Oud 28-07-2006, 20:25
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 28-07-2006 @ 21:20 :
dat is balen, maar een goede kans dus?
hoe was de date zelf?

Hij vind me onwijs leuk, maar hij is niet verliefd.

Was heel gezellig wat wezen drinken, en naar de bios geweest.
Advertentie
Oud 28-07-2006, 20:25
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
MieX schreef op 28-07-2006 @ 21:22 :
Nog niet weten betekent nog over te halen naar wel willen



Hij moet nadenken, dus ik ga 'm niet in de weg zitten.
Oud 28-07-2006, 20:27
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Dat is natuurlijk ook wel verstandig, als je nu opdringerig overkomt is t zeker kans verkeken
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 28-07-2006, 20:28
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
MieX schreef op 28-07-2006 @ 21:27 :
Dat is natuurlijk ook wel verstandig, als je nu opdringerig overkomt is t zeker kans verkeken
Ja daarom. Ik wacht rustig af, ook al heb ik totaal geen geduld.
Oud 28-07-2006, 20:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me echt heel erg in de steek gelaten
Oud 28-07-2006, 20:56
Verwijderd
Een collega die beweert niet 'zo' te zijn, met een scheve bek naar mij. ik weet wel beter en ik weet dat hij weet ik dat ik dat weet.
Maar goed, dat heeft net zo veel met relaties te maken als de stand van de zon.

En vriendschappen
Oud 28-07-2006, 21:01
Verwijderd
Pff, vanmiddag dacht ik dat het eventjes fout ging, mijn schuld, maar goed. Misschien had het fout moeten gaan, daar leer ik tenslotte van! Maar het is weer goed en geloof dat hij het wel begreep enzo.

En strax met een vriendinnetje de stad in, als mn broertje eens op zou schieten! Ik heb de hele dag gewerkt in een zaak waar het ongeveer 45-50 graden was, en meneer eist de douche op
Maar goed, adem in-adem uit

En trouwens, omdat ik ons lief vind hier;



met mijn zowat beste dinnetje (ik rechts)
Oud 28-07-2006, 21:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een 'terugvalmoment'.
Mis hem gewoon nog steeds. Leuke jongens dienen zich ook niet aan, dus het is lastig vergeten.
Het zou na bijna een half jaar toch wel over moeten zijn? Wat ben ik voor zwak geval.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-07-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 28-07-2006 @ 19:25 :
Ik ben een kutwijf .

Ik heb gisteren met iemand gezoend. Terwijl ik ook al de hele tijd een andere jongen zoende, ook al is het wel voor beide duidelijk dat er niets uit komt (had ik het toevallig de dag van tevoren nog met hem over gehad). Nu ga ik jongen één afbouwen. .
Nooit geweten dat ik zo'n slet was...
Dat heb ik op dezelfde dag gedaan Maar goed, jongen 2 wist van jongen 1. Ik kan het ook niet helpen dat hij me schaamteloos versierde en ik er schaamteloos op in ging, het was gewoon te grappig op dat moment
Oud 28-07-2006, 22:42
Verwijderd
Wat heb ik gedaan?
Oud 28-07-2006, 22:43
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Hij wil me morgen weer zien.
Oud 28-07-2006, 23:26
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 28-07-2006 @ 23:43 :
Hij wil me morgen weer zien.
Ik zie hem morgen ook weer
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 28-07-2006, 23:38
Verwijderd
Helemaal verliefd.
Oud 29-07-2006, 01:17
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
tears flow but why am I crying, afterall I'm not afraid of dying!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-07-2006, 07:46
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 29-07-2006 @ 00:26 :
Ik zie hem morgen ook weer


Hij wil me wat vertellen vandaag, zei hij in een smsje vanacht.
Oud 29-07-2006, 08:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 29-07-2006 @ 08:46 :


Hij wil me wat vertellen vandaag, zei hij in een smsje vanacht.
oeh, dat klinkt leuk

ot. Mijn hele week met mijn vriend alleen begint vandaag, geen ouders <3 en gewoon lekker doen waar je zin in hebt

omg, was ie maar hier...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2006, 08:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 29-07-2006 @ 09:17 :
oeh, dat klinkt leuk

