Oud 26-07-2006, 13:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hehe, juist getelefoneerd met haar mama en 't mag.


Ga haar vrijdag tegen 'n uur of 9 oppikken en dan naar fuif samen, en mag 's avonds blijven slapen...


Nu nog zien dat ik 't geheim kan houden tot vrijdag, ik verklap altijd alles. Ga wel zeggen dat ik 'n verrassing heb voor haar vrijdag, ergens in de loop van de dag, maar dat ze't wel zal zien...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 26-07-2006, 13:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-07-2006 @ 13:50 :
Nu nog zien dat ik 't geheim kan houden tot vrijdag, ik verklap altijd alles. Ga wel zeggen dat ik 'n verrassing heb voor haar vrijdag, ergens in de loop van de dag, maar dat ze't wel zal zien...
Ja, dan weet ze het gelijk! Gewoon niks zeggen is veel leuker.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-07-2006, 13:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-07-2006 @ 13:56 :
Ja, dan weet ze het gelijk! Gewoon niks zeggen is veel leuker.
Mja... Eigenlijk wel waar ja... Nu ja, dan zeg ik wel niets...


Damn, nu ga ik me er nog twee dagen op moeten verheugen dat ik kan uitgaan... Pfrt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2006, 15:20
__
Avatar van __
__ is offline
wat heb je ook een kutleven!
Oud 26-07-2006, 16:16
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
incl. vandaag al 4 dagen niks van hem gehoord. Zegt genoeg toch?
Oud 26-07-2006, 16:23
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 26-07-2006 @ 16:16 :
incl. vandaag al 4 dagen niks van hem gehoord. Zegt genoeg toch?
Ik zou hem NU bellen. Toch klopt er iets niet aan het verhaal; hij miste je op vakantie, dat lijkt me al wel genoeg zeggen eigenlijk.. Daarom verbaast dit me allemaal best wel!

En bij mij: z'n hiv uitslag is binnen.. clear! Yes!
M'n familie was gisteren hier en m'n oom die hem had gezien zei 'wat een mooie jongen zeg'. Daar was de rest van de familie, na het zien van foto's, het roerend mee eens. Vooral een andere oom die homo is.
Oud 26-07-2006, 16:26
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Crimson schreef op 26-07-2006 @ 16:23 :
Ik zou hem NU bellen. Toch klopt er iets niet aan het verhaal; hij miste je op vakantie, dat lijkt me al wel genoeg zeggen eigenlijk.. Daarom verbaast dit me allemaal best wel!

En bij mij: z'n hiv uitslag is binnen.. clear! Yes!
M'n familie was gisteren hier en m'n oom die hem had gezien zei 'wat een mooie jongen zeg'. Daar was de rest van de familie, na het zien van foto's, het roerend mee eens. Vooral een andere oom die homo is.
En dan bel ik hem (misschien is ie wel aan het werk) en dan weet ik niks te zeggen!
Ik kan zn gedrag ook niet verklaren. Hij miste me op vakantie (had zelfs spijt dat ie mee was gegaan zei ie), vond het niet leuk dat ik nu a.s. vrijdag weg ga, zoent me, neukte me, knuffelt me, doet leuke dingen met me, praat met me. En als ik zeg dat ik hem leuk vindt laat ie niks meer horen.
AARGH MANNEN

Oh en goed zo van de uitslag
Oud 26-07-2006, 16:29
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 26-07-2006 @ 16:26 :
En dan bel ik hem (misschien is ie wel aan het werk) en dan weet ik niks te zeggen!
Ik kan zn gedrag ook niet verklaren. Hij miste me op vakantie (had zelfs spijt dat ie mee was gegaan zei ie), vond het niet leuk dat ik nu a.s. vrijdag weg ga, zoent me, neukte me, knuffelt me, doet leuke dingen met me, praat met me. En als ik zeg dat ik hem leuk vindt laat ie niks meer horen.
AARGH MANNEN

