Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2006, 21:23
Verwijderd
Vorige topic

40 alweer
Advertentie
Oud 27-07-2006, 21:25
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
40 en alleen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 27-07-2006, 21:25
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
nog 13 daagjes en ze is van mij
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 27-07-2006, 21:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vanaf overmorgen samen een weekje op kamp, dus zien hoe snel hij genoeg van me krijgt als ik moe en chagerijnig ben.

Maar komt wel goed, hij is het liefste jongetje van de hele wereld.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-07-2006, 22:29
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Pfff het missen valt zo erg tegen. Nooit geweten dat dat zou gebeuren. Missen is klote. Nog 1,5 week. Zondag word het ergste dan word ik 19 en is hij er niet eens

Dit is eens en nooit meer...
Oud 27-07-2006, 22:29
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Ik voel me op en top, en dat komt omdat ik zo'n ontzettend lief vriendinnetje heb
Oud 27-07-2006, 22:31
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik mis hem en ik wil bij hem zijn... pfff
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 28-07-2006, 00:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag drie maandjes. Nu ja, eigenlijk, technisch gesproken gisteren. Hebben de hele dag smsjes gestuurd, was leuk. Morgen vrijdag zie ik haar, wieeeej. Alleen jammer dat ze geraden heeft dat ik dus morgen ga langskomen. Ze is te goed gewoon.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-07-2006, 00:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 27-07-2006 @ 23:29 :
Ik voel me op en top, en dat komt omdat ik zo'n ontzettend lief vriendinnetje heb
Slijmbal.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-07-2006, 00:53
Verwijderd
Fijn om te weten dat hij trots op me is!

* verliefd *
Oud 28-07-2006, 01:53
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
hmmm ik weet t niet hoe t gaat. t lijkt goed te gaan! ik weet niet of ik verliefd ben, en das maar goed ook! ik ben dol op muziek, en daar gaat mijn aandacht voorlopig even naar uit. en wie dacht dat mijn muziekfetish niet van pas kon komen?! vandaag op werk een toffe kerel ontmoet, die het licht deed op de bruiloft van een OUD COLLEGA VAN ME!!! (H) mooi man.

de gast die muziek deed was echt aan het kloten. zette een fuckin MONITOR voor de MIDS en 2 kasten met woofers, waar de tweeters van kapot waren. alom: KUTgeluid! ik (als enthousiaste amateur!!!) moest een prof. helpen met zijn setup. van de ZOTTE. uiteindelijk deed ie t. maar terug naar de lichtdude. ik sprak met 'm, en zijn visie op het geluid van die avond. 'ja was ruk gewoon'. babbelen over dB'tjes, setups, etc etc, je kent t wel, boys with toys.

maar goed. ik zo, goh, heb je nog in je bedrijf iemand nodig als allround roadie?! (mijn droombaan op t moment). ja uhm.... opzich wel! hier is mijn kaartje, bel me maar maandag, kunnen we er afspraken over maken! okay! ik zeg geen nee! dus wellicht nieuwe baan in de sector waar ik niet hoef te slijmen voor inkomen! heerlijk!

ik snap mijn beste vriend echt niet hoor. die gozer zit maar te emmeren dat ie zich zo klote voelt, en dat ie van alcohol depressief wordt, waarom gaat ie zich dan constant volgieten, om eenmaal thuis te zijn aangekomen, zich te realiseren wat er gaande is/was, en in zichzelf te snijden?! ik snap 'm niet meer. hij vervloekt zo'n beetje een goeie vriendin van 'm (denk aan grace van will en grace....) maar trekt toch nog met 'r op alsof er niks gebeurd is. IK kan dat niet, en snap ook niet waarom hij zichzelf zo kwelt!

en collega's... EINDELIJK gaat de feeks van werk weg! heerlijk die rust! nooit meer dat geemmer van d'r, dat snerpende snerende geluid van haar. bye bye, and please dont come back. mij uitlachen omdat ik t ff lastig had op school.... nu lach ik haar uit, omdat ze nog steeds (en ze is 'maar' 11 jaar ouder dan ik!!!) geen diploma heeft, en ik wel. ik mag geen lol hebben om andermans leed, maar soms... SOMS!!!

ouders... ouders?! soms handig, maar vaak een pain in the bud. zien ze dan echt niet die donderwolk boven mn hoofd? hij drijft heus wel weg, als je me met rust laat! gewoon de morningblues zeg maar. 'opstaan is de grootste inspanning van de dag' zei snoopie ooit. is ook zo! en bij mij helemaal. en om dan gelijk te bleren over die tas (vragen kan ook! de eerste keer!!!) of over de piano die afgeruimd moet worden voor de stemmer die pas 6 uur later aankomt, tja... das olie op t vuur! dat ze dat na 20 jaar NOG niet snappen, is mij een raadsel. ik snap en weet na 20 jaar wel wanneer ik niet bij ze aan moet kakken voor dingen!

bluh beetje lang verhaal..... ach, enjoy de soap die luistert naar de naam 'orpheo's life'
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 28-07-2006, 05:14
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 27-07-2006 @ 23:31 :
Ik mis hem en ik wil bij hem zijn... pfff
Wanneer zie je 'm weer?



