Oud 05-03-2008, 02:05
Verwijderd
Ja, bij voorkeur het onderdeel even laten weken en je veegt het er zo af
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2008, 15:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Voor vrijdag een afspraak gemaakt bij een garage voor een kleine/vakantie beurt. Als het weer meezit dan gaan we over twee weken naar (en op) de Nürburgring, en dan wil ik er toch wel zeker van zijn dat hij in goede conditie is.

De andere twee jongens die meegaan vonden het niet zo nodig om dat voor zo'n tripje nog even te laten doen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 09:31
Verwijderd
Dat is toch een beetje jammer wel. De Ring rij je niet dagelijks
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 15:14
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Zeker niet in een 15 jaar oud bolhoedje Dan is het toch wel fijn om te weten dat er niet spontaan onderdelen af kunnen vallen sinds de vorige beurt. Niet dat hij zo snel gaat; ik kon hem de vorige keer eigenlijk alleen wat langer boven de 100 houden op het laatste rechte stuk

Op zich hadden die andere twee er geen problemen mee om hem na te laten kijken, maar dat vonden ze handiger om bij de vader van 1 van hen te doen (die is automonteur). Maar die zie ik pas de avond voor vertrek, o.a. ook omdat zij 250 km verderop wonen. Dus als hij er een mankement aan ontdekt dan kan ik dat niet meer laten maken, vandaar dat ik hem maar bij een garage in de buurt laat nakijken. En dat vonden ze dan weer niet nodig. Zal wel te maken hebben met het feit dat zij zelf geen eigen auto hebben en hoeven te onderhouden.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 17:17
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Net weer terug van de garage voor een kleine beurt. Ik was in totaal 95 euro kwijt, aangezien er niet echt hele spectaculaire dingen aan hoefde te gebeuren. Piepende V-snaar verholpen, piepende rem blijkt te danken te zijn aan roest oid en dan moet het blokje vervangen worden (maar het kan geen kwaad en het blokje zelf is niet aan vervanging toe, dus dat heb ik maar laten zitten) en de banden laten balanceren.

Hij merkte alleen op dat hij vond dat hij stationair wat zwaar liep. Verdere info daarover heb ik niet gekregen, dus ik neem dan aan dat dit verder geen ramp is Mij was het iig nooit opgevallen; ik vind juist dat hij bij het rijden veel lawaai maakt
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 02:22
koos20
koos20 is offline
let bij die garages op met hun ''beurten''
vakantiebeurt is voor hun meestal niet meer dan dat jij kan zien
ook de ''grote'' beurt. is bij velen ingekort tot alleen olie en paar filtertjes.

grote beurt houd bij mij in:http://pinow.nl/autospul/-Onderhoud%...eurt%20enz.txt
en dat is dan nog zonder de dingen wat je bij een oldtimer hebt (ala kruispunten doorsmeren, alle delen zoals carberateur of dynamo van olievoorzien)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 14:19
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Aangezien ik helemaal niets weet van het zelf onderhouden van een auto, lijkt me dat sterk.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Shiittt! Ben zojuist met mn moeders auto (peugeot 106) achteruit tegen een stalen hekje aangereden.. Te ver naar achter ingeparkeerd Nu zitten er krassen op de bumper en een heel klein krasje op de kofferbak/achterklep.. Iemand enig idee wat het gaat kosten om dit te repareren?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:46
Verwijderd
Kijk eens of je die krasjes niet weg kunt poetsen met een poetsdoek. Wel voorzichtig zijn.

Ontopic:
De startmotor en/of dynamo is ermee opgehouden van mijn Micra. Dat zal dus veel geld gaan kosten, maar goed, die dingen hebben dan ook 19 jaar zonder problemen gefunctioneerd
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 20:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Shiittt! Ben zojuist met mn moeders auto (peugeot 106) achteruit tegen een stalen hekje aangereden.. Te ver naar achter ingeparkeerd Nu zitten er krassen op de bumper en een heel klein krasje op de kofferbak/achterklep.. Iemand enig idee wat het gaat kosten om dit te repareren?
Hoe diep zijn de krassen?
Misschien kun je ze er inderdaad gewoon uitpoetsen met een licht polijstmiddel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 20:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kijk eens of je die krasjes niet weg kunt poetsen met een poetsdoek. Wel voorzichtig zijn.

