Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 23:22
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-11-2006 @ 00:05 :
Jeetje, wat een tegenslag zeg. Gelukkig is leukemie wel redelijk goed te genezen (tegenwoordig). Althans, dat is mijn ervaring ermee (ik heb een vroeger vriendje die leukemie heeft gehad). Toch blijft het natuurlijk vreselijk. Sterkte. Ik hoop dat hij er goed uitkomt.
wij ook. hij viel zondag flauw (en moest wakker gemaakt worden door middel van medicijnen zeg maar, kwam er niet zelf uit) en werd afgevoerd met ambulance. hoever t al is, in welk stadium, weet ik niet, maar t ziet er redelijk hopeloos uit.

ach, wat zit ik te zeuren. IK heb geen leukemie. hij wel.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 03-11-2006, 06:39
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-11-2006 @ 22:19 :
vind ik juist tegenvallen
Idem. Als het nou wemelde van de leuke jongens, zou dat het een stuk makkelijker maken .

@ Orpheo; sterkte. Ik heb er verder niet zoveel zinnigs over te zeggen, maar hoop dat het goed komt.
Oud 03-11-2006, 07:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
OMG, ik krijg steeds van die onverwachte lieve berichten/woorden van hem die me echt een big smile op mn gezicht doen toveren. Ik kan me niet voorstellen dat ie mij leuk zou vinden, want hij is zo ongelofelijk mooi en leuk Hmmm Ben benieuwd
Oud 03-11-2006, 07:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 03-11-2006 @ 00:22 :
...
Heel veel sterkte. (k)
Oud 03-11-2006, 07:54
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Christus, hij is zo dom.
Oud 03-11-2006, 09:20
Verwijderd
als een jongen tegen jou alleen maar over zn vriendin lult en tegen zn vrienden de hele tijd roept dat ie niet kan kiezen tussen jou en zn vriendin maar dat niet tegen jou durft te zeggen, sowieso probeert te verbergen dat ie je leuk vind en je publiekelijk af zit te zeiken maar zodra ie samen met je is helemaal geweldig doet, wat moet je er dan ffs mee?! en vooral als ie denkt dat ik dan ook nog wil socializen met zn vriendin en blij moet zijn dat zij rekening houd met mij (wtf waarom bokt ze uberhaupt niet op?!)
Oud 03-11-2006, 10:06
Verwijderd
Hij moet me niet meer een knuffel geven als 'ie net z'n luchtje heeft opgespoten. Nu ruik ik er ook de hele dag naar Niet dat het een vies geurtje is, want ik heb 'm zelf voor hem uitgekozen.
En het gaat hartstikke goed! Volgende week donderdag 1.5 jaar!
Oud 03-11-2006, 10:28
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
thnx people I will keep thy posted!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 03-11-2006, 11:33
Verwijderd
Morgen feestje \o/ Gisteren uit met vriendinnen was trouwens leuk. Enorm drama, we zijn net een stel tieners, maar ik vind dat eigenlijk wel leuk En ik had indirect enorm sjans geloof ik, maar ik ben er niet achtergekomen wie de jongen in kwestie was
Oud 03-11-2006, 12:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
koekjes schreef op 03-11-2006 @ 10:20 :
als een jongen tegen jou alleen maar over zn vriendin lult en tegen zn vrienden de hele tijd roept dat ie niet kan kiezen tussen jou en zn vriendin maar dat niet tegen jou durft te zeggen, sowieso probeert te verbergen dat ie je leuk vind en je publiekelijk af zit te zeiken maar zodra ie samen met je is helemaal geweldig doet, wat moet je er dan ffs mee?! en vooral als ie denkt dat ik dan ook nog wil socializen met zn vriendin en blij moet zijn dat zij rekening houd met mij (wtf waarom bokt ze uberhaupt niet op?!)
Waarom doe jij dat niet? Lijkt me dat zij z´n vriendin is en dat de hele situatie sowieso niet veelbelovend klinkt.
Oud 03-11-2006, 13:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteraaf was leuk! Leuke peepz, goede muziek... Yeah, heb me prima vermaakt Wel weer wat leuke jongens gespot, maar ik heb me maar ingehouden... Sommige reputaties zijn ook weer wat overdreven.

