Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2002, 20:06
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:


Maar op een andere manier mis dan jij hier waarschijnlijk bedoelt.

Stel je een huwelijk voor met twee jaar leeftijdsverschil. Dat is hartstikke normaal in jouw (abt's) ogen. Het is een wetenschappelijk te staven feit dat vrouwen gemiddeld ouder worden dan mannen, en wel een jaartje of vijf-zes (mannen worden gemiddeld bijna 75, vrouwen iets ouder dan 80). In een grote meerderheid van de huwelijken is het dan dus ook de man die eerder overlijdt, met als gevolg dat de vrouw achterblijft. Wanneer je nu een huwelijk hebt met een leeftijdsverschil van zoveel jaren, bijvoorbeeld 12, dan gaat het aan het einde veel meer mis dan je zou verwachten, om bovenstaande reden.
alleen denk ik niet dat een meisje van 16 al denkt aan trouwen
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
alleen denk ik niet dat een meisje van 16 al denkt aan trouwen
Nee, dat weet ik. Het is ook niet een argument om een relatie van 16/27 nú te verwerpen, het is alleen een nare bijkomstigheid láter. Het argument nú is simpel: ze zitten in twee totaal verschillende levensfasen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 09:57
Lovergirl2001
Lovergirl2001 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Wacht maar tot de oudste helft de vijftig gepasseerd is... Dan is de ander nog pas 33...
Het gaat wel mis, gewoon een kwestie van wachten.
__________________
Love is the most important thing in life
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:43
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Als een 16 en 27jarige een relatie hebben lijkt me niet dat de 16 jarige 'oud' voor haar leeftijd is, maar de 27jarige gewoon 'jong' voor zijn leeftijd.
Precies..heb ook iets met een 11 jaar oudere jongen. Ik ben wel iets volwassener (door wat ik heb meegemaakt allemaal) en hij is echt jong voor zijn leeftijd(qua gedrag)> mooi toch??
Wij hebben een geweldige relatie. Probeer het gewoon!!
Wat kan het voor kwaad?
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 13:07
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik was vorig jaar 19 en had iets met een jongen van 27. Maar dat duurde niet want we leven in totaal andere werelden. Hij werkt, ik studeer. Hij heeft ook al zoveel ervaringen en iemand van 27 bekijkt de dingen anders dan iemand onder de 20, dat is een feit. Maar volgens mij moet het kunnen, dat hoor je al te vaak. Het is wel extreem maar een meisje van 16 kan best volwassener zijn dan anderen van haar leeftijdsgenoten en een jongen van 27 kan nog best 'kinderlijk' zijn.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:13
Verwijderd
Hmm, ach als jij je fijn bij hem voelt, is het toch goed?

Ik ben zelf 17 en mijn vriend is 26 (bijna 27), we zijn al 2 jaar samen en het gaat echt onwijs goed. Voor ons ik de leeftijd, of het verschil echt geen probleem. Mijn ouders doen er ook helemaal niet moeilijk over.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
koeienfreak schreef:

Daarom aan jullie deze vragen:
- vind je het leeftijdsverschil te groot?het is wel groot maar als je je er goed bij voelt waarom niet? dat het door de maatschappij niet word geaccepteerd wil nog niet zeggen dat het verkeerd is
- moet ik het mijn moeder vertellen?het lijkt me sowieso altijd handig om tegen je ouders te zeggen dat je een relatie hebt. als ze er op een andere manier achterkomen vinden ze het vaak erger en uiteindelijk moeten je ouders je wel accepteren zoals je bent
- heeft iemand anders hetzelfde meegemaakt nee

please reageer, je zou me er enorm mee helpen. [/B]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:59
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
antwoord op hoofdvraag: nee
waarom: veel te groot leeftijdsverschil, leven beide in compleet andere wereld, ene is nog puber, andere volwassen, is gewoon extreem fout, verder zeer waarschijnlijk dat je vriend gewoon een pedofiel is en niet van je houdt.
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:04
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
G Funker schreef:
antwoord op hoofdvraag: nee
waarom: veel te groot leeftijdsverschil, leven beide in compleet andere wereld, ene is nog puber, andere volwassen, is gewoon extreem fout, verder zeer waarschijnlijk dat je vriend gewoon een pedofiel is en niet van je houdt.
Ik ben het met alles eens, behalve met de laatste zin.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:16
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Love life, live love
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Darkened Sky schreef:
Love life, live love
Lof wit, witlof
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 08:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, is toch juist spannend omdat het eigenlijk een beetje verboden is? Zolang je er niemand mee kwetst en jullie je er allebei prettig bij voelen is het imo prima.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:48
Da King
Da King is offline
waarom denken toch alle vrouwen dat ze "volwassen zijn voor hun leeftijd"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 12:09
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Lof wit, witlof
Goeie, en nog lekker ook als je 't goed kookt
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:00
NxDgurl
NxDgurl is offline
Daarom aan jullie deze vragen:
- vind je het leeftijdsverschil te groot?
- moet ik het mijn moeder vertellen?
- heeft iemand anders hetzelfde meegemaakt