Ontopic:
De startmotor en/of dynamo is ermee opgehouden van mijn Micra. Dat zal dus veel geld gaan kosten, maar goed, die dingen hebben dan ook 19 jaar zonder problemen gefunctioneerd
Voor een paar tientjes kun je je startmotor laten reviseren, zo'n ding zelf vervangen stelt echt niets voor
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Voor een paar tientjes kun je je startmotor laten reviseren, zo'n ding zelf vervangen stelt echt niets voor
Juh, maar ik laat uit voorzorg ook de dynamo vervangen en mogelijk wat ander klein onderhoud als ik er toch ben. Alleen de koelslangen, schokbrekers en banden zijn nieuw. De overige onderdelen zijn alweer 19 jaar oud en over het algemeen "still going strong"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 02:49
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Bij de gezinsauto (Xsara Picasso diesel, 2001, 250k gelopen) waren er zoveel problemen met de airco dat toch nog is besloten voor een andere auto te gaan. Zou anders zo 2000 euro gaan kosten, wat iets teveel van het goede is. Wat rondgekeken en de aankoop gedaan voor een Xsara Picasso diesel uit 2004 met maar 65k op de teller en nog een jaar garantie ook (Citroën, kopen hem bij de dealer). Echt een hele mooie en nette wagen, zitten alleen twee kleine krasjes op die ze weg zullen spuiten. Mijn ouders kunnen er nu weer mooi 6 jaar tegenaan

En ik ook
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 19:44
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Hoe diep zijn de krassen?
Misschien kun je ze er inderdaad gewoon uitpoetsen met een licht polijstmiddel
Hmm jah, k was iig zelf best overstuur en toen kwam mn moeder thuis en ze zei 'ach joh, het is maar een auto, kom we gaan er ff naar kijken'. En toen bleek dat ze t helemaal niet erg vond. Ze zei 'ik ben toch ook weleens ergens tegenaan gereden, eens moet de eerste keer zijn hoor! Was je bang dat ik boos zou zijn? Wat denk je nou, dat kan toch iedereen gebeuren!'

En nu gaat ze maandag ff langs de garage om te kijken hoe duur t wordt. Ik ben bang dat er een nieuwe bumper op moet, k zei dus al 'straks kost t keiveel geld' en toen zei ze 'nou dan laat ik het niet repareren hoor!'

Gelukkig maar.. Ik was al bang dat ik al mn geld kwijt zou zijn daaraan... Maar goed, ik moet t nog steeds betalen natuurlijk maar hopelijk niet zoveel

Maar gelukkig, wel beter dat ze niet boos is!! Maar k durf t niet tegen mn vriend te vertellen want die loopt toch altijd al te zeuren over dat vrouwen niet kunnen rijden enzo..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens of je die krasjes niet weg kunt poetsen met een poetsdoek. Wel voorzichtig zijn.

Ontopic:
De startmotor en/of dynamo is ermee opgehouden van mijn Micra. Dat zal dus veel geld gaan kosten, maar goed, die dingen hebben dan ook 19 jaar zonder problemen gefunctioneerd
Het bleek veeeeeeeeeeeeeeeeeeel simpeler. Er zat niet genoeg benzine/olie in de carburateurs, dus een paar keer vol gas tijdens het starten was genoeg
Oude technologie <3
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 02:01
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Toch sneu: mijn ouders hebben vrijdag de nieuwe auto opgehaald, bleek dat die getroffen was door de hagelstorm van anderhalf week geleden. Valt gewoon onder de verzekering van die dealer (strikt genomen was hij nog niet van ons natuurlijk) en die zijn er al mee bezig geweest, maar na de vakantie mag hij toch nog terug naar de spuiter, voornamelijk voor het dak. Best lullig, wel.

En mijn autootje is vandaag, na nieuwe voorbanden, een nieuwe aandrijfashoes en wat werk aan een fuseekogelhoes, weer door de APK gekomen. Rekening krijg ik nog, maar van wat ik begreep was het rond de 400 euro
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 16:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@Kiet, wat een hoge rekening... En wat je ouders betreft is het uitermate sneu. Wordt het dak 'ontdeukt'?


Voor vijf euro een nieuwe beugel laten bevestigen zodat de uitlaat weer vast hangt. Eigenlijk waren de kosten hoger, maar omdat we een vaste prijsafspraak hadden + die gozer bij het verkeerde onderdeel in het boek heeft gekeken, kon de reparatie voor het lage bedrag plaatsvinden. Toch aardig van die KwikFit-Afzetters.. :')
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 00:55
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik weet niet zeker hoeveel het gaat kosten, en wat er verder aan regulier onderhoud is gedaan. De rekening moet nog komen Ik vind het wel meevallen, maar dat komt omdat ik al heel veel onderhoud heb moeten plegen. Zolang het binnen de 600 euro blijft die ik er ieder jaar voor opzij leg vind ik het wel best.

