Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2017, 14:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Geen idee meer. Nuchter naar bed bevalt me in ieder geval maar niets.
Ik heb in de eerste maanden niet blowen extra magnesium en supplementen met valeriaan en melatonine geslikt omdat ik ook dikke nare dromen had. En dat haalde de scherpste randjes er heel erg vanaf.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 12-06-2017, 14:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Oh ja, ik ga volgend weekend weer naar Deutschland. Ik zou eigenlijk naar down the rabbit hole gaan, maar niemand ging mee en ik twijfelde nog heel erg of ik dan maar alleen zou gaan. M'n bff heeft op de vrijdag haar phd-verdedigings-dinges en aangezien dat besloten is vond ik het niet logisch om er heen te gaan, maar ze belde me ineens om te vertellen dat ze dezelfde dag ook gaat trouwen, dus ja, nu moet ik wel, want dat wil ik natuurlijk niet missen.

Dus die dag is phd halen, champie drinken, trouwen, nog meer champie drinken, mini-golfen en nog meer champie drinken in de jacuzzi. Oh, en daarna ben ik jarig. #zinin.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-06-2017, 18:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooh ik kon net bij de dierenambulance nog even afscheid nemen van mn poezzel voordat ze gecremeerd wordt. Echt superfijn geregeld dat dat kan enzo <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-06-2017, 20:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat is er gebeurd met je poezzel?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2017, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in de eerste maanden niet blowen extra magnesium en supplementen met valeriaan en melatonine geslikt omdat ik ook dikke nare dromen had. En dat haalde de scherpste randjes er heel erg vanaf.
Heb ik geprobeerd. Heeft op mij geen effect. Ff een paar glazen water naar binnen en ready to go back in helaas.
Oud 12-06-2017, 21:52
Verwijderd
Gaaf HO
Oud 13-06-2017, 18:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat zijn David Lynch en Mark Frost toch een helden
En Angelo Badalamenti natuurlijk ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-06-2017, 18:40
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb in de eerste maanden niet blowen extra magnesium en supplementen met valeriaan en melatonine geslikt omdat ik ook dikke nare dromen had. En dat haalde de scherpste randjes er heel erg vanaf.
Extra magnesium? Mijn huisgenootje (zeer fanatiek sporter) zegt dat ze juist echt heftige nachtmerries krijgt van magnesiumsupplementen en dat dat een bekend idee is binnen haar box
Oud 13-06-2017, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slik al jaren magnesium tegen de bijwerkingen van mijn medicijnen en ga er niet anders van dromen. Ik slik het wel in de ochtend, bij mijn ontbijt. Misschien scheelt dat?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2017, 19:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien ligt het ook een beetje aan de dosis? Supplementen voor sporters zijn voor zover ik weet eigenlijk altijd 400mg, terwijl ik er maar 200 slik.
Overigens heb ik dus ook vrij intense dromen, en daar werd ik makkelijk 4-5 keer per nacht wakker van, en ik heb die dromen met en zonder magnesium, maar met ik slaap iig beter door en word ik nog maar 1 keer wakker.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-06-2017, 19:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gaaf HO
IKR! Heb er echt kapothard zin in. Mede omdat er een groot deel van de vriendengroep meekomt, en das toch best wel heul tof.

Ik heb alleen wel beloofd de taart te maken, en mss ben ik iets te enthousiast, want ik heb al een gigantische doos van een taarten-webshop binnen met allerhande bakmixen, smaken en kleuren.
En mss gaat m'n plan wel helemaal niet lukken, want de taart moet in de vriezer passen.
#AVROTROS
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-06-2017, 21:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb time-released Magnesium die ik voor ik naar bed ga inneem. Ik ben ook een hele intense dromer en heb snel nachtmerries, maar sinds ik Magnesium slik 's avonds slaap ik echt miljard lekker.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-06-2017, 21:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Puike tip, moet ik ook maar es proberen. Dit vroeg wakker worden en dan midden op de dag crashen begint letterlijk vermoeiend te worden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-06-2017, 22:42
Verwijderd
Ik ga magnesium ook maar eens testen dan. Caroline enilorac tvp terugvindpost. Ik word helemaal schijt ziek van die nachtmerries.
Oud 13-06-2017, 22:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik denk dat ik ook de magnesium maar eens moet proberen! Welke dosis moet ik dan halen? Gewoon de ligste?

