Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 20-06-2005 @ 23:48 :
als single zijnde speelt teminste niet de gedachte in je hoofd dat je kans loopt om gedumpt te worden ( wat ik dus altijd heel erg heb =/ )
herkenning
Advertentie
Oud 22-06-2005, 14:16
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja dat onzeker worden tijdens een relatie... bah, gebeurt me nou altijd... yuk
rekening houden met elkaar.. je verplicht voelen elkaar te zien, elkaar x keer te bellen/mailen/smsen in de week... ieuw.
is happy zo
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-06-2005, 14:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik weet niet, maar... de zogenaamde 'nadelen' van een relatie worden alleen maar genoemd door de vrijgezellen en zijn nogal gekunsteld en vergezocht en bovendien helemaal niet zo dramatisch. Dus volgens mij is het gewoon een manier om je eigen vrijgezellenleven leuker te maken.
Oud 22-06-2005, 14:23
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:21 :
Dus volgens mij is het gewoon een manier om je eigen vrijgezellenleven leuker te maken.
niet iedereen is zo wanhopig op zoek naar een relatie... er zijn zat mensen die heel erg tevreden zijn met zichzelf en zonder vriend/vriendin zich uitstekend vermaken.
er is meer int leven dan een relatie.
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-06-2005, 14:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:23 :
niet iedereen is zo wanhopig op zoek naar een relatie... er zijn zat mensen die heel erg tevreden zijn met zichzelf en zonder vriend/vriendin zich uitstekend vermaken.
er is meer int leven dan een relatie.
Oh, tuurlijk, maar jouw redenen om 'happy' te zijn over je vrijgezellenbestaan bijv. zjn erg gekunsteld en vergezocht. Alsof je in een relatie verplicht bent elkaar een x-aantal kaar in de week/maand te zien, alsof je verplicht ben elkaar een x-aantal keer te mailen/bellen/sms-en. Dan doe je iets niet goed in je relatie.
Oud 22-06-2005, 14:32
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Er is altijd een zekere verplichting.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 22-06-2005, 14:34
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik ben vrijgezel en dat bevalt me wel. Ik heb geen ruige sex, maar ik krijg wel gratis bier. Ik ben het vrijgezel zijn goed zat, maargoed, geen meisje die dat een hol interreseert.
Inmiddels heb ik mezelf van de relatiemarkt verwijderd. Tis een hopeloze rotbende
Oud 22-06-2005, 14:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 22-06-2005 @ 15:34 :
Ik ben vrijgezel en dat bevalt me wel. Ik ben het vrijgezel zijn goed zat,
Eh...?
Oud 22-06-2005, 14:37
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
heeeeerlijk vrijgezel ... ik hoef tegen geen een meid nee te zeggen, behalve als ik dat wil dan
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 22-06-2005, 14:38
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:27 :
Oh, tuurlijk, maar jouw redenen om 'happy' te zijn over je vrijgezellenbestaan bijv. zjn erg gekunsteld en vergezocht. Alsof je in een relatie verplicht bent elkaar een x-aantal kaar in de week/maand te zien, alsof je verplicht ben elkaar een x-aantal keer te mailen/bellen/sms-en. Dan doe je iets niet goed in je relatie.
dat klopt ook idd, mijn vorige relatie was niet echt gezond te noemen nee... maar mijn redenen gekunsteld?
je hoeft je niet in te houden zonder vriend/vriendin. ik heb zat dingen gelaten die ik eigenlijk wel had kunnen doen tijdens de relatie. maar op de een of andere manier voelde ik me dan schuldig of geremd en deed ik het toch maar niet.
onzeker werd ik zeker van de relatie. was constant bang dat hij vreemdging, dat ie het fijner vond zonder mij of iemand anders leuker vond. en ja, dat ligt ook wel aan mijn persoonlijkheid, maar daarom gaf IK dat ook juist op als reden. maar zie hier trouwens meer mensen die onzekerder waren tijdens hun relatie.
maar je hebt wat betreft het punt: "elkaar x keer in de week zien/bellen/mailen/smsen" wel gelijk. natuurlijk maak je daar geen afspraken over, maar toch lijkt het zo verplicht. het MOET natuurlijk niet, maar iets in mij zei toch altijd van wel... dat is inderdaad een beetje een vergezochte reden, ben het met je eens, maar het is wel van toepassing op mij (geweest?)
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-06-2005, 14:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zou nooit dingen laten als ik een relatie zou hebben. Ja, ik zou niet zoenen of verder gaan met anderen, maar dat zou ik niet eens wíllen als ik een relatie had. Maar ik zie heel veel mensen posten dat ze, nu ze vrijgezel zijn, weer vanalles kunnen doen wat ze in een relatie niet konden. En dan vraag ik me, puur uit interesse en nieuwsgierigheid, af wát dan. Want ik kan alleen zoenen/verder gaan met anderen bedenken.
Oud 22-06-2005, 14:51
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:45 :
Ik zou nooit dingen laten als ik een relatie zou hebben. Ja, ik zou niet zoenen of verder gaan met anderen, maar dat zou ik niet eens wíllen als ik een relatie had. Maar ik zie heel veel mensen posten dat ze, nu ze vrijgezel zijn, weer vanalles kunnen doen wat ze in een relatie niet konden. En dan vraag ik me, puur uit interesse en nieuwsgierigheid, af wát dan. Want ik kan alleen zoenen/verder gaan met anderen bedenken.
leuk een weekend met school naar Parijs en dan afhaken omdat je je vriend dit niet aan wilt doen. maar je wil wel graag.
met je familie op vakantie als ze je meevragen en dan hem weer niet zielig achter willen laten als je weet dat hij niet op vakantie gaat.
met je vrienden uitgaan met de gedachte dat hij thuis sneuig alleen op de bank zit.
je wil eigenlijk liever iets anders gaan doen terwijl je al een paar dagen geleden voor vanavond had afgesproken met je vriend.