-Ik ken jullie allebei niet, maar je weet zelf precies of 't leegtijdsverschil te groot is en of die jongen je goed behandelt of niet. Ik ken jullie niet dus ik weet niet of 't verschil te groot is.

-Mijn moeder reageerde er goed op maar dat wist ik van tevoren (hoog stemmetje:ow kind wat leuk, heb je vlinders in je buik?!Hoe oud issie eigenlijk '25' ...(stilte) naja, als je maar gelukkig bent)
Maar omdat jij 't je moeder nog niet hebt verteld lijkt me dat je verwacht dat ze iets anders reageert...ik zou 't der toch maar vertellen, als je serieus wat met die jongen hebt en jullie houden van elkaar duurt 't misschien een tijdje voordat je moeder dat inziet maar als je een lange-termijn-relatie verwachtl moet je 't toch ooit vertellen

-Ik heb zelf een vriend van 26 en ik ben 16 en ik heb er geen problemen mee, dusse, veel succes ermee!
__________________
~NxDgurl~
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Ben je 33 heb je een vent met een rimpelsalami
Of een lekkere rijpe komkommer
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:18
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nare man schreef:


Of een lekkere rijpe komkommer
Opschepper.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:20
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
NxDgurl schreef:

-Ik heb zelf een vriend van 26 en ik ben 16 en ik heb er geen problemen mee!
Gewoon wachten. Die problemen komen nog wel. Reken er niet op dat je met deze vriend door het leven zult gaan.
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Opschepper.
Ik zie het verband niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:24
JCH83
Avatar van JCH83
JCH83 is offline
<niet-serieuze reply>
In onze vriendengroep gebruiken we deze toch wel bruikbare vuistregel:

Oudste leeftijd delen door 2 + 5 = minimum leeftijd jongste leeftijd

In dit geval 27/2 + 5 = 18,5

27 en 26 kan dus niet echt..... ff w88 nog

</niet-serieuze reply>

Vind ik niet echt kunnen, verschil in interesses en belangen is veel te groot............
__________________
- - - -Vive virtute duce comite fortuna- - -
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:15
casey
casey is offline
Tja, ik zou't persoonlijk niet doen.
Maaaar.. een vriendin van me heeft een vriend die 9 jaar ouder is: toen zij 14 was leerde ze hem kennen, hij was toen 23. Nu is zij 19 en getrouwd (!!) met diezelfde man.
Vreemd & vlug, laat me dat zeggen, maar wel een mooi bewijsje dat het kan!

Zorg enkel dat je zeker weet dat hij je niet als ene speeltje aanziet, want anders kun je serieus gekwetst worden.
En eens je heel zeker bent van je zaak (want dat ben je nu duidelijk niet echt), introduceer hem dan es thuis..

Nu, mijn vriendin had geluk: haar ouders zagen al eerder dat ze verliefd waren dan dat zij het doorhadden Ze gingen samen boogschieten, dus ze kenden hem al.

Nu, succes verder!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:43
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:


Nee, dat weet ik. Het is ook niet een argument om een relatie van 16/27 nú te verwerpen, het is alleen een nare bijkomstigheid láter. Het argument nú is simpel: ze zitten in twee totaal verschillende levensfasen.

kun jij hen dat ook wijsmaken?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:47
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Mennuz schreef:


19/2 = 9.5 + 5 = 14.5?!?!?!?!?!?!?. Wouw, kan ik mijn intressegebied uitbreiden met weer een paar 1000 meisjes!

jij blij dat je nu ook toch meisjes van de brugklas mag verleiden en 'versieren'
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:52
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Gewoon wachten. Die problemen komen nog wel. Reken er niet op dat je met deze vriend door het leven zult gaan.
Sterkte!
En ik maar denken dat Desecrator de (eeuwige) pessimist was...