Nou, ik heb het meestal niet zo breed als ik zulke smsjes krijg
Oud 29-07-2006, 09:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-07-2006 @ 09:56 :
Nou, ik heb het meestal niet zo breed als ik zulke smsjes krijg
nou het kan 2 dingen betekenen, of hij wil wel wat, of niet.. in beide gevallen weet je iig waar je aan toe bent
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2006, 09:27
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-07-2006 @ 09:56 :
Nou, ik heb het meestal niet zo breed als ik zulke smsjes krijg
Hij is vrolijk, dus ik ga er vanuit dat het iets positiefs is.
Oud 29-07-2006, 09:33
Estar
Estar is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 29-07-2006 @ 10:27 :
Hij is vrolijk, dus ik ga er vanuit dat het iets positiefs is.
Ok, in dat geval ga ik er wel vanuit dat het positief is.
Hij moet zulke dingen eigelijk bij me laten, ik heb een hekel aan als ik weet dat ik een verrassing of iets dergelijks ga krijgen en moet wachten.
Oud 29-07-2006, 09:34
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-07-2006 @ 10:33 :
Ok, in dat geval ga ik er wel vanuit dat het positief is.
Hij moet zulke dingen eigelijk bij me laten, ik heb een hekel aan als ik weet dat ik een verrassing of iets dergelijks ga krijgen en moet wachten.
Hij belde net, en naar aanleiding van wat hij allemaal zei weet ik al wat ik kan verwachten.
Oud 29-07-2006, 10:04
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik ben zo een kutwijf!
Dit had ik nooit mogen doen.. Ik heb dit echt niet gewild..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 29-07-2006, 10:32
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Gister een leuke avond gehad, alleen toen we thuis kwamen kregen we ruzie. En uiteindelijk konden we weer fatsoenlijk praten en was alles weer goed, waarna we door iets stoms tóch weer afstandelijk tegen elkaar gingen doen. Bah, ik haat spanningen, al is het soms ook wel goed. Gelukkig was het wel weer redelijk oke toen we gingen slapen, want ik vind het vreselijk om met zo'n kutgevoel te moeten gaan slapen.

En vanmorgen voor het eerst sinds tijden weer eens lekker samen uit kunnen slapen. We hebben heerlijk geknuffeld en gesekst en verder hebben we dit weekend allebei onze eigen plannen en zie ik hem morgenmiddag pas weer. Zal ons wel even goed doen denk ik

Oh, en we hebben gister wel een huwelijkscadeau voor zijn vader bedacht (die gaat over 1,5 week trouwen) en ik heb echt heel veel zin om dat te gaan maken! We hebben er zelf namelijk net zo veel aan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 10:37.
Oud 29-07-2006, 10:56
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik hou superveel van hem. Gisteren had ie voor mij een joekel van een hartjeskussen gekocht (weliswaar van mijn eigen geld maar dat doet er niet toe). Dat was echt heel lief.
We hebben het nu bijna 9 maanden geloof ik, en nu begin ik goed te merken dat de verliefdheid over is. Dat is allemaal veranderd in heel erg houden van. Ik wil deze jongen gewoon nooit meer kwijt.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 29-07-2006, 10:58
Verwijderd
Ik heb twee woorden; super verliefd. Het voelt echt zo gigantisch fijn om met haar te zijn, met haar te praten. We lijken heel veel op elkaar, liggen de hele tijd dubbel, het voelt geweldig en de klik is gewoon geweldig. Ik wil haar niet meer kwijt, ze vult me aan
Oud 29-07-2006, 11:24
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Zao schreef op 29-07-2006 @ 11:58 :
Ik heb twee woorden; super verliefd. Het voelt echt zo gigantisch fijn om met haar te zijn, met haar te praten. We lijken heel veel op elkaar, liggen de hele tijd dubbel, het voelt geweldig en de klik is gewoon geweldig. Ik wil haar niet meer kwijt, ze vult me aan
SAME HERE

Great feeling isn't it
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 29-07-2006, 12:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-07-2006 @ 11:04 :
Ik ben zo een kutwijf!
Dit had ik nooit mogen doen.. Ik heb dit echt niet gewild..
wat heb je gedaan dna?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2006, 12:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 29-07-2006 @ 10:34 :
Hij belde net, en naar aanleiding van wat hij allemaal zei weet ik al wat ik kan verwachten.
oeh leuk keep us posted..