dat jij dingen nooit zou laten in een relatie, dat is dan heel fijn voor jou. maar er zijn helaas zat mensen die het niet kunnen
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-06-2005, 14:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:51 :
leuk een weekend met school naar Parijs en dan afhaken omdat je je vriend dit niet aan wilt doen. maar je wil wel graag.
met je familie op vakantie als ze je meevragen en dan hem weer niet zielig achter willen laten als je weet dat hij niet op vakantie gaat.
met je vrienden uitgaan met de gedachte dat hij thuis sneuig alleen op de bank zit.
je wil eigenlijk liever iets anders gaan doen terwijl je al een paar dagen geleden voor vanavond had afgesproken met je vriend.

dat jij dingen nooit zou laten in een relatie, dat is dan heel fijn voor jou. maar er zijn helaas zat mensen die het niet kunnen
Inderdaad, alle dingen die hierboven genoemd zijn, zou ik echt niet laten schieten omdat mijn vriendin niet mee zou kunnen (behalve die laatste, want afspraak is afspraak). Ik wil wel m'n eigen leven houden en ik wil ook een meid die een eigen leven heeft, zodat ze niet constant aan mij gaat hangen en plakken in iedere vrije minuut die ik heb.
Oud 22-06-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:23 :
niet iedereen is zo wanhopig op zoek naar een relatie... er zijn zat mensen die heel erg tevreden zijn met zichzelf en zonder vriend/vriendin zich uitstekend vermaken.
er is meer int leven dan een relatie.
Ja, het verbaast mij ook telkens weer hoeveel mensen er zijn die zich bijna tot op een ziekelijke hoogte druk maken over het niet hebben van een relatie. Ik ben ook vrijgezel, maar daar sta ik echt niet dagelijks (zelfs niet eens wekelijks) bij stil. Een vriendin is leuk, het vrijgezelle bestaan ook, wat maakt het uit?