Maar goed, je hebt wel gelijk, de kans dat dit goed gaat is (veel) te klein.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:12
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Iemand van 27 is geen jongen meer!
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:


Gewoon wachten. Die problemen komen nog wel. Reken er niet op dat je met deze vriend door het leven zult gaan.
Sterkte!

er zijn wel erg veel mensen die volgensjou net zo goed geen relatie kunnen hebben
-onder de 21
-gescheiden ouders


blijven er maar weinig mensen over!

aangezien 3 op de 4 huwelijken mislukken

heb je nu ook een oplossing voor voortplanting
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:




blijven er maar weinig mensen over!

aangezien 3 op de 4 huwelijken mislukken

heb je nu ook een oplossing voor voortplanting
1) 1 op de 3 huwelijken.
2) 2 van de drie huwelijken slagen. Die zorgen voor de voortplanting.

En uiteraard heb je ook nog altijd een massa onechte kinderen of bastaarden: kinderen van ongehuwden.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

2) 2 van de drie huwelijken slagen. Die zorgen voor de voortplanting.

3)En uiteraard heb je ook nog altijd een massa onechte kinderen of bastaarden: kinderen van ongehuwden.
2) Alsof je alleen kinderen mag krijgen als je getrouwd bent.
3) 'Hee, kijk... een nepkind!' Elk kind is echt...

[edit]
Oeps... offtopic
[/edit]
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:48
Ilona1
Ilona1 is offline
Echt al die meningen van mensen..hoe kan je nou je mening geven als je niet weet hoe een relatie van iemand inelkaar zit.Als je onwijs gelukkig bent met iemand..net als ik..dan is er toch niets aan de hand.Dat ga je toch niet weggooien.Oja: hij is 26 ik ben 16, we zijn verliefd, heel erg...maar omdat we zoveel in leeftijd verschillen maken we het maar uit
Jeetje wat zijn jullie eigenlijk ouderwets dan.. Mijn ouders zijn nog heel gelukkig bijelkaar en schelen ook 10 jaar. En ja, toen mijn moeder 15 was, had ze mijnvader leren kennen. Dus niet gaan zeuren dat ze waarschijnlijk al ouder waren. Hun hebben zich van niemand wat aangetrokken en zijn nog steeds heel gelukkig bij elkaar. Je moet ze eens zien! Een relatie van iemand van 16 en 26 kan dus zeker weten wel, en ik heb het bewijs!
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:59
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:

1) Als je onwijs gelukkig bent met iemand..net als ik..dan is er toch niets aan de hand.Dat ga je toch niet weggooien.Oja: hij is 26 ik ben 16, we zijn verliefd, heel erg...maar omdat we zoveel in leeftijd verschillen maken we het maar uit


2) Jeetje wat zijn jullie eigenlijk ouderwets dan.. Mijn ouders zijn nog heel gelukkig bijelkaar en schelen ook 10 jaar. En ja, toen mijn moeder 15 was, had ze mijnvader leren kennen. Dus niet gaan zeuren dat ze waarschijnlijk al ouder waren. Hun hebben zich van niemand wat aangetrokken en zijn nog steeds heel gelukkig bij elkaar. Je moet ze eens zien! Een relatie van iemand van 16 en 26 kan dus zeker weten wel, en ik heb het bewijs!
1) De kans dat het goed gaat is veel te klein, je kunt je tijd veel beter en efficiënter inversteren dan je bezig houden met een man van 26.
Ook heb je het over "gelukkig zijn" wel, dat is meestal voor korte duur, je bent op die leeftijd [16 jaar] dus vaker en sneller verliefd.


2) je weet toch ook niet zeker of het goed blijft gaan?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Iemand van 27 is geen jongen meer!
Dat wilde ik dus net zeggen...

Zieke geest hoor, als je op je 27e op meisjes van 16 valt...ik bedoel, iedereen werkt al op z'n 27e...ik zelf studeer al twee jaar en doe daarna NOG een studie, dus ik ben al ontzettend lang m'n 'volwassenheid' aan het uitstellen. En zelfs ík zal op m'n 27e al twee jaar fulltime aan het werk zijn. Ik moet er niet aan denken om in dat stadium van m'n leven het te moeten uithouden met een klein meisje, met alle nukken en puberale ongemakken van dien...

Wat moet zo iemand tegen z'n collega's, vrienden, kennissen zeggen? Ja ik heb een meisje van 16 als vriendin? Het lijkt me dat dat soort 'mannen' niet helemaal 100% is...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:05
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:


Dat wilde ik dus net zeggen...

Zieke geest hoor, als je op je 27e op meisjes van 16 valt...ik bedoel, iedereen werkt al op z'n 27e...ik zelf studeer al twee jaar en doe daarna NOG een studie, dus ik ben al ontzettend lang m'n 'volwassenheid' aan het uitstellen. En zelfs ík zal op m'n 27e al twee jaar fulltime aan het werk zijn.

