Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2006, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 21-06-2006 @ 17:55 :
Nogal verliefd en morgen zie ik hem weer (L)
Hier ook ^^
Advertentie
Oud 21-06-2006, 18:04
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Gemengde gevoelens

Allebei een 'flinke' vakantiebaan aangenomen, en nu zijn we allebei btje bang dat we elkaar weinig gaan zien. Maar ik heb op zich wel zoiets van: dat komt wel goed

Alleen anders dan vorig jaar toen we helft van de vakantie samen op vakantie waren nu namelijk maar een weekje, maar ach

verliefd en nog altijd gelukkig met hem
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 21-06-2006, 19:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Nuck schreef op 21-06-2006 @ 17:55 :
Nogal verliefd en morgen zie ik hem weer (L)
same here.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-06-2006, 19:44
Verwijderd
Lekker ouderwets en uitgebreid zoenen
* zwijmel *
Oud 21-06-2006, 20:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, hij is zó lief en daar hoeft hij helemaal niks voor te doen

En hij heeft nu af en toe ook last van 'buien', ben ik tenminste niet meer de enige
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-06-2006, 20:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb me aan mijn woord gehouden. De kaneelrollen zijn bezorgd en als dank kreeg ik een knuffel van 'm.
Wel weird: toen ik binnen kwam lopen hoorde ik dat hij Iggy & The Stooges op had staan, hij vertelde me dat hij er voor het eerst naar luisterde en dat hij het echt he-le-maal geweldig vond... En laat Iggy Pop nou de artiest zijn waar mijn ex geobsedeerd door was en me alles van door de strot wilde duwen, dus ik dacht heel even 'nee he, niet hij ook al!" Maar van de FRS jongen kan ik het hebben, want hij is geen 'pretentious wanker'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-06-2006, 20:56
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-06-2006 @ 21:39 :
Ik heb me aan mijn woord gehouden. De kaneelrollen zijn bezorgd en als dank kreeg ik een knuffel van 'm.
Wel weird: toen ik binnen kwam lopen hoorde ik dat hij Iggy & The Stooges op had staan, hij vertelde me dat hij er voor het eerst naar luisterde en dat hij het echt he-le-maal geweldig vond... En laat Iggy Pop nou de artiest zijn waar mijn ex geobsedeerd door was en me alles van door de strot wilde duwen, dus ik dacht heel even 'nee he, niet hij ook al!" Maar van de FRS jongen kan ik het hebben, want hij is geen 'pretentious wanker'.
__________________
To eu zèn
Oud 21-06-2006, 23:30
fractuur
fractuur is offline
Ik wil hem heel snel weer spreken eigenlijk. Over van alles, maar eigenlijk wil ik hem ook heel erg zoenen. En dat korte telefoongesprek over voetbal waar zijn vrienden bij zaten overdoen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-06-2006, 06:36
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
hij vroeg of ik 4 dagen ff met hem op 'reis' wou. ik had meteeen nee gezegd, want weinig tijd. gisteren besloot ik gewoon tijd te maken en stuurde ik dus een smsje met of ie het nog zag zitten om ergens 4 dagen te gaan.
en ik krijg niks terug urg
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-06-2006, 07:05
Verwijderd
Het gaat wel.. Zit in een dipje en mn vriend schijnt het niet helemaal op te pikken (nu dus misschien wel..) Ben het alleen beu het steeds over mezelf te hebben als we samen zijn, maar ooit moet het eruit hee.. Verder tussen ons gaat alles geweldig, alleen moet ik wat meer vertrouwen hebben in ons / hem...
Oud 22-06-2006, 07:56
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Mjaaa gaat wel goed.
Gister zei hij dattie nog wel tot het einde van zijn studie bij zijn paps en mams wilde wonen, want 'hij mag toch zelf weten wat ie doet en het is lekker goedkoop'
En toen dacht ik uuuh oké je mag niet eens bij mij slapen MAAR GOED.
En vannacht bleef hij wel slapen want zijn ouders waren weg dus dat was wel tof. Alleen hij moest om vier uur op en dat was wat minder tof.
Ohja hij heeft allemaal toffe vakantieplannen gemaakt met zn matties enzo, maar mij vergeet ie gewoon.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 22-06-2006, 08:44
Verwijderd
Raar. Hij kruipt meteen weer in zijn rol van. 'Ok, dan pas ik me wel weer aan!', en dat vind ik echt heel vervelend. Net alsof hij altjid degene is die zich aan moet passen. Och god, jongen, wat ben je toch weer zielig. Ik weet nog niet eens of ik wel iets af wil spreken, dus waarom doe je nou zo? Exen, ik ben er echt niet goed in.

En nu doet zij ook weer stom Wat heeft ze de laatste tijd?

En hij is zo lief! Ik ben toch blij dat er iig iemand is die naar me wil luistert.