Het schijnt mij toe dat veel mensen de indruk hebben dat een relatie de panacee is voor al hun problemen, de ultieme uitkomst voor diverse problemen, maar problemen die hun aard niet vinden in het vrijgezel zijn en die ook niet opgelost worden door het wel hebben van een relatie.
Oud 22-06-2005, 14:59
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:55 :
Inderdaad, alle dingen die hierboven genoemd zijn, zou ik echt niet laten schieten omdat mijn vriendin niet mee zou kunnen (behalve die laatste, want afspraak is afspraak). Ik wil wel m'n eigen leven houden en ik wil ook een meid die een eigen leven heeft, zodat ze niet constant aan mij gaat hangen en plakken in iedere vrije minuut die ik heb.
helemaal gelijk heb je, maar sommige mensen zijn er te onzeker *over zichzelf* voor... zo was ik ook. en dat zijn toch wel meerdere mensen.
maar goed van jou dat je sterk in je schoenen staat, het is namelijk heel wat dat te bereiken/zijn
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-06-2005, 15:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:59 :
helemaal gelijk heb je, maar sommige mensen zijn er te onzeker *over zichzelf* voor... zo was ik ook. en dat zijn toch wel meerdere mensen.
maar goed van jou dat je sterk in je schoenen staat, het is namelijk heel wat dat te bereiken/zijn
Wat dat betreft ben ik de absolute tegenpool van m'n zusje.
Maar bij haar heb ik ook gezien dat ze absoluut niks meer te doen heeft als het uit is met d'r vriendje, omdat ze iedere keer haar vrienden laat vallen the minute dat ze een nieuw vriendje heeft. Ze is heel afhankelijk en dat wil ik simpelweg niet worden.
Ik vind het ook jammer dat zoveel mensen blijkbaar onzeker zijn, ook al hebben ze een vriendje. Want dat vriendje heeft toch niet voor niks voor jou gekozen?
Wat niet wil zeggen dat ik niet onzeker ben, hoor. Ik ben dat weer over heel andere dingen.
Oud 22-06-2005, 15:07
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 16:02 :

Ik vind het ook jammer dat zoveel mensen blijkbaar onzeker zijn, ook al hebben ze een vriendje. Want dat vriendje heeft toch niet voor niks voor jou gekozen?
Wat niet wil zeggen dat ik niet onzeker ben, hoor. Ik ben dat weer over heel andere dingen.
ik word juist onzeker mét vriendje, nog meer dan normaal... hij heeft idd dan wel voor je gekozen, maar wie weet wat er kan gebeuren? het kan zo voorbij zijn... het was dan oko niet dat ik hem niet vertrouwde of iets, maar mijn hoofd produceerde keer op keer doemscenario's... die gevoelens die je daarbij krijgt waren voor mij sterker dan mijn gezonde verstand...
onzeker zijn hoort bij de mens, zelfs de besten hebben het... gelukkig maar
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-06-2005, 15:17
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben toch alweer een hele tijd vrijgezel.
Als je er eenmaal aan gewend bent, is er drie keer niks mis mee!

Totdat je iemand leert kennen die toch wel erg leuk is.. en droom je wel eens dat je geen vrijgezel meer bent/was
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Oud 22-06-2005, 15:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 16:07 :
ik word juist onzeker mét vriendje, nog meer dan normaal... hij heeft idd dan wel voor je gekozen, maar wie weet wat er kan gebeuren? het kan zo voorbij zijn... het was dan oko niet dat ik hem niet vertrouwde of iets, maar mijn hoofd produceerde keer op keer doemscenario's... die gevoelens die je daarbij krijgt waren voor mij sterker dan mijn gezonde verstand...
onzeker zijn hoort bij de mens, zelfs de besten hebben het... gelukkig maar
Ik ben onzeker dát ik geen relatie krijg. Maar als ik die eenmaal heb, ben ik niet onzeker meer, want dan heb ik toch bevestiging gevonden. Zoals bij m'n ex.
Oud 22-06-2005, 18:38
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-06-2005 @ 13:11 :
herkenning
- schudt hand

