Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 21:27
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik geef je maar een woord mee:

A flat Minor blues!


sorry, 2 woorden dus


heerlijk! Reverend!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 31-07-2006, 22:48
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 30-07-2006 @ 23:45 :
ja en dan heb je vlugge japie op je dak hoor
Jaloezie is vreselijk :')

Ontopic: Boos, eerste paar dagen niets laten horen is tot daar aan toe, maar mn verjaardag vergeten?
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 31-07-2006, 22:55
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
MieX schreef op 31-07-2006 @ 23:48 :
Jaloezie is vreselijk :')

Ontopic: Boos, eerste paar dagen niets laten horen is tot daar aan toe, maar mn verjaardag vergeten?
balen he, als iemand je verjaardag vergeet!!! mijn ma was de mijne 'vergeten', en ik was woest. ach, dan moet t maar van mij komen:




Meid, van harte! en nog vele jaren!!




je heet niet hanna, maar kon even geen betere vinden binnen de tijd
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 31-07-2006, 23:51
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Erg eenzaam atm
Oud 01-08-2006, 08:34
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 31-07-2006 @ 22:17 :
Ik denk dat het eindelijk duidelijk is dat ik niet zo snel met hem wil samenwonen.
Maar damn. Ik wil hem niet kwijt. Hij wil mij niet kwijt. En toch gaan we dan uit elkaar
Lijkt mij onzin hoor, dan zoek je gewoon een excuus om het uit te maken. Het is altijd mogelijk om een relatie te blijven houden, al zat je in een gevangenis in Peru. Niet zo leuk, misschien, maar het kan wel.
Oud 01-08-2006, 09:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-07-2006 @ 23:42 :
Wat heb ik gedaan?
Sex met je ex?

Mijn relationeel gebied gaat zijn gangetje
Aankomende zaterdag ben ik twee weken weg om ponykampen te begeleiden en daar heb ik zin in

@Trimm Trabb
Hoe gaat het dan met FRS-boy?
__________________
<):o)
Oud 01-08-2006, 10:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 31-07-2006 @ 22:17 :
Ik denk dat het eindelijk duidelijk is dat ik niet zo snel met hem wil samenwonen.
Maar damn. Ik wil hem niet kwijt. Hij wil mij niet kwijt. En toch gaan we dan uit elkaar
Ik zit in precies dezelfde situatie (maar dan omgekeerd ). Waarom moet het per se uitgaan? Wil hij niet wachten tot je er wél aan toe bent?
__________________
Tsja
Oud 01-08-2006, 12:03
Verwijderd
Toch fijn dat we in dezelfde sector werken. Kwam gisteren terug van een nogal heftige dienst, dus dan is het fijn dat hij weet wat ik bedoel.
Lekker uitgeslapen vandaag en heerlijk gevreeën. Helaas moet hij nu werken vandaag, maar het zit hardstikke goed tussen ons!
Oud 01-08-2006, 12:18
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-08-2006 @ 09:34 :
Lijkt mij onzin hoor, dan zoek je gewoon een excuus om het uit te maken. Het is altijd mogelijk om een relatie te blijven houden, al zat je in een gevangenis in Peru. Niet zo leuk, misschien, maar het kan wel.
Ook @ snoopy:
Ja das waar. Het kán. De vraag is of je dat moet doen als je 17 bent. Ja, hij zou best willen wachten, maar hij gaat niet hier in zn eentje blijven wonen voor mij, alleen samen. Dat voelt bij mij niet goed, dus dan gaat hij terug naar portugal. En zo'n relatie wil ik nu niet. Ik (en hij ook) heb iemand nodig die er kan zijn.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 01-08-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 01-08-2006 @ 13:18 :
Ook @ snoopy:
Ja das waar. Het kán. De vraag is of je dat moet doen als je 17 bent. Ja, hij zou best willen wachten, maar hij gaat niet hier in zn eentje blijven wonen voor mij, alleen samen. Dat voelt bij mij niet goed, dus dan gaat hij terug naar portugal. En zo'n relatie wil ik nu niet. Ik (en hij ook) heb iemand nodig die er kan zijn.
Mja, ik zou het ook niet doen, hoor, tenminste, niet als het nog zo luchtig was als met jullie (was toch nog niet echt lang wat..?). Maar het kan wel

Ontopic: vanavond gezellig samen eten en naar de film. Want het is zo'n goed idee om op Jack Sparrow te gaan zitten kwijlen waar je vriendje naast zit
Oud 01-08-2006, 12:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Goed
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-08-2006, 12:50
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 31-07-2006 @ 23:55 :
balen he, als iemand je verjaardag vergeet!!! mijn ma was de mijne 'vergeten', en ik was woest. ach, dan moet t maar van mij komen:




Meid, van harte! en nog vele jaren!!