Oh en goed zo van de uitslag
If I were you.. Ik zou gewoon bellen en zeggen 'waarom laat je niks horen als ik je sms?'. Als je duidelijk hebt, voel je je waarschijnlijk ook een stuk beter, vooral als je straks op vakantie bent.
Oud 26-07-2006, 16:41
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Crimson schreef op 26-07-2006 @ 16:29 :
If I were you.. Ik zou gewoon bellen en zeggen 'waarom laat je niks horen als ik je sms?'. Als je duidelijk hebt, voel je je waarschijnlijk ook een stuk beter, vooral als je straks op vakantie bent.
Mja ik heb zomaar t idee dat ik dan een ruzie riskeer en ik heb ook geen zin om achter zn kont aan te lopen. En hij kan heel goed aan het werk zijn nu! Mocht ik niks horen voor ik op vakantie ben dan kan ie het voor eeuwig shaken. Byebye best buddie! (ooh ik wist dat het niet goed was, waarom kan je gevoel niet gewoon in de hand houden )
Oud 26-07-2006, 16:46
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ik heb vrijdag een date.
Oud 26-07-2006, 16:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 26-07-2006 @ 16:41 :
Mja ik heb zomaar t idee dat ik dan een ruzie riskeer en ik heb ook geen zin om achter zn kont aan te lopen. En hij kan heel goed aan het werk zijn nu! Mocht ik niks horen voor ik op vakantie ben dan kan ie het voor eeuwig shaken. Byebye best buddie! (ooh ik wist dat het niet goed was, waarom kan je gevoel niet gewoon in de hand houden )
\

Stuur hem dan iig een sms met 'je kan het vergeten als je niet antwoord'.
Oud 26-07-2006, 16:59
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Boehoe ik sta al te lang droog.

...maar het ligt niet aan mij

Tis verdorie vakantie en ik moet sex hebben! Maar relatie is ook belangrijk (ontopic enz.)
__________________
Ignorance is bliss.
Oud 26-07-2006, 18:35
phoenix20
phoenix20 is offline
Voel me in de maling genomen
Oud 26-07-2006, 18:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
2.5 week op vakantie doet me hopelijk goed. niet dat het nu zo slecht gaat maar ik kan hem dan beter loslaten denk ik. (hoop ik dus)
en ik heb zo'n woest aantrekkelijke collega, hij mag me niet meer van die blikken geven als we samen moeten werken want dat werkt dus niet
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-07-2006, 19:08
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
"Wow, bedankt voor de info, maar ik ben niet van plan om JOU mee te nemen hoor. Het is me allang duidelijk dat je mij niet meer wilt zien!"

Ghehe, ik kan niet wachten om die zin uit te spreken. Hmm.. Ik krijg hoofdpijn van hem. Van de dromen, van de gedachten, van de frustratie.... Bleuh.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-07-2006, 19:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 19:08 :
"Wow, bedankt voor de info, maar ik ben niet van plan om JOU mee te nemen hoor. Het is me allang duidelijk dat je mij niet meer wilt zien!"

Ghehe, ik kan niet wachten om die zin uit te spreken.
Haha, ik zat ooit ook op het moment te wachten om zo'n soort zin uit te spreken tegen iemand, en toen bleef 'ie me voor eeuwig negeren dus kon ik het nooit meer tegen hem zeggen
Oud 26-07-2006, 19:39
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Haha Grote jongen als hij me kan blijven negeren hoor Maandag zie ik hem, dat kan hij niet zomaar afzeggen, zakelijke afspraak he. Ik moet en zal hem spreken. Niet prive, dan wel in het openbaar. I don't care. I am not giving up that freaking easily!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-07-2006, 19:46
Verwijderd
@Orpheo: Bij mij! Ik ken je gevoel helemaal, ik heb het zelf een tijdje gehad. Iedereen kon bij mij terecht, maar ik bij niemand. Ik sluit me aan bij Cytherea aan, het is altijd leuk om jouw posts te lezen. Sowieso, ik sta ervan te kijken dat jij steun betuigt aan iedereen die het nodig lijkt te hebben. Mocht jij ooit steun nodig hebben, mijn pm-box (of mail, zoals u wenst) staat open.