en altijd het ergste eraan is dat wanneer je dumpt word je jezelf het gelijk geeft van zie je wel dat zoiets nooit lang kan duren bij jezelf =S
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 22-06-2005, 18:53
Sugafly
Avatar van Sugafly
Sugafly is offline
Ik was eerst zo onzeker toen ik nog single was... tot een paar maanden geleden er ineens drie jongens tegelijk interesse in me kregen. Nu heb ik een vriendje!! So singles don't worry!!!!!
Oud 22-06-2005, 18:58
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik ben single, en totaal niet op zoek. ik ga over een maand naar het buitenland, en daar zie ik wel weer verder
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 23-06-2005, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Sugafly schreef op 22-06-2005 @ 19:53 :
Ik was eerst zo onzeker toen ik nog single was... tot een paar maanden geleden er ineens drie jongens tegelijk interesse in me kregen. Nu heb ik een vriendje!! So singles don't worry!!!!!
Je wilt niet weten hoe vaak wij dat al aanhoren. Daar heb je dus helemaal niks aan als single zijnde.
Oud 23-06-2005, 09:00
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 23-06-2005 @ 09:26 :
Je wilt niet weten hoe vaak wij dat al aanhoren. Daar heb je dus helemaal niks aan als single zijnde.
Buiten dat vind ik het ook niet interessant. Alsof ik wanhopig ben ofzo.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 23-06-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Sugafly schreef op 22-06-2005 @ 19:53 :
Ik was eerst zo onzeker toen ik nog single was... tot een paar maanden geleden er ineens drie jongens tegelijk interesse in me kregen. Nu heb ik een vriendje!! So singles don't worry!!!!!
Gut, je was zeker wel erg onzeker geworden omdat je op je veertiende nog steeds geen vriendje had gehad?
Oud 23-06-2005, 09:17
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-06-2005 @ 12:50 :
ik ben single en ik vind het kut
het woord ook trouwens
* Kijkt in fotoboek van Maaike, Briseïs, Bloem, Cookie16, Uniq86, Anneka & Fractuur *

* Krabt zich bedenkelijk op 't hoofd *

* Peinzende blik*

* Komt tot de volgende conclusie: onbegrijpelijk dat zulke aantrekkelijke dames single zijn *
Oud 23-06-2005, 09:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:27 :
Oh, tuurlijk, maar jouw redenen om 'happy' te zijn over je vrijgezellenbestaan bijv. zjn erg gekunsteld en vergezocht. Alsof je in een relatie verplicht bent elkaar een x-aantal kaar in de week/maand te zien, alsof je verplicht ben elkaar een x-aantal keer te mailen/bellen/sms-en. Dan doe je iets niet goed in je relatie.
Je bent het natuurlijk niet verplicht. Maar als het voor mij verplicht voelt betekent dat dat er idd iets niet goed zit in een relatie. Van mijn kant, of van ons beiden. Dan kun je toch beter single zijn op dat moment (althans dat vind ik).

Mijn redenen om vrijgezel te zijn, zijn heel makkelijk: dat voelt op dit moment beter.

Ik ben niet op zoek maar sluit mij ook niet af voor de mogelijkheid voor een relatie. Ik heb er alleen op dit moment niet echt zin in (die afspraakjes etc., ga liever dingen doen met vriendinnen)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 23-06-2005, 09:58
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Yaris schreef op 23-06-2005 @ 10:17 :
* Kijkt in fotoboek van Maaike, Briseïs, Bloem, Cookie16, Uniq86, Anneka & Fractuur *

* Krabt zich bedenkelijk op 't hoofd *

* Peinzende blik*

* Komt tot de volgende conclusie: onbegrijpelijk dat zulke aantrekkelijke dames single zijn *
Agree, knappe vrouwen worden niet echt vaak versierd denk ik, mannen nemen de moeite niet omdat ze denken dat het te hoog gegrepen is.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 23-06-2005, 10:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-06-2005 @ 10:58 :
Agree, knappe vrouwen worden niet echt vaak versierd denk ik, mannen nemen de moeite niet omdat ze denken dat het te hoog gegrepen is.
Terwijl je ook vaak zat de knapste vrouwen met de grootst mogelijke losers samen ziet.
Oud 23-06-2005, 10:21
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Pas wanneer ik iemand écht leuk vind, dan wil ik geen vrijgezel meer zijn
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 23-06-2005, 10:22
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
El Kim schreef op 23-06-2005 @ 11:21 :
Pas wanneer ik iemand écht leuk vind, dan wil ik geen vrijgezel meer zijn
Oeh daar sluit ik me bij aan.
Alleen moet die iemand mij net zo leuk vinden
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 23-06-2005, 10:24
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Ik wil altijd een relatie puur voor de seks
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Oud 23-06-2005, 10:26
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Yaris schreef op 23-06-2005 @ 10:17 :
* Kijkt in fotoboek van Maaike, Briseïs, Bloem, Cookie16, Uniq86, Anneka & Fractuur *

