Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2005, 12:36
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Dat was de reden waarom ze bij de officiele start moesten stoppen: monsieur moest z'n gele tricot aan doen

Löwik heeft 't al geprobeerd, nu Dekker.
Advertentie
Oud 06-07-2005, 12:40
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dekker ook al weer teruggepakt. Hup, nu Löwik weer! En ik stem voor Armstrong een tijdstraf van net zoveel minuten als ie de koers heeft opgehouden.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 06-07-2005, 12:56
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 06-07-2005 @ 13:40 :
En ik stem voor Armstrong een tijdstraf van net zoveel minuten als ie de koers heeft opgehouden.
__________________
ofzoiets
Oud 06-07-2005, 14:57
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Flecha is weg, met Carlström, Bodrogi en Commesso Ze hebben een dikke 3 minuten voorsprong.

Laten we hopen dat die 't niet tot de finish maken. Op Flecha na een walgelijke kopgroep natuurlijk. Dit is ook níet goed voor m'n rondemaster zeg
Oud 06-07-2005, 16:16
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Mooie winst van McEwen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 06-07-2005, 16:16
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 06-07-2005 @ 13:40 :
Dekker ook al weer teruggepakt. Hup, nu Löwik weer! En ik stem voor Armstrong een tijdstraf van net zoveel minuten als ie de koers heeft opgehouden.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 06-07-2005, 16:20
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Beuh wat een saaie etappe; ik verlang naar de bergen.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 06-07-2005, 16:28
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 06-07-2005 @ 17:20 :
Beuh wat een saaie etappe; ik verlang naar de bergen.
Morgen wel een leuke etappe.. ik ga voor de aanvallers!
4x 4e categorie
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 06-07-2005, 18:25
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Leuke Etappe morgen opzich ja, maar ik ga toch voor een massaspurt. Die Belgische ploegen willen wel erg graag, ze geven hun vrijbuiters niet eens kansen.
Oud 06-07-2005, 19:52
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Boonen had van mij weer mogen winnen, die man is gewoon zo goed. Het gaat nooit vervelen als hij wint. Maar toch vond ik het leuk dat McEwen heeft gewonnen. Helemaal nadat hij eergisteren is teruggezet door de jury. Dit is echt een mooie zege voor McEwen, perfect uitgevoerd, en het was ook wel even nodig voor hem en het team. Ik vond wel dat Boonen toch best wel vroeg ging. McEwen kon mooi in zijn wiel mee (er was ook genoeg ruimte), en in de laatste meters versnellen. Perfect gedaan.
Misschien kan het nog wel spannend worden met Boonen en McEwen. Leuk gebaar maakt hij op het einde, klein beetje een teken aan de jury denk ik. 'kijk zo kan het ook'

Ik hoorde ergens vaag dat Basso bij een valpartij was betrokken, maar verder heb ik daar niet zoveel over gehoord, dus het zal wel meevallen.
Oud 06-07-2005, 20:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, massasprint was wel voorspelbaar vandaag. Na 2 keer Boonen nu McEwen. Ik vind het leuker als er verschillende renners winnen dan steeds dezelfde, dus ik heb er wel vrede mee.

Morgen naar Nancy dacht ik? En overmorgen naar Karlsruhe, we verlaten Frankrijk dus! Kan zijn dat ik me in de dagen vergis...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-07-2005, 20:24
viper23
viper23 is offline
2 jaar gelede,, begonne ze in sallanches(alpen)...daar was direct een klim,, meteen een slijtageslag in het begin van de etappe,, moete ze vaker doen..jammer trouwes dat zabriskie(csc) op zn bek ging in ploegentijdrit...mocht ng wel wat langer int geel rije...
__________________
B00nen ,, voor altijd
Oud 07-07-2005, 16:37
Verwijderd
Belachelijke aankomst vandaag
Het was ook gewoon wachten op die valpartij als je ziet hoe het parcours was uitgestippeld de laatste 5 kilometer! Echt schandalig!
Oud 07-07-2005, 16:50
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Omfg wat een etappe!

