Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2006, 10:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Jeetje die Oostenrijkse jongen was eigenlijk wel heel leuk. En dat hij me kuste was ook leuk . Hij heeft leuke bruine krullen en donkere ogen.
Helaas viel een drankje niet goed en voelde ik me op het eind van de avond beroerd . Hij heeft me thuisgebracht, ik ben benieuwd of hij nog iets van zich laat horen.
We zien wel.
Advertentie
Oud 08-10-2006, 11:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zelfs als ze baggermuziek draaien in de uitgaansgelegenheid is het toch nog steeds heel leuk met mijn vriendjes!

oeh en; ontbijt op bed!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-10-2006, 11:09
Verwijderd
gezelliggg gisteravond. . Me vriend kwam uiteindelijk niet maar zijn vrienden wel, en dat was ook .
Oud 08-10-2006, 12:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
kan wel beter
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 08-10-2006, 13:34
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, ik droomde vannacht dat hij het uitmaakte... Hoe heerlijk is het dan om wakker te worden, hem naast je te zien liggen, te horen hoe lief je bent en in zijn armen weer in slaap te vallen

Verder hebben we weer een echte relaxte zondag samen; lang in bed gelegen, thee op bed, lekker ontbeten, beetje aanrommelen. Heerlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 08-10-2006, 14:45
Verwijderd
Gisteren gingen we bij zijn ouders dia's kijken, ik had eigenlijk gedacht dat het dia's van 'vroeger' zouden zijn, dus echt baby-dingen van mijn man en schoonzus. Maar 't waren dingen uit '96 en '01, dus dat viel wel weer mee. Sterker nog, we hebben zeker 300 dia's gezien van twee vakanties in hetzelfde land en precies dezelfde omgeving. Twee keer hetzelfde treinritje, twee keer precies hetzelfde meer. Saai
Maar 't was wel leuk om mijn man als 20/21-jarige te zien Precies zo oud als ik nu ben. Wat een jonkie
De vriend van m'n schoonzus schrok, want hij wist niet dat ik nog maar 21 was
(En 't was erg vreemd om z'n moeder gewoon te zien staan, zwemmen, lopen, terwijl ze nu echt niet meer alleen kan staan. Buh )
Oud 08-10-2006, 15:22
fractuur
fractuur is offline
Het loopt niet altijd even soepel, maar op een of andere manier kom ik altijd heel vrolijk bij hem vandaan. Praten helpt. Gisteren heb ik hem maar heel even kunnen zien omdat ik van een tot kwart voor elf moest werken, maar vanavond hebben we meer tijd.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 08-10-2006, 16:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem! en het kan niet.

hoe een bui in 1x kan omslaan

Kut en nu zie ik net m'n ex op de foto met een of ander meisje . Fuck, waarom doet me dan nog wat? Afgelopen maanden was ik echt over hem heen, meerdere keren opnieuw verliefd geweest en nu ik dit zie . En ik wil hem niet eens terug...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-10-2006, 16:32
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Vannacht en vanochtend was echt zo heerlijk, ik werd even wakker en toen ben in ik zijn armen gaan liggen met mijn hoofd op zijn schouder/borst, dat ligt echt zo ontzettend lekker. En toen begon hij me overal te strelen en elke keer viel ik opnieuw in slaap, maar als ik wakker werd, voelde ik zijn handen en dat was echt heerlijk .

Op den duur toch nog in slaap gevallen en toen lepeltje/lepeltje gelegen, wist niet dat ik zo kon genieten van helemaal in elkaar geklemd een paar keer achter elkaar opnieuw in slaap vallen. We hebben elkaar echt geen moment los gelaten .

En daarna lekker uitgebreid ontbijten, elkaar gek maken, kietelen, stoeien en heerlijke ochtendseks .

Daarna apart van elkaar even wat belangrijke dingen voor school/werk doorgenomen, en af en toe kwam hij even naar me toegerend voor een kusje, hihi <3.
Oud 08-10-2006, 16:52
Verwijderd
Hij komt te dichtbij, en dat vind ik niet leuk.
Misschien dat zij toch wel haar best doet...
En gisteravond had beter niet gekund, het is slim om afstand te nemen, denk ik.
Oud 08-10-2006, 18:34
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
@ secret agent: you've got PM.