@ Orpheo: Sterkte! *knuv*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-11-2006, 15:46
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
klote
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Oud 03-11-2006, 15:53
Verwijderd
Het is wel een schatje, afgelopen dagen erg naar m'n zin gehad Gister wat nieuwe vriendinnen van d'r leren kennen, was heel leuk

Ze wordt alleen helemaal afgebeuld door d'r werk, school en stage op dit moment....
Oud 03-11-2006, 16:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
het gaat heel goed, jeeej.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 03-11-2006, 17:27
Verwijderd
Hmm.
Oud 03-11-2006, 17:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Yay 'zomaar' bloemen en chocola Hij is echt lief <3
Dit weekend feestje, zinzinzin
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-11-2006, 18:14
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik wou dat ik hem altijd zo leuk vond als nu, dat zou een hoop nadenken/twijfelen schelen. Gelukkig zijn die momenten (dat ik m dus minder leuk vind) niet vaak.
Oud 03-11-2006, 18:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
leuk meisje ontmoet op de campus! nja.... 3 leuke meiden... kan er goed mee opschieten... maar daar houdt t ook mee op denk ik. nr1 is eigenlijk een domme bakvis, nr2 heeft een mega-waffel, en een dito attitude. nr 3 is mysterieus, ongrijpbaar, en daarom ongelooflijk interessant, en daar houdt 't allemaal mee op.

hoe t met die vriend van me gaat? niet supergoed, maar naar omstandigheden ok... tis fijn om mensen om me heen te hebben die opeens nu wel me een steuntje in de rug geven. alsof ze ruiken dat ik t nu even echt niet alleen aan kan. finally.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 03-11-2006, 19:00
Verwijderd
Vanavond heeft hij mannenavond, ik ga straks lekker wat drinken met een vriendin. Heel veel zin in
Maar morgen gaan we samen speculaastaart maken en daarna het hele eerste seizoen 21 Jump street kijken (zul je altijd zien dat het lang niet zo leuk is als dat het in mijn herinnering is, maar goed )
Oud 03-11-2006, 19:13
Verwijderd
Sterkte @ Orpheo

Ontopic: sms nou terug Een beetje hard to get vind ik geweldig, maar gewoon antwoorden mag best

(Ok, ik ben verschrikkelijk.)
Oud 03-11-2006, 19:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Net even flink me hard gelucht, voelt goed, en wordt beter ...
Oud 03-11-2006, 20:04
Verwijderd
ik idealiseer hem teveel nu ik hem bijna nooit meer zie
Oud 03-11-2006, 20:05
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Goed.
Oud 03-11-2006, 20:07
Verwijderd
Hmm. Ik heb iemand nodig die door mijn verdediging heen prikt, iemand die ziet waar ik eigenlijk mee zit, wat ik moeilijk vind, wie ik mis. Iemand die me met mezelf kan confronteren en me onder mijn kont kan schoppen. En dan ook echt schopt. Iemand die door de ballon van kuttige smoesjes en mooie woorden heen prikt. Tot nu toe kan niemand dat, alleen mijn moeder. En laat ik haar op het moment even niet willen spreken. Tenminste, niet op die manier. En ze moet echt de telefoon opnemen. Ik heb even behoefte aan haar tomeloze energie, haar geklets over helemaal niks en onze humor. Gewoon.
Maar het gaat me lukken. Hoe diep ik ook in de shit zit, het gaat me lukken. Het is me tot nu toe altijd gelukt, dus deze keer ook weer. Al is het alleen maar om te laten zien awt ik kan, om de mensen uit mijn verleden dwars te zitten. Dat ze maar doodvallen, ik kom er. Wat ze ook zeggen.
Oud 03-11-2006, 20:23
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Deze nacht echt verschrikkelijk gedroomd.. Bah exen! Vooral die dan!
Ik had echt het gevoel van "ga niet weg!". Nu ok dat heb ik ook, maar nu vertrok hij wel degelijk een paar 100en kilometers verder.. Gelukkig is het maar voor 5 dagen (nog 2 nu) dus wat zit ik me eigenlijk druk te maken? Maar toch, als je 1st elkaar elke dag ziet, eet, slaapt en dan plots 5 dagen zonder elkaar moet.. tDoet me zo verlangen naar hem!
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 03-11-2006, 20:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
http://www.yousendit.com/download/B0AsfDTHBIc%3D

ik hoop niet dat teveel mensen 'm gaan loadne, anders moet ik 't opnieuw uploaden. maar echt, deze is de moeite waard...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 03-11-2006, 21:40
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Heerlijk, na een iets te groot misverstand van afgelopen week is het weer helemaal goed. Nu weet ik weer waarom hij zo leuk is en waarom ik voorlopig nog helemaal niet van m afwil. Ik kan niet wachten om hem weer te zien.
Oud 03-11-2006, 21:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik begin er overheen te raken, geloof ik. Het voelt goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 03-11-2006, 21:56
Verwijderd
het voelt zo goed, maar ik ben zoooo onzeker.. Ach, morgen lekker samen stappen, dat is lang geleden. Die onzekerheid gaat wel weer over..hoop ik
Oud 03-11-2006, 22:29
tetoJ
Avatar van tetoJ
tetoJ is offline
wie hou ik nou eigenlijk voor de gek?
Oud 03-11-2006, 23:20
LJV
LJV is offline
Overmorgen (morgen nu eigenlijk) lekker naar haar toe. Krijg ik vandaag van haar te horen dat haar moeder denkt dat we 'meer vrienden' zijn!