Wat moet zo iemand tegen z'n collega's, vrienden, kennissen zeggen? Ja ik heb een meisje van 16 als vriendin? Het lijkt me dat dat soort 'mannen' niet helemaal 100% is...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:05
_koetje_
_koetje_ is offline
tuurlijk kan dat!!!
- maar het verschil is inderdaad wel groot, maar hoe ouder jullie worden hoe minder je merkt dat het 11 jaar verschil is tussen ulle
- tja...ik zou het je moeder niet direct zeggen ook al moet je eerlijk zijn
- welja ik ben dus op iemand van 5 jaar ouder maar ik moet inzien dat ik geen schijn van kans maak bij hem
just do what you want to do

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:55
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
_koetje_ schreef:
tuurlijk kan dat!!!
- maar het verschil is inderdaad wel groot, maar hoe ouder jullie worden hoe minder je merkt dat het 11 jaar verschil is tussen ulle
- tja...ik zou het je moeder niet direct zeggen ook al moet je eerlijk zijn
- welja ik ben dus op iemand van 5 jaar ouder maar ik moet inzien dat ik geen schijn van kans maak bij hem
just do what you want to do

*beu* -xxx-
Precies! Doe het gewoon. Als je iemand leuk vind, laat diegene dan toch niet lopen! Hallo, je leeft hoor!! Maak toch niet overal een probleem van.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 23:17
Bleep
Bleep is offline
Citaat:
nare man schreef:
Iemand van 27 die op een meisje van 16 valt is geen pedofiel, maar gewoon iemand die op jonge meisjes valt. Daar is geen naam voor, het is ook heel natuurlijk, alleen sociaal-maatschappelijk is het niet echt geaccepteerd. [/B]
Hoi nare man,

Daar is wel een naam voor hoor: efebofilie

Bleep
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 23:34
Bleep
Bleep is offline
Citaat:
G Funker schreef:
verder zeer waarschijnlijk dat je vriend gewoon een pedofiel is en niet van je houdt.
Wil je daarmee zeggen dat een pedofiel niet in staat is oprecht van iemand te houden?

Je kijkt teveel TV :-)

Bleep
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 11:54
Jersey
Jersey is offline
Zelf heb ik laatst ook iets gehad met n 23 jarige gozer; k kan je zegguh dat da ni egt werkt het leeftijdsverschil was te groot en da werkt gwoon ni, daarom heb k er toen ook een . acher gezet, uiteraard vond hij da ni zo leuk, maar tis wel beter zo, gloof me... en k weet ni hoe je moeder in elkaar zit, dus daar ga k geen antwoord op geven,

nou ja suc6 rmee!
xxx Jersey
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:09
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
G Funker schreef:
antwoord op hoofdvraag: nee
waarom: veel te groot leeftijdsverschil, leven beide in compleet andere wereld, ene is nog puber, andere volwassen, is gewoon extreem fout, verder zeer waarschijnlijk dat je vriend gewoon een pedofiel is en niet van je houdt.
Veralgemenen is ook je sterkste kant zo te zien. Een pedofiel valt per definitie op KINDEREN, juist het feit dat kinderen nog niet seksueel rijp zijn trekt pedofielen aan , alsjeblief zeg dat kan je toch niet zeggen van iemand van 16. Misschien omdat jij zo kinderachtig was op je zestiende, maar als dat meisje nu volwassen genoeg is en het klinkt gewoon, waarom reageert iedereen hier dan zo verschrikkelijk preuts en narrowminded...Stop es met anderen zo te veroordelen als ze eens buiten het rijtje durven gaan. Soms moet je echte gevoelens (bv. liefde) laten voorgaan op ocharme maatschappelijke do's & don'ts. Btw nogmaals, ik ken niemand irl die daar zoveel spel van maakt als de meesten van jullie.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 09:59
pantzermench
pantzermench is offline
nouw ja.. ik ben 13.... en mijn vriend is 19 duhs... maja...als je elkaar onwijs leuk vind.. maakt leeftijd niet uit
__________________
pffff i love wouter
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 14:24
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
een goede vriendin van mij is 19jaar en heeft een relatie met een man van 40jaar. ze wonen al samen en ze hebben het prima naar hun zin met ze 2en.........
die ouders vonden het nou ook niet zo geweldig maar die kunnen het nu eigenlijk wel accepteren.
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 16:07
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
pappa en mamma verschillen 12 jaar
maar zijn nu al meer dan 16 jaar bijelkaar
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 16:47
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
een goede vriendin van mij is 19jaar en heeft een relatie met een man van 40jaar. ze wonen al samen en ze hebben het prima naar hun zin met ze 2en.........
die ouders vonden het nou ook niet zo geweldig maar die kunnen het nu eigenlijk wel accepteren.
En toch is dit leeftijdsverschil obuiten alle proporties en ongezond (en dit vind ik ook als privé-persoon).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:37
Bleep
Bleep is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
(en dit vind ik ook als privé-persoon).
Pardon?

