Oud 17-09-2006, 17:45
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
slecht, het is uit door mijn schuld.
ik ben heel slecht in relaties
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Oud 17-09-2006, 18:04
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 17-09-2006 @ 17:45 :
slecht, het is uit door mijn schuld.
ik ben heel slecht in relaties
Is het nu toch uit
Oud 17-09-2006, 18:40
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
stommerd. altijd dingen zeggen & nooit doen.
En oh het gaat zoo slecht zo slecht we maken alleen ruzie de hele tijd en ik weet dat ik stom doe maar het lijkt alsof het allemaal geen flikker meer kan schelen dus.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 18:52.
Oud 17-09-2006, 18:53
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Dat je zó naar iemand kan verlangen...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 17-09-2006, 19:09
Crimson
Crimson is offline
gaat super, nooit ruzie, alleen we zien elkaar zo weinig vanwege afstand en werk/school/another things to do.. vorige week bijv maar 1 middag en 1 ochtend . alleen; wanneer komt nou dat eerst ihvj (omg lekker kinderachtig) moment? we kennen elkaar 5 maanden, sinds 2,5 maand officieel.. het wordt weleens tijd.
Oud 17-09-2006, 19:35
Verwijderd
Ik ga er niet teveel over uitwijden, maar laat ik maar zeggen dat het een goedkope actie van hem is en ik hem niet meer wil zien of spreken. Als je zo makkelijk ergens op kunt gaan liggen, ben je het niet waard om nog boe of bah over te zeggen.

Nog nooit zo teleurgesteld in iemand. En dat na 3 jaar.
Oud 17-09-2006, 19:39
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 17-09-2006 @ 19:35 :
Als je zo makkelijk ergens op kunt gaan liggen
Waarop?
__________________
tirade
Oud 17-09-2006, 19:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-09-2006 @ 19:39 :
Waarop?
Ik gok op een ander vrouwelijk persoon.
Oud 17-09-2006, 19:41
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-09-2006 @ 19:09 :
alleen; wanneer komt nou dat eerst ihvj (omg lekker kinderachtig) moment? we kennen elkaar 5 maanden, sinds 2,5 maand officieel.. het wordt weleens tijd.
of maak ik me zorgen om niks?
Oud 17-09-2006, 19:43
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Bloem schreef op 17-09-2006 @ 19:40 :
Ik gok op een ander vrouwelijk persoon.
Wow, daar was ik nooit opgekomen.
__________________
tirade
Oud 17-09-2006, 19:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-09-2006 @ 19:43 :
Wow, daar was ik nooit opgekomen.
Fijn he, dat je daar nu dan wel aan denkt?
Oud 17-09-2006, 19:47
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ja, bere. Wel ontopic blijven he!
__________________
tirade
Oud 17-09-2006, 19:49
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-09-2006 @ 19:41 :
of maak ik me zorgen om niks?
tuurlijk maak je je zorgen om niets en dat weet je zelf ook wel zo te merken
Oud 17-09-2006, 19:53
Saffier
Saffier is offline
Ik mis mijn lief
Oud 17-09-2006, 20:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
__ schreef op 17-09-2006 @ 19:49 :
tuurlijk maak je je zorgen om niets en dat weet je zelf ook wel zo te merken
Hangt er een beetje vanaf, we gaan wel 5 maanden intensief met elkaar om, en ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat ik van hem hou, maar ik wil geen blauwtje lopen wat dat betreft. Maarja, aan de andere kant, ik denk dat ook wel weer: we zijn pas sinds 2,5 maand verliefd op elkaar. Ik weet niet hoeveel maanden het bij andere mensen duurde, misschien stel ik me idd aan.
Oud 17-09-2006, 20:07
Hagel
Hagel is offline
Over 2/3 weekjes zijn we 2 jaar samen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 17-09-2006, 20:08
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-09-2006 @ 19:47 :
Ja, bere. Wel ontopic blijven he!
Oh ja.