ergens binnen nu en over 2 uur (i dat een goede zin ) komt ie... ik kan gewoon niet wachten.. ik denk dat ik hem op bed ga gooien en lekker lang ga knuffelen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2006, 13:26
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Hij is op tour in Engeland, en ik mis hem maar een klein beetje.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 29-07-2006, 14:50
Verwijderd
Ik ga vanavond op vakantie. En ik denk dat hij mij niet zo leuk vind als ik hem, dus ik weet niet wat ik ga doen..
Oud 29-07-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 29-07-2006 @ 11:56 :
Ik hou superveel van hem. Gisteren had ie voor mij een joekel van een hartjeskussen gekocht (weliswaar van mijn eigen geld maar dat doet er niet toe). Dat was echt heel lief.
We hebben het nu bijna 9 maanden geloof ik, en nu begin ik goed te merken dat de verliefdheid over is. Dat is allemaal veranderd in heel erg houden van. Ik wil deze jongen gewoon nooit meer kwijt.
Hoezo sluit houden van verliefdheid uit, dan? Als de verliefdheid na 9 maand al helemaal over zou zijn, zou ik er geen zin meer in hebben. Dat je niet meer superonzeker bent, wil toch niet zeggen dat hij je nooit meer kriebels in je buik geeft of dat je vreselijk blij en springerig wordt van een lief smje ofzo..? En dat hoort m.i. ook bij verliefd zijn...
Oud 29-07-2006, 16:38
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Hij is nu mn vriend

Hij vertelde dat hij me gisteravond zo verschrikkelijk mistte, en dat hij toen doorhad hoeveel hij eigenlijk wel verliefd op me was......


Moet alleen wel even wennen aan 'm, hij is namelijk helemaal geen knuffelmens en ik juist wel, en hij kan heel makkelijk gedag zeggen terwijl ik liever zo lang mogelijk wil blijven hangen...maar verder is hij helemaal geweldig...
Oud 29-07-2006, 16:53
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
\/
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-07-2006, 17:27
justnaat
justnaat is offline
ik heb een relatie maar die loopt bijna aan zijn einde als het zo doorgaat..
Oud 29-07-2006, 17:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-07-2006 @ 15:44 :
Hoezo sluit houden van verliefdheid uit, dan? Als de verliefdheid na 9 maand al helemaal over zou zijn, zou ik er geen zin meer in hebben. Dat je niet meer superonzeker bent, wil toch niet zeggen dat hij je nooit meer kriebels in je buik geeft of dat je vreselijk blij en springerig wordt van een lief smje ofzo..? En dat hoort m.i. ook bij verliefd zijn...
Verliefdheisvlagen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-07-2006, 17:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-07-2006 @ 11:04 :
Ik ben zo een kutwijf!
Dit had ik nooit mogen doen.. Ik heb dit echt niet gewild..
toch met je ex gerotzooid?

OT: net een lekker weekje Terschelling achter de rug. Prettige afwisseling van samen en en alleen dingen doen (die jongen kan erg lui zijn )
__________________
Tsja
Oud 29-07-2006, 18:15
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Vanavond <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 29-07-2006, 18:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het is stil in de liefde, en dat vind ik wel goed zo, want het vrijgezellenleven is mooi. Door drukte op school en de vakantie van volgende week had ik (en heb ik) ook even geen zin in relaties.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-07-2006, 18:36
Verwijderd
Ik ben ook een muts af en toe, beetje ideeën wekken die er niet zijn. Nou denkt hij waarschijnlijk weet ik veel wat, terwijl het puur vriendschappelijk en gezellig bedoeld was.

Ik heb zin in een liefde, in verliefd zijn, in niet weten wat beter is dan liefde, in alles wat erbij komt. Het slechte daaraan is dat het me niet uitmaakt wie me dat kan geven op dit moment en dus houd ik mezelf weer lekker voor de gek.
Ik denk dat ik maar gewoon nog even vrijgezel moet blijven.
Oud 29-07-2006, 18:45
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Net terug van een heerlijke 10 daagse vakantie

Klein minpuntje is, dat hij vanmorgen vroeg vertrokken is en ik hem dus een hele poos niet zie

(Ik weet dat ik nog niet mag klagen, maar we zijn samen zo heerlijk verliefd en dat mis ik wel)
Oud 29-07-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 29-07-2006 @ 12:24 :
SAME HERE

Great feeling isn't it
Uhuh
Oud 29-07-2006, 19:25
Verwijderd
Jeej, vanavond!
En ik was de hele week heel gespannen voor volgende week... Maar nu ik weet met wie ik groep ga draaien en welke groep ik krijg, heb ik er echt heel erg veel zin in... Alleen al vanwege de sfeer die hangt in heel het dorp. Woehoe!
Oud 30-07-2006, 00:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Gisteren. Vandaag. Wij tweetjes samen.