on topic: t kon slechter....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 08-10-2006, 19:11
moon
Avatar van moon
moon is offline
ruzie, hè eindelijk, het zou tijd worden.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-10-2006, 19:19
Verwijderd
Verdomme klojo, doe nou niet zo moeilijk. Op het moment gewoon geen zin om te vertellen. Neem het vooral persoonlijk op, dan kom je lekker volwassen over. Goed zo.
Flikker, ga een eind fietsen en laat mij met rust.
Oud 08-10-2006, 19:36
George
Avatar van George
George is offline
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 08-10-2006, 20:01
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Kort weekend bij hem geweest en het was fijn. En ik kan niet poolen.
Nu alweer 2 uur thuis.. en ik , zoals het er nu naar uit ziet, zie hem pas over 2 weken weer.
Oud 08-10-2006, 20:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
zo goed en zo slecht tegelijk... ik word gek van mezelf
Oud 08-10-2006, 20:37
Verwijderd
Ik ga volgend jaar de familiedag organiseren met mijn nichtje Echt geweldig!
Het was een leuke dag vandaag... en diverse opmerkingen als 'hoe gaat het met je lijf/benen/reuma' etc. 'goed hoor, en met die van jou?'
Mooi dat ik beter kon dansen dan de rest van mijn familie, hoe al mijn nichtjes en neefjes zijn ontstaan is me echt een raadsel.
Ook best leuk om te horen of het al lang uit is tussen mij en mijn vriend. Al 10 maanden alweer ja, maar ze moeten toch iets zeggen he?

Mijn nichtje heeft al een hele koppelpoging in gedachten met een kennis van dr. Zegt ze: 'ik zat me te bedenken hoe ik dat subtiel kon brengen, maar ik dacht ik zeg het gewoon!' gek meisje.

En weer gaat mijn hoofd één kant op. Het zou zo goed kunnen zijn (ik ben weer lekker aan het idealiseren..).
Oud 08-10-2006, 20:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zou hij nou serieus denken dat het allemaal aan mij ligt en hij vrijuit gaat? Flikker toch op jonge... Aan de andere kant, who cares anyway? Ik heb echt geen zin om er een punt van te maken, en dat gaan we dus ook niet doen

Jep, was weer leuk weekend. Het is gewoon leuk om al die mensjes weer te zien, en het is ook leuk dat mijn oma zo blij is als ik langskom Yeah.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-10-2006, 20:43
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Plan veranderd, roadtrippen volgend jaar zomer wordt niet Canada, maar wel Los Angeles - Las Vegas - Utah, Toeele.
Spoiler

Las Vegas.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 08-10-2006, 20:43
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Dit weekend was heerlijk, hij is geweldig. Heb lekker veel van elkaar kunnen genieten, vanacht voor het eerst sex gehad (Hij was nog maagd, ik niet) en dat nog een aantal keer herhaald door de dag heen. We kunnen gewoon niet van elkaar blijven, gek hoe je in 24 uur nog closer kunt worden en nog verliefder op iemand kan zijn dan je ooit hebt ervaren. Ben zo blij met hem!
De ruzie met mama is weer bijgelegd na een goed gesprek waar ik heel veel aan heb gehad. Ze zei me vanmiddag dat ze me nog nooit zo verliefd had gezien en dat hem een leuke jongen vond en dat ze blij voor me was. Dat voelde echt goed om te horen..
Gelukkig <3
__________________
I am..
Oud 08-10-2006, 20:48
Verwijderd
eigenlijk wel goed
Oud 08-10-2006, 21:51
Verwijderd
Hij is zo schattig als hij aan het lezen/leren is.
Oud 08-10-2006, 21:57
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik haat haar gewoon. Echt haten. En hij.. sja ik weet niet wat denken.
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 08-10-2006, 22:37
Verwijderd
't hoeft al niet meer...
Oud 08-10-2006, 22:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
it sucks big time. nog een keer en ik mag zeggen drie keer is scheepsrecht. bij die keer, (mits het 3 keer achter elkaar is), gooi ik al mn gitaren van het balkon.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 08-10-2006, 23:02
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 08-10-2006 @ 23:44 :
it sucks big time. nog een keer en ik mag zeggen drie keer is scheepsrecht. bij die keer, (mits het 3 keer achter elkaar is), gooi ik al mn gitaren van het balkon.
geef ze dan maar aan mij.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 08-10-2006, 23:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
hellebel schreef op 09-10-2006 @ 00:02 :
geef ze dan maar aan mij.
t was maar a figure of speech. Mijn les paultjes gaan never ever van n balkon gegooid worden...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 08-10-2006, 23:30
Verwijderd
Moeizaam. Het was wel heel erg leuk gisteravond. Maar ik begin, mede daardoor, weer zo ontzettend te twijfelen, vooral aan mezelf. Fucked up
Oud 08-10-2006, 23:41
guppi
Avatar van guppi
guppi is offline
and i find myself in the same old mess singin drunken lullabies.

as usual. ben nu zelfs in het stadium beland dat ik in mn eentje wijn drink
(een of twee glazen, maar toch)
__________________
some people never go crazy. What boring lives they must lead.
Oud 09-10-2006, 00:03
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
guppi schreef op 09-10-2006 @ 00:41 :
and i find myself in the same old mess singin drunken lullabies.

