gehad.
dan zou ik er maar op rekenen dat ze op hem valt (en dus niet op jou )
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 02-02-2004 @ 15:50:
dan zou ik er maar op rekenen dat ze op hem valt (en dus niet op jou )
*zucht*

Daar gaan we weer
Voor de vijfde achteréénvolgende keer

Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:34
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 02-02-2004 @ 16:17:
*zucht*

Daar gaan we weer
Voor de vijfde achteréénvolgende keer

misschien moet je haar dan een uit je hoofd zetten? Ontloop haar ff voor je eigen bestwil en dit betekent dus ook: geen dates meer.. wel moeilijk maar anders kom je nooit over dr heen..
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 02-02-2004 @ 16:34:
misschien moet je haar dan een uit je hoofd zetten? Ontloop haar ff voor je eigen bestwil en dit betekent dus ook: geen dates meer.. wel moeilijk maar anders kom je nooit over dr heen..
Ja, zou misschien wel het beste zijn. Maar kom haar natuurlijk iedere dag tegen in de pauzes: gemeenschappelijke vriendengroep.

Overigens gaan die "vijf keren" niet alleen over haar, maar over verschillende meisjes.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:52
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
MarkB schreef op 02-02-2004 @ 13:15:
Ze heeft het de hele pauze alleen maar over die jongen en hun avond naar de bios gehad.
Denk dat ze meer voor die jongen voelt neem ik aan...
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 02-02-2004 @ 16:52:
Denk dat ze meer voor die jongen voelt neem ik aan...
Eeeeeeeeeeeeeeeeen... jaaaaaaa!! Ú heeft het goéde antwoord gegeven en wint de hoofdprijs!!

U heeft de hoofdprijs, die andere jongen míjn hoofdprijs en ík heb het nakijken.

Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 03-02-2004 @ 18:01:
Eeeeeeeeeeeeeeeeen... jaaaaaaa!! Ú heeft het goéde antwoord gegeven en wint de hoofdprijs!!

U heeft de hoofdprijs, die andere jongen míjn hoofdprijs en ík heb het nakijken.

Inderdaad
schat, je moet wel snappen dat de mensen op het forum er ook niks aan kunnen doen dat het niet lukt tussen jou en dat meisje

maar ik vind het iig erg.. er is weinig erger dan lange, onbeantwoorde liefde maar je maakt jezelf op deze manier alleen maar gefrustreerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2004, 17:15
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Kies eieren voor je geld, stop gewoon met denken.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik had je gewaarschuwd

En verbind hier geen conclusies en gevolgen aan. Op naar iemand anders, en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat gvd moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 03-02-2004 @ 18:12:
schat, je moet wel snappen dat de mensen op het forum er ook niks aan kunnen doen dat het niet lukt tussen jou en dat meisje.
Tuurlijk snap ik dat, ik was ook helemaal niet boos ofzo toen ik dat antwoord op Euphemia postte, hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 03-02-2004 @ 18:15:
Kies eieren voor je geld, stop gewoon met denken.
Goeie tip!!
Neem ik in overweging.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 03-02-2004 @ 19:49:
Tuurlijk snap ik dat, ik was ook helemaal niet boos ofzo toen ik dat antwoord op Euphemia postte, hoor.
ok, goedzo
volgens mij ben jij een hardstikke leuke gozer, eigenlijk
ach, en een relatie hebben is ook niet alles
maar ik wil het niet goed praten, het is klote
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 03-02-2004 @ 21:36:
volgens mij ben jij een hardstikke leuke gozer, eigenlijk
Dat zeggen m'n beste vriendinnen ook altijd, maar het lijkt op de één of andere manier nooit over te komen op degenen waarvan ik wíl dat ze dat zien.

Citaat:
ach, en een relatie hebben is ook niet alles
Nee, misschien niet alles. Maar als je onderhand 18 bent en al je vrienden en vriendinnen hebben al meerdere relaties gehad, wordt je toch nieuwsgierig naar hoe dat zou zijn...

Tnx voor je reply.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 03-02-2004 @ 21:42:
Dat zeggen m'n beste vriendinnen ook altijd, maar het lijkt op de één of andere manier nooit over te komen op degenen waarvan ik wíl dat ze dat zien.
ik wist dat je dit ging zeggen ik had het al eerder gelezen..meiden zijn moeilijke mensen. Maar blijf gewoon aardig tegen het meisje, en probeer zo normaal mogelijk te doen, misschien ziet ze op een dag wel in dat jij eigenlijk wel een leuke gast bent om een relatie mee te hebben..

Citaat:
Nee, misschien niet alles. Maar als je onderhand 18 bent en al je vrienden en vriendinnen hebben al meerdere relaties gehad, wordt je toch nieuwsgierig naar hoe dat zou zijn...