Citaat:
Briseïs schreef op 26-07-2006 @ 13:41 :
Maar is het dan niet juist het probleem dat mensen niet met je om willen gaan? Of lees ik het nou verkeerd en denk ik dat het meer op mijn eigen situatie lijkt dan het is?
Nou, ik heb een tijd gehad dat mensen mij gebruikten. Als ze niks te doen hadden, andere vrienden druk waren of als ze ergens mee zaten (en ik schijn goed te zijn in het advies geven. ) kwamen ze bij mij. Maar als ik eens iets af wilde spreken, als ik ergens mee zat of iets wilde gaan doen, deden ze altijd stom. Daar had ik het op een gegeven moment ook mee gehad, en ik heb iedereen afgeschreven die zo deed. Ik hield niet veel mensen over, maar ineens wist ik wel wie mijn echte vrienden waren. Of het komt van twee kanten, of helemaal niet.
Of bedoel je dat niet?



OT: Stomme vent. Ik wens hem veel succes met alles, maar ik heb er geen zin meer in.
Zin in zaterdag.
En volgende week word zooo geweldig. Al vind ik het wel echt heel heel heel spannend bij wie ik terecht kom. Maar dat komt vast wel goed.
Ik ben de laatste tijd veel bij haar, met mijn gedachten. Ze is bijzonder, al zien niet veel mensen dat. Ik ga haar mailen.

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 20:10.
Oud 26-07-2006, 20:52
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me eigenlijk gewoon veel beter nu ik niets meer met hem heb. Ik mis het wel, maar het is niet zo erg. Ik hoop alleen dat hij nu ook wat in onze vriendschap gaat steken. Hij wil nog steeds een vriend van me zijn, nou, dan moet je er maar wat voor doen. Na alles wat je níet gedaan hebt. Maar goed, ik voel me heel oké.

En voor de rest ben ik heel slecht .
Oud 26-07-2006, 21:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
__ schreef op 26-07-2006 @ 15:20 :
wat heb je ook een kutleven!
Feit. Ik studeer nu al meer dan 'n week elke dag meer dan 6-7u per dag, met dit weer is dat niet menselijk.


En kut, blijkbaar heeft hun telefoon 'n geheugen en heeft ze mijn telefoonnummer gezien als één van de laatste bellers... Gelukkig weet ze niet wanneer ik langskom, er is nog 'n béétje verrassing over... Wel stom, wist niet dat die telefoon 'n geheugen had, grrrrrrrrrr.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2006, 22:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
nog steeds goed ik wacht tot mijn ouders weg gaan.. (zaterdag) dan gaan we een weekje 'proef-samenwonen' jaja
en allemaal dingen doen die ik narmaal niet mag enzo

nog 3 dagen... nog 3 dagen...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 26-07-2006 @ 13:41 :

Ik wil 100 keer liever met jou naar het strand dan de hele dag achter die kutcomputer zitten
dat weet ik ook wel, maar jij bent ook niet niemand.