Erg slim van Vino om weg te springen, als Mengin niet was gevallen had ie gewoon gewonnen; maar tijdwinst nu is ook goed natuurlijk.
Ik vond het wel sneu voor Mengin, als er iemand verdiende te winnen was hij het wel.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 07-07-2005, 17:10
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 07-07-2005 @ 17:50 :
Omfg wat een etappe!

Erg slim van Vino om weg te springen, als Mengin niet was gevallen had ie gewoon gewonnen; maar tijdwinst nu is ook goed natuurlijk.
Ik vond het wel sneu voor Mengin, als er iemand verdiende te winnen was hij het wel.
ja psies

heeft ullrich nou ook tijd gewonnen op Armstrong btw?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 07-07-2005, 17:18
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 07-07-2005 @ 18:10 :
ja psies

heeft ullrich nou ook tijd gewonnen op Armstrong btw?
Neh heel het peloton krijgt dezelfde tijd
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 07-07-2005, 17:35
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Slechte regel vind ik dat. Armstrong zit vaak bij de laatste in zo'n groepje terwijl Ullrich wel altijd vooraan eindigt. Zoiets moet je belonen, of dat andere afstraffen. Naja, Vino iig tijdwinst op Armstrong.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 07-07-2005, 17:46
PV
PV is offline
Citaat:
mjk schreef op 07-07-2005 @ 18:35 :
Slechte regel vind ik dat. Armstrong zit vaak bij de laatste in zo'n groepje terwijl Ullrich wel altijd vooraan eindigt. Zoiets moet je belonen, of dat andere afstraffen. Naja, Vino iig tijdwinst op Armstrong.
Hmm Armstrong zat vrij ver vooraan dacht ik hoor. Bij zo'n idiote valpartij verdien je het ook niet om achterstand op te lopen imo. Zo'n parcours + slecht weer vraagt om valpartijen..
Oud 07-07-2005, 20:11
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
PV schreef op 07-07-2005 @ 18:46 :
Hmm Armstrong zat vrij ver vooraan dacht ik hoor. Bij zo'n idiote valpartij verdien je het ook niet om achterstand op te lopen imo. Zo'n parcours + slecht weer vraagt om valpartijen..
Het verschil was 19 seconden.. dat vind ik vrij veel,
Ullrich waagt zijn leven om veilig te zitten en doet
dat net iets meer als Armstrong.. ik vind dat dat beloond moet worden
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 07-07-2005, 20:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hmm dat vind ik ook wel belachelijk ja.. Vanmiddag stond Armstrong nog op 19 sec.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-07-2005, 21:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Spectaculaire ontknoping met die valpartij. Tja, het moest eens een keer misgaan, je zag het aankomen. Shit hey, die Mengin die gaat van held van de dag naar schlemiel van de dag. Ook slim van Vinokourov om weg te springen, hij loopt wat in op Armstrong.

McEwen en Boonen kwamen er nog goed van af, Eisel en Kirsipuu minder. Misschien heeft dit gevolgen voor morgen (niet meedoen in de sprint / niet starten), want het is morgen een van de laatste keren dat het een grote kans is op een massasprint.

En Kroon pakt de bolletjestrui.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-07-2005, 21:33
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Voeckler Kroon Dekker
=) leuk rijtje
ik hoop dat het eindigt met Rasmussen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 07-07-2005, 21:58
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Kroon van de Rabo was in de aanval, samen met nog 4 man. Onderweg kon hij zoveel punten voor de bolletjestrui oppikken, zodat hij bij de laatste col (4e cat.) 7 punten had, samen met Auge. Bij de berg vallen de andere 3 man aan, Kroon blijft in het wiel van Auge zitten. OMdat ze even veel punten hebben, en Kroon in totaal meer 1e plekken bovenaan eerdere bergen heeft gehaald, zou Kroon bij een gelijk aantal punten de bolletjestrui krijgen. En omdat alleen de eerste 3 man punten halen, zat Kroon goed. Als Auge nog zou gaan demareren, dan zou Kroon gewoon mee kunnen gaan in het wiel. Als Auge niks zou doen, dan zou Kroon gewoon de bolletjestrui winnen.
En dat gebeurde dus, Auge bleef zitten, Kroon ook, en daarmee heeft Kroon nu de bolletjestrui.

