Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 11:11
Isha
Isha is offline
appartement in Amsterdam te vinden.

Ik moet nog een jaar middelbare school,maar mijn plan is om in Amsterdam met een vriendin een appartement te gaan huren als het zover is. Omdat de prijzen voor 'normale'kamers te duur zijn en we misschien zo goedkoper uit zijn.

De meeste 'kamerzoeksites' vragen geld voor elk wissewasje dus daar schiet ik ook niet echt wat mee op. Andere internetadvertenties kloppen niet of mensen lichten je op.


Mijn vraag is, weet iemand hoe je aan een goede,niet al te duur 3kamerappartement komt in Amsterdam?
__________________
ooh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 17:01
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Isha schreef op 13-07-2004 @ 12:11 :

Mijn vraag is, weet iemand hoe je aan een goede,niet al te duur 3kamerappartement komt in Amsterdam?
Binnen een jaar?

Niet.

Voor een 3 kamer woning moet je je inschrijven bij woningnet en elke 2 weken reageren.
Ik zie wel eens advertenties van particulieren staan, maar daar heb je echt niets aan, dan vind je namelijk geen 3kamers onder de 1000 euro p.m.
Via woningnet gaat het je trouwens ook niet in een jaartje lukken, dus veel succes iig

Trouwens, die kamerzoeksites vragen geld voor elk wissenwasje (het is maar wat je een wissenwasje noemt, maargoed)...dat doet woningnet ook.
Je kunt moeilijk verwachten dat je een 3kamerwoning voor niet al te veel geld in A'dam gaat vinden zonder een cent te betalen.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:26
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
snel een kamer nodig??
kijk anders op www.hilton.nl of www.hotelamstel.nl...

als dat nix is gaat t niet lukken binnen een jaar
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:01
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
In telefoonboek of Gouden Gids ofzo zoeken naar particuliere verhuurders en die bellen. Je kunt het altijd proberen, ik huur ook particulier, iets minder dan 50 vierkante meter voor 180 euro.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:26
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
ekki schreef op 16-07-2004 @ 19:01 :
In telefoonboek of Gouden Gids ofzo zoeken naar particuliere verhuurders en die bellen. Je kunt het altijd proberen, ik huur ook particulier, iets minder dan 50 vierkante meter voor 180 euro.
Toch niet in A'dam?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Fleur schreef op 16-07-2004 @ 21:26 :
Toch niet in A'dam?
R'dam
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:55
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Je moet zoeken op 'beheer' in Amsterdam (in de telefoongids of gouden gids). Succes!

http://www.detelefoongids.nl/tginl.d...rdam&country=#
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 17:14
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
ekki schreef op 17-07-2004 @ 13:55 :
Je moet zoeken op 'beheer' in Amsterdam (in de telefoongids of gouden gids). Succes!

http://www.detelefoongids.nl/tginl.d...rdam&country=#
Hoe heb je dat aangepakt dan?
Gewoon stuk voor stuk gaan bellen en gevraagd of ze nog betaalbare huizen te huur hadden ofzo?

Ik ben een beetje een zenuwpees als het om bellen gaat, dus wil altijd precies van te voren weten wat ik ga zeggen/vragen...

Geen idee hoe het werkt bij particuliere verhuurders.

Is vastgoed beheer hetgene waar ik dan naar moet kijken? Of ook dingen als Pietje Beheer B.V.?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 19:49
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Fleur schreef op 17-07-2004 @ 18:14 :
Hoe heb je dat aangepakt dan?
Gewoon stuk voor stuk gaan bellen en gevraagd of ze nog betaalbare huizen te huur hadden ofzo?

Ik ben een beetje een zenuwpees als het om bellen gaat, dus wil altijd precies van te voren weten wat ik ga zeggen/vragen...

Geen idee hoe het werkt bij particuliere verhuurders.

Is vastgoed beheer hetgene waar ik dan naar moet kijken? Of ook dingen als Pietje Beheer B.V.?
Ik kende iemand (mijn huidige bovenbuurvrouw) die bij een particuliere verhuurder huurde, zij zei dat er een huis bij haar in de buurt vrij kwam, dus daarom heb ik de verhuurder gebeld.

