Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 20:09
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Gisteren was er weer een aflevering van de 10 bekendste (of gevaarlijkste, beste, weet ik niet precies) op Veronica. Ging deze keer over vechtsporten: het was een half uur lang genieten van verschillende sporten, waaronder Jiu Jitsu, Muay Thai, Krav Maga, Tae kwan do, etc. Shaolin Kung Fu stond op eerste, daar achter Karate (mijn sport! ). Het was best gaaf om te zien, vechtsporten worden wel als hard afgeschilderd maar niet bevooroordeelt.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 20:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Gisteren? Kut, heb ik gemist, maar ik heb het een tijdje geleden al wel eens gezien. Het was wel leuk, maar eigenlijk te kort en oppervlakkig om echt interessant te zijn. Gelukkig staat er een vorm van kung fu op 1 (mijn sport)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 22:19
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Ik heb het een tijdje geleden gezien, gisteren was geloof ik de herhaling ofzo.

Ik vond het eigenlijk een beetje teleurstellend. Ze komen met een top 10 van vechtsporten, dus ik had verwacht dat ze die vechtsporten een beetje met elkaar zouden vergelijken. Nu waren het alleen maar een paar achter elkaar geplakte informatieve stukjes over 10 vechtsporten. De rangschikking wordt nieteens verantwoord...
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 00:58
Verwijderd
lol, makers hadden blijkbaar niet echt kennis over vechtsporten....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:08
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Penchak Silat?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 14:56
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Volgens mij hadden ze de bekendste (Karate, Jiu Jitsu), gevaarlijkste (Braziliaans jiu jitsu, muay thai), meest misterieuze (shaolin kung fu) op een hoop gegooid, en een of andere eikel heeft het door elkaar gehutst. Anyway, het was genieten.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:56
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
die had ik al is gezien. beetje onzin die top 10.
maja rickson gracie die aan het woord kwam met zn 400 wins-0 losses en "ik heb nooit een uitdaging afgeslagen" was wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:12
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Citaat:
el manuel schreef op 16-03-2005 @ 23:56 :
die had ik al is gezien. beetje onzin die top 10.
maja rickson gracie die aan het woord kwam met zn 400 wins-0 losses en "ik heb nooit een uitdaging afgeslagen" was wel grappig.
Nou, als die knaap Rickson Gracie een keer Chuck Norris tegenkomt, dan zal hij het bezuren! Dan kan hij nooit meer iemand uitdagen omdat het bot in zijn kaken vervangen is door metaal draad!
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
00RedBaron schreef op 20-03-2005 @ 17:12 :
Nou, als die knaap Rickson Gracie een keer Chuck Norris tegenkomt, dan zal hij het bezuren! Dan kan hij nooit meer iemand uitdagen omdat het bot in zijn kaken vervangen is door metaal draad!
ik denk dat dat heel erg mee zal vallen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 19:40
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
vind het wel begrijpelijk dat shaolin kung-fu op 1 staat... dat vind ik zelf namelijk ook wel. Het is gewoon 's werelds best ontwikkelde vechtsport.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 19:44
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-03-2005 @ 20:40 :
vind het wel begrijpelijk dat shaolin kung-fu op 1 staat... dat vind ik zelf namelijk ook wel. Het is gewoon 's werelds best ontwikkelde vechtsport.
Best ontwikkeld is een beetje een dubieuze term denk ik. Maar ik ben ook een groot fan van Shaolin kung fu.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.