Een overwinning voor Kroon zat er niet meer in, want het peloton kwam er al aan. Het regende ondertussen, het was nat. Mengin (uit de oorspronkelijke kopgroep) heeft een kleine voorsprong op het peloton. Daar tussen zitten nog Vinokourov en Bernucci. In de laatste bocht, op 1 km, valt Mengin door het gladde wegdek. Vino weet hem maar net te ontwijken, en Bernucci kan zonder problemen op de finish af.

Dan komt het peloton door de bocht, en het hele voorste deel valt ook door het gladde wegdek. Sprinters Boonen en McEwen zijn er ook bij betrokken.
Bernucci kan winnen, Vino wordt tweede.
Kroon was inmiddels alweer ingelopen door het peloton, maar heeft wel dus de bolletjestrui.

Boonen en McEwen komen samen over de streep, nog napratend over de grote valpartij. Geen sprint vandaag dus voor de twee.



Opzich was het wel een leuke etappe, maar ondanks het spectaculaire einde was de finale niet zo spannend.
Morgen hebben we een etappe van 228,5 km, met 2 cols, eentje van de 4e en eentje van de 3e. Het einde van de etappe is redelijk vlak te noemen, en er liggen onderweg 3 tussensprints. Een mooie etappe voor aanvallers, maar misschien kunnen de sprinters toch nog wat laten zien aan het einde. Dat is dan in ieder geval voorlopig even de laatste kans voor de sprinters, want daarna komen er serieuze bergen aan!
Oud 08-07-2005, 08:03
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik stond gisteren op de laatste berg van de Etappe, Côte de Maron. ff op een dag heen en weer . We hoorden op de Radio steeds de naam Kroon vallen maar zo goed is mijn Frans niet dus wat er precies aan de hand was wist ik niet. Maar toen hij langs kwam wachtte hij op het peleton, tja hij had zijn trui en kon de etappe toch niet winnen.
Het regende gewoon echt de hele dag .
__________________
ofzoiets
Oud 08-07-2005, 10:06
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Kirsipoep heeft gewoon een punt voor de bergtrui
Oud 08-07-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 07-07-2005 @ 21:11 :
Het verschil was 19 seconden.. dat vind ik vrij veel,
Ullrich waagt zijn leven om veilig te zitten en doet
dat net iets meer als Armstrong.. ik vind dat dat beloond moet worden
Veiliger zitten? Als Boonen en McEwen vallen maakt het niet uit waar je zit aangezien die mannen hélemaal vanvoor zitten.
Dan heeft het gewoon met puur geluk te maken of je al dan niet valt. Ik vind het zeker geen slechte regel.
Oud 08-07-2005, 14:07
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Wegmann is er vandoor en krijgt erg veel voorsprong van 't peleton. De sprintersploegen doen geen moeite. Als hij die > 7 minuten kan houden heeft ie zowel 't geel als 't wit als de bollen (die heeft ie sowieso).

Laten we hopen dat Crédit en Davitamon flink gaan fietsen om dat gat dicht te rijden. Boonen is geblesseerd aan z'n rug en Davis is niet helemaal lekker uit de val gekomen gisteren.
Oud 08-07-2005, 14:12
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Röps schreef op 08-07-2005 @ 15:07 :
Wegmann is er vandoor en krijgt erg veel voorsprong van 't peleton. De sprintersploegen doen geen moeite. Als hij die > 7 minuten kan houden heeft ie zowel 't geel als 't wit als de bollen (die heeft ie sowieso).