't Zit echt wel goed. En nog belangrijker: ik maak blijkbaar echt 'n goeie indruk bij haar moeder, zelfs zonder dat ik speciaal moeite doe ofzo... Gewoon, ik blijf mezelf en volgens m'n vriendin ben ik echt wel goedgekeurd... Is leuk om te weten, dat je "schoonouders" je ook wel accepteren.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-07-2006, 10:02
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mja en vandaag ga ik hem nog wel het aller meest missen. Vanavond wokken met men moeder en broer en opa's en oma's dan zou het toch leuk zijn als hij er ook zou zijn.

Volgende week zaterdag zie ik hem gelukkig weer
Oud 30-07-2006, 10:07
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Weet je dat ik mezelf wel kan slaan op dit moment? Nu ik eindelijk iemand heeft die helemaal gek op me is en bij me wil zijn, ga ik me druk zitten maken met het feit dat ik constant bang ben dat hij weer bij me weg zal gaan.

Dit heb ik dus altijd he. In plaats van genieten van wat je heb, druk gaan maken van wat je kwijt kan raken.
Oud 30-07-2006, 10:24
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 29-07-2006 @ 13:07 :
wat heb je gedaan dna?
Verteld aan mijn ex dat ik wel nog aan hem terugdacht.. Nu heeft zijn vriendin het uitgemaakt en zit hij mij verwijten te maken dat ik blijkbaar vanalles zou hebben gezegd tegen haar, terwijl hij dat juist heeft gedaan
Ondertussen heeft hij me wel al bedankt om er voor hem te zijn en zijn excuses aangeboden.. Maar sorry komt vaak te laat..
Ok, wat ik heb gedaan was ook niet proper..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 30-07-2006, 10:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
T!ne schreef op 30-07-2006 @ 11:24 :
Verteld aan mijn ex dat ik wel nog aan hem terugdacht.. Nu heeft zijn vriendin het uitgemaakt en zit hij mij verwijten te maken dat ik blijkbaar vanalles zou hebben gezegd tegen haar, terwijl hij dat juist heeft gedaan
Ondertussen heeft hij me wel al bedankt om er voor hem te zijn en zijn excuses aangeboden.. Maar sorry komt vaak te laat..
Ok, wat ik heb gedaan was ook niet proper..
waarom zou zijn vriendin het uitmaken als JIJ nog aan HEM denkt. Wat kan hij daar nou aan doen?
__________________
Tsja
Oud 30-07-2006, 10:29
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-07-2006 @ 11:26 :
waarom zou zijn vriendin het uitmaken als JIJ nog aan HEM denkt. Wat kan hij daar nou aan doen?
Omdat hij blijkbaar veel leugens vertelde.. Misschien dat ze er gewoon niet tegenkon omdat ze wist dat hij eigenlijk ook nog wel eens wou afspreken met mij.. Gewoon vriendschappelijk.. En dat zou ze misschien niet hebben aangekund..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 30-07-2006, 10:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
T!ne schreef op 30-07-2006 @ 11:29 :
Omdat hij blijkbaar veel leugens vertelde.. Misschien dat ze er gewoon niet tegenkon omdat ze wist dat hij eigenlijk ook nog wel eens wou afspreken met mij.. Gewoon vriendschappelijk.. En dat zou ze misschien niet hebben aangekund..
hmpf. Maar goed dat ze t heeft uitgemaakt dan.
__________________
Tsja
Oud 30-07-2006, 10:43
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 29-07-2006 @ 11:04 :
Ik ben zo een kutwijf!
Dit had ik nooit mogen doen.. Ik heb dit echt niet gewild..

En toch doe je het? Kutwijf.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.