Tnx voor je reply.
ja ik kan het me voorstellen, zoals ik al zei in een ander topic van je, ik heb nu ook pas mn eerste relatie.
Het probleem is dat ik je heel graag wil helpen maar weet niet hoe
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 03-02-2004 @ 21:53:
misschien ziet ze op een dag wel in dat jij eigenlijk wel een leuke gast bent om een relatie mee te hebben..
Nou, op het moment heb ik het wel even gehad met d'r...

Citaat:
ja ik kan het me voorstellen, zoals ik al zei in een ander topic van je, ik heb nu ook pas mn eerste relatie.
Ja, maar jij bent wel 3 jaar jonger dan ik, he (Wat het gevoel niet minde hoeft te maken, natuurlijk ).

Citaat:
Het probleem is dat ik je heel graag wil helpen maar weet niet hoe
Het beantwoorden van mijn posts vind ik al heel fijn.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 03-02-2004 @ 21:59:
Nou, op het moment heb ik het wel even gehad met d'r...

Ja, maar jij bent wel 3 jaar jonger dan ik, he (Wat het gevoel niet minde hoeft te maken, natuurlijk ).

Het beantwoorden van mijn posts vind ik al heel fijn.
nee maar goed, het principe is hetzelfde, je gaat dingen denken als 'ben ik nou zo lelijk of..?'
iig bij mij in de klas (vd jongens) heeft 99% nog nooit een meisje gezoent, en lelijk zijn ze echt niet

maar ik wens je veel geluk toe mijn antwoorden zijn niet echt nuttig..maar ik vind het niet leuk om te horen als iemand zo ongelukkig is vanwege de liefde...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 18:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag een ongelukkige move gemaakt. 'k Heb haar in de pauze even apart genomen, voordat haar vriend er was, en haar gevraagd of ze in de pauze zélf naar beneden wou gaan om haar vriend te zien in plaats van hem mee naar boven te nemen (naar de plek waar wij pauze houden). Het was één van de moeilijkste dingen die ik ooit aan iemand gevraagd heb -en ik wist niet zeker of ik het wel kon maken- maar ze stemde meteen toe. Net toen ik dacht dat er niks aan de hand was, kwam later op de dag haar beste vriendin naar me toe; of ik gek was dat ik zoiets gevraagd had en dat zíj nou alle frustratie van de ander over zich heen kreeg, omdat ik dat aan haar gevraagd had. Blijkbaar had ze er tóch problemen mee en voelt ze zich schuldig tegenover mij. Nou voelt ze zich ook nog rot door mij.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:28
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Tja..wel zielig voor je hoor. Maar je kon dit toch verwachten, ik zou het ook heel irritant vinden als iemand dat bij mij zou doen. Je kan toch ook zelf weggaan van haar?
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2004, 19:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 04-02-2004 @ 20:28:
Tja..wel zielig voor je hoor. Maar je kon dit toch verwachten, ik zou het ook heel irritant vinden als iemand dat bij mij zou doen. Je kan toch ook zelf weggaan van haar?
Ik was niet van plan om iedere pauze weg te blijven van al m'n vrienden, omdat zij weer een nieuwe vriend heeft. Waar moet ik dan heen? Moet ik elke dag alleen m'n pauze doorbrengen? Trouwens, ik heb haar helemaal niet gezegd dat ze iets MOÉT. Ik heb haar alleen iets gevraagd; iets waar ze ja of nee op kon antwoorden. Het enige dat ik vraag is dat ze een beetje rekening met me houdt.

Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:45
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik vind niet dat je je daar schuldig om moet voelen, je hebt het haar gevraagd, niet verplicht.
Problemen ermee heeft ze vast wel, anders zou ze er niet over gelogen hebben dat ze met hem naar de bioscoop ging in plaats van naar een vriendin.
Denk dat ze bang is je te kwetsen, wat ze in deze situatie niet kan voorkomen, als ze gaat liegen kwetst ze je uiteindelijk alleen nog maar meer.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-02-2004 @ 20:42:
Ik was niet van plan om iedere pauze weg te blijven van al m'n vrienden, omdat zij weer een nieuwe vriend heeft. Waar moet ik dan heen? Moet ik elke dag alleen m'n pauze doorbrengen? Trouwens, ik heb haar helemaal niet gezegd dat ze iets MOÉT. Ik heb haar alleen iets gevraagd; iets waar ze ja of nee op kon antwoorden. Het enige dat ik vraag is dat ze een beetje rekening met me houdt.
andere optie: alle twee blijven. tada? Verder denk ik dat je niks fout hebt gedaan, vragens taat vrij en jouw vraag is ook nog eens fatsoenlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:16
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-02-2004 @ 21:46:
andere optie: alle twee blijven. tada? Verder denk ik dat je niks fout hebt gedaan, vragens taat vrij en jouw vraag is ook nog eens fatsoenlijk ook.
dat ziet hij toch juist niet als een optie?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 04-02-2004 @ 22:16:
dat ziet hij toch juist niet als een optie?
Wel dat zíj blijft -al blijft het moeilijk, maar ze hoort er gewoon bij, bij de vriendenclub- maar zonder hém (de nieuwe vriend).
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:46
Ijke
Avatar van Ijke
Ijke is offline
pfoeeoeoe