Laten we hopen dat Crédit en Davitamon flink gaan fietsen om dat gat dicht te rijden. Boonen is geblesseerd aan z'n rug en Davis is niet helemaal lekker uit de val gekomen gisteren.
Waarom valt er nu niemand meer aan?
Als je nu met een groep van 5 wegrijd en de sprintersgroepen gaan niet rijden?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 08-07-2005, 15:18
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 08-07-2005 @ 15:12 :
Waarom valt er nu niemand meer aan?
Als je nu met een groep van 5 wegrijd en de sprintersgroepen gaan niet rijden?
Dat zit ik me ook de hele tijd al af te vragen.
__________________
ofzoiets
Oud 08-07-2005, 15:52
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-07-2005 @ 16:18 :
Dat zit ik me ook de hele tijd al af te vragen.
Kijk nu is Wegmann bijgehaald en houden de sprintersploegen er een hoog tempo in... het is toch beter als je dan al eerder aanvalt?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 08-07-2005, 18:12
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Morgen zijn er wat grotere drempels, de laatste etappe van Kirsipuu waarschijnlijk meteen. Ik denk (en hoop) dat de Fransen 't morgen voor 't zeggen hebben. Of Rasmussen natuurlijk
Oud 08-07-2005, 18:39
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Interessante etappe geweest vandaag.
Wegmann die al heel vroeg in de aanval ging. Hij had heel veel voorsprong op het peloton, +/- 8 minuten. Onderweg pakte hij veel punten voor de bolletjestrui, en die heeft hij dan ook gewonnen van Kroon. Virtueel zat hij toen al in het geel. Maar zo ver kwam het niet. Wel grappig dat een Duitser aanvalt omdat de etappe in Duitsland finisht. Hij haalde Duitsland, maar hij werd 24 km voor de streep gepakt door het peloton. En toen zou het dus een massasprint worden.
Ik vond het trouwens wel erg mooi dat Armstrong die valpartij bij een overgang van de spoorweg mis liep. Hij wist van tevoren dat er een spoorwegovergang aan zou komen, zijn ploegmaats waarschuwden hem nog, en Lance ging snel vooraan in het peloton zitten. En jawel, bij de spoorwegovergang werd een val veroorzaakt. En alleen hier kun je al aan zien dat Armstrong gewoon een geweldige renner is. Hij is zo goed op de hoogte van alles en iedereen. Respect voor Armstrong, en hij zal zeker weten ook deze Tour weer winnen.

Dan dus de massasprint. Boonen zat heel erg ver. Maar McEwen was helemaal nergens te bekennen. Steeds dichter kwam het peloton bij de finish, Boonen zat nog steeds redelijk ver. Hij had 1 man mee, die hem naar voren moest brengen, maar dat lukte niet. McEwen was nog nergens.
Dan blijft Boonen alleen over, en kan hij niet uit het gedrang komen. Maar helemaal rechts komt McEwen aan. Hij heeft wel ruimte. McEwen gaat, McEwen... het gaat tussen McEwen en Backstedt. Maar McEwen is net ietsje sneller. McEwen wint de etappe en brengt daarmee de tussenstand Boonen-McEwen op 2-2. Boonen wordt 7e
Oud 08-07-2005, 18:48
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 08-07-2005 @ 19:12 :
Morgen zijn er wat grotere drempels, de laatste etappe van Kirsipuu waarschijnlijk meteen.



Citaat:
Röps schreef op 08-07-2005 @ 19:12 :
Ik denk (en hoop) dat de Fransen 't morgen voor 't zeggen hebben. Of Rasmussen natuurlijk
Ik hoop ook op succes voor Rasmussen, maar ik denk dat we hem pas in de echte bergen gaan zien.
__________________
ofzoiets
Oud 08-07-2005, 19:14
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Morgen een redelijk boeiende etappe:



