Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2006, 19:45
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-12-2006 @ 19:42 :
Dat valt opzich wel mee toch? Weet niet meer hoe lang het bij mijn ex heeft geduurd, maar volgens mij wel meer dan 2 maanden. Hangt er ook maar net vanaf hoe lang jullie elkaar al kennen en hoe serieus de relatie is.

Oke, mijn ouders zagen mijn huidige vriend al na een week, maar dat kwam ook doordat we toen nog een eind uit elkaar woonden en hij dus gelijk een heel weekend bleef slapen. Maar opzich vind ik 2 maanden niet heel lang ofzo. Kan dan wel begrijpen dat het gewoon vervelend is als het al twee keer is afgesproken en het dan vervolgens niet doorgaat.
Ik vind het best belangrijk dat m'n ouders ook een idee hebben van de persoon bij wie ik de halve week spendeer . We kennen elkaar verder niet erg lang ofzo, maar de relatie is wel serieus (niet een scharrel-voor-paar-maandjes-iets ofzo).
Bovendien heb ik zijn ouders al na een week ofzo ontmoet...mag ook wel iets terugkomen, vind ik dan weer .
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Advertentie
Oud 08-12-2006, 19:47
Verwijderd
Gister een hele leuke avond gehad met een vriendinnetje waar ik dat echt mee nodig had. Volgens mij zit het nou wel weer goed en daar ben ik erg blij mee

Daarna bij het uitgaan m'n date van komende week nog even gezien, en dat viel alles mee. Volgens mij wordt het toch wel gezellig, hoewel ik er eerst geen zin in had. En al die etiquette is ook best grappig.

Vandaag nog even bij de ander langsgeweest en daar expres niet begonnen over een date. Het was wel heel gezellig en ik wilde meer testen of hij eindelijk eens normaal met me kon praten. Dat viel tegen, dus ik ben er nog niet over uit wat ik nou ga doen. Hij zal alleen wel weer teleurgesteld zijn dat ik m'n agenda niet mee had om een date te plannen. Maar daar begint ie dan ook niet over. Ik ga dit weekend nadenken en maandag wel langs...
Oud 08-12-2006, 19:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 06-12-2006 @ 23:46 :
goed, ik ben dus ook bij hem blijven slapen
MAAR dat was omdat t ov niet meer naar mn huis ging:/
Uhuh uhuh, bij mij ook

Ik zie m zondag weer denk ik of maandag t ligt er een beetje aan hoe hij op mijn smsje reageert dat ik er weer ben morgenavond . Maar ik merk wel dat ik eigenlijk niet zo met hem bezig ben nu ik hem niet kan bereiken (ik ben in Riga dus mijn Finse mobiele nummer werkt hier niet) dus misschien vind ik ook wel gewoon de spanning en het flirten erg aantrekkelijk... En hij vertrekt vrijdag. Nou ja we zien wel wat volgende week brengt.

Gebeld met exvriendje en even zei hij iets heel vervelends wat verwees naar onze moeilijkste periode van toen het net uit was maar ik merkte wel dat ik niet meer ten koste van alles het goed wil houden tussen ons, dat ik nu ook kan denken; bekijk het maar even. Maar hij had ook wel door dat hij onredelijk was dus in het volgende telefoongesprek hebben we vijf minuten samen besproken wat een gefrustreerde hufter hij eigenlijk is . Hij is leuk en ik hou van hem, maar misschien is het inmiddels wel vriendschap of in ieder geval geen romantische liefde meer... ook dat zullen we moeten zien.