Je zal toch echt een beetje initiatief moeten nemen en moeten bellen om iets te bereiken denk ik. Je kunt natuurlijk ook een brief sturen, maar daar krijg je meestal wat minder reactie op.

Gewoon proberen, je hebt niets te verliezen, ze kennen je toch niet .

Ik weet niet wat je precies moet bekijken, onze verhuurder heet in ieder geval 'Mulder Beheer BV', hij 'beheert' (ofzoiets) ook koophuizen en hij verhuurt dus huurhuizen.

Wat je precies moet bellen weet ik echt niet. Misschien een beetje uitzoeken oid.
Je kunt ook nog kijken op http://www.goudengids.nl/list.asp?go...en&l=amsterdam
Volgens mij is het wel heel duur allemaal.

Succes!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:07
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
little nemo schreef op 14-07-2004 @ 00:26 :
snel een kamer nodig??
kijk anders op www.hilton.nl of www.hotelamstel.nl...

als dat nix is gaat t niet lukken binnen een jaar
Hier helpen ze je altijd, vol pension:

http://www.legerdesheils.nl
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 16:31
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
ekki schreef op 17-07-2004 @ 20:49 :
Ik kende iemand (mijn huidige bovenbuurvrouw) die bij een particuliere verhuurder huurde, zij zei dat er een huis bij haar in de buurt vrij kwam, dus daarom heb ik de verhuurder gebeld.

Je zal toch echt een beetje initiatief moeten nemen en moeten bellen om iets te bereiken denk ik. Je kunt natuurlijk ook een brief sturen, maar daar krijg je meestal wat minder reactie op.

Gewoon proberen, je hebt niets te verliezen, ze kennen je toch niet .

Ik weet niet wat je precies moet bekijken, onze verhuurder heet in ieder geval 'Mulder Beheer BV', hij 'beheert' (ofzoiets) ook koophuizen en hij verhuurt dus huurhuizen.

Wat je precies moet bellen weet ik echt niet. Misschien een beetje uitzoeken oid.
Je kunt ook nog kijken op http://www.goudengids.nl/list.asp?go...en&l=amsterdam
Volgens mij is het wel heel duur allemaal.

Succes!
Bedankt, je hebt gelijk (wat betreft initiatief en dat ze me niet kennen) ik ga gewoon eens rondvragen en bellen
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Fleur schreef op 19-07-2004 @ 17:31 :
Bedankt, je hebt gelijk (wat betreft initiatief en dat ze me niet kennen) ik ga gewoon eens rondvragen en bellen
Bij mij helpt het altijd goed als ik van te voren al een soort gesprekje in mijn hoofd heb zodat ik ongeveer weet wat ik ga zeggen zodat ik niet ineens stil val. Dat werkt meestal wel goed.

Succes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 19:34
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-07-2004 @ 17:38 :
Bij mij helpt het altijd goed als ik van te voren al een soort gesprekje in mijn hoofd heb zodat ik ongeveer weet wat ik ga zeggen zodat ik niet ineens stil val. Dat werkt meestal wel goed.

Succes!
Ja dat doe ik ook meestal en ik zet dingen op papier om te voorkomen dat ik met mijn mond vol tanden sta.

Bedankt!
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:09
Sithan
Sithan is offline
Opgenomen worden in een psychiatrische inrichting, vervolgens behandeld worden en eruit mogen en dan een urgentieverklaring krijgen zodat je voorrang hebt bij woningnet I guess...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:03
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
ik sta nu al ingeschreven voor een kamer in amsterdam terwijl ik pas over anderhalf jaar klaar met school ben, dus ik denk dat dat wel handuig is
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Beste manier om een accu zo lang mogelijk tot leven te houden??
JustSaying
2 25-08-2013 13:11
Seksualiteit wat is de beste manier om een meisje te versieren in een disco??
discoteka
6 02-01-2012 16:41
Studeren Beste manier om diploma te behalen voor een universiteits-opleiding?
Kant
14 09-09-2007 12:32
Lichaam & Gezondheid Beste manier om schaamstreek te scheren
Laydiee
9 29-07-2004 06:26
Liefde & Relatie Beste manier..om verkering te vragen
ludachris
65 27-05-2004 18:18
Lifestyle de beste manier om dreads bij te werken....
MUWK
17 11-12-2003 10:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.