Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2017, 11:11
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Hee allemaal,

Ik ga nu al zo'n 3 maand heel veel met een meisje om die ik hartstikke leuk vind, we spreken vaak af en doen veel dingen samen. we hebben niet gezoend of sex gehad maar we zitten wel heel veel aan elkaar en kijken vaak samen films en dan liggen we heerlijk knuffelend op de bank. We hebben ook geen relatie. Dut zou ik uiteraard heel graag willen. Eigenlijk heeft ze echt wel door moeten hebben dat ik haar leuk vond en ik heb vaak gedacht dat zij hetzelfde voelt.

Maar nu was ik gister met haar. En eigenlijk had ik het al wel verwacht. Want ze zat de laatste tijd al veel met een jongen te appen. Maar ze zei tegen mij dat ze een vriendje had. Hierop had ik niet een hele uitbundige reactie en daarna was ik een beetje stilletjes, dit had ze zelf ook wel door en vroeg of er iets was. Ik zei van niet. Maar ze had echt wel door dat ik schrok van het feit dat ze ineens een vriendje had. Toen ging ze de hele avond ineens heel lief doen tegen mij en het leek wel alsof ze een soort spijt ervan heeft dat ze een vriendje heeft omdat ze realiseerde dat ik haar leuk vind en ervan baal dat ze een vriendje heeft. Ze appte me voor het slapen gaan ook nog uit haarzelf "Slaaplekker babe xxx" terwijl ze dat nooit doet.

Wat moet ik doen?!?! Moet ik eerlijk zeggen dat ik inderdaad baal dat zij ineens een vriendje heeft. Moet ik het laten gaan? Of hebben jullie nog andere tips voor mij?
Alvast bedankt

Gr, mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2017, 12:06
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
*we zijn beide 15 jaar
Met citaat reageren
Oud 02-07-2017, 18:14
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou zoiets zeggen:

"Hey, [naam]. Ik moet je iets vertellen. Ik vond je eigenlijk wel leuk, en dacht dat we dichter naar elkaar toe aan het groeien waren. Maar jij voelt dat duidelijk anders. Het kwam voor mij als grote verrassing toen je plots een vriendje had, en ik heb even tijd nodig om onze band te overdenken. Ik had het fijner gevonden als je eerlijk was geweest over je gevoel, en wil bijvoorbeeld ook liever niet dat je me uit schuldgevoel 'babe' noemt. Het is prima dat het niets wordt tussen ons, maar ook bij vriendschap moet je gewoon eerlijk kunnen zijn. Ik vind het jammer dat ons contact niet was wat wij beiden dachten. Hoe was het voor jou?"

Daarna is het waarschijnlijk slim om het contact (eventjes) te verbreken. Dan kan zij zich richten op haar nieuwe vriend, en kun jij je liefdesverdriet verwerken. Als ze echt spijt heeft maakt ze het vanzelf uit en komt ze terug, maar daar zou ik niet op wachten. Waarschijnlijk zit 't er gewoon niet in.

Sterkte.

Laatst gewijzigd op 02-07-2017 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 20:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik zou zoiets zeggen:

"Hey, [naam]. Ik moet je iets vertellen. Ik vond je eigenlijk wel leuk, en dacht dat we dichter naar elkaar toe aan het groeien waren. Maar jij voelt dat duidelijk anders. Het kwam voor mij als grote verrassing toen je plots een vriendje had, en ik heb even tijd nodig om onze band te overdenken. Ik had het fijner gevonden als je eerlijk was geweest over je gevoel, en wil bijvoorbeeld ook liever niet dat je me uit schuldgevoel 'babe' noemt. Het is prima dat het niets wordt tussen ons, maar ook bij vriendschap moet je gewoon eerlijk kunnen zijn. Ik vind het jammer dat ons contact niet was wat wij beiden dachten. Hoe was het voor jou?"

Daarna is het waarschijnlijk slim om het contact (eventjes) te verbreken. Dan kan zij zich richten op haar nieuwe vriend, en kun jij je liefdesverdriet verwerken. Als ze echt spijt heeft maakt ze het vanzelf uit en komt ze terug, maar daar zou ik niet op wachten. Waarschijnlijk zit 't er gewoon niet in.

Sterkte.
Dit! Omdat Je 15 bent zou je het eventueel wat kleiner en simpeler kunnen verwoorden.

Iets van: hè ....! Wat leuk dat je nu een vriend hebt echter moet ik je bekennen dat ik ook gevoelens voor je heb. Blijkbaar is dat niet wederzijds. Om dit te verwerken heb ik tijd nodig. We appen/bellen nog wel
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 22:47
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Citaat:
Ik zou zoiets zeggen:

"Hey, [naam]. Ik moet je iets vertellen. Ik vond je eigenlijk wel leuk, en dacht dat we dichter naar elkaar toe aan het groeien waren. Maar jij voelt dat duidelijk anders. Het kwam voor mij als grote verrassing toen je plots een vriendje had, en ik heb even tijd nodig om onze band te overdenken. Ik had het fijner gevonden als je eerlijk was geweest over je gevoel, en wil bijvoorbeeld ook liever niet dat je me uit schuldgevoel 'babe' noemt. Het is prima dat het niets wordt tussen ons, maar ook bij vriendschap moet je gewoon eerlijk kunnen zijn. Ik vind het jammer dat ons contact niet was wat wij beiden dachten. Hoe was het voor jou?"