Ik heb dan toch eindelijk de Zen-status bereikt en het is fijn . Vanavond uit in Riga, het leven is mooi!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 08-12-2006, 20:23
Verwijderd
ik heb me zorgen gemaakt om niets. We konden al meteen over alles praten en eerlijk zijn. Het ging allemaal zo gemakkelijk en het voelde zo vertrouwd. En het is zo fijn om met iemand te praten die mijn gedachten en nutteloze feitjes interessant vindt en er zelf ook een heleboel heeft.
Er zijn alleen 2 struikelblokken. 1: De keer dat we gezoend hadden, had hij een vriendin. Hij is dus vreemdgegaan met mij en dat is een behoorlijke nono... hij heeft het wel meteen uitgemaakt zodra hij haar zag en de relatie was al slecht(zou ikook zeggen, maar goed).
2: hij is 2 jaar jonger.
Voor de rest zijn er alleen maar voordelen. Het was zo fijn en gezellig en ik had het liefst vandaag de hele dag met hem in bed gelegen.
Oud 08-12-2006, 21:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Veel te stil
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-12-2006, 21:30
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Het lijkt wel des te kutter alles om ons heen is, des te sterker wij eigenlijk zijn. En het is, hoe raar het momenteel ook klinkt, fijn om te ervaren.
Oud 08-12-2006, 21:36
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Morgen naar hem toe, 's avonds naar Happy Feet en zondag uit eten omdat we dan één jaar samen zijn en ik heb er echt superveel zin in. Ik ben nog steeds zo blij met hem, met ons.
Oud 08-12-2006, 22:26
Verwijderd
Jemig, waarom moeten mensen altijd overal een mening over hebben? is het zo moeilijk om er op te vertrouwen dat ik heus wel nadenk over de dingen voor ik ze doe? En dat ik best fouten mag maken als dat toevallig zo uitkomt.

Láát me nou, dit is wat ik wil, dit is waarvan ik denk dat het het beste voor me is. En als nou blijkt dat ik het niet wil, dan doe ik het toch niet?


Edit: o ja ik wil hem pijn doen, zn hoofd er af schieten, laten weten dat ik het haat dat hij zo sneu is. vindt hij het nodig om dit van me af te pakken? alleen maar omdat hij zo onzeker is?
maar goed, ik denk (hoop?) dat ik daar later spijt van krijg, dus ik doe het niet..

Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 22:37.
Oud 08-12-2006, 23:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goed, ik moet dus voor een bepaald vak een presentatie maken met nog drie anderen, alledrie meiden. En één van hen is wel heel bijzonder, heel erg mooi en aardig en leuk en... Nou ja, helemaal geweldig dus.
Oud 08-12-2006, 23:38
Verwijderd
Verdorie, dit was niet de bedoeling...
Oud 09-12-2006, 07:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind het forum lief (althans, meer bepaalde mensen op dit forum )

Vanavond ga ik met heel mijn familie uit eten. Echt gezellig
__________________
<):o)
Oud 09-12-2006, 07:52
Verwijderd
Het was een leuk feestje vannacht! Samen met een goede vriendin lekker wezen stappen en gewoon lol gehad <3 Even nergens aan denken en doen wat je wilt, zeggen wat je wilt en drinken wat je wilt...
Count me in!
Oud 09-12-2006, 10:36
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Nu weer een weekendje zonder hem: is ook wel fijn, lekker mijn eigen gangetje gaan. Toch wel vervelend: als ik hem het weekend niet zie, wil ik door de week meer tijd met hem doorbrengen, maar juist dán is het belangrijk dat ik het zelf doe. Lastig item dus.. Maar goed, het leuke van een weekend zonder hem is dat we 's avonds weer bellen, zoals vanouds. Dat mis ik best wel als je elkaar zoveel ziet, want soms doe je dan meer samen dan dat je echt praat.
Oud 09-12-2006, 10:37
Verwijderd
Tussen ons gaat alles super, hij geeft mij een supergevoel! Als ik andere stelletjes zo bekijk en verhalen hoor, dan doen wij het lang zo slecht nog niet
Enige nadeel is dat hij de laatste tijd veel aan de andere kant van het land moet werken. Soms kan ik mee, maar de komende tijd dus niet, waardoor ik nu weer even alleen moet slapen en hem niet zie. Woon ik verdorie met hem in één huis, slaap ik nog alleen
Oud 09-12-2006, 10:53
Jones
Citaat:
Nala schreef op 09-12-2006 @ 11:37 :
Enige nadeel is dat hij de laatste tijd veel aan de andere kant van het land moet werken. Soms kan ik mee, maar de komende tijd dus niet, waardoor ik nu weer even alleen moet slapen en hem niet zie. Woon ik verdorie met hem in één huis, slaap ik nog alleen
Als dat echt het enige nadeel van je relatie is op dit moment dan heb je het goed voor elkaar. maw, niet zo zeuren.
Oud 09-12-2006, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 09-12-2006 @ 11:53 :
Als dat echt het enige nadeel van je relatie is op dit moment dan heb je het goed voor elkaar. maw, niet zo zeuren.
Ik zeur helemaal niet. Maar ik mag het toch zeker wel minder vinden dat ik hem minder zie?