Er is geen relationeel gebied en dat stemt me afwisselend neutraal, hopeloos, blij, gelukkig, verdrietig en boos. En dat switcht zo'n 10 keer per dag.
Oud 17-09-2006, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 17-09-2006 @ 19:40 :
Ik gok op een ander vrouwelijk persoon.
U gaat door voor de wasmachineeee. Gefeliciteerd!
Oud 17-09-2006, 20:16
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 16-09-2006 @ 22:31 :
Ja 't is echt zo idioot. Hij biedt net aan mijn treinkaartje naar Tilburg te betalen, want dan gaan we "samen zuipen en dansen om de frustraties tegen te gaan".

Wat willll je nou?
Hoe ziet hij dat voor zich na dat jullie net uit elkaar zijn? Dat moet toch heel raar en pijnlijk zijn? Ook voor hem?

Ik heb het contact met mijn ex (tijdelijk) verbroken omdat het voor mij (en voor hem denk ik ook) geen nut heeft om nu te praten. Ik geloof dat hij dat wel begreep. Maar hij had er volgens mij wel minder moeite mee om gewoon contact te houden.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 17-09-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 17-09-2006 @ 20:16 :
Hoe ziet hij dat voor zich na dat jullie net uit elkaar zijn? Dat moet toch heel raar en pijnlijk zijn? Ook voor hem?

Ik heb het contact met mijn ex (tijdelijk) verbroken omdat het voor mij (en voor hem denk ik ook) geen nut heeft om nu te praten. Ik geloof dat hij dat wel begreep. Maar hij had er volgens mij wel minder moeite mee om gewoon contact te houden.
't Is al geregeld. ik hoef 'm niet meer te zien.
Oud 17-09-2006, 20:23
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 17-09-2006 @ 20:19 :
't Is al geregeld. ik hoef 'm niet meer te zien.
Ik lees nu pas je vorige post. Wat een klootzak zeg.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 17-09-2006, 20:45
Nuck
Nuck is offline
Superverliefd nog steeds, maar momenteel mis ik hem een beetje...
__________________
As if!
Oud 17-09-2006, 20:45
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ ChocLot: Damn... Echt heel sucky. Blegh. Wat moet dit kut voelen... *knuv*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-09-2006, 20:47
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
sven, je bent een topgozer! voor t eind van t jaar nog jammen met iron maiden (als t ff meezit!)
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 21:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-09-2006 @ 20:02 :
Hangt er een beetje vanaf, we gaan wel 5 maanden intensief met elkaar om, en ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat ik van hem hou, maar ik wil geen blauwtje lopen wat dat betreft. Maarja, aan de andere kant, ik denk dat ook wel weer: we zijn pas sinds 2,5 maand verliefd op elkaar. Ik weet niet hoeveel maanden het bij andere mensen duurde, misschien stel ik me idd aan.
je stelt je aan

mn ex zei dat na 6maanden voor t eerst tegen mij (en ik daarna pas tegen hem). en het kwam heel spontaan maar was zeker gemeend en wederzijds. laat het gaan en maak dat soort dingen niet te zwaar. komt wel.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 17-09-2006, 21:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 17-09-2006 @ 21:02 :
je stelt je aan