Ik ben trouwens echt in een schijtbui. De hele dag middag bewust thuis gebleven omdat post nl mijn pakket tussen 1 en 3 zou bezorgen. Loop ik vnv richting de auto, blijkt dat die kutbezorger dus gewoon het pakket in de garage heeft gesmeten zonder aanbellen .
Oud 13-06-2017, 23:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ligste?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-06-2017, 07:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oei oeps, dat is een heftige fout!
Oud 14-06-2017, 11:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb time-released Magnesium die ik voor ik naar bed ga inneem. Ik ben ook een hele intense dromer en heb snel nachtmerries, maar sinds ik Magnesium slik 's avonds slaap ik echt miljard lekker.
Hmm, misschien maar eens proberen. Ik ben het type "altijd moe wakker worden" en slaap niet altijd even goed. Zijn het deze?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2017, 12:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hmm, misschien maar eens proberen. Ik ben het type "altijd moe wakker worden" en slaap niet altijd even goed. Zijn het deze?
Yep!

En nu ik al 6 weken geen koffie meer drink gaat het nog beter. Ik denk dat ik die er voorlopig maar inhoud.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-06-2017, 12:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
voor die paar euro het proberen waard medunkt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2017, 12:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
voor die paar euro het proberen waard medunkt.
Zeker! Werk voor mij beter dan toestanden met Melatonine enzo.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-06-2017, 14:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Krijg je dan niet genoeg magnesium uit een normaal voedingspatroon enzo?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-06-2017, 16:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Krijg je dan niet genoeg magnesium uit een normaal voedingspatroon enzo?
Ik drink louter bier.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2017, 18:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Yep!

En nu ik al 6 weken geen koffie meer drink gaat het nog beter. Ik denk dat ik die er voorlopig maar inhoud.
WHUT?!
Dat is voor mij echt onmogelijk. Maar ik werk er ook mee, dus lastig te ontlopen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-06-2017, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slikte vorig jaar ofzo antibiotica waardoor ik geen koffie meer lustte en nu drink ik het amper meer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2017, 18:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik drink louter bier.
Ik kan geen bier meer drinken. Ik krijg serieus na 1 biertje al hoofdpijn. Echt niet chill om van 1 pilsje al een zware kater te krijgen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-06-2017, 18:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eerst had ik telkens een kraaiende haan van één van mijn buren, nu de hele dag door een jankende kat van de achterbuurman die een soort vollière voor zijn kat heeft gemaakt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2017, 23:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
WHUT?!
Dat is voor mij echt onmogelijk. Maar ik werk er ook mee, dus lastig te ontlopen.
Ik speel toch ook niet de toneel omdat ik met acteurs werk!

Gewoon een kwestie van niet doen!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-06-2017, 23:16
Verwijderd
Geen koffie meer drinken is verbazingwekkend makkelijk als je realiseert hoeveel lichamelijk gezeik je er van krijgt. Ik had er achteraf gezien meer last van dan roken.
Oud 14-06-2017, 23:19
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Wat voor lichamelijk gezeik? Ik ben juist net begonnen met koffie drinken
Oud 14-06-2017, 23:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik drink al koffie sinds m'n 3e, dus zo makkelijk is dat niet.
En ik vind 't ook gewoon te lekker.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 00:01
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik drink louter bier.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 15-06-2017, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Wat voor lichamelijk gezeik? Ik ben juist net begonnen met koffie drinken
Niet normaal kunnen functioneren zonder koffie. Toch stiekem veel meer invloed op m'n slaapritme dan ik toe wilde geven.

Citaat:
Ik drink al koffie sinds m'n 3e, dus zo makkelijk is dat niet.
En ik vind 't ook gewoon te lekker.
Same. En ging van 30 koppen per dag naar 0 in januari 2013. Dus zo makkelijk is dat schijnbaar wel.
Oud 15-06-2017, 10:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh okee, als je zo veel drinkt dan is stoppen wel een goed idee (en knap. *applaus*)
Ik heb gemiddeld zo'n 3 bakken per dag, dus dat beinvloedt m'n slaapritme niet al te veel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 22:28
Verwijderd
eTA binnen
Oud 15-06-2017, 22:36
Verwijderd
oooh dat canadese ding.
Oud 15-06-2017, 22:39
Verwijderd
Yep