Oh ja, en: Afgelopen week weer een mijlpaal in onze relatie behaald. Weer een stapje hoger, en het voelt best lekker daar.
Oud 09-12-2006, 12:07
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
superleuke avond gehad, superleuke nacht gehad (eigenlijk hetzelfde) en nu de domper. haar ouders doen moeilijk. moeilijk met hoofdletter M. heel vervelend. komt wel goed. maar niet nu. nog niet. voorlopig niet.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-12-2006, 12:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-12-2006 @ 12:01 :
Ik zeur helemaal niet. Maar ik mag het toch zeker wel minder vinden dat ik hem minder zie?

Oh ja, en: Afgelopen week weer een mijlpaal in onze relatie behaald. Weer een stapje hoger, en het voelt best lekker daar.
Ik herkende je helemaal niet meer door je andere avatar
__________________
<):o)
Oud 09-12-2006, 12:38
Li
Avatar van Li
Li is offline
Zie hem vanavond, gaat hij lekker met mij mee naar een verjaardag en party van mijn vrienden. Echt heel relaxt dat we goed met elkaars vrienden op kunnen schieten Heb hem al een tijdje niet gezien omdat we allebei belangrijke dingen hadden met ons eigen vrienden en studie, dus heb nogal zin in vanavond
Oud 09-12-2006, 12:51
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister met uitgaan een jongen: ja ik zie je hier al een jaar, en durfde je nooit aan te spreken, je bent mooi/sexie/uitstraling. Waarschijnlijk meende hij er niks van, maar wel fijn om weer eens een compliment te krijgen, want van mn vriend is dat al heeeel lang geleden. En het was wel heel gezellig (niks gedaan hoor), tot hij beetje serieus begon.
Maargoed nu ben ik met hem aan het msnen, maar hij heeft ook een vriendin, dus tja.
Omg het gaat niet echt goed met mn vriend en mij, bah. En ik verwijt hem wel dat hij niet echt moeite voor me doet, maar dat doe ik zelf ook niet..
Oud 09-12-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-12-2006 @ 13:37 :
Ik herkende je helemaal niet meer door je andere avatar
Was de andere een beetje zat, die was al zo oud
Oud 09-12-2006, 13:31
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ja daag. anders doe je even niet zo onbegrijpelijk vreemd. Dinsdag was fucking geweldig en ik zat al te zenuwen voor woensdag en dan negeert ie me doodleuk. En gisteren was het opeens weer heel gezellig en hij nam zelfs bijzonder afscheid voor zijn doen en nu ben ik gigantisch in de war en heb ik de neiging hem te stalken maar ik wacht maar even af op het feestje van vrijdag dat hij organiseert dus ik mag hem lekker subtiel wegsleuren och jeee
Oud 09-12-2006, 13:37
Verwijderd
nou, die opperbeste stemming is ook opeens verdwenen. Elk liedje lijkt op mij te slaan, op onze relatie en gewoon op alles.
Achtereenvolgens; Acda en de Munnik - Morgen is ze weg / Lopen tot de zon komt / Zo is het goed / Nickelback - Photograph *zucht*