Het dak is wat problematisch, want ze kunnen de hemel niet verwijderen oid en dus niet goed ontdeuken zoals ze het zouden willen. Maar er wordt van wat ik begreep zeker nog wel wat aan gedaan.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 17:50
Verwijderd
Vaag geluid rechtsvoor, ik vermoed de schokbreker ervan gewoon op te zijn aangezien het ding aan die kant ook niet meer lekker veert. Totdat ie naar de garage kan dus even kruipen over drempels enzo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 17:37
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Pas nog een beurt gehad, van 3000E per beurt hoef je iig niet op te kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 14:57
Ivo
Ivo is offline
3000€ per beurt... Voor dat geld heb ik een gereviseerd motorblok in mijn auto hangen en kan ik ook nog rondom nieuwe remmen + remleidingen laten monteren.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 15:39
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
3000€ per beurt... Voor dat geld heb ik een gereviseerd motorblok in mijn auto hangen en kan ik ook nog rondom nieuwe remmen + remleidingen laten monteren.
Eén band kost al 450Euro.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 18:07
Verwijderd
Tja, dat krijg je met zo'n auto he
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 12:48
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Hallo mensen, wie in de buurt van den Haag of Rotterdam wil mij helpen of de spullen lenen (zoals bijv. meguiars en eigenlijk alle spullen die nodig zijn om een auto goed te reinigen) voor eenmalig gebruik.
Ik wil der ook best een kleine vergoeding voor geven .

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 14:04
Verwijderd
Even een impuls aan dit topic geven

Vandaag de auto naar de garage gebracht voor het volgende:
  • Handgreep bijrijder zit los
  • Cruise control werkt niet (meer)
  • Begrenzer werkt niet altijd
  • Ruitenwisservloeistoflampje blijft branden
  • Ruitenwissersproeikoppen moeten worden afgesteld (sproeien nu de lucht in)
  • Achterruitwisser werkt niet

Dat gaat wel even duren gok ik. Het repareren van een kabeltje van de bandenspanningssensor duurde ook 2 uur
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 15:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Dat heb je met nieuwe auto's

Ik schrok me bij die van mij ook rot, gaan er ineens allemaal lampjes branden op het dashbord. Blijkt 'ie lampjes te hebben voor de meest idiote dingen.
Het enige dat er aan de hand was was dat m'n ruitenwissersproeiervloeistof op was
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 12:59
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Binnenkort ook maar ff heen voor een kleine beurt.
- Achterruitwisser werk niet
- Raam aan bestuurderskant gaat zeer moeilijk open
- Antenne wil niet omhoog
- Auto staat veel te zuinig afgesteld. Als hij stationair draait hoor je hem steeds zoeken naar toeren. Je ziet de toerenteller ook steeds op en neer gaan tussen de 500 en 1000 toeren. En soms slaat hij gewoon af. Gewoon irritant.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 01:52
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
De 121 gaat volgende week ook even voor een controlebeurtje weg, voordat we ermee naar de Ring gaan Ik skip even het lijstje van mankementen en zet even neer wat nog werkt:
- Het dashboardkastje sluit nog.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 11:58
Verwijderd
Heerlijk, autorijden
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 15:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zolang er niks kapot gaat
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 19:21
Verwijderd
Och, als er maar niks vitaals kapot gaat valt 't allemaal wel mee.
Morgen de auto weer ophalen. Ik ben benieuwd hoe ver ze zijn gekomen en of ze überhaupt iets hebben uitgevoerd. Voor een week - goed, 4 werkdagen - zou je toch wel verwachten dat alle problemen de wereld weer uit zijn, maar goed, je verwacht ook niet dat iemand de boordcomputer reset en vervolgens vergeet weer goed in te stellen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 18:33
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nou, het viel nog wel weer mee. Het gerammel wat ik de laatste tijd hoor als k over drempels/oneffenheden ga heeft iets met de uitlaat te maken: er zit niets los wat niet los hoort te zitten en het kan ook geen kwaad. Ze hadden zo snel ook niet echt een idee waar mijn koelvloeistof blijft, de radiateur is in ieder geval niet lek en de slang ook niet. Ze vermoeden dat het euvel bij een klem van de slang lag die niet goed gemonteerd zat, dat hebben ze gecorrigeerd en ik zie wel of het reservoir nu wel vol blijft. 20 euro was het bij elkaar, dus ik was niet ontevreden.