as usual. ben nu zelfs in het stadium beland dat ik in mn eentje wijn drink
(een of twee glazen, maar toch)
Het went. Pas als je 5 dagen per week zoveel drinkt dat je ladderzat bent moet je gaan nadenken over matigen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 09-10-2006, 00:06
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik voel mezelf geweldig op relationeel gebied en over het algemeen wel, en toch zit ik in mn eentje een biertje te drinken
__________________
Don't worry, be happy
Oud 09-10-2006, 00:08
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Hij heeft me gewoon om 1u 's nachts het bed uit gezet... omdat ik bang was dat seks alleen niet goed zou zijn nu het uit is. het had wat mij betref echt nog wel een fijne avond kunnen worden.

nu bekijkt hij het maar lekker.
__________________
less is more
Oud 09-10-2006, 00:15
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik heb t gehad met meiden die me dumpen voor hun ex, of voor n gozer die ze 24 uur kennen. ik heb er helemaal genoeg van.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-10-2006, 00:30
guppi
Avatar van guppi
guppi is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 09-10-2006 @ 01:03 :
Het went. Pas als je 5 dagen per week zoveel drinkt dat je ladderzat bent moet je gaan nadenken over matigen.
Heheh dat is niet best idd. Zo ver heen ben ik gelukkig niet. (Nogniet althans)

anyhow, ik wil sowieso niks nu. Heb het ook behoorlijk gehad.
__________________
some people never go crazy. What boring lives they must lead.
Oud 09-10-2006, 07:57
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
relatieloos.. en verward.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 09-10-2006, 08:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
minder slecht dan gisteravond. gelukkig heb ik een paar heel goeie vrienden.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-10-2006, 08:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
hij is 4 dagen weg en tot nu toe vind ik dat best relaxt maar hij is dan ook pas een uurtje weg.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 09-10-2006, 08:17
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
M'ne schreef op 09-10-2006 @ 01:08 :
Hij heeft me gewoon om 1u 's nachts het bed uit gezet... omdat ik bang was dat seks alleen niet goed zou zijn nu het uit is. het had wat mij betref echt nog wel een fijne avond kunnen worden.

nu bekijkt hij het maar lekker.


Ik ben ziek en hij is werken. *zieligt verder*
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-10-2006, 08:29
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Te gek voor woorden..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 09-10-2006, 08:41
Verwijderd
*steekt vingers in oren*
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLAB LABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABL ABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA
Oud 09-10-2006, 08:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wel beter Heb gewoon zin om m te zien!
Oud 09-10-2006, 09:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
guppi schreef op 09-10-2006 @ 00:41 :
as usual. ben nu zelfs in het stadium beland dat ik in mn eentje wijn drink
(een of twee glazen, maar toch)
Dat is toch niet raar?
Ik drink in de zomer graag een cocktail zo tegen het begin van de avond, als ik buiten in de tuin of op het balkon zit (maar dat doe ik gewoon voor de lekker, en hij mag ook best alcoholloos zijn )
__________________
<):o)
Oud 09-10-2006, 10:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het zou nu allemaal opgelost moeten zijn, in principe..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 09-10-2006, 12:53
Verwijderd
Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough.
Oud 09-10-2006, 13:10
Verwijderd
Ik vind het zo sneu voor haar, hoop dat ze zichzelf niet voorbij rent. Aan eentje van die hebben we hier wel genoeg.

Gisteravond was geloof ik heel duidelijk.

Ik maak me zorgen. Ik ben bang dat ze weer afzegt, ik zweer het je, dan ga ik door het lint. Nee, dit mocht niet meer. Met een schone lei beginnen. Maar wel eentje met een gekleurde achtergrond, helemaal wegvegen lukt op het moment niet.

Ik hoop dat hij snapt dat ik de puber aan het uithangen was, maar ook dat hij een beetje normaal doet.

Edit: Ik vind trouwens wel dat deze topics snel gaan, of ligt dat aan mij?

Laatst gewijzigd op 09-10-2006 om 13:13.
Oud 09-10-2006, 13:20
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 09-10-2006 @ 13:53 :
Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough.
Klinkt vreselijk goed ja.

Ik ben ook blij dat het nog steeds zo goed gaat. En dat terwijl ik in het begin zo sceptisch was... Heb echt, voor de allereerste keer ooit, het gevoel dat dit nog héél lang kan blijven duren. Mooie plannen die we maken, die grote reis met kerst en volgende zomer, en dan is mijn studie af en gaan we hypotheken ( ). Eng maar wel toekomst.

En hij is zo lekker.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-10-2006, 13:21
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-10-2006 @ 14:10 :


Edit: Ik vind trouwens wel dat deze topics snel gaan, of ligt dat aan mij?
Ze gaan rap ja.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-10-2006, 13:23
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 09-10-2006, 13:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.