Citaat:
Orpheo schreef op 26-07-2006 @ 13:06 :
ach, zo voelt t soms ook wel. van binnen ga ik kapot, en van buiten lijkt t alsof ik een steunpilaar ben voor jan en alleman. iedereen kan bij MIJ terecht voor hulp, en bij wie kan IK terecht? zo zit t een beetje in elkaar...
Hmm, dat is wel vervelend. Er zal toch wel iemand zijn waar je je ei bij kwijt kan?
Oud 26-07-2006, 22:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Heb net met m gemsnd, en ik vroeg hoe het daar was, hij: 'leuk, maar ik wil liever bij jou zijn!' ahh!
Was wel even goed om met m te praten, mis m gelijk stuk minder (hm, dat klinkt raar maargoed)
En heb ook met die ene leuke jongen gepraat, en zn aandacht doet me goed (hopen dat ik m niet weer leuk ga vinden, maar lijkt me niet)
Oud 26-07-2006, 22:58
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
hij zou online komen nu, maar ik wacht al de hele tijd voor pietsnot GRRR
Oud 26-07-2006, 23:03
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Was leuk om hem weer te zien. Het is alleen veel te warm voor alles. En dan vooral te warm om me druk te maken over waar we nou eigenlijk weer mee bezig zijn. Ik zie wel hoe het loopt met hem... Het heeft geen zin om iedere keer dezelfde vragen te stellen. Als ik er over nadenk zijn we toch wel wat raar bezig... Als ik wel een relatie met hem wil, durft of wil hij zich niet binden. Maar nu ik het op dit moment niet wil, is hij er op eens wel aan toe.
Oud 26-07-2006, 23:22
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-07-2006 @ 22:44 :
dat weet ik ook wel, maar jij bent ook niet niemand.



Hmm, dat is wel vervelend. Er zal toch wel iemand zijn waar je je ei bij kwijt kan?
mijn beste vriend, zou je denken. ligt voor de hand, toch? maar deze arme jongen ligt zelf al flink in de knoop. ECHT in de knoop. en ik kan hem niet helpen. Daar heeft hij een psycholoog voor nodig, en daar gaat ie al bij.

bij ouders? absoluut niet. zij zijn juist het probleem. en ze zitten zo vastgeroest in hun eigen ideeen en in hun eigen wereld dat daar met geen moker doorheen te beuken is.

voor de rest. tja, ik ken niemand anders. niet iemand die t aan wil horen, en me advies kan en/of wil geven. ik heb daarom een uitlaatklep gevonden. een middel wat ervoor zorgt dat ik nog enigszins een stabiele geest behoud en als je ouders, vrienden, collega's dan ook daar moeilijk over gaan doen, tja wat dan?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-07-2006, 00:15
Verwijderd
weer een relatie afgelopen, als goede vrienden uit elkaar. heb er weer een ex-ex-ex bij ik moet eens een relatie-stop in voeren denk ik. maar goed, dat is niet de eerste keer dat ik dat idee gehad heb.

nouja, we zien wel weer wat de toekomst brengt..
Oud 27-07-2006, 01:09
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 19:39 :
Haha Grote jongen als hij me kan blijven negeren hoor Maandag zie ik hem, dat kan hij niet zomaar afzeggen, zakelijke afspraak he. Ik moet en zal hem spreken. Niet prive, dan wel in het openbaar. I don't care. I am not giving up that freaking easily!
stalker
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 27-07-2006, 01:43
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
(Na vanavond) Erg lekker. Morgen lekker samen de stad in ondergoed kopen/kiezen voor beide. (samen uitzoeken )

En daarna lekker naar de bioscoop.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 27-07-2006, 01:48
__
Avatar van __
__ is offline
nou. ik voel me gelukkig

@BlueEyes; was t lekker vanavond ja?
Citaat:
Hagel schreef op 26-07-2006 @ 11:35 :
heel heel kut
what's up?
Oud 27-07-2006, 07:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Leuk joh... Zit ik eventjes in de put en voel ik me eenzaam doordat het uit is, gaat een vriendin een week op vakantie en laat ze vervolgens de hele week niets van zich horen
Oud 27-07-2006, 08:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
hellebel schreef op 27-07-2006 @ 01:09 :
stalker
Nou nou, dát valt ook wel weer mee. Ik wil gewoon weten wat hij heeft bedoelt en of hij mij nog wil zien en of er iets anders bij hem dwars zit. Lijkt me een goed recht.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2006, 09:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik heb hem weer heel even gezien en vandaag zie ik hem weer
Oud 27-07-2006, 09:24
Verwijderd
Dank voor de lieve woorden... Gaat om een vriendschappelijke relatie...


