Oud 19-09-2004, 14:35
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Allowa allemaal,

ik had een vraagje over de efteling. Ik heb het nieuwsbericht namelijk niet goed gehoord en gezien maar er waren toch teroristen (schrijf ik da zo?) die iets hadden opgenomen van de Efteling ..

Wie kan mij er meer over vertellen?
Advertentie
Oud 19-09-2004, 14:42
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Misschien hadden ze een vrije dag genomen.
__________________
Czech us out
Oud 19-09-2004, 14:48
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Terroristen' filmen De Efteling
Van een onzer verslaggevers

De vier vermeende terroristen die eind juli zijn opgepakt nadat ze mogelijke doelwitten filmden in Den Haag, hebben ook filmopnames gemaakt in de Efteling.

Het attractiepark in Kaatsheuvel kreeg dat afgelopen dinsdag te horen van de gemeente. De autoriteiten voegden eraan toe dat het park geen extra veiligheidsmaatregelen hoeft te nemen, omdat de gevonden beelden 'toeristische opnamen' zijn. Het Openbaar Ministerie bevestigt de vondst van de beelden, maar weigert verder elk commentaar.

De opnamen in het park zijn gemaakt door de twee verdachten uit Saoedi-Arabië en Jemen. Zij werden op 30 juli samen met twee vrienden met de Nederlandse nationaliteit aangehouden in Rotterdam omdat ze eerder die week vanuit een auto video-opnamen maakten van gebouwen in Den Haag.

Bij doorzoekingen in de huizen van de mannen stuitte de politie op een groot aantal videobanden, waaronder de band met opnamen uit De Efteling. Op een andere band zijn mensen te zien die zeggen zelfmoordaanslagen te willen plegen.

De overheid stelde afgelopen zomer verscherpte bewaking in rond verschillende 'gebouwen' en 'objecten' in West-Nederland en Noord-Brabant, waar De Efteling staat. Aanleiding was de vondst van plattegronden bij de 18-jarige Samir A., die vastzit op verdenking van terrorisme.


www.ad.nl

(google + terroristen + efteling + in chache)
Oud 19-09-2004, 15:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Tiswah
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Stenig
Vogelvrij
20 12-11-2005 13:42
De Kantine Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren?
Hongaar
456 07-11-2005 14:40
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.