Ik hoop op succes van Rabo(Weening/Boogerd) of een aanvaller van Rabo.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-07-2005, 20:17
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
McDuck schreef op 08-07-2005 @ 19:39 :
Interessante etappe geweest vandaag.
Wegmann die al heel vroeg in de aanval ging. Hij had heel veel voorsprong op het peloton, +/- 8 minuten. Onderweg pakte hij veel punten voor de bolletjestrui, en die heeft hij dan ook gewonnen van Kroon. Virtueel zat hij toen al in het geel. Maar zo ver kwam het niet. Wel grappig dat een Duitser aanvalt omdat de etappe in Duitsland finisht. Hij haalde Duitsland, maar hij werd 24 km voor de streep gepakt door het peloton. En toen zou het dus een massasprint worden.
Ik vond het trouwens wel erg mooi dat Armstrong die valpartij bij een overgang van de spoorweg mis liep. Hij wist van tevoren dat er een spoorwegovergang aan zou komen, zijn ploegmaats waarschuwden hem nog, en Lance ging snel vooraan in het peloton zitten. En jawel, bij de spoorwegovergang werd een val veroorzaakt. En alleen hier kun je al aan zien dat Armstrong gewoon een geweldige renner is. Hij is zo goed op de hoogte van alles en iedereen. Respect voor Armstrong, en hij zal zeker weten ook deze Tour weer winnen.

Dan dus de massasprint. Boonen zat heel erg ver. Maar McEwen was helemaal nergens te bekennen. Steeds dichter kwam het peloton bij de finish, Boonen zat nog steeds redelijk ver. Hij had 1 man mee, die hem naar voren moest brengen, maar dat lukte niet. McEwen was nog nergens.
Dan blijft Boonen alleen over, en kan hij niet uit het gedrang komen. Maar helemaal rechts komt McEwen aan. Hij heeft wel ruimte. McEwen gaat, McEwen... het gaat tussen McEwen en Backstedt. Maar McEwen is net ietsje sneller. McEwen wint de etappe en brengt daarmee de tussenstand Boonen-McEwen op 2-2. Boonen wordt 7e
Je wilt verslaggever worden?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 08-07-2005, 20:46
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Kroon tijdens zijn chatsessie zojuist:

arendjan vraagt: Meneer Kroon wat is het gekste wat jij deze tour bent tegen gekomen ?
Karsten Kroon: Dumoulin, omdat hij 1 meter 40 is...

gevoel voor humor
__________________
ofzoiets
Oud 08-07-2005, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weer veel valpartijen vandaag!

Boonen - McEwen 2-2. Jammer dat het eigenlijk alleen maar tussen die 2 gaat, mensen als Kirsipuu en Hushovd komen dit jaar toch veel te veel te kort op deze twee mannen. Komt ook omdat namen als Petacchi, Zabel en Freire niet meedoen, maar daardoor zie je ook dat mannen als Wrolich, Furlan, Eisel, Backstedt en Forster (allemaal van die "net-niet-sprinters") denken: "Goh, misschien kan ik ook winnen, ik meng me ook in de sprint." Maar als ze dan sprinten komen ze 9 van de 10 keer echt veel te kort op iemand als McEwen. Alhoewel Boonen ontzettend van achter zat vandaag en Backstedt vandaag wel een goeie jump had.
En oh ja, 2 sprinters in 1 ploeg, het werkt totaal niet. Eisel-Cooke is een goed voorbeeld daarvan. Je moet echt een paar rappe mannen à la Knaven hebben die de sprinter lanceren en één hele rappe man hebben om het in de laatste 500 meter af te maken. Of als sprinter in iemands wiel gaan hangen. Dat blijven toch nog de twee beste tactieken om de sprint te winnen. Nu zie je zo veel teams een treintje maken, dat het heel onoverzichtelijk wordt en uiteindelijk de rapste toch profiteert en wint (op voorwaarde dat je "goed zit).

En vandaag wordt trouwens ook nog benadrukt dat de Tour ook ontzettend leeft in Duitsland, zie die massa's mensen langs de weg.