Daarna is het waarschijnlijk slim om het contact (eventjes) te verbreken. Dan kan zij zich richten op haar nieuwe vriend, en kun jij je liefdesverdriet verwerken. Als ze echt spijt heeft maakt ze het vanzelf uit en komt ze terug, maar daar zou ik niet op wachten. Waarschijnlijk zit 't er gewoon niet in.

Sterkte.
Bedankt voor de tip! Alleen het probleem is dat zij wel elke dag met mij wilt chillen en dat doen we dan ook. en ook geeft ze mij Nogsteeds om de 10 minuten een knuffel of een kusje op m'n arm of wang. Mij lijkt het hierom een beetje moeilijk om dat zomaar te zeggen. We weten namelijk beide dat we wel van elkaar houden maar zij blijkbaar op een andere manier. Maar ze heeft me ook nooit echt gefriendzoned ofzo. We lijken wel echt op een stelletje, maar dat is ze dus ineens met iemand anders. Is er iets anders dat ik kan zeggen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
"Hey, vind je het niet een beetje vreemd dat wij zo klef doen terwijl jij een vriendje hebt. Ik vind het fijn, maar vind het toch een beetje raar. Wat bedoel je hiermee?"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-07-2017, 23:16
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Weet je zeker dat ze een vriend heeft? Zou het kunnen dat ze dat alleen zegt om je jaloers te maken?

Een andere optie zou zijn dat ze je inderdaad gefriendzoned heeft en er geen kwaad in ziet om met je te knuffelen enz. omdat jullie "gewoon vrienden" zijn. Jongens gaan meestal met meisjes om met een achterliggende reden, maar sommige meisjes vinden dat je prima gewoon vrienden kunt zijn met een jongen. Heb je ooit wel laten weten dat je haar leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2017, 20:16
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Citaat:
Weet je zeker dat ze een vriend heeft? Zou het kunnen dat ze dat alleen zegt om je jaloers te maken?

Een andere optie zou zijn dat ze je inderdaad gefriendzoned heeft en er geen kwaad in ziet om met je te knuffelen enz. omdat jullie "gewoon vrienden" zijn. Jongens gaan meestal met meisjes om met een achterliggende reden, maar sommige meisjes vinden dat je prima gewoon vrienden kunt zijn met een jongen. Heb je ooit wel laten weten dat je haar leuk vindt?
Ik heb nooit echt tegen haar gezegd dat ik haar leuk vind. Wel heb ik al vaak genoeg hints gegeven en gezegd dat ze de leukste beste mooiste is enzovoort enzovoort, maar nooit dat ik echt tegen haar heb gezegd: *********, ik vind je leuk
Met citaat reageren
Oud 05-07-2017, 22:39
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Oké, en nu?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2017, 10:03
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Citaat:
Oké, en nu?
Nu weet ik niet of ik moet gaan zeggen dat ik haar leuk vind en daarmee misschien onze vriendschap mee ten einde breng (een hele leuke vriendschap), of dat ik het gewoon moet laten gaan en het gewoon op een leuke vriendschap houden. Of misschien hebben jullie nog andere oplossingen/tips?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2017, 15:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nu weet ik niet of ik moet gaan zeggen dat ik haar leuk vind en daarmee misschien onze vriendschap mee ten einde breng (een hele leuke vriendschap), of dat ik het gewoon moet laten gaan en het gewoon op een leuke vriendschap houden. Of misschien hebben jullie nog andere oplossingen/tips?
Ik zou toch nog eens informeren naar het vriendje. Straks krijg jij hem ineens op je dak omdat jij nog wel klef bent met zijn vriendinnetje... En klef doen met iemand die een relatie heeft zou je zelf ook morele bezwaren tegen kunnen hebben (zelfs als zij het toelaat).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2017, 21:03
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Ik zou het gewoon zeggen, deed ik ook altijd! Nog nooit een vriendschap verprutst!
Probeer het, het kan echt geen kwaad!
Gr Raymond
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 21:43
annenatasja
annenatasja is offline
Gewoon zeggen, als je dat niet durft, spreek minder met haar af. Zeg bijvoorbeeld dat je geen tijd hebt. Laat haar wel langzaam gaan, meisjes worden HELEMAAL niet blij als je ze gewoon laat vallen. Zelfs al durf je het niet, uiteindelijk moet je wel echt tegen haar zeggen dat je haar echt leuk vindt, en licht anders haar vriend in. En dat 'babe' is onzin, dat moet ze niet doen.

Sterkte,
Anne Natasja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Liefde & Relatie ze heeft al een vriend, moet k haar toch vertellen dat k haar leuk vind?
X5-452
15 29-02-2004 12:54
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 15:09
Liefde & Relatie Vriendin+ vriendje
Verwijderd
23 26-06-2003 16:50
Liefde & Relatie Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O
blueeyes_jochie
39 23-04-2003 12:38
Liefde & Relatie En dan vertelt ze je ineens dit....
Aéquitas
18 20-12-2002 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.