Gisteren was hij hier. Voor het eerst sinds tijden een keer serieus gebabbeld en het ook leuk gehad. Ik ben blij dat we het nooit meer altijd zo heel serieus hoeven te hebben en dat we nu het gewoon gezellig en leuk hebben, maar ook wel serieus kunnen babbelen als we willen. Was een aparte avond gisteren. Maar ik ben zo blij dat hij geweest is.
Oud 27-07-2006, 12:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
*zucht* alcohol.....
Ik had beter moeten weten, zij maakte een paar dagen geleden nog zoiets mee. Waarom herhaalde ik dat dan nu zelf.
Ik had te veel op, hij ook trouwens. We werden puur eerlijk tegen elkaar en we kwetsden elkaar. Alle onterechte verwijten die ik voelde ten opzichte van hem , kwamen er ineens uit. En hij? Hij maakte mij expres ontzettend jaloers. Hij zei hoe intelligent ze was en dat zij wat voor hem voelde. *autsj*
Ja we waren leuk bezig, en toch hadden we ergens ook een leuke avond. vaag...
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-07-2006, 12:42
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 27-07-2006 @ 07:41 :
Leuk joh... Zit ik eventjes in de put en voel ik me eenzaam doordat het uit is, gaat een vriendin een week op vakantie en laat ze vervolgens de hele week niets van zich horen
what friends are for, huh...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-07-2006, 13:04
Verwijderd
Komt ie zomaar langs
Oud 27-07-2006, 16:32
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Waar haal ik het vandaag van plots aan mijn ex beginnen te denken? Misschien omdat het niet al te best gaat met mijn vriendje.. Soms denk ik dat het beter is dat ik single ben.. Lekker vrij. Maar laat ik nu juist op die moment zo snakken naar een vriendje
Best nog even afwachten.. In de week wou ik een berichtje sturen naar mijn ex maar ik heb mezelf kunnen tegenhouden.. Gelukkig!
En toch.. Dit is denk ik niet wat ik wil..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 27-07-2006, 16:41
Nuck
Nuck is offline
Het gaat echt zo goed, we zijn echt een perfecte match
__________________
As if!
Oud 27-07-2006, 16:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmmm zo fijn. Hij is er gewoon voor me, om me te troosten, om me op te vrolijken en me gewoon een knuffel te geven als ik me kut voel. Dat helpt best wel goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-07-2006, 18:11
bd
Avatar van bd
bd is offline
Ik post hier normaal nooit, maar ik moet het toch even kwijt. Ik ben vorig schooljaar van de havo naar vwo5 gegaan en in de parallelklas zat een best leuk meisje naar mijn mening. In dit schooljaar had ik amper geen contact met haar. Tot twee weken terug, toen gingen we met een paar klasgenoten naar de bios. En ze zat naast mij in de bios, beetje gepraat je kent het wel. Daarna elkaar op msn toegevoegd en veel en gezellig gepraat. Ze stelde voor om vandaag samen te winkelen aangezien ik morgen op vakantie ga voor een weekje leek het me wel leuk. Een dag vantevoren had ik vernomen van haar vriendin dat ze me wel leuk vond. Vandaag ben ik met haar dus naar de stad geweest, het was echt gezellig. Toen we op het punt kwamen waar zij links moest, en ik rechts, hebben we even stilgestaan. Ik had d'r kunnen kussen, maar ik durfde het niet op de een of andere manier. Nu hoop ik dus echt dat ik het niet verkloot heb, en dat ze nog steeds iets wil doen als ik terug kom van vakantie. Ik heb ook niet zo bijster veel ervaring op het gebied, maar heb wel al eerder gezoend met een ander meisje. Toen was niet mijn iniatief. Dus hebben mensen nog tips om meer iniatief te nemen, want ik was vrij verlegen, nu nog steeds af en toe. En ik zit er nu best wel mee, ik wou dat ik me over die zenuwen heen kon zetten.