Dit vind je ALLEEN MAAR als privépersoon!
Wie ben jij dat je namens de maatschappij kunt spreken?

Bleep
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 20:17
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Bleep schreef:


Pardon?

Dit vind je ALLEEN MAAR als privépersoon!
Wie ben jij dat je namens de maatschappij kunt spreken?

Bleep
Wie zegt dat ik, als ik niet spreek als privé-persoon, namens de maatschappij zou spreken?

In het vervolg eerst nadenken, graag, en dan pas reageren. Dat bespaart je in ieder geval een vooringenomen emotionele reactie.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 20:22
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Wie zegt dat ik, als ik niet spreek als privé-persoon, namens de maatschappij zou spreken?

In het vervolg eerst nadenken, graag, en dan pas reageren. Dat bespaart je in ieder geval een vooringenomen emotionele reactie.

Blijkbaar zijn er nieuwe mensen bijgekomen, die je nog niet 'kennen'
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:08
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Toen ik 10 was viel ik op meisjes van 17.

Nu ben ik 15 en val ik nog steeds op meisjes van 17.

Straks ben ik 26 en val ik nog steeds op meisjes van 17.

Nou en?!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:38
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Toen ik 10 was viel ik op meisjes van 17.

Nu ben ik 15 en val ik nog steeds op meisjes van 17.

Straks ben ik 26 en val ik nog steeds op meisjes van 17.

Nou en?!
Welja! Straks ben je 76 en dan val je nog steeds op meisjes van 17. Dan lijk je Mao Zedong wel, of Charles Chaplin...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:39
Bleep
Bleep is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wie zegt dat ik, als ik niet spreek als privé-persoon, namens de maatschappij zou spreken?
Misschien volg ik je niet helemaal dan, maar kun je die opmerking dan nog even uitleggen?

Citaat:
In het vervolg eerst nadenken, graag, en dan pas reageren. Dat bespaart je in ieder geval een vooringenomen emotionele reactie.
Ik heb over dit onderwerp al meer nagedacht dan je lief is

Bleep
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 01:09
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Bleep schreef:


1) Misschien volg ik je niet helemaal dan, maar kun je die opmerking dan nog even uitleggen?



2) Ik heb over dit onderwerp al meer nagedacht dan je lief is

Bleep
1) Dit vind ik niet alleen als de abt van sion, maar ook als de persoon die achter de abt van sion zit.
2) Wat bedoel je nu met "dit onderwerp"? Bedoel je het contrast privé-persoon-maatschappij? Of heb je het over het leeftijdsverschil?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 09:08
Wennepen
Wennepen is offline
Nou ik wil ook graag ff reageren. Ik ben een meisje van 17 en heb een hele goeie vriend van 26 jaar jong(anders loopt ie weer te zeuren dattie oud is). Hij is dus niet de vriend maar wel een vriend. Ik kan er dus niet helemaal overmee praten maar ik wil toch ff zeggen wat ik ervan vind: Ik ken die vriend nu al meer dan een jaar en het gaat onwijs goed, we kunnen heeeeel goed met elkaar praten en dat is heel belangrijk vind ik tenminste. Verder wil ik ff zeggen dat ik het absoluut niet een te groot leeftijdsverschil vind, over t algemeen zeg ik altijd maar: leeftijd is maar een getal en een getal zegt helemaal nix over de persoon zelf. Wel vind ik dat het niet zo moet wezen dat je als "tiener" iets zo krijgen met iemand van in de 40/50. Maar ik vind dit zeker wel kunnen. Ook zou ik er met je moeder over praten, je moeder merkt toch wel aan je dat er wat is dus kun je maar beter eerlijk zijn en het vertellen, ze zal misschien heeeeel boos worden maar ze zal het ook zeker weten waarderen dat je eerlijk tegen haar bent geweest en dat werkt denk ik wel mee als jullie er over hebben.

Nou heeel veel suc6 met je relatie en laat je niet kisten!!!!!
__________________
This is me and if you don't like it, F**K off!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Liefde & Relatie leeftijd.
merels
87 11-03-2004 16:37
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
Liefde & Relatie leeftijdsverschil!!!van........
escona
57 18-03-2002 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.