mn ex zei dat na 6maanden voor t eerst tegen mij (en ik daarna pas tegen hem). en het kwam heel spontaan maar was zeker gemeend en wederzijds. laat het gaan en maak dat soort dingen niet te zwaar. komt wel.
okee, dat is echt fijn om te horen. zoals ik volgens mij al vaker heb gezegd ben ik de eerste echte vriendin van mn vriendje, na een hele reeks scharrels, dus ik snap wel dat hij een beetje moet wennen, en dat een relatie nog best wel nieuw voor hem is (hij is 25). maar ben nu wel een beetje gerustgesteld
Oud 17-09-2006, 21:21
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
voel me echt rot...begon ik echt te beseffen dat het niets meer word tussen ons en komt hij vandaag doodleuk vertellen aan mij dat hij een ander heeft maar dat ik nog wel af en toe mag lomen slapen
Oud 17-09-2006, 21:43
wup
wup is offline
Goed! Bbq was erg gezellig. en ik (L) mijn familie ook... Ze doen meteen alsof hij er al jaren bijhoort.
Morgen afscheid nemen van mijn ouders.. Ik ga ze 6 maanden niet zien. Raar..
Oud 17-09-2006, 21:51
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
kreeg ik net een bericht van hem dat ze woe. op vakantie vertrekt en dat hij dan tijd heeft voor mij als ik wou maar dat ik tot dan geen bericht mag sturen want dat hij dan bij haar zit weet niet waar ik dit aan heb verdiend
Oud 17-09-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 17-09-2006 @ 21:51 :
kreeg ik net een bericht van hem dat ze woe. op vakantie vertrekt en dat hij dan tijd heeft voor mij als ik wou maar dat ik tot dan geen bericht mag sturen want dat hij dan bij haar zit weet niet waar ik dit aan heb verdiend
en jij trapt daar in??

sorry, maar dat menneke maakt misbruik van je, en als je dat toestaat, ben je een suffe muts.
Oud 17-09-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 17-09-2006 @ 21:51 :
kreeg ik net een bericht van hem dat ze woe. op vakantie vertrekt en dat hij dan tijd heeft voor mij als ik wou maar dat ik tot dan geen bericht mag sturen want dat hij dan bij haar zit weet niet waar ik dit aan heb verdiend
Kill the bastard. Wat een sloerie.
Oud 17-09-2006, 22:31
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 17-09-2006 @ 21:51 :
kreeg ik net een bericht van hem dat ze woe. op vakantie vertrekt en dat hij dan tijd heeft voor mij als ik wou maar dat ik tot dan geen bericht mag sturen want dat hij dan bij haar zit weet niet waar ik dit aan heb verdiend
damn, das nog eens bot! lozen en negeren die hap!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 22:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 17:30 :
ter info: chloe siere en ik hebben wel eens met elkaar op MSN gesproken, vandaar bepaalde uitspraken in mijn vorige post.
Je snapt er helemaal niets van. Jij bent niet negatief? Ik kreeg alleen een uitbrander omdat ik niet vaak genoeg reageerde terwijl ik gewoon geen msn nerd ben en dus vaak geen behoefte heb aan praten met wie dan ook? Of er gewoon niet ben? Dat jij er dan zo op reageert, vind ik negatief.

Daarbij heeft de rest niets met onze msn gesprekken te maken maar met je posts in dit topic en in andere topics.
Oud 17-09-2006, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-09-2006 @ 22:33 :
Je snapt er helemaal niets van. Jij bent niet negatief? Ik kreeg alleen een uitbrander omdat ik niet vaak genoeg reageerde terwijl ik gewoon geen msn nerd ben en dus vaak geen behoefte heb aan praten met wie dan ook? Of er gewoon niet ben? Dat jij er dan zo op reageert, vind ik negatief.

Daarbij heeft de rest niets met ons msn gesprekken te maken maar met je posts in dit topic en in andere topics.
ik krijg Jerry Springer associaties...
Oud 17-09-2006, 22:39
Verwijderd
Ik moet er maar eens vrede mee krijgen dat er gewoon één gebied is bij mij waarop het nooit loopt. Liefdesgebied. Heb ik ooit ergens gelezen: als het op het ene gebied goed gaat, gaat het slecht op een ander gebied.
Maar verder mag ik niet klagen: ik ben gezond, heb een leuke familie, veel vrienden, ben intelligent, heb al m'n familieleden nog, enzovoorts *afkloppen*. Al is het af en toe verdomd frustrerend
Oud 17-09-2006, 22:44
Verwijderd
Ik heb m een berichtje gestuurd, in het echt zou ik toch niet zo eerlijk kunnen zijn zonder angst voor afwijzing. Ik kon er gewoon niet door slapen, dus ik moest het kwijt. Ik heb hem gezegd dat het me spijt en dat ik niet verwacht dat hij nu in ene weer gezellig gaat dan, maar dat ik wil dat hij dat weet.