Ontopic : Wish me luck today.
Oud 28-07-2006, 08:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 28-07-2006 @ 06:14 :
Wanneer zie je 'm weer?



Ontopic : Wish me luck today.
good luck

bij mij nog steeds alles toppie morgen gaan mijn ouders op vakantie en zijn we een week alleen, bij elkaar...

kijken offie me dan nog steeds niet zat word... hij denkt dat onze gevoelens alleen maar erger gaan worden hahah hij is gek of toch niet <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-07-2006, 08:58
fractuur
fractuur is offline
Vannacht om vier uur met de trein om een paar dagen naar Berlijn te gaan. Met hem. <333 Zin in!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-07-2006, 09:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
fractuur schreef op 28-07-2006 @ 09:58 :
Vannacht om vier uur met de trein om een paar dagen naar Berlijn te gaan. Met hem. <333 Zin in!
Oeh met de trein! Hoe jaloers en groen ben ik NÚ!!

Haha, ik kan echt geen "nee" zeggen tegen sommige typen mensen :') En nu zit ik vast aan een dag extra met die ene vervelende collega :') Ik wil niet alleen!!

Maar ja, ik weet niemand om mee te nemen, en ik vind het kneuzig om die >ene< jongen te mailen, die word vast ook kriegel van mij
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 09:17
Verwijderd
damn wat ben ik toch gek op hem. Hij maakt me zo vaak aant lachen, welke tijd van de dag het ook is.
Vanmiddag<3
Oud 28-07-2006, 09:53
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Gisteren samen zn zuje op gehaald van dr werk (45 kilometer rijden) en het was gezellig in de auto en ook langs zijn werk (zelfde park) geweest
Daarna reed ie ff mee toen ik naar huis ging omdat ie ff naar de jumbo moest en vroeg ie of ik het leuk vond als ie gisteraaf nog ff langs kwam, dat vond ik dus wel!

Nouja, hij kwam en het was gezellig en we hebben dus (nog steeds?) niks, maar het was wel weer fijn
Oud 28-07-2006, 10:35
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Heb mijn ex gisteren maar verteld dat ik best nog veel aan hem denk.. Waarschijnlijk omdat onze 'lovestory' exact een jaar geleden is begonnen & ik eigenlijk nooit echt afscheid heb genomen van hem.. Maar nu lees ik iets in de nickname van zijn vriendin en ik heb zo het gevoel dat zij weet van het gesprek van gisteren.. Zolang ze maar weet dat ik echt niet van plan ben hem "af te pakken".. Been there, done that..
__________________
Having again my favourite dream.
Ads door Google
Oud 28-07-2006, 11:03
Verwijderd
Huis 1 was niet mooi, of ja; wel mooi, maar niet mooi genoeg voor de locatie. En de straat was lelijk. Binnenkort gaan we naar Huis 2 kijken, in Maastricht, aan het water. Duur, maar groot en mooooi! Ik ben benieuwd
Oud 28-07-2006, 11:27
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 28-07-2006, 11:32
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 28-07-2006 @ 12:27 :
veel te zeggen....!!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 28-07-2006, 11:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-07-2006 @ 12:03 :
Huis 1 was niet mooi, of ja; wel mooi, maar niet mooi genoeg voor de locatie. En de straat was lelijk. Binnenkort gaan we naar Huis 2 kijken, in Maastricht, aan het water. Duur, maar groot en mooooi! Ik ben benieuwd
Spannend!

OT: Op wat kleine wrevelingen na, gaat het prima. Komt gewoon doordat we allebei moe en gestresst zijn, en dan botsen we af en toe om onze karakters, die elkaar normaal goed aanvullen.
Dinsdag gaat het echt beginnen: sleuteloverdracht en klussen, en dan hopelijk vrij snel samenwonen! Ik hoop dat alles dan net zo goed, of nog beter, gaat dan nu (nu zijn we allebei 'alleen thuis' en doen dus na het werk alles 'samen').
Oud 28-07-2006, 12:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Hij is morgen jarig *proest*


Nou goed, mijn hart is gelucht, wat een vreselijk aangenaam gevoel zeg Hij zoekt het maar uit, ik kap met proberen, want ik begon mezelf inderdaad een échte stalker te voelen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 28-07-2006 @ 12:03 :
Huis 1 was niet mooi, of ja; wel mooi, maar niet mooi genoeg voor de locatie. En de straat was lelijk. Binnenkort gaan we naar Huis 2 kijken, in Maastricht, aan het water. Duur, maar groot en mooooi! Ik ben benieuwd
Wat vreselijk gaaf zeg! Laat weten welk huis het uiteindelijk wordt!