Zie mn vriend pas vanavond laat, en dan hebben we een feest en daarna de stad in en en en.... pfff
Oud 09-12-2006, 14:06
Verwijderd
Ik moet niet meer smsen als ik gedronken heb. Hij smst: Nou mocht ik ooit weer vrijgezel zijn, dan zit de kans er in. Je bent speciaal voor me, ik hou van je, en weetikwatallemaalnogmeer. Dat verwacht je toch niet van iemand die beweert heel gelukkig te zijn met zijn vriendin? Je maakt me in de war. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik in de war raak. Ik wil er iemand over vertellen. Vertellen wat ik voor je voel, hoe ik over je denk, wat je me allemaal verteld. Maar ik denk dat ik dat kan. Of dat iemand het begrijpt. Mensen vinden me al snel een kleffe, omdat ik zo ben. Als ze zeggen dat ze het niet leuk vinden, hou ik daar rekening mee. Zeg het eens? Zeg dat je me vervelend vind, zeg dat ik moet ophouden. Maak het uit, zeg dat je geen contact meer wil met mij, hou op met smsen, wat dan ook. Ik wil vertellen en de mening van iemand anders. Maar ik weet bijna zeker dat het niet uit te leggen is en dat niemand het snapt. En toch wil ik het.

Edit: Misschien wil ik het helemaal niet vertellen, zodat het van ons blijft. NIemand heeft er iets mee te maken. Maar hoe moet ik het op een rijtje krjigen als ik er niet over wil praten? Is dat eigenlijk wel zo? Je bent hartstikke leuk, maar dit is echt stom.

Laatst gewijzigd op 09-12-2006 om 15:16.
Oud 09-12-2006, 15:38
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
*kriebel*
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 09-12-2006, 16:45
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-12-2006 @ 14:37 :
nou, die opperbeste stemming is ook opeens verdwenen. Elk liedje lijkt op mij te slaan, op onze relatie en gewoon op alles.
Achtereenvolgens; Acda en de Munnik - Morgen is ze weg / Lopen tot de zon komt / Zo is het goed / Nickelback - Photograph *zucht*

Zie mn vriend pas vanavond laat, en dan hebben we een feest en daarna de stad in en en en.... pfff
Keep ya head up.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-12-2006, 16:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oh, ik geloof dat het aan is. Ofzo. Zonder dat dat gezegd hoefde worden ofzo. En dan wordt er gevraagd van: 'hoe weet je nou dat het aan is?' Tja... Geen idee. Maar het is wel zo, lekker puh Hij is leuk...

Gisteravond trouwens superfijne avond met vriendinnen gehad. Hebben voor de open haard gezeten en als vanouds zitten praten en lachen. Was wel weer even lekker, gewoon alles kunnen vertellen en zeggen wat je denkt zonder dat je jezelf teveel bloot geeft. <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-12-2006, 16:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Shoppen met mijn vriendje, vriendinnetje en een kameraad is leuk. Lekker op splitsen en dan elk je ding doen en dan lekker zeuren over kleren en dan 110x weer dezelfde broek passen om te kijken of die wel écht leuk is (iknoemgeennamen)
En naderhand leuk samen ergens even iets eten
Vanavond naar de film met een andere vriendin. Heb er echt zin aan.
Maar eerst... lekker samen in bád! Dat is gewoon zo lekker, met veel schuim en kliederen met douchegel!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-12-2006, 17:04
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Uit, nu dan écht. Na 3 jaar..

Laatst gewijzigd op 09-12-2006 om 18:02.
Oud 09-12-2006, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-12-2006 @ 14:37 :
nou, die opperbeste stemming is ook opeens verdwenen. Elk liedje lijkt op mij te slaan, op onze relatie en gewoon op alles.
Achtereenvolgens; Acda en de Munnik - Morgen is ze weg / Lopen tot de zon komt / Zo is het goed / Nickelback - Photograph *zucht*
Je moet ook niet naar acda en de munnik luisteren als je liefdesverdriet hebt...
Oud 09-12-2006, 17:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-12-2006 @ 18:08 :
Je moet ook niet naar acda en de munnik luisteren als je liefdesverdriet hebt...
En ook niet naar Blof.
Oud 09-12-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-12-2006 @ 18:10 :
En ook niet naar Blof.
naar blof moet je sowieso niet luisteren.
Oud 09-12-2006, 17:27
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 08-12-2006 @ 18:53 :
Eerst zou ie dinsdag komen m'n ouders ontmoeten, toen kon ie niet, dan maar de 23e en nu kan ie dan weer niet omdat ie plotseling toch met z'n ouders op skivakantie gaat . Toch leuk als ie zich eens aan afspraken houd . Nu gaat ie toch maar proberen dinsdag te komen. Anders kom ik 'm binnenkort een keer thuis ophalen en dan gaat ie maar verplicht mee naar m'n ouders of ie tijd heeft of niet