Aargh, hier gaat echt alles mis. Ik kan niet eens meer tpen. Waarom doet je jnou zoo?
Oud 22-06-2006, 08:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 22-06-2006 @ 08:56 :
Ohja hij heeft allemaal toffe vakantieplannen gemaakt met zn matties enzo, maar mij vergeet ie gewoon.
Ja, hier ook
Hij wil met een vriend gaan surfen in Frankrijk en aan mij heeft ie niet gedacht Zegt ie: 'Maar jij bent toch de hele zomer weg en je hebt toch nooit geld'
(Ja, hij heeft gelijk, ik ben de hele zomer aan het werk, maar ik heb de laatste week van augustus vrijgehouden voor ons... En dat ik geen geld HAD is waar, heb gespaard voor mijn rijbewijs, maar nu heb ik wel weer geld want ik heb een paar maanden gewerkt...)
Pfff.
__________________
<):o)
Oud 22-06-2006, 09:03
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem gewoon ontzettend. Hij is zo lief en leuk. Donderdag is normaal gesproken onze dag maar vandaag moet ik werken en kan ik hem dus niet zien. Daar baal ik echt ontzettend van.

Zaterdag zijn we weer samen dan geeft zen moeder een feest omdat ze 50 wordt. Stiekem ben ik helemaal niet goed in grote feesten waar heel de familie ect komt....
Oud 22-06-2006, 10:00
Verwijderd
Ik voel me niet zo heel lekker, maar hij is heel lief voor me
Oud 22-06-2006, 10:05
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Begrijp werkelijk niks meer van hem...
Oud 22-06-2006, 10:21
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Soms wil je gewoon tegen iemand aankruipen, platzoenen, doodknuffelen... Jammer dat er niemand is. Bah.

Verder gaat het eigenlijk wel goed, vakantie bevalt prima!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-06-2006, 10:42
Verwijderd
ik heb gisteren op het eindfeest met mijn ex van 2 jaar geleden gezoend en dat was vreemd/leuk/fijn/apart/super

lalalalala en nu voel ik me verward
Oud 22-06-2006, 10:43
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 22-06-2006 @ 11:42 :
ik heb gisteren op het eindfeest met mijn ex van 2 jaar geleden gezoend en dat was vreemd/leuk/fijn/apart/super

lalalalala en nu voel ik me verward
Maar je hebt/had toch een vriend (denkend aan Ben Affleck uit het fototopic)? Of loop ik nu weer zo ver achter?
Oud 22-06-2006, 10:54
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
beginnende vlinders.

en ik ga me geen fuck aantrekken van alle reacties van mensen hier. hoop ik.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 22-06-2006, 10:54
Verwijderd
Volgens mij was dat een vakantievriend.

Nou zeg, ik mag niet eens doodgaan van hem. Pf
Oud 22-06-2006, 11:03
Verwijderd
Wat een potje janken al wel niet goed kan maken!

En misschien ben ik hem wel aan een lijntje aan het houden.
Maar dat wil ik helemaal niet? Ben ik echt zo erg als ik lijk?
Oud 22-06-2006, 11:11
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-06-2006 @ 08:05 :
Het gaat wel.. Zit in een dipje en mn vriend schijnt het niet helemaal op te pikken (nu dus misschien wel..)
want.. hij zit hier ook? en dan leest ie dat op deze manier?

ohja ot: goed natuurlijk. ik baal alleen dat mn lekker strenge ouders terugkomen van vakantie vanavond en dat het dus echt weer maanden duurt voordat we samen kunnen slapen ofzo want volgens mij mag dat echt pas als we een jaar ofzo iets hebben. en ik vind het nergens op slaan en ze waren net dus twee weken op vakantie en nu komen ze weer terug en argh. nouja, BOEIEND.
Oud 22-06-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 22-06-2006 @ 12:11 :
want.. hij zit hier ook? en dan leest ie dat op deze manier?
up, maar weet niet oftie hier vaak leest.. maar hij weet het wel hoor.. weet alleen niet oftie t wil weten.Mar zn bedoelingen zijn vast goed

OT: was het maar vast vanavond...
Oud 22-06-2006, 11:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-06-2006 @ 08:05 :
Verder tussen ons gaat alles geweldig, alleen moet ik wat meer vertrouwen hebben in ons / hem...
in jezelf misschien? Ik denk dat het daar begint..

ot; nog een paar uur en dan ga ik hem van schiphol halen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-06-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-06-2006 @ 12:43 :
in jezelf misschien? Ik denk dat het daar begint..

ot; nog een paar uur en dan ga ik hem van schiphol halen
in mezelf heb ik genoeg vertrouwen hoor.. maar ik moet het vertrouwen in hem terugvinden, that's all...
Veel plezier vanmiddag!
Oud 22-06-2006, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 22-06-2006 @ 11:43 :
Maar je hebt/had toch een vriend (denkend aan Ben Affleck uit het fototopic)? Of loop ik nu weer zo ver achter?
haha oh sorry, dat was indd het vakantievriendje, uit Ierland, dus dat bleef bij vakantie
Oud 22-06-2006, 11:56
Verwijderd
Neeee! Ik versliep me, dus 5 minuten te laat bij m'n tentamen én hem niet gesproken en alleen van een afstandje gezien. Maar het ergste is nog wel dat ik het echt erg vind

Maar volgende week nog een kans.
Oud 22-06-2006, 12:07
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik voel me prima.

Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-06-2006 @ 08:05 :
Het gaat wel.. Zit in een dipje en mn vriend schijnt het niet helemaal op te pikken (nu dus misschien wel..) Ben het alleen beu het steeds over mezelf te hebben als we samen zijn, maar ooit moet het eruit hee.. Verder tussen ons gaat alles geweldig, alleen moet ik wat meer vertrouwen hebben in ons / hem...
Mannen (en vrouwen) kunnen niet alles ruiken, ook al is het je vriend(in). Praat er over, schrijf er desnoods over. Hoe graag je ook wil dat ze in je hoofd kunnen kijken, dat kunnen ze gewoon niet.
Ik zou het raar vinden als mijn vriend allerlei dingen hier post en dat ik ze dan via het forum lees, terwijl hij het ook gewoon tegen me had kunnen zeggen?
Oud 22-06-2006, 12:09
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
We zouden vandaag op vakantie gaan met de boot, blijkt nu dat de boot nog niet klaarligt Nu gaan we morgenochtend. Niet dat het zoveel uitmaakt in tijd, maar ik had me gewoon erop ingesteld om vanmiddag naar hem toe te gaan en vanavond met hem te zijn.

Verder gaat het na een jaar nog steeds super tussen ons. Wel vaak ruzietjes enzo, maar die doen er niet toe als je kijkt naar de mooie momenten.
Oud 22-06-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-06-2006 @ 13:07 :

Mannen (en vrouwen) kunnen niet alles ruiken, ook al is het je vriend(in). Praat er over, schrijf er desnoods over. Hoe graag je ook wil dat ze in je hoofd kunnen kijken, dat kunnen ze gewoon niet.
Ik zou het raar vinden als mijn vriend allerlei dingen hier post en dat ik ze dan via het forum lees, terwijl hij het ook gewoon tegen me had kunnen zeggen?
hij weet het wel inmiddels, zoals ik hierboven ook ergens al schreef.. mja, ik ben het gewoon beu om het steeds er over te moeten hebben met hem. en dat snapt hij ook wel. dus komt wel goed.. en er is niets wat ik hier post, dat hij niet (eerst) weet...
Oud 22-06-2006, 12:35
Verwijderd
Gister had 'ie helemaal speciaal voor mij z'n kamer opgeruimd (Ja, dat is echt uitzonderlijk, helaas ) en dat vond ik heel lief. Zeker omdat hij twee vazen met hele mooie rozen op z'n kamer had gezet en er lag een roos op m'n kussen <3!
En het was gewoon écht netjes. Zelfs geen stof meer! En dan denken jullie misschien, nou, bijzonder hoor. Maar ik vond het zooo lief. En hij kon maar niet ophouden met knuffelen enzo en nu wil ik dat het weer gisteravond is
Oud 22-06-2006, 12:52
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ja, ik ben toch echt verliefd ben ik bang. Dat maakt me best onzeker, omdat ik me nogal lelijk voel naast hem maar ik ben niet van plan om het door mijn onzekerheid te laten verpesten .Gisteravond ging hij pas om 3 uur weg en morgen zie ik hem weer in het patronaat(L).
Oud 22-06-2006, 13:40
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Tussen ons gaat het echt goed, al heb ik een kutweek. EN ik wil op het moment er heel graag zijn voor een vriend, want volgens mij heeft ie het echt moeilijk nu. Maar ik weet niet hoe, of waar hij is... frustie... Of wil hij het gewoon niet, ben immers niet zijn vriendin ofzo, waarschijnijk zit ie daar.
Oud 22-06-2006, 13:54
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Jolene schreef op 22-06-2006 @ 13:52 :
Dat maakt me best onzeker, omdat ik me nogal lelijk voel naast hem
Heb jij wat met Brad Pitt of David Beckham?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 22-06-2006, 14:17
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 22-06-2006 @ 14:54 :
Heb jij wat met Brad Pitt of David Beckham?
bleh daar hoef je je niet lelijk naast te voelen eh
beter johnny depp
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-06-2006, 15:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nuck schreef op 21-06-2006 @ 17:55 :
Nogal verliefd en morgen zie ik hem weer (L)
Precies.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-06-2006, 16:05
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
We hebben soms dagen dat we zo enorm verliefd doen tegen elkaar en gisteren was zo'n dag. We hebben eventjes geshopt, en daarna naar zijn huis gegaan. Tv gekeken en even later het bed in gedoken

EN VANAVOND ZIE IK HEM WEER
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 22-06-2006, 16:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Grappig, ineens wordt je gebeld of je mee gaat tennissen. Niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar ik mocht ballenmeisje zijn Ja, was wel grappig!