Ontopic: Vandaag ben ik vrij, moet hij werken. Da's wel minder, maar goed...
Wel heel fijn zijn dan die momenten dat hij nog even bij me komt voor hij weggaat en me dan bedelft onder de kusjes
Wat ziet dat woord bedelft er trouwens raar uit?
Oud 28-07-2006, 13:09
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 28-07-2006 @ 06:14 :
Wanneer zie je 'm weer?



Ontopic : Wish me luck today.

Geen idee we zijn beiden dit weekend druk. Snel hoop ik
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Advertentie
Oud 28-07-2006, 13:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Hmm gister eerste echte ´ruzie´, maar dat ging meer over mijn shit dan over ´ons´, ik moet er echt iets aan gaan doen. Buh.
Maar daarna wel tegen elkaar aan in slaap gevallen en vanmorgen was het weer supergoed. Gelukkig. Het was eng.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 28-07-2006, 13:43
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Qamra schreef op 28-07-2006 @ 10:06 :
Oeh met de trein! Hoe jaloers en groen ben ik NÚ!!

Het was een beetje kut geformuleerd: trein>schiphol>berlijn Scheelt toch al snel 5 uur reistijd en 100 euro kosten.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-07-2006, 13:58
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
fractuur schreef op 28-07-2006 @ 14:43 :
Het was een beetje kut geformuleerd: trein>schiphol>berlijn Scheelt toch al snel 5 uur reistijd en 100 euro kosten.
Oh, dán ben ik al een stukje minder jaloeers

Maar Berlijn is echt heul tof
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-07-2006, 14:29
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ruzie met ma om evt. nieuwe baan. ze laat me niet eens uitspreken... grr kan ik echt niet tegen.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 28-07-2006, 14:50
Verwijderd
Bwuh, voel me weer leeg ofzo. Gisteren ook al. Mja. Komt goed, zullen we maar zeggen.
Oud 28-07-2006, 15:07
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-07-2006 @ 15:29 :
ruzie met ma om evt. nieuwe baan. ze laat me niet eens uitspreken... grr kan ik echt niet tegen.
Je bent 20.. Je kan het huis uit.
Oud 28-07-2006, 15:13
Clara
Clara is offline
Al het hele jaar tamelijk dood
Oud 28-07-2006, 15:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 28-07-2006 @ 16:07 :
Je bent 20.. Je kan het huis uit.
rightttttttt......... en waar moet ik t geld vandaan peuteren? zeg niet 'werken', want dat doe ik al. ik heb ook nog zoiets als collegegeld en boeken te betalen. en van de IBG lening+beurs kan je niet echt leven, laat staan royaal.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 28-07-2006, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 28-07-2006 @ 16:14 :
rightttttttt......... en waar moet ik t geld vandaan peuteren? zeg niet 'werken', want dat doe ik al. ik heb ook nog zoiets als collegegeld en boeken te betalen. en van de IBG lening+beurs kan je niet echt leven, laat staan royaal.
Van stufi + lening + werken kan je als student príma leven. Je kan een mooie kamer huren, als je een beetje zoekt kan je zelfs iets vinden dat betaalbaar is én een klein eigen keukenblok + eigen badkamer heeft.

Maar goed, als je niet wil, dan wil je niet. Kom dan niet aan met ''t is onbetaalbaar' want dat is onzin.
Oud 28-07-2006, 15:43
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
'k Denk constant aan hem... Kan niet wachten tot hij eindelijk terug is!

De laatste dagen doe ik niet anders dan ideetjes noteren wat ik nog eens met hem kan doen. Nog 11 dagen...
Oud 28-07-2006, 15:45
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-07-2006 @ 16:28 :
Van stufi + lening + werken kan je als student príma leven. Je kan een mooie kamer huren, als je een beetje zoekt kan je zelfs iets vinden dat betaalbaar is én een klein eigen keukenblok + eigen badkamer heeft.