Hebben al meer dan 2 maanden wat en hij heeft m'n ouders nog nooit gezien :/
pff nou 2 maanden.
ik ken mensen die na een jaar nog steeds elkaars ouders niet gezien hebben .

OT goed.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 09-12-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 09-12-2006 @ 17:45 :
Keep ya head up.
dank je wel.. Jij gefeliciteerd

OT: feest gaat dus niet door, ben helemaal gefrustreerd omdat iemand niet reageert op mn smsjes.. Bij een vriendin van me gaat het opeens heel slecht met dr opa. Mn oma is hier en die kan het alleen over mn broertje hebben, hoe geweldig hij wel niet is..
Bwaaah
Kan niet wachten tot het 23.00 is, en mn vriendje weer hier is
Oud 09-12-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 09-12-2006 @ 18:08 :
Je moet ook niet naar acda en de munnik luisteren als je liefdesverdriet hebt...
Mja, heb ook niet echt liefdesverdriet, maar gewoon, t gaat kut om bovenstaande redenen. En dan komen die nrs voorbij en dan gewoon..ach

Edit; en naar Blof moet je wel luisteren Maar sowieso ook niet als je liefdesverdriet hebt
Oud 09-12-2006, 18:03
Verwijderd
Kutkutkutkut, waar ben ik/zijn we mee bezig? Ik ben echt benieuwd en bang hoe dit gaat aflopen. Dronken smsjes tellen niet, had ik toch gezegd?
Oud 09-12-2006, 18:29
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
@ ICU: Leuk voor je

OT: Wat duren weekends altijd veel te lang.. En zal ik wel naar mn kot mogen maandag? Ik hoop het want ik wil weer bij hem zijn! Ik heb zin om leuke cadeautjes te gaan zoeken voor hem, dus ik denk dat ik er dan maar eens op uit trek
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 09-12-2006, 18:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-12-2006 @ 18:13 :
naar bløf moet je sowieso niet luisteren.
Oud 09-12-2006, 19:03
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 09-12-2006 @ 18:04 :
Uit, nu dan écht. Na 3 jaar..
kut, sterkte..

ot: ik ben een vreselijke chagrijn, en ik spreek hem niet/amper en ja nouja. morgen hebben we wel afgesproken maar ik moet maar zien wat daar van komt, ivm uitslapen en andere dingen die ie moet doen en dat ik eigenlijk moet leren en nouja.. schiet niet op iig. en dan zie ik hem weer een week niet. en ja ik blijf erover zeiken maar ik blijf het dan ook gewoon kut vinden.
maar goed vanavond ben ik vast weer helemaal vrolijk want dan ben ik bij een paar goede vrienden die ik de laatste tijd heel vaak moet missen. en ik word altijd heel blij van hen dus komt goed.
Oud 09-12-2006, 20:38
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Azaelia schreef op 09-12-2006 @ 16:38 :
*kriebel*
Oud 09-12-2006, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-12-2006 @ 17:50 :
Shoppen met mijn vriendje, vriendinnetje en een kameraad is leuk. Lekker op splitsen en dan elk je ding doen en dan lekker zeuren over kleren en dan 110x weer dezelfde broek passen om te kijken of die wel écht leuk is (iknoemgeennamen)
En naderhand leuk samen ergens even iets eten
Vanavond naar de film met een andere vriendin. Heb er echt zin aan.
Maar eerst... lekker samen in bád! Dat is gewoon zo lekker, met veel schuim en kliederen met douchegel!
Ah maar de broek is wel echt leuk. Hoewel ik denk dat ik met de ander net zo tevreden zou zijn geweest
Oud 09-12-2006, 20:56
Verwijderd
Oud 09-12-2006, 21:50
Verwijderd
Mijn vader heeft vanmorgen een beroerte gehad. Ik ben helemaal numb, en het is ongelooflijk hoe mijn vriend me steunt. Hij sleept me erdoorheen, en het is echt heel fijn om hem nu hier bij me te hebben.