In ieder geval bedankt voor het lezen.
Oud 27-07-2006, 19:01
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bd schreef op 27-07-2006 @ 18:11 :
Ik post hier normaal nooit, maar ik moet het toch even kwijt. Ik ben vorig schooljaar van de havo naar vwo5 gegaan en in de parallelklas zat een best leuk meisje naar mijn mening. In dit schooljaar had ik amper geen contact met haar. Tot twee weken terug, toen gingen we met een paar klasgenoten naar de bios. En ze zat naast mij in de bios, beetje gepraat je kent het wel. Daarna elkaar op msn toegevoegd en veel en gezellig gepraat. Ze stelde voor om vandaag samen te winkelen aangezien ik morgen op vakantie ga voor een weekje leek het me wel leuk. Een dag vantevoren had ik vernomen van haar vriendin dat ze me wel leuk vond. Vandaag ben ik met haar dus naar de stad geweest, het was echt gezellig. Toen we op het punt kwamen waar zij links moest, en ik rechts, hebben we even stilgestaan. Ik had d'r kunnen kussen, maar ik durfde het niet op de een of andere manier. Nu hoop ik dus echt dat ik het niet verkloot heb, en dat ze nog steeds iets wil doen als ik terug kom van vakantie. Ik heb ook niet zo bijster veel ervaring op het gebied, maar heb wel al eerder gezoend met een ander meisje. Toen was niet mijn iniatief. Dus hebben mensen nog tips om meer iniatief te nemen, want ik was vrij verlegen, nu nog steeds af en toe. En ik zit er nu best wel mee, ik wou dat ik me over die zenuwen heen kon zetten.

In ieder geval bedankt voor het lezen.
Als ze je echt leuk vindt dan laat ze je niet zomaar gaan omdat je haar heel toevallig niet gezoent heb hoor!
Oud 27-07-2006, 19:02
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hij komt zo nog langs Ben echt benieuwd hoe de sfeer gaat worden!
Oud 27-07-2006, 19:28
Verwijderd
@Toet0r: Is het nou wat?

Oehw, vakantie is goed voor mijn sociale leven. Ik ben zo blij dat het nu zo goed gaat. Dat is ook wel eens anders geweest. Zaterdag en volgende week en 8 augustus.
Oud 27-07-2006, 19:53
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-07-2006 @ 19:28 :
@Toet0r: Is het nou wat?
nee we hebben het er (nog) niet over gehad ook ofzo!
Oud 27-07-2006, 20:45
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Dit gaat zo verkeerd aflopen..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 27-07-2006, 21:00
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
We zijn al ruim 2 jaar samen en hebben vanmorgen pas voor het eerst samen ontbeten voordat we allebei naar ons werk moesten.. Hoe suf Blijkbaar hebben we altijd allebei andere werktijden, of werkt de één terwijl de ander vrij is, of heeft één van beiden geen tijd om te ontbijten en gebeurd dat pas op het werk... Maar leuk was het wel, ondanks dat we allebei érg spraakzaam waren omdat we nog niet helemaal wakker waren Oh, en morgen weer, want dan hebben we toevallig weer dezelfde werktijden.

En het was ook zo typisch samenwonendstelletje-achtig. Allebei tegelijk de deur uit, en buiten voor het huis elkaar een kusje geven omdat we allebei de andere kant op moesten. We zouden zo in een film passen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 21:05.
Oud 27-07-2006, 22:21
Verwijderd
Ik ben niet gelukkig en ik ben niet ongelukkig. Misschien is dat wel even een goede plek om nu te zijn.

@Orpheo: mocht je eens zin in een praatje hebben, dan mag je me altijd even een pm sturen o.i.d.
Oud 27-07-2006, 22:22
Verwijderd
Laatste post
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.