Maar goed, als je niet wil, dan wil je niet. Kom dan niet aan met ''t is onbetaalbaar' want dat is onzin.
ik voel er niet zo heel veel voor om de komende 5 jaar volledig te gaan lenen, alleen maar omdat mn ma t verdomd haar snater te houden, en mij niet laat uit praten. ach, ik heb al een week lang een pauperhumeur, en nu reageer ik gewoon extreem geprikkeld en over-actief. gaat wel over....hoop ik.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Ads door Google
Oud 28-07-2006, 15:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Pfff ik mis mijn vriendinnetje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-07-2006, 15:55
Verwijderd
Gisteravond belde een vriendin. Ze wilde even weten hoe het met me ging enzo. Ze had me dinsdag ook niet echt goed gesproken (maargoed, wat wil je met een begrafenis...). Het heeft me echt ontzettend goed gedaan en het doet me nog steeds ontzettend goed dat ze even belde. Dat ik even van me af kon praten en dat ze bepaalde dingen die ik nodig had om te horen even heel duidelijk heeft gezegd. Ik voel me ook meteen een stuk beter. Ze viert zaterdag haar verjaardag en ik geef haar meteen even een extra dikke knuffel als ik haar weer zie.
Oud 28-07-2006, 16:14
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ok nu weet zijn vriendin het ook.. Hij vertelde het aan haar..
Ik weet echt niet wat te doen.. Blijven bij mijn vriendje of het uitmaken en radeloos achter mijn ex aanlopen.. Wie weet is dat van mn ex maar een vlaag. Hopelijk want om eerlijk te zijn.. Ik wil die hel niet meer door..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 28-07-2006, 16:42
fractuur
fractuur is offline
Jeuh.. Een goede vriendin is terug in NL na vier weken en we hebben een hele tijd bij zitten kletsen. Jammer dat ik haar de komende drie weken ook niet kan zien.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-07-2006, 17:05
Verwijderd
Straks samen pizza eten en daarna stappen met een vriendinnetje en mijn honingzusje!
Oud 28-07-2006, 17:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik heb echt super veel zin om m weer te zien! Alleen duurt dat nog 3 weken, maar ach! Morgen op vakantie en dat gaat vast leuk worden (en hopelijk ook beetje snel voorbij, maar dat zal vast wel want laatste tijd gaat de tijd sowieso super snel)
Oud 28-07-2006, 18:25
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben een kutwijf .

Ik heb gisteren met iemand gezoend. Terwijl ik ook al de hele tijd een andere jongen zoende, ook al is het wel voor beide duidelijk dat er niets uit komt (had ik het toevallig de dag van tevoren nog met hem over gehad). Nu ga ik jongen één afbouwen. .
Nooit geweten dat ik zo'n slet was...
Oud 28-07-2006, 19:15
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ok, dat was mijn date.


.......
Oud 28-07-2006, 19:24
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 28-07-2006 @ 19:25 :
Ik ben een kutwijf .

Ik heb gisteren met iemand gezoend. Terwijl ik ook al de hele tijd een andere jongen zoende, ook al is het wel voor beide duidelijk dat er niets uit komt (had ik het toevallig de dag van tevoren nog met hem over gehad). Nu ga ik jongen één afbouwen. .
Nooit geweten dat ik zo'n slet was...
welcome to my world
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 28-07-2006, 20:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 28-07-2006 @ 20:15 :
Ok, dat was mijn date.


.......
Vertel!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-07-2006, 20:15
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 27-07-2006 @ 23:29 :
Pfff het missen valt zo erg tegen. Nooit geweten dat dat zou gebeuren. Missen is klote. Nog 1,5 week. Zondag word het ergste dan word ik 19 en is hij er niet eens

Dit is eens en nooit meer...
Bijna hetzelfde verhaal hier, ik word maandag 20 en moet ook nog 1,5 week zonder m.. Gelukkig de meeste dagen wel genoeg afleiding, dus ik moet er maar tegen kunnen.

Hoewel ie dan wel even had mogen vertellen dat ie zn telefoon uit zou laten..
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 28-07-2006, 20:16
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 28-07-2006 @ 21:13 :
Vertel!
Hij is leuk, en lief. En volgens mij was dit liefde op 't eerste gezicht.

Alleen weet hij niet wat hij wil
Oud 28-07-2006, 20:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 28-07-2006 @ 21:16 :
Hij is leuk, en lief. En volgens mij was dit liefde op 't eerste gezicht.

Alleen weet hij niet wat hij wil
dat is balen, maar een goede kans dus?
hoe was de date zelf?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-07-2006, 20:22
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 28-07-2006 @ 21:16 :
Hij is leuk, en lief. En volgens mij was dit liefde op 't eerste gezicht.

Alleen weet hij niet wat hij wil
Nog niet weten betekent nog over te halen naar wel willen
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.