Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2017, 13:25
Kipkorn
Kipkorn is offline
Heyy, ik weet dat er net hetzelfde soort topic is gestart maar ik wil mijn verhaal vertellen.

Ik kwam een meisje tegen op m'n stage. We herkende elkaar van school en we hadden een beetje gepraat. Naja niks bijzonders voor de rest... Dacht ik. Toen school weer was begonnen zag ik haar lopen en zij mij. We hadden oog contact en we moeste allebij lachen naar elkaar. Ze haalde een grapje uit dat ik iets moest opruimen... Ze plaagde me een beetje. Elke keer als we oogcontact krijgen voelde ik me goed. Ik voelde blijdschap.

We hadden sportdag en ik zat met m'n team in de finale. De team waar we tegen moeste spelen zat zij in. Ik plaagde haar een beetje want ze mistte de bal wel eens. Nou we hebben erom beetje gelachen. Elke keer als ik haar zie moet ik lachen (zij lacht dan ook). Ze stak voor de grap haar middelvinger naar me op en zo waren we een beetje aan het geinen. Hun team had gewonnen dus ze kwam naar me toe om het in te wrijven. Ik moest erom lachen en toen kwam ze na die wedstrijd nog een paar keer naar me toe. Ik feliciteerde haar enz en beetje gelachen.

Het probleem is... Ze heeft een vriendje. Ik weet ook niet of het gedrag wat ze doet iets betekent. Ik voel me wel goed als we oogcontact hebben. Ik durf geen contact op te nemen. Iemand tips en weet iemand of haar gedrag wat betekent?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2017, 18:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ze lijkt je wel aardig te vinden ja. Maar wij kunnen daar weinig over zeggen. Praat met haar als je dat durft.

Zolang ze een vriend heeft kun je er weinig mee. Zo doorgaan kan natuurlijk. Als het ooit uitgaat kun je je kans grijpen. Maar het even bespreken met haar zou het beste zijn.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 20:37
norahhlisaa
norahhlisaa is offline
lastig te zeggen! bespreek het met haar zou ik zeggen. het kan ook zo zijn dat ze je als dr beste vriend ziet! dan is t echt klote voor je
xoxo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2017, 21:45
Kipkorn
Kipkorn is offline
Citaat:
lastig te zeggen! bespreek het met haar zou ik zeggen. het kan ook zo zijn dat ze je als dr beste vriend ziet! dan is t echt klote voor je
xoxo
Maar het is dus zo... We zitten niet bij elkaar in de klas, we zitten niet bij elkaar in de pauze het was gewoon... Uit het niets ik heb nooit echt een gesprek met haar gehad...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me leuk of niet?
Verwijderd
7 03-08-2017 07:45
Liefde & Relatie Vind ze me leuk ?
OXIO
3 17-12-2013 20:41
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
SpeedyMartinos
31 04-04-2013 21:07
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk?
DiRobbert
6 13-12-2012 19:11
Liefde & Relatie vind ze me nou leuk ofniet
icetea296
15 30-07-2012 17:52
Liefde & Relatie Zou ze dit leuk vinden of loop ik te hard van stapel?
stier
257 04-06-2004 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.