ik voel me echt zo'n praatziek meisje die alles perfect wil hebben. het hoeft niet perfect te zijn, zolang niemand maar een hekel aan mij heeft, dan is het goed genoeg.
ik leer mezelf dramatisch goed kennen tegenwoordig
Oud 17-09-2006, 22:48
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-09-2006 @ 22:33 :
Je snapt er helemaal niets van. Jij bent niet negatief? Ik kreeg alleen een uitbrander omdat ik niet vaak genoeg reageerde terwijl ik gewoon geen msn nerd ben en dus vaak geen behoefte heb aan praten met wie dan ook? Of er gewoon niet ben? Dat jij er dan zo op reageert, vind ik negatief.

Daarbij heeft de rest niets met onze msn gesprekken te maken maar met je posts in dit topic en in andere topics.
Het Lef! Dat JIJ mijn woorden verkeerd opvat is niet mijn probleem! Blijkbaar ben ik niet degene die problemen heeft met begrijpend lezen.....


edit: typefoutje
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 23:30.
Oud 17-09-2006, 22:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 22:48 :
Het Let! Dat JIJ mijn woorden verkeerd opvat is niet mijn probleem! Blijkbaar ben ik niet degene die problemen heeft met begrijpend lezen.....
OMG, je valt in de herhaling Jij bent echt een zo ongelofelijk vreselijk irritant mannetje. Zo ontzettend eigenwijs. Lees je eigen posts eens na en leer.
Oud 17-09-2006, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-09-2006 @ 22:52 :
OMG, je valt in de herhaling Jij bent echt een zo ongelofelijk vreselijk irritant mannetje. Zo ontzettend eigenwijs. Lees je eigen posts eens na en leer.
zijn jullie msn gesprekken ook zo gezellig??
Oud 17-09-2006, 22:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik voel me best wel redelijk goed met alles, all things considered. En heb leuke foto's doorgestuurd gekregen van m'n grootvader en m'n oom van 'n feestje vorige week.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-09-2006, 23:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-09-2006 @ 21:54 :
zijn jullie msn gesprekken ook zo gezellig??
Als ze het daar nou ook eens bij zouden houden ;o

ot: hoe geweldig is het om vrienden te hebben die gewoon exact op de zelfde lijn zitten en die maar een half woord nodig hebben om precies te weten wat je bedoelt en er dan vervolgens compleet om in een scheur kunnen liggen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-09-2006, 23:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-09-2006 @ 22:54 :
zijn jullie msn gesprekken ook zo gezellig??
Die zijn er niet meer
Oud 17-09-2006, 23:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kunnen jullie dit niet via PM uitvechten ofzo? Ik vind het nogal irritant worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-09-2006, 23:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Jij niet alleen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-09-2006, 23:31
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-09-2006 @ 22:52 :
OMG, je valt in de herhaling Jij bent echt een zo ongelofelijk vreselijk irritant mannetje. Zo ontzettend eigenwijs. Lees je eigen posts eens na en leer.
hoor wie het zegt. ik ben niet degene die verkeerd leest, mijn woorden verkeerd interpreteert,en conclusies trekt uit dingen, die geen conclusies zijn maar speculatie. Het is grappg dat het iedere keer jij bent die zegt 'je valt in herhaling'. Het feit dat je dat constant zegt, is zo'n dooddoener, dat het niet ik, maar jij bent, die in herhaling valt, en dat is zonde, want je was een verdomd goeie en fijne gesprekspartner.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 23:33
Verwijderd
jaaaaa ban voor orpheo!!
Oud 17-09-2006, 23:34
Verwijderd
Het gaat wel goed hoor..
maar dat met de verkeerde insteek,.,
Oud 17-09-2006, 23:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Close Topic!!!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.