Oud 17-10-2005, 14:04
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Gezien het feit dat in de winkels allang pepernoten worden verkocht en we een beetje bijtijds met ditsoort dingen moeten beginnen (anders heeft iedereen al afspraken) inderdaad een topic over Sinterklaas in oktober.

Ik ben nog steeds van mening dat Sinterklaas vieren met DoP-mensen een leuk idee is, en op deze manier check ik even of er mensen zijn die die mening delen.

Het idee: iedereen 'trekt een lootje' en zoekt een cadeautje in de vorm van iets kleins dat ie linkt aan degene die op z'n lootje staat. Hierbij schrijven we natuurlijk een gedicht (daar zijn we DoP voor) over die persoon. Surprises is teveel werk, denk ik, daar heeft de jeugd het tegenwoordig te druk voor.

Het is een beetje kort dag en er zal snel duidelijk moeten worden wie komt, want er moeten lootjes getrokken worden.
Het kan natuurlijk niet in het weekend van 3,4 december want dan viert waarschijnlijk iedereen het thuis. Ik denk zelf aan een avond (etentje of gewoon na het eten). Opties:

Ervóór:
-Zaterdag 26 November (goed, dan kan ik zelf waarschijnlijk niet)
-Zondag 27 November

Of juist erna, after-sinterklaas-party:
-Zaterdag 10 december
-Zondag 11 December

Het kan ook nog een kerstfeestje worden, en dan ergens in de kerstvakantie, maar als iedereen dan met zijn kont in de sneeuw of in de apres-ski-hut in oostenrijk (o.i.d.) zit werkt dat natuurlijk ook niet: wie is er dan wél?

Barst los.

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 14:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2005, 14:06
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Haha, leuk, maar waarschijnlijk weer te ver
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:07
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Oooh, gaaf - I'm in (tenzij verhinderd). En schrap die 26 november maar: Ik wil geen sinterklaasparty als jij niet komt want jij hebt het bedacht.

Op zich ben ik wel voor de week erna, want uit ervaring weet ik dat die week ervoor altijd mega-druk is.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:09
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ja, klopt, ik vind erna ook wel beter want ik heb ook toetsweek in de week van 5 december. We zouden het ook nog rond kerst kunnen doen (kerstvakantie) dan is het geen Sinterklaas maar Kerst vieren. Maar laten we het eerst eens zo proberen.

Wat geweldig, reacties binnen een minuut.

Edit: nee, binnen 2 minuten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:10
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Leuk idee, maar ik kan al die data niet. Maar met mij hoef je ook geen rekening te houden want ik kan heel december niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:11
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Dat is spijtig, een sinterklaasgedicht van jou zou leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:12
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Met kerst zou inderdaad ook heel gezellig zijn, al ben ik eigenlijk niet zo'n kerstvierder. Maar met kerst is het meestal wel rustiger, al bestaat er de kans dat men dan op vakantie is.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:13
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ja, dan heb je de hele kerstvakantie maar ook de kans dat iedereen op vakantie is. wacht, ik zet het er wel bij als optie, kunnen we dat ook peilen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:38
Verwijderd
26 november kan ik niet, erna zou dan beter zijn. kerstvakantie kan eventueel ook wel.

Ik vind het een gaaf idee, en ik doe mee! (als dat mag..) (en als ik kan of course)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 16:59
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Leuk idee, en de kerstvakantie is inderdaad een optie, want van te voren heeft echt iedereen het te druk. Nou ja, dat is eigenlijk alles wat ik wilde zeggen (en wat reeds gezegd was door jullie), maar ik wilde toch even laten weten hoe ik erover dacht.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:00
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Goed toch.

En natuurlijk mag dat, Ave. En natuurlijk kan je..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 22:16
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Ik vind het een leuk idee. Maar ik kom waarschijnlijk toch niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 22:25
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
te gek idee, data maakt me niet zo héél veel uit, me ouders, dat is een probleem. Maar een dergelijk probleem is nog niet aan de orde, eerst de datum maar is vaststellen
__________________
Dansen op de lucht met vleugels die niet bestaan in de hemel terwijl ik loop op aarde met mijn hoofd in de wolken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 22:29
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Waarom niet, Paris?

en je ouders kunnen vast wel even met één van de mensen die komen bellen, dat stelt vast gerust, skull.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 22:30
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 17-10-2005 @ 23:29 :
Waarom niet, Paris?

en je ouders kunnen vast wel even met één van de mensen die komen bellen, dat stelt vast gerust, skull.
Nou ouders en ik durf vast niet enz.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 22:39
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Maar we zijn helemaal niet eng! Echt.

En als je zegt dat het om dichters gaat zijn ouders vast niet zo moeilijk.