* Krabt zich bedenkelijk op 't hoofd *

* Peinzende blik*

* Komt tot de volgende conclusie: onbegrijpelijk dat zulke aantrekkelijke dames single zijn *
dankje

Ik heb er een hele goeie verklaring voor Ik kan (onbedoeld) te bot reageren..maar t gaat al beter
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 23-06-2005, 13:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 11:14 :
Terwijl je ook vaak zat de knapste vrouwen met de grootst mogelijke losers samen ziet.
Dan zijn het blijkbaar geen losers
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 23-06-2005, 13:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-06-2005 @ 14:01 :
Dan zijn het blijkbaar geen losers
Geloof me... dat zijn ze.

En jij hebt vast ook wel eens gedacht: 'hoe komt zo'n loser aan zo'n meid', geef maar toe!
Oud 23-06-2005, 13:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 14:06 :
Geloof me... dat zijn ze.

En jij hebt vast ook wel eens gedacht: 'hoe komt zo'n loser aan zo'n meid', geef maar toe!
Tja, het is een gekke wereld.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 23-06-2005, 13:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 14:06 :
Geloof me... dat zijn ze.

En jij hebt vast ook wel eens gedacht: 'hoe komt zo'n loser aan zo'n meid', geef maar toe!
Een (mooie) vrouw die op losers valt, vind ik sowieso al een afknapper.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-06-2005, 14:10
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Natuurlijk mis ik wel eens dat vertrouwde van een relatie, maar het is niet zo dat ik het erg vind om vrijgezel te zijn. Vaak vind ik het juist wel prettig. Met name omdat ik geen verantwoording hoef af te leggen aan iemand. Ik kan gewoon doen waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb, en met wie ik er zin in heb. Ik denk dat ik een persoon nodig heb dat mij niet claimt, lekker zijn eigen ding doet, die ik vertrouw en waar ik mij niet aan erger. Zolang ik dit persoon nog niet tegen ben, blijf ik lekker vrijgezel.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 23-06-2005, 14:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-06-2005 @ 14:44 :
Een (mooie) vrouw die op losers valt, vind ik sowieso al een afknapper.
Hey, zo had ik het nog niet bekeken.
Oud 23-06-2005, 15:04
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:36 :
Eh...?
Ik masturbeer me het Alzheimer zie ik maar weer
Oud 23-06-2005, 15:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 23-06-2005 @ 16:04 :
Ik masturbeer me het Alzheimer zie ik maar weer


Moet net denken aan de sig van Warsocket: 'Laat al die vrouwen maar fucken. Ik heb twee handen om te rukken'.
Oud 23-06-2005, 18:37
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-06-2005 @ 14:44 :
Een (mooie) vrouw die op losers valt, vind ik sowieso al een afknapper.
WAt is in jouw ogen een loser dan?
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 23-06-2005, 21:03
fractuur
fractuur is offline
@Yaris:

Naja, ik denk dat het niet ligt aan het te weinig aandacht of versierd worden, aar te kritisch zijn. Klinkt dat bekend? Misschien ook het feit dat jongens ons niet snel durven versieren, maar om nog even in de sfeer van mijn her te blijven: volgens mij is dat normaal verdeeld.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 23-06-2005, 21:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:27 :
Oh, tuurlijk, maar jouw redenen om 'happy' te zijn over je vrijgezellenbestaan bijv. zjn erg gekunsteld en vergezocht. Alsof je in een relatie verplicht bent elkaar een x-aantal kaar in de week/maand te zien, alsof je verplicht ben elkaar een x-aantal keer te mailen/bellen/sms-en. Dan doe je iets niet goed in je relatie.
Het heft er waarschijnlijk weinig inhoudelijk mee te maken, maar ik wil nog even aansluiten op de redenen waarom ik happy ben als vrijgezel: in mijn omgeveing kom ik soms koppels tegen waarvan de een zo afhankelijk is van de ander, dat ik bij wijze van spreke terugschrik. Ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheid, en ik háát claimgedrag. Maar daar heb ik het ook al een keer met iemand anders over gehad: misschien ligt dat aan mijn omgeving..