Kan trouwens leuk worden morgen op die col van de tweede categorie. Eerst een rumoerig begin met een aantal colletjes van de derde categorie (ik gok dat er daar ergens een man of 10 of zo vandoor gaan), dan een hele tijd vlak en nix, en dan de climax op die hoge col.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2005, 22:50
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 08-07-2005 @ 21:17 :
Je wilt verslaggever worden?
Hehe lijkt me wel leuk ja
Oud 09-07-2005, 09:07
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik las zojuist in de krant dat McEwen oorspronkelijk mee was met de ontsnapping van Wegmann, maar toen hij merkte dat hij opeens een minuut voor het peleton reed, heeft hij gewoon gestopt bij een parking. Heeft hij het peleton zich laten inhalen, en is hij wat later achteraan het peleton aangesloten. Sommige renners dacht nog dat hij voorop reed.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 09-07-2005, 11:00
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Ja inderdaad.
McEwen in de aanval.. hehe dat zou wel prachtig zijn. Maarja voor de gele trui hoeft hij het toch niet te doen, en hij heeft toch die etappe gewonnen, dusja
Oud 09-07-2005, 12:37
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Wat is dit een VETTE etappe

Rasmussen voor de bollen!!!
Hopen dat er nog een rabo in de voorste groep komt,
Hushovd sluit net aan
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 09-07-2005, 14:01
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
't Lijkt me nu toch dat de definitieve kopgroep weg is: Vasseur, Flecha, WEENING, Jalabert, Sörensen (gele trui na deze etappe?), Scholz en Commesso (ritzege?).
Oud 09-07-2005, 14:08
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Röps schreef op 09-07-2005 @ 15:01 :
't Lijkt me nu toch dat de definitieve kopgroep weg is: Vasseur, Flecha, WEENING, Jalabert, Sörensen (gele trui na deze etappe?), Scholz en Commesso (ritzege?).
Weening bollentrui + ritzege hoppaaa
Sorensen gele trui..

positief blijven he!
Misschien witte trui?
kan iemand dat uitrekenen?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 09-07-2005, 14:31
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Leuke etappe, als ze het maar redden tot het begin van de klim, maar dat lijkt me toch wel. Ik wil die Weening wel zien klimmen. Ik denk dat hij te kort komt op de klim. Misschien dat hij dan nog wel terug kan komen in de afdaling, dat moet ook nog een kilometer of 20 zijn. Rabobank verdient vandaag zeker de zege, maar goed, we zullen zien.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 09-07-2005, 14:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Weenig is op papier wel de beste klimmer van die 7 hoor

Maar ze zijn er nog lang niet want Liquigas denkt dat Garzelli de rit kan winnen

En Illes hoopt op Valverde
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 09-07-2005, 15:54
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 09-07-2005, 15:55
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Geweldig
op milimeters! lkkr voor Kloden!
pakt ie de bolletjestrui af van Weening op 3 m!
nu verliest ie op 3mm!!!!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 09-07-2005, 16:07
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Prachtig

Weening offtopic :

Armstrongs vrienden waren gelijk gesloopt als dit in een zwaardere etappe komt te gebeuren wordt Armstrong waarschijnlijk gesloopt door T-Mobile.

Tenzij hij echt enorm sterk is en hij iedereen kan lossen.

O ja Boogerd, Rasmussen en Menchov hebben ook prima afgestopt in de eerste groep.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 16:11.
Oud 09-07-2005, 16:13
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Geweldig succes voor Rabo !
Dat mocht ook eindelijk wel weer een keertje, zeker na de teleurstellend verlopen vorige tour.
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 09-07-2005, 16:20
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Weening!

Omg die finishfoto; echt PRECIES gelijk
__________________
jdfjdxjkdsk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Het grote wielertopic 2010
QQX999
3 03-07-2010 09:43
Vrije tijd Wie wint de Tour de France 2006?
peaceflower
500 20-07-2006 16:28
Vrije tijd Het grote Tour de France topic (deel 2)
0oFZo0
107 30-07-2005 19:30
Vrije tijd Het grote Tour de France topic #2
Mavie©2004
2 22-07-2005 10:52
Vrije tijd [wielrennen]Het Grote Tour de France Topic Part 2
Bobby James
1 24-07-2003 21:56
Vrije tijd [wielrennen]Het Grote Tour de France Topic Part 1
B@RTOLI
500 24-07-2003 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.