Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2017, 21:18
annenatasja
annenatasja is offline
Heyy, ik ben Anne Natasja en ik heb een probleempje.
Ik ben in mijn klas niet heel populair ofzo maar toch merk ik wel altijd dat er minstens 1 iemand mij leuk vindt...
Zelf ben ik nu verliefd op Jeroen, Abel en Toby.

Jeroen zit niet in mijn klas maar we vinden elkaar wel heel leuk, hij is 2 jaar ouder dan ik.
Hij heeft me al verkering gevraagd en ik heb ja gezegd maar toch ben ik nog aan t twijfelen.

Abel vind ik al sinds het begin van het jaar leuk, maar eerlijk gezegd ben ik bang dat hij gay is. Hij stuurt me ook veel snaps maar ik weet niet of dat iets betekent.

Toby vind ik sinds een paar maanden leuk. Maar dan ook echt HEEL erg leuk. Ik weet niet of hij mij ook leuk vindt, maar hij is veel aardiger tegen me dan andere jongens uit zijn vriendengroepje en kijkt me ook de hele tijd aan.

Er is nog een jongen, Jan, waarvan ik wel weet dat hij mij leuk vindt, maar ik vind hem niet per se op die manier leuk.

Iemand helppppp plsss! Ik snap er niks meer van en ik heb echt hulp nodig!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2017, 03:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien is het handig om geen verkering te nemen zolang je niet weet wie van deze jongens je het leukste vindt. Bedenk goed of jij de jongen wel leuk vindt, soms kan je er in meegaan als iemand jou leuk vindt omdat de aandacht natuurlijk ook gewoon leuk is. Probeer wat vaker met de jongens te praten, zodat je ze echt leert kennen en merkt of jullie een klik hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2017, 10:19
miepie1204
miepie1204 is offline
"Volg je hart want dat klopt'' Als ik jou was zou ik voor Toby gaan want je vind hem duidelijk het leukst.
Succes
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 20:50
norahhlisaa
norahhlisaa is offline
ga voor degene die je als laatste leuk ging vinden! als je die andere 2 echt leuk had gevonden was je nooit verliefd geworden op die andere jongen. maar t belangrijkste is, is dat je je HART moet volgen. heb t zelfde wel is mee gemaakt, werd met alle niks.. Ik duim voor je.

xoxo
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 22:02
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Tja Anne,

Jongens zijn geen gebruiksvoorwerp. Het is niet echt leuk tegenover Jeroen dat je een relatie met hem aangaat, terwijl je stiekem alle opties open houdt en bereid bent hem te dumpen zodra er een betere optie komt.

Dus ga voor Jeroen of wees anders in ieder geval eerlijk tegen hem, zodat hij iemand kan zoeken die hem wel verdient.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe weet je of hij OOK verliefd op jou is????
Verwijderd
4 10-07-2017 00:13
Liefde & Relatie Verliefd op een vriendin!
Mandii--xx
18 25-08-2010 21:52
Liefde & Relatie ik ben gek op 2 jongens
marabella
19 10-10-2005 18:41
Liefde & Relatie verliefd op een leraar! HELP!
j3nnif3r
47 23-11-2004 22:28
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.