Oud 24-07-2017, 19:53
Mark@2004
Mark@2004 is offline
Sommige vakken boeien je andere vakken totaal niet. Dit kan komen door de leraar, boeken of het interesseerd je gewoon niet. De vraag is dan ook welk vak vind jij het stomst.

Ik zal wel beginnen:
Voor mij is het moeilijk kiezen en uiteindelijk zijn er drie vakken uitgekomen, namelijk Techniek, Frans en Aardrijkskunde. Frans is voor mij dan nog het ergste vak, vanwege de vele wisselingen van docent. We hebben ook een maand of twee geen Frans gehad. Dus ik loop al achter op dat vak. Verder moet ik bijna naar het Aardrijkskunde lokaal geschopt worden, want was is die leraar erg. De leraar AK geeft me ook GS en is ook eigenlijk GS docent. Het enige wat hij zegt elke les is dat hij het verschrikkelijk vindt om AK te geven (Heeft hij eigenlijk nog gelijk in ook). Techniek is voor mij verspilde moeite. Ik laat dat vak ook hoogstwaarschijnlijk vallen. Ik kan echt niet timmeren, zagen of soderen.
Nu is het woord aan jullie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2017, 22:47
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Mijn top 3 "horror" vakken zijn: Duits, Geschiedenis en Beeldende Vorming (crea bea en shit)
Waarom?
Duits -> De docent, echt een neonazi en we leren niets bij hem. Al 2 jr dezelfde en erger me dood aan hem, hij toetst nooit iets, denk je nice. NEE. We hebben nog geeneen hoofdstuk bij hem afgerond en heb dus een gigantische achterstand op duits. Alhoewel de Duitse taal nog niet erg oninteressant is
Geschiedenis -> Het interesseert me niet, echt niet. Idc wie Lodewijk XIV of XVI was, laat me met rust
Beeldende Vorming -> Ik kan het niet en leerlingen mogen cijfers bepalen... ik mag nooit bepalen en ik ben altijd de sjaak omdat ze me niet mogen en ik altijd voor andere vakken hoog haal zeggen ze: " Ja je hebt altijd hoog dus nu heb je een 5 hahahaha..." Ook moet ik altijd terugkomen omdat ik het werk nooit af heb (ben niet de enige, wij moeten evenveel maken als andere klassen die 2u in de week hebben. Wij hebben 1u...

Dit was het wel denk ik, alhoewel ik techniek vorig jaar ook verschrikkelijk vond maar ik heb het niet meer haha
Met citaat reageren
Oud 24-07-2017, 23:28
Mark@2004
Mark@2004 is offline
Citaat:
Mijn top 3 "horror" vakken zijn: Duits, Geschiedenis en Beeldende Vorming (crea bea en shit)
Waarom?
Duits -> De docent, echt een neonazi en we leren niets bij hem. Al 2 jr dezelfde en erger me dood aan hem, hij toetst nooit iets, denk je nice. NEE. We hebben nog geeneen hoofdstuk bij hem afgerond en heb dus een gigantische achterstand op duits. Alhoewel de Duitse taal nog niet erg oninteressant is
Geschiedenis -> Het interesseert me niet, echt niet. Idc wie Lodewijk XIV of XVI was, laat me met rust
Beeldende Vorming -> Ik kan het niet en leerlingen mogen cijfers bepalen... ik mag nooit bepalen en ik ben altijd de sjaak omdat ze me niet mogen en ik altijd voor andere vakken hoog haal zeggen ze: " Ja je hebt altijd hoog dus nu heb je een 5 hahahaha..." Ook moet ik altijd terugkomen omdat ik het werk nooit af heb (ben niet de enige, wij moeten evenveel maken als andere klassen die 2u in de week hebben. Wij hebben 1u...

Dit was het wel denk ik, alhoewel ik techniek vorig jaar ook verschrikkelijk vond maar ik heb het niet meer haha
Ik had afgelopen jaar een docent voor Duits die uit Duitsland kwam. Hij kon geen woord Nederlands. Ik heb al geen talenknobbel en meteen in mijn eerste middelbare school jaar. Gelukkig krijg ik na de zomervakantie een andere docent Duits. Overigens is mijn docent Engels ook verschrikkelijk maar het vak weer makkelijk. Mijn Engelse docent komt uit Australië. Hij spreekt dus een dialect Engels, terwijl wij op school het gewone Brits Engels moeten leren. Dat was ook heel verwarrend. Wel handig, want als je een docent 4 keer per week hebt die de taal vloeiend spreekt en geen Nederlands kunt leer je ook sneller die andere taal spreken. Maar dat terzijde. Geschiedenis is voor mij het vak waar ik de meeste onvoldoendes voor heb gehaald respectievelijk 1.8, 2,3, 4,8 en 5.4. De docent GS was wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 14:33
SuperLeuk01
SuperLeuk01 is offline
Ga nu naar klas 4, maar voordat ik een profiel koos waren mijn horror vakken: Natuurkunde&Techniek, Scheikunde en Biologie ( lokaal stinkt ook altijd)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:32
Verwijderd
Wij hadden levensbeschouwelijke vorming. Sowieso al een vak dat mij niet echt boeit. Maar ik heb daarvoor twee jaar een lerares gehad die niet goed bij haar hoofd was, en die puur uit coulance/soort sociaal oogpunt door de school gedoogd werd. Die lessen gingen helemaal nergens over. Één jaar was het het achtste uur op dinsdag of woensdag, verschrikkelijk. We hebben het toen met de mentor meermaals besproken en achteraf gezien denk ik dat hij ons heel goed begreep maar er gewoon niets mee kon. Ik ben in ieder geval na een tijdje gewoon structureel dat achtste uur gaan spijbelen, beetje gedoe over geweest, eindconclusie was dat ik ipv LeVo dat uur bij mijn leraar Frans ging zitten en daar rustig aan andere vakken werkte.

Voor maatschappijleer hadden we in de 6e een jonge leraar, popie-jopie figuur. Ik mocht hem al niet omdat hij ten koste van bepaalde leerlingen zichzelf populairder probeerde te maken. Halverwege het jaar is hij met een leerlinge naar bed geweest. Natuurlijk niet te bewijzen en ik was er niet bij dus weet niet wat er van waar is, maar ik geloofde het toen in ieder geval heilig. Allemaal dat soort dingetjes maakten dat ik sowieso al ene hekel aan hem had. En toen kregen we een politieke voorkeur-test. Ik ben een oude lul dus het is al even geleden, en het lesmateriaal was zwaar verouderd, dus het was belachelijk politiek correct. Er kwam uit dat ik extreem rechts was. Ik weet ook precies waarom; de vragen (of vooral de manier waarop de antwoorden werden geïnterpreteerd) waren nogal krom. Er was letterlijk de vraag "Zijn allochtonen meer bij criminaliteit betrokken?". Ik vind mezelf niet extreem rechts, maar dat is gewoon een feit. Het is vooral interessant om te vragen waarom mensen denken dat dat is (allochtonen zitten meer in bepaalde sociale omstandigheden et cetera), maar dat werd niet gevraagd. En hoppa, ik had een etiketje extreem rechts opgeplakt gekregen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2017, 22:32
volleylover
volleylover is offline
mijn stomme vakken zijn:

techniek: ben heel onhandig!
natuurkunde; gewoon rotsaai
frans: gewoon stom
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.