En oh google flights is handig
Oud 15-06-2017, 22:48
Verwijderd
Privévensters gebruiken eah. Tenzij je frequent flyer bent. Dan moet je regelmatig zoeken op een bestemming waar je heen wil want dan dropt de prijs tot soms van 580 tot onder de 100 (ik heb 92 betaald voor mijn retour naar CPH morgen/zondag) en net 7 euro 20 voor een Economy Comfort stoel in rij 5 <3 Heb alleen handbagage.
Oud 15-06-2017, 22:50
Verwijderd
Oh hm, interessant! Thx voor de tip!
Oud 16-06-2017, 06:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Privévensters gebruiken eah. Tenzij je frequent flyer bent. Dan moet je regelmatig zoeken op een bestemming waar je heen wil want dan dropt de prijs tot soms van 580 tot onder de 100 (ik heb 92 betaald voor mijn retour naar CPH morgen/zondag) en net 7 euro 20 voor een Economy Comfort stoel in rij 5 <3 Heb alleen handbagage.
Serieus?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-06-2017, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Serieus?
Zeker weten. Dat is mijn persoonlijke ervaring.
Oud 16-06-2017, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Serieus?
Zo heftig als Deadlock zegt heb ik nog niet meegemaakt maar het scheelt wel degelijk ik zoek vaak op werk niet anoniem, thuis anoniem en als het toevallig voor de bewuste maatschappij geldt thuis ingelogd als frequent flyer. Maakt vaak genoeg niets uit, maar vaak genoeg ook wel. Soms een paar tientjes, soms een paar honderd euro (dat was wel intercontinentale retour).
Oud 16-06-2017, 07:56
Verwijderd
Oh en als je via een niet-euro-vliegmaatschappij boekt (en dit geldt uiteraard ook voor andere zaken) en je betaalt met creditcard en hij stelt voor om in euro's te betalen ipv de lokale valuta, niet doen. Ik heb eergisteren vliegtickets van Air New Zealand geboekt () en betalen in NZD was 20 euro goedkoper dan betalen in EUR. Op 450 euro.
Oud 16-06-2017, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Zo heftig als Deadlock zegt heb ik nog niet meegemaakt maar het scheelt wel degelijk ik zoek vaak op werk niet anoniem, thuis anoniem en als het toevallig voor de bewuste maatschappij geldt thuis ingelogd als frequent flyer. Maakt vaak genoeg niets uit, maar vaak genoeg ook wel. Soms een paar tientjes, soms een paar honderd euro (dat was wel intercontinentale retour).
Ik denk dat dat net iets anders is dan ik bedoel. Ik had in een niet privévenster specifiek bij KLM, terwijl ik ingelogd was, gezocht naar retourtjes Edinburgh en Kopenhagen, beiden onbetaalbaar (Schotland was 580 retour op de dagen dat ik wilde, Kopenhagen 430, Kopenhagen was een retour in december trouwens, Schotland voor twee weken geleden). De retour naar Kopenhagen voor dit weekend was sowieso wel goedkoop want heel erg op tijd kunnen boeken, januari.
Vervolgens dacht ik voor Kopenhagen; nou dan check ik later nog wel eens. Voor Schotland dacht ik; meh, dan maar niet. De week erop weer gezocht en toen waren de prijzen veel later. De week daarop had ik een retour Schotland voor €180,- en het retour naar CPH voor €92,- dus.
Oud 16-06-2017, 08:40
Verwijderd
Oh, gewoon in tijd grote verschillen. Dat herken ik ook en daar heb ik inderdaad extreme dingen zien langskomen. Paar jaar op rij in juni met vrienden naar Spanje geweest, iedere keer weer een gigantische prijsverlaging ergens in april. Er zijn dan ook meer vluchten beschikbaar.

Met SQ naar Australië is ook vaak in maart/april/mei goedkoper dan eerder en later. Ik check dat soort vluchten gewoon heel vaak Nu naar NZ hadden we pas in juni geboekt en ik werd al een beetje zenuwachtig (en we hebben ook iets meer betaald dan het in april was maar goed).
Oud 16-06-2017, 08:46
Verwijderd
Mijn retour naar SLC heeft een prijskaartje van 1843 dollar omdat we te lang gewacht hebben met boeken Ach jaaaaah, niet mijn credit card
Oud 16-06-2017, 11:42
Verwijderd
Over geld besparen: mijn autoverzekering zou per 1 juli 15% duurder worden "omdat er meer aan schades uitbetaald wordt dan dat er aan premies binnenkomt". Op independer gekeken, nog altijd een scherpe prijs bij mijn huidige verzekering, alleen Hema is (significant) goedkoper. Maar toen moest ik aan die reclames van promovendum denken - gegarandeerd 20% goedkoper. Ik op hun site gegevens ingevuld, helemaal niet goedkoper. maar toen kreeg ik een pop-up met "is dit niet 20% goedkoper? Mogen wij u dan bellen?"

Lang verhaal kort, ik heb nu een verzekering van 20% goedkoper ten opzichte van mijn huidige premie, of te wel een slordige 31% goedkoper dan mijn premie per 1 juli zou zijn als ik niet switch En 23% goedkoper dan El Hema.
Oud 16-06-2017, 12:11
Verwijderd
Oud 16-06-2017, 15:11
Verwijderd
Ook maar eens proberen. De mijne gaat ook een stuk omhoog.
Oud 18-06-2017, 13:52
Verwijderd
Goedemiddag!

Mijn hond is net aangevallen door een loslopende bulldog
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.