Alleen dat is niet alles. Want ik wilde wegrijden het lampje van de handrem bleef branden. Meteen gestopt, moest ik opeens véél dieper dan normaal het rempedaal indrukken. Blijkt dat juist net de remleiding is gaan lekken, door stom toeval (of geluk, want liever voor de deur bij de garage dan op de snelweg) Auto toch maar even achtergelaten en hopelijk kunnen ze het morgen nog oplossen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 23:29
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ow, de remleiding hebben ze gewoon opgelapt
Al met al 40 euro kwijt geweest voor een controle + klein onderhoud.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 11:46
Verwijderd
Dat is best te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 20:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hoi. Ik wilde even melden dat ik vandaag voor het eerst mijn olie ververst heb (en oliefilter, uiteraard, en de bandenspanning ook maar even bekeken maar dat is bijzaak). En de garage waar ik mijn auto bij gekocht heb vindt blijkbaar niet dat vast wel vast genoeg is, alles zat er zo idioot strak op dat ik regelmatig even met puppy-oogjes naar mijn vriend moest kijken om een schroefje los te halen. En als de krik nu eenmaal vast staat wil hij ook niet meer los.

Maar goed, ik kan weer even vooruit.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 20:59
Verwijderd
Goed bezig, nu de foto's nog!

Van de week is de auto van m'n ma naar de garage geweest voor nieuwe voorbanden en het uitlijnen van de voortrein. Alles staat nu weer zoals het moet en met de Pirelli's eronder zou je bijna denken dat de Fiesta iets van grip heeft weten te krijgen. Dikke prima dus!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 11:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn auto heeft vrijdag een beurt gehad: 163 euro en hij is weer klaar om de weg op te gaan
Gister ook gelijk maar gewassen en van binnen schoon gemaakt. Spik en span
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 12:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Grote beurt?
Is zelf ook wel te doen, scheelt je zo 90/100 euro
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 12:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Geen idee, en zelf kan ik dat niet. Ik denk dat je me wat te hoog in schat
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 14:35
Verwijderd
Ik moet over 2 weken voor een kleine beurt. Dan heb ik er in 3 maanden meer dan 20.000 kilometer bij gereden...

Moet hem eigenlijk voor die tijd even uitmesten en stofzuigen. Want het wordt bij nogal eens een vuilniswagen....
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 15:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Beurtjes geven kan iedereen makkelijk zelf, je moet alleen even naar de milieustraat rijden achteraf om de oude olie te dumpen

Maar dingen als olie verversen, nieuwe bougies er in, koelvloeistof, wisservloeistof, dat kan iedereen wel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 16:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Beurtjes geven kan iedereen makkelijk zelf, je moet alleen even naar de milieustraat rijden achteraf om de oude olie te dumpen

Maar dingen als olie verversen, nieuwe bougies er in, koelvloeistof, wisservloeistof, dat kan iedereen wel
Ja de vloeistoffen verversen met behulp van m'n boekje kan ik wel.
Maar bougies denk ik niet. Daarnaast zou ik niet weten wat ik allemaal precies moest controleren en had ik de lampjes die kapot waren al helemaal niet kunnen vervangen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 18:11
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ok.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Beurtjes geven kan iedereen makkelijk zelf, je moet alleen even naar de milieustraat rijden achteraf om de oude olie te dumpen

Maar dingen als olie verversen, nieuwe bougies er in, koelvloeistof, wisservloeistof, dat kan iedereen wel
Dat zou ik wel kunnen, maar ik heb er noch de tijd noch de zin in... Als de garage het doet, weet ik ten minste heel zeker dat het goed gebeurt, en kan ik eventuele vergissingen al wel bijna uitsluiten, en anders via de garantie verhalen. Als ikzelf ga zitten klooien, dan heb ik die garantie niet...

Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 11:00
Verwijderd
Lampjes vervangen moet ook maar net kunnen. De xenon koplampen kunnen we al niet meer zelf vervangen, dus dan móet je wel naar de garage toe om dat te laten doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Lampjes vervangen moet ook maar net kunnen. De xenon koplampen kunnen we al niet meer zelf vervangen, dus dan móet je wel naar de garage toe om dat te laten doen
Ben ik blij dat ik geen Xenon heb... Hoewel bij de Peugeot links voor een lampverwisselen al bijna onmogelijk was omdat de waterpomp zich er recht achter bevond... Hoezo idioot ontwerp
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ben ik blij dat ik geen Xenon heb... Hoewel bij de Peugeot links voor een lampverwisselen al bijna onmogelijk was omdat de waterpomp zich er recht achter bevond... Hoezo idioot ontwerp
Dat is niet echt handig idd Je ziet 't wel vaker, bij een Golf IV (die toch niet bekend staan om de betrouwbare verlichting) moet je de accu uitbouwen om überhaupt bij de linkerkoplamp te kunnen komen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 19:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Bij de Carisma van m'n ouders zit de accu ook aardig in de weg als je een lampje wilt vervangen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 10:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vermoedelijk mag mijn accu er zo uit, niets geen last meer van dan. De begrafenis is vanmiddag, zelf taart meenemen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 12:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Accu vervangen, auto loopt weer.
De oude accu ligt opgebaard bij de kwikfit in Amersfoort.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.