Sommige opmerkingen zijn echt te fout
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-06-2006, 17:05
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
I C U schreef op 22-06-2006 @ 17:51 :
Grappig, ineens wordt je gebeld of je mee gaat tennissen. Niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar ik mocht ballenmeisje zijn Ja, was wel grappig!

Sommige opmerkingen zijn echt te fout
dat jij met zn ballen mag spelen dus?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 22-06-2006, 17:26
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hm, het gaat wel op zich. Gisteren en vandaag weer even pijnlijk toen ik mijn ex-vriend zag... ik zie hem normaal gesproken iedere dag, maar ik had hem al een week niet gezien maar ja toen dus weer wel... en ja ik weet niet. Die stomme klootzak heeft me zoveel pijn gedaan...

En dan nog die jongen, met wie ik zo graag zoen, maar met wie ik niets wil. Ik ben echt een bitch, want hij is wel verliefd op mij. Ik heb het hem wel gezegd (dat ik niets met hem wil) maar nu wil ik even egoïstisch zijn en genieten, want dat beetje geluk heb ik even nodig...

En voor diegenen die op mijn medicijngebruik hebben gereageerd: het gaat nog steeds goed eigenlijk. Ik weet zelf ook wel dat het niet verstandig was/is, maar ik had er zo genoeg van... en ik weet niet hoe lang het duurt voordat je het merkt, maar ik denk dat ik het nu vijf dagen niet meer gebruik. In het begin leek ik er echt last van te hebben, nu niet meer eigenlijk .
Oud 22-06-2006, 17:58
Verwijderd
Lotte says:
hebben wij nou een liedje?
Bas says:
?
Lotte says:
een liedje, ons liedje
Bas says:
?
Lotte says:
hebben we dat? een liedje dat op ons slaat
Bas says:
wat lul je nou, weet ik t
Lotte says:
mja, zit ook te denken
Bas says:
prosthetic cunt - fucking your daughter with a frozen vomit fuck stick
Lotte says:
(L)


Love him!
Oud 22-06-2006, 18:21
__
Avatar van __
__ is offline
hahaha ook echt dat "wat lul je nou, weet ik t", wat een dropje
Oud 22-06-2006, 18:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 22-06-2006 @ 18:05 :
dat jij met zn ballen mag spelen dus?
Mwah, zoiets, en over frustraties, en... Nou ja, in die richting.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-06-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 22-06-2006 @ 19:21 :
hahaha ook echt dat "wat lul je nou, weet ik t", wat een dropje
Nuchtere Zeeuw, heerlijk.
Oud 22-06-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 22-06-2006 @ 11:21 :
Soms wil je gewoon tegen iemand aankruipen, platzoenen, doodknuffelen... Jammer dat er niemand is. Bah.

Verder gaat het eigenlijk wel goed, vakantie bevalt prima!
helemaal mee eens

enne.. dat mailtje komt eraan.. (maar ondertussen: expliciet was idd vrij letterlijk )
Oud 22-06-2006, 19:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 22-06-2006 @ 20:23 :
enne.. dat mailtje komt eraan.. (maar ondertussen: expliciet was idd vrij letterlijk )
Doe je goed Voortaan mag je tegen mij wel iets minder subtiel zijn, anders snap ik er geen ruk van, dat is wel duidelijk
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-06-2006, 20:03
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
nog steeds vaag...
heb hem vandaag sinds 2 weken (en 3dagen) weer gezien en het voelt gewoon goed. Bij hem voel ik me zo ongecompliceerd. Was onze relatie dat maar, want ik weet nu nog steeds niet of we nou wat hebben of niet Hij zei eerst dat hij het niet wilde proberen (afstand, blabla, moet je maar ff mn eerdere post lezen) maar k kreeg wel een kus toen ie me zag en lieve aanrakingen en een super kus toen ie weer weg ging...
Aaarrgh, k ga het hem vandaag maar eens vragen, want k word hier gek van
Oud 22-06-2006, 20:06
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Goed, al mis ik hem ontzettend. Gelukkig zaterdag weer gezellig samen slapen.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 22-06-2006, 20:09
fractuur
fractuur is offline
Dit had ik niet van hem verwacht. (hem = gewoon een kennis)
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.