Met mijn vader gaat het hopelijk wel goedkomen. Hij is nog wat verward, en als ie staat valt zijn rechterarm uit. Maar verder gaat het goed met hem. Over een paar dagen mag hij hopelijk het ziekenhuis weer uit.
Oud 09-12-2006, 22:03
Verwijderd
@ Choclot: Dat is zwaar kl*te zeg! Neem aan dat je flink geschrokken bent, pff. Fijn dat je vriend je de steun kan geven die je nodig hebt op dit moment. Volgens mij heb je een topgozer te pakken... Veel sterkte en beterschap voor je vader
Oud 09-12-2006, 22:21
Verwijderd
Ja absoluut. Mijn moeder belde me vanmiddag met het slechte nieuws en ik heb daarna even kokhalzend van de stress boven de plee gehangen. Maar ik heb m'n pa nu gezien en het gaat goed, gezien de omstandigheden.

En m'n vriend is fantastisch, hij sleurde me na dat telefoontje letterlijk mee de auto in en hij is met een idioot hoge snelheid naar mijn ouders gereden. En hij heeft de hele avond braaf aan mijn vaders voeteneind gezeten in het ziekenhuis, mijn hand vasthoudend. En net heeft 'ie een enorme bak B&J Chocolate Therapy voor me gehaald. Ja, die laat ik dus nooit meer gaan.
Oud 10-12-2006, 08:43
Verwijderd
Kut natuurlijk, zal weer heel erg wennen om vrijgezel te zijn na 3 jaar...
Oud 10-12-2006, 10:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 09-12-2006 @ 23:21 :
En net heeft 'ie een enorme bak B&J Chocolate Therapy voor me gehaald. Ja, die laat ik dus nooit meer gaan.

Een vriend die de nood van de vrouw snapt
Sterkte

Pfft. Gisteravond was rottig. Ik was alleen maar ruzie aan het zoeken. En mijn vriend deed nukkig.
__________________
<):o)
Oud 10-12-2006, 10:29
Verwijderd
@Choclot: Oeff, sterkte! Fijn dat je vriend je zo steunt en weet wat je nodig hebt. Kop op!


ot: Wat smste hij nou weer? Jongen, ik dacht dat we het er over eens waren dat jij je vriendin niet gaat dumpen en ik heftig aan het flirten sla. Bah, hij maakt me echt in de war.
Verder was gisteravond echt waar ik aan toe was. Een avondje ordinair staan zoenen met een compleet onbekende jongen. Ik weet alleen zijn naam, studie, woonplaats en leeftijd. En telefoonnummer. Echt hé, heerlijk gewoon. Eerst de hele tijd staan flirten. Wat lachen, een beetje kijken. En toen een heel domme vraag stellen. Maar het heeft blijkbaar wel gewerkt, want ik heb zijn nummer. Niet dat ik er verder nog iets mee ga doen. Als hij meer wil, laat hem dan maar zijn best doen.
Maar aaaaargh, wat ik heb me geërgerd op hem zeg. Niet de jongen waar ik mee gezoend heb, maar een ex van me. It's been a fucking year and a half, get over it. Echt. En iedereen gaat hem nog troosten ook. Ik ben hem en zijn hele sentimentele gezeik best wel zat, eigenlijk.
Oud 10-12-2006, 11:33
Verwijderd
Ik weet eindelijk eens wat ik (niet) moet doen en dat voelt fijn. Gevoel en verstand en wil en alles, liggen voor de verandering eens op één lijn. Nu dat nog even volhouden en niet weer gaan twijfelen en dan binnenkort van alle rotzooi af. Ruimte voor wat nieus is het nieuwe jaar, hopelijk. Iets nieuws en heel anders.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #51
Ming-Xia
500 22-12-2006 20:00
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI
Verwijderd
489 06-01-2005 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.