Maargoed, als je niet wil moet je niet gaan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 09:39
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 17-10-2005 @ 23:29 :
en je ouders kunnen vast wel even met één van de mensen die komen bellen, dat stelt vast gerust, skull.
wat is je telefoonnummer dan?
__________________
Dansen op de lucht met vleugels die niet bestaan in de hemel terwijl ik loop op aarde met mijn hoofd in de wolken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:41
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
ff dit uppe. MENSEN, WE MOETEN GEWOON SAMEN GAAN VIEREN. WILLEEN SVP ZOVEEL MOGELIJK MENSEN FF MELDEN DAT ZE KUNNEN?!?! Met vriendelijk groet,

Jeroen a.k.a Skullie
__________________
Dansen op de lucht met vleugels die niet bestaan in de hemel terwijl ik loop op aarde met mijn hoofd in de wolken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2005, 23:51
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Leuk, I'm in! Ik kijk even in mijn studiegids... ik heb geen tentamens oid. in die periode, wij thuis doen niet aan sinterklaas dus dan zal ik het wel rustig hebben. Dat moet wel lukken dus, al kan ik nog niet precies zeggen voor welke datum ik een voorkeur heb want ik weet nu nog niet of er iets heel belangrijks is dan.

Ik zorg voor bergen pepernoten.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 06:46
Anoniem
OOOOOO dit is leuk

ik pak zometeen gelijk mijn strijdbijl op en hak me een weg door het leger van huiswerk in mijn agenda

jullie horen de datum nog wel dus
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 07:29
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik wil ook komen. Chaotisch als ik ben heb ik geen idee welke datum mijn voorkeur heeft, en of ik op vakantie ga.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 11:50
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Misschien kom ik ook wel? Als ik niet hoef te werken.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
In principe vind ik het echt een superidee, hartstikke leuk.

In de praktijk blijkt meestal dat welke datum dan ook bij mij niet goed uitkomt
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:54
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Leuk leuk. In dat geval ga ik eens nadenken over een plaats waar we onszelf en de bergen pepernoten van Xin kunnen neerstorten. Aantal voorstellen:

-Bij iemand thuis die 'handig' (dwz centraal) woont (tenzij we allemaal wel ver willen reizen ervoor, dan hoeft het niet centraal maar liefst wel goed bereikbaar).
-In een restaurant
-Buiten
-In een (pool)café

Ik stel voor dat we (ervan uitgaande dat we het niet de week vóór Sinterklaas nemen)

uiterlijk 26 November lootjes trekken !

Dus zal iedereen voor die tijd zeker moeten weten of ie komt. Zien we dan wel of het er genoeg zijn om het door te laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik woon in ieder geval niet centraal

Maarre.. Als je dan lootjes wilt trekken, moet je dus eerst wel een datum al vastleggen, toch?

En buiten? Midden in de winter? Ben jij mal
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2005, 13:07
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Haha, ja ik wilde er nog achter zetten (stemt zéér tegen) maar dat deed ik maar niet, want dat maakt het weer zo onoverzichtelijk.

Oh, en dat lootjes trekken moeten we even wat op verzinnen want dat moet (vind ik) wel via internet (als je dat bedoelt, vv). Misschien kan iemand die niet mee kan doen een lijstje maken en dan iedereen een willekeurige naam pmmen, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké

Nee, dat bedoelde ik helemaal niet Maar dat is best, hoor

Ik bedoelde dat je, als je weet wanneer je lootjes gaat trekken, ook moet weten op welke dag je het precies doet, omdat mensen anders niet weten of ze kunnen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:23
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Oh, god, wat stom van me. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Goed, maar dat moeten we dan dus ook voor 26 november weten.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:28
Verwijderd
Maar wat nou als je de persoon wiens lootje je getrokken hebt, helemaal niet kent?

( of ben ik nu dom aan het doen?)

Ps, lijkt me wel tof om te komen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:40
Anoniem
Citaat:
Fri.. schreef op 19-10-2005 @ 18:28 :
Maar wat nou als je de persoon wiens lootje je getrokken hebt, helemaal niet kent?

( of ben ik nu dom aan het doen?)

Ps, lijkt me wel tof om te komen
ja daar zat ik dus ook wel over te denken
hoe gaan we dat oplossen?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:41
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik ben er dus niet, maar je zou het kunnen oplossen door allemaal een klein stukje over jezelf (of iedereen over een ander) te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:55
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Een soort nieuw achterdespiegel-topique?
Of inderdaad, iedereen schrijft een stukje over zichzelf bij zijn 'lootje', en dat krijg je dan bij de mail waarin de persoon staat die je hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:58
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Dan moeten we wel een lijstje met punten maken, wat er in ieger geval in het stukje moet staan. Anders krijg je van die stukjes waar je eigenlijk niks aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:02
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline

Sketch is een vrouw en CSN is vandaag 14 geworden.
Er gaat hier van alles gigantisch mis.

Maar ik vind het wel een idee om even iets over jezelf te vertellen, hoewel hierdoor de Sinterklaasgedichten wel heel erg voor de hand gaan liggen, ben ik bang.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:07
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Reem schreef op 19-10-2005 @ 19:02 :

Sketch is een vrouw en CSN is vandaag 14 geworden.
Er gaat hier van alles gigantisch mis.

Maar ik vind het wel een idee om even iets over jezelf te vertellen, hoewel hierdoor de Sinterklaasgedichten wel heel erg voor de hand gaan liggen, ben ik bang.
Hee, ik was ook veertien!