Pardon?

Overmorgen laat ik zien van niet!
Oud 04-11-2006, 00:14
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Lief dat ie nog even kwam vanavond om me om twaalf uur te feliciteren. Zo verliefd.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 04-11-2006, 00:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Woei!
Oud 04-11-2006, 04:07
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
toennet een té grappig grappig gesprek gehad met een meisje na het uitgaan.
en ze was best leuk, dusja
Oud 04-11-2006, 06:58
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik zie hem dit weekeind niet en eigelijk vind ik dat nu al vervelend
Oud 04-11-2006, 08:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gaat wel goed geloof ik, gaat iig steeds beter en is fijn.
Nog geen behoefte om opnieuw verliefd te worden, maar dat zit er toch niet in nu, dus dat is niet zo erg

En zometeen naar een begravenis van een man waarmee ik redelijk wat activiteteiten heb georganiseerd het de afgelopen tijd. Plots overleden van de week
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-11-2006, 09:13
Yolcu
Yolcu is offline
Zoooo wauw het gaat op relatiegebied echt goed! Hopelijk blijft het zo, het is net alsof de afstand ons niets meer doet
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 04-11-2006, 10:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Lalalalalalala
Oud 04-11-2006, 10:30
Verwijderd
ik kwam er gisteren achter dat we 31 oktober 14 maanden iets hadden. dat is echt wel lang, nu ik erbij nadenk.
verder gaat alles weer echt heel goed, gelukkig.
Oud 04-11-2006, 10:35
Crimson
Crimson is offline
zag gisteren weer een goede vriendin die nu in A'dam woont.
besefte gisteren ook dat ik haar (+ ons andere mattie die daar ook woont) toch wel erg mis, vorig jaar zag ik haar nog elke dag op school.
Oud 04-11-2006, 11:41
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-11-2006 @ 11:29 :
Lalalalalalala
Nieuw vriendje?
Oud 04-11-2006, 12:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 04-11-2006 @ 12:41 :
Nieuw vriendje?
Hm nee, maar het gaat de goede richting uit Dus ik hoop dat ik dat binnenkort wel kan zeggen Ik ben echt compleet in de wolken.
Oud 04-11-2006, 12:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-11-2006 @ 09:20 :
Gaat wel goed geloof ik, gaat iig steeds beter en is fijn.
Nog geen behoefte om opnieuw verliefd te worden, maar dat zit er toch niet in nu, dus dat is niet zo erg
Ik bedoel dit niet vervelend, maar zou je ook kunnen posten dat je er nog helemaal kapot van was? Het lijkt me zo raar om met je ex-vriendinnetje in dit topic te posten als het net uit is .

OT: goed, niets.
Oud 04-11-2006, 12:36
STP
Avatar van STP
STP is offline
Damn, ik ben echt enórm verliefd aan het worden...

Wat een schatje! We zijn echt zo'n beetje de hele week onafgebroken bij elkaar geweest! Heb het zó leuk gehad, nu helaas even een paar dagen niet. Daarna ga ik ook nog eens van woensdag tot maandag naar Berlijn in m'n eentje.

Maargoed, we hebben het 21 jaar zonder elkaar kunnen doen, dus dat kan nu ook nog wel even
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 04-11-2006, 13:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-11-2006 @ 13:36 :
Ik bedoel dit niet vervelend, maar zou je ook kunnen posten dat je er nog helemaal kapot van was? Het lijkt me zo raar om met je ex-vriendinnetje in dit topic te posten als het net uit is .
Het valt wel mee, voor mij in elk geval. Ik bedoel, we praten nog genoeg met elkaar, dus weten ook wel hoe het ongeveer zit. Een beetje raar blijft het natuurlijk wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-11-2006, 13:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb gewoon leuke mensen om me heen. Heerlijk gister m'n verjaardag gevierd . Ik heb helemaal niet veel mensen nodig. Die paar is gewoon genoeg ...

Liefde, tja. Ik knap gelukkig langzaam op hem af. Het is ook niets voor mij, dus dat is goed.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-11-2006, 14:06
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
gewild
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 04-11-2006, 14:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben vannacht bij hem geweest. Sinds het uit is hebben we niet echt kunnen praten, omdat hij even met rust gelaten wilde worden en omdat ik in het buitenland zat. Ik ben gister vanuit belgie gelijk naar hem toe gegaan en we hebben heel fijn gepraat over dat we dit allebei ontzettend kut vinden, maar dat het misschien wel beter is. We kijken het voorlopig zo aan en als we ons nu allebei gelukkiger gaan voelen dan is het duidelijk, maar als er ons alleen maar ellendiger blijven voelen is het ook duidelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.