kijk eens om je heen er zijn nog meer leuke meiden!!!
__________________
Independent Women!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ijke schreef op 06-02-2004 @ 13:46:
pfoeeoeoe

kijk eens om je heen er zijn nog meer leuke meiden!!!
En die zijn óf al bezet, óf willen alleen bevriend met me zijn óf willen niet eens met me omgaan.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:45
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
MarkB schreef op 06-02-2004 @ 19:34:
En die zijn óf al bezet, óf willen alleen bevriend met me zijn óf willen niet eens met me omgaan.
Ontdoe jezelf van je testikels. Dat scheelt je een hoop drang naar copulatie.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 06-02-2004 @ 19:45:
Ontdoe jezelf van je testikels. Dat scheelt je een hoop drang naar copulatie.
Je doet je naam eer aan.

*wie zegt trouwens dat ik op zoek ben naar copulatie? dán was ik wel naar de Wallen gegaan*
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 20:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Jeetje, het zit je ook niet mee he?

ten eerste: die vraag van jou is geenzins fout geweest. Zij weet dondersgoed dat jij het er moeilijk mee hebt en door hem mee te nemen wrijft ze het er nog eens lekker in. Ik kan me goed voorstellen dat je dat vraagt of ze dat dan alsjeblieft niet wilt doen en als je dat op een fatsoenlijke manier vraagt zoals jij het hebt gedaan en de uiteindelijke keuze wel aan haar overlaat is er geen enkel probleem.

ten tweede: Als zij er problemen mee had gehad had ze een mondje die ze open had kunnen trekken om er iets over te zeggen. Ik vind het erg laag dat je dat via via hebt moeten horen. Daarbij moeten mensen die er niets mee te maken hebben zich er gewoonweg niet mee bemoeien. Klaar. Dat je er bent voor je vriendin, oke, maar dat betekent niet dat je iemand anders mag gaan afblaffen op een situatie. Als 1 van mijn vriendinnen dat gefilkt had was ik er pisnijdig op geworden.

ten derde: Het is al vaker gezegd, maar het is misschien inderdaad het beste dat je je hoop op dit meiske even aan de kant schuift en lekker je leven gaat leven. Er komt vanzelf wel iets anders langs. Niemand, maar dan ook niemand is het waard dat jij je er depressief oid om moet gaan voelen. Jij bent tha bomb, en iedereen die dat niet wil/kan zien, kijkt maar mooi een andere kant op en is sneu volk.

en tip: ga niet hopeloos naar iemand zoeken, laat diegene maar bij jou komen. Niet zoeken en gewoon laten komen werkt altijd beter Ander zet je je hoop weer vast op 1 iemand en ziet een ander de kans niet meer om je te benaderen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 00:01
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Via MSN enzo kan je ook leuke meisjes tegenkomen! Niet breezah achtig bedoelt ofzo hoor, maar sommige van mn beste vriendinnen heb ik via MSN ontmoet en ook in het echt gezien hierdoor.

Misschien wat voor jouw?
Cu2 ofzo wil ook wel helpen maar als je echt iemand leuks wilt tegen komen.. tsja, dan zul je echt moeten wachten totdat het je onverwachts "striked"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 02:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-02-2004 @ 22:23:
Wel dat zíj blijft -al blijft het moeilijk, maar ze hoort er gewoon bij, bij de vriendenclub- maar zonder hém (de nieuwe vriend).
JE zult er toch mee moeten leren leven, en dat kan je ook wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee
Chantal-31
1 13-05-2014 09:30
Lichaam & Gezondheid Logopedie, wat moet ik hier nou van denken?
Curtis Jackson
33 20-12-2004 12:27
Films, TV & Radio [filmpje]wat moet ik hier nou van denken
DG
2 03-07-2004 23:16
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou van denken..?
bassgirl
12 04-05-2004 14:10
Liefde & Relatie wat moet ik hier nou van denken??
@Moon
10 13-02-2004 16:50
Liefde & Relatie wat moet ik hier nou van denken
bassgirl
21 28-11-2003 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.