Ach, groeispurt zeker
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:09
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ja, daar ben ik ook wel bang voor. Ik denk dat de mensen die mee doen ook gewoon vaak op de chat moeten komen en gedichten van die persoon moeten lezen. En ach, het is ook gewoon de interpretatie van een persoon. Als iemand uit mijn posts en alles denkt op te kunnen maken dat ik een schaap ben, koopt diegene een wollen muts vor mij. Hoeft het nog niet zo te zijn..

-En ja, CSN en Sketch draaien weer door tijdens chat-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2005, 18:11
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 19-10-2005 @ 19:09 :
Ja, daar ben ik ook wel bang voor. Ik denk dat de mensen die mee doen ook gewoon vaak op de chat moeten komen en gedichten van die persoon moeten lezen. En ach, het is ook gewoon de interpretatie van een persoon. Als iemand uit mijn posts en alles denkt op te kunnen maken dat ik een schaap ben, koopt diegene een wollen muts vor mij. Hoeft het nog niet zo te zijn..
he, nu moet ik weer wat nieuws bedenken voor als ik jou trek
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:14
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 19-10-2005 @ 19:09 :
Ja, daar ben ik ook wel bang voor. Ik denk dat de mensen die mee doen ook gewoon vaak op de chat moeten komen en gedichten van die persoon moeten lezen. En ach, het is ook gewoon de interpretatie van een persoon. Als iemand uit mijn posts en alles denkt op te kunnen maken dat ik een schaap breezer ben, koopt diegene een wollen muts vor mij. Hoeft het nog niet zo te zijn..

Sorry dat ik het vraag mevrouw stovpab, maar wat heeft een wollen muts met een breezer te maken?
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:14
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Sinterklaasfeestje in Leuven zou suuper zijn. In de Nederlandse kerstvakantie zit ik mij dood te blokken dus liefst ergens na 12 januari .
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:23
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Geweldig idee

Ik kan wel ongeveer elke zaterdag, misschien/waarschijnlijk gaan wij thuis toch geen sinterklaas vieren wegens twee verhuizende broerders.

Een oude, kale en naakte stovpab heeft gesproken.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:54
Verwijderd
Ik vind het idee van iedereen een stukje schrijven wel goed klinken, want zelfs al kom ik weleens op de chat, dat doet me nog laaang niet iedereen kennen ;-)

Aangezien ik nieuw ben
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 20:07
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Zo klinkt het toch wel allemaal heel leuk. Als ik op de datum kan, kom ik misschien toch wel.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:12
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
joehoe, leuk Paris.

Och, wie een stukje nodig heeft gebruikt een stukje tekst, wie dat niet nodig denkt te hebben doet het gewoon zonder die extra info.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:14
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
nouy komop malou, ffkes een datum vastlegge
__________________
Dansen op de lucht met vleugels die niet bestaan in de hemel terwijl ik loop op aarde met mijn hoofd in de wolken.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:17
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Nee, ik wacht liever nog een weekje, tijd zat dunkt mij? Dan kan iedereen zijn voorkeur uitspreken (ook de mensen die nog niet hebben gezegd mee te willen doen). Zoals het er nu voor staat lijkt het mij Zaterdag 10 December te worden of ergens kerstvakantie. Maar nu al een vaste datum lijkt me iets te snel.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:19
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik kan de tweede week van de kerstvakantie absoluut niet, omdat ik dan in Oostenrijk zit.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:37
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
doe het dan zo: geef gewoon een aantal data en laat mense daarop reagere
__________________
Dansen op de lucht met vleugels die niet bestaan in de hemel terwijl ik loop op aarde met mijn hoofd in de wolken.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 10:36
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ehm, zie boven, Skully..
dat heb ik toch al gedaan.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 10:47
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 17-10-2005 @ 15:04 :

Ervóór:
-Zaterdag 26 November (goed, dan kan ik zelf waarschijnlijk niet)
-Zondag 27 November

Of juist erna, after-sinterklaas-party:
-Zaterdag 10 december
-Zondag 11 December
oké mlou, dan herhalen we het gewoon even. Mensen, dit zijn gegeven data waarop we dit mogelijk kunnen vieren. Gelieve te melden op welke data je absoluut niet kan, en zoja, op welke wel. Zijn er nog andere data die jij geschikt vindt, zeg dat dan even.

Mijn persoonlijke keus: geen. Ik kan alle bovenvermelde dagen.

Nogmaals, gelieve door te geven welke dag voor jou het beste uitkomt. Alvast bedankt

Jeroen
__________________
Dansen op de lucht met vleugels die niet bestaan in de hemel terwijl ik loop op aarde met mijn hoofd in de wolken.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 10:48
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Of in de kerstvakantie!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
De Kantine Het Bert en Ernie fan topic
mueslireep
73 18-11-2006 21:25
Verhalen & Gedichten De scholieren-dichter.
Blood Fire Rage
34 14-11-2006 19:35
Verhalen & Gedichten Meeting
Verwijderd
285 10-11-2005 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.