Edit: Daarbij geeft single zijn niet die relatie ellende, maar dat heeft eigenlijk te maken met het claimgedrag dat ik boven beschreven heb, en het beperken vanvrijheden. Ik ben niet voor open relaties, maar ik zou het flirten met jongens wel missen.. (en het zoenen, verder niet hoor. Voor jullie een slecht beeld van me krijge )
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 23-06-2005, 21:08
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik irriteer me DOOD aan 'Liefde is...' - verjaarskalenders
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 23-06-2005, 21:11
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
het word tijd dat ik weer is een relatie krijg, ik ben er mee bezig maar eerlijk gezegd schiet het niet op
__________________
ajacied 4-life
Oud 23-06-2005, 21:13
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Hoe omschrijf je 'ermee bezig zijn' dan?
Je kunt nou eenmaal niet een catalogus aanvragen van voor de verandering es een keer n ander postorder bedrijf
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 23-06-2005, 22:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fractuur schreef op 23-06-2005 @ 22:07 :
Het heft er waarschijnlijk weinig inhoudelijk mee te maken, maar ik wil nog even aansluiten op de redenen waarom ik happy ben als vrijgezel: in mijn omgeveing kom ik soms koppels tegen waarvan de een zo afhankelijk is van de ander, dat ik bij wijze van spreke terugschrik. Ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheid, en ik háát claimgedrag. Maar daar heb ik het ook al een keer met iemand anders over gehad: misschien ligt dat aan mijn omgeving..

Edit: Daarbij geeft single zijn niet die relatie ellende, maar dat heeft eigenlijk te maken met het claimgedrag dat ik boven beschreven heb, en het beperken vanvrijheden. Ik ben niet voor open relaties, maar ik zou het flirten met jongens wel missen.. (en het zoenen, verder niet hoor. Voor jullie een slecht beeld van me krijge )
Dit hoor ik inderdaad vaak van mensen, maar ik denk dat dat heel veel aan jezelf ligt. Ik zou bijvoorbeeld geen claimgedrag accepteren. Ik ben ook gehecht aan m'n vrijheid, maar kon dat met m'n (inmiddels) ex prima combineren. Een relatie hoéft dus niet beklemmend te zijn, al schetsen veel 'singles' dat beeld wel in dat topic. Dat viel me op en daarom kaartte ik dat aan.

Ir. de Narie: Ja, ik ook, en dan hangt er hier thuis een 'Liefde is..'-kalender op de wc.
Oud 23-06-2005, 22:18
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Schijt aan hebben (of op smeren)
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 23-06-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 23-06-2005 @ 10:17 :
* Kijkt in fotoboek van Maaike, Briseïs, Bloem, Cookie16, Uniq86, Anneka & Fractuur *

* Krabt zich bedenkelijk op 't hoofd *

* Peinzende blik*

* Komt tot de volgende conclusie: onbegrijpelijk dat zulke aantrekkelijke dames single zijn *
Uiterlijk zegt niet alles...

Bij een relatie speelt innerlijk ook een grote rol. Cultuur speelt trouwens ook een belangrijke rol bij het flirten en bij het krijgen van relaties.

Bijvoorbeeld: In Italië krijg ik volop aandacht van Italiaanse dames. Hier in Nederland krijg ik voornamelijk aandacht van Turkse dames.
Nederlandse meisjes laten me links liggen.

In Italië, vooral in het zuiden, is flirten ook echt een aparte happening. Daar is het kijken en bekeken worden tijdens de passegiata. Hier in Nederland niet, enkel dus door de Turkse dames. Misschien is die cultuur daar anders in.

Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 22:40.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Einde van de cd-single in zicht
hhendrikxx
21 28-01-2008 22:16
Muziek U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Until My End
61 02-11-2006 09:37
Muziek [NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher
Verwijderd
7 04-07-2005 16:58
Liefde & Relatie Het grote Singles topic
Middlefinger1
77 25-04-2005 11:10
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Muziek Nieuwe single Red Hot Chili Peppers
Sikamikanico
31 07-10-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.