[afbeelding]

je heet niet hanna, maar kon even geen betere vinden binnen de tijd
Dankje! Dat is inderdaad vreselijk, gelukkig heb ik de hele dag door bijna telefoon gehad, alle oma's (zelfs die van de schoonfamilie) hebben gelukkig wel aan me gedacht. Gisteravond maar een vriend van m gesmst dat ie wat vergeten was, en zodoende vannacht toch nog een lang gesprek gehad en hij is nu bang dat ik zo boos ben dat ik zn hoofd eraf ga trekken als ie thuis komt, net goed. Maar ik denk dat ik t alleen maar figuurlijk ga doen
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 01-08-2006, 12:51
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil hem zien, en ik denk slechte dingen.

En als hij mij echt terug wil, dan, dan weet ik niet zo even wat ik moet, ofzo.
Oud 01-08-2006, 13:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
MieX schreef op 01-08-2006 @ 13:50 :
Dankje! Dat is inderdaad vreselijk, gelukkig heb ik de hele dag door bijna telefoon gehad, alle oma's (zelfs die van de schoonfamilie) hebben gelukkig wel aan me gedacht. Gisteravond maar een vriend van m gesmst dat ie wat vergeten was, en zodoende vannacht toch nog een lang gesprek gehad en hij is nu bang dat ik zo boos ben dat ik zn hoofd eraf ga trekken als ie thuis komt, net goed. Maar ik denk dat ik t alleen maar figuurlijk ga doen
das toch wel erg... dat je schoonfamilie t niet vergeet en hij wel
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 01-08-2006, 13:14
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Maar hij heeft zo'n oma die alle verjaardagen op een grote kalender heeft staan en er zo nooit een vergeet. Ik denk dat ik hem ook zo'n kalender ga geven als ie terug komt
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 01-08-2006, 13:17
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
MieX schreef op 01-08-2006 @ 14:14 :
Maar hij heeft zo'n oma die alle verjaardagen op een grote kalender heeft staan en er zo nooit een vergeet. Ik denk dat ik hem ook zo'n kalender ga geven als ie terug komt
pff zo slap? doe dan gelijk rigoreus, sleep 'm mee naar een tattooshop en tattoeer 31/7 op z'n arm. vergeet ie t NOOIT meer....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 01-08-2006, 13:23
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline


Ik had mn verjaardag wel in zn oude telefoon en zn pda gezet (incl alarm), maar hij heeft de dag voor ie op vakantie ging een nieuwe telefoon/pda ineen gekocht, dus ik denk dat t daar fout is gegaan
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 01-08-2006, 14:35
Verwijderd
Ja, ik ga lekker met mijn moeder op vakantie, want ze is heus wel lief! Zeker als ze niet loopt te commanderen dat ik mijn kamer moet opruimen enzo. DUS niet zeuren allemaal, wij gaan daar gewoon twee mannen zoeken en die uiteindelijk lekker daar laten! En cocktails drinken en luieren enzo.

Ik geloof dat we er allebei hard aan toe zijn
Oud 01-08-2006, 15:03
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Vandaag elf weken met mijn vriend. Helaas is hij afgelopen zaterdag naar Amerika vertrokken voor twee jaar om te studeren, dus ik kan het niet met hem vieren. Ik ben heel erg gelukkig met hem en ben ervan overtuigd dat we de twee jaar wel doorkomen, maar het voelt zo fucking kut dat ik niet bij hem kan zijn...
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 01-08-2006, 15:10
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-08-2006 @ 16:03 :
Vandaag elf weken met mijn vriend. Helaas is hij afgelopen zaterdag naar Amerika vertrokken voor twee jaar om te studeren, dus ik kan het niet met hem vieren. Ik ben heel erg gelukkig met hem en ben ervan overtuigd dat we de twee jaar wel doorkomen, maar het voelt zo fucking kut dat ik niet bij hem kan zijn...
ga je hem wel bezoeken enzo?
Oud 01-08-2006, 15:15
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
__ schreef op 01-08-2006 @ 16:10 :
ga je hem wel bezoeken enzo?
jawel dat wel, geloof dat hij in zijn herfstvakantie naar mij komt en dan ga ik met kerst weer daarheen. Dat gelukkig wel.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 01-08-2006, 15:22
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-08-2006 @ 16:15 :
jawel dat wel, geloof dat hij in zijn herfstvakantie naar mij komt en dan ga ik met kerst weer daarheen. Dat gelukkig wel.
dat geloof je? nouja ik wens jullie dr veel succes mee, 2 jaar is niet niks.. eerlijk gezegd verbaast het me dat je er zo overtuigd van bent dat het goed blijft gaan. maargoed, waar een wil is, is een weg
Oud 01-08-2006, 15:29
Estar
Estar is offline
Ik geloof dat ik serieus van hem houd

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 15:33.
Oud 01-08-2006, 16:09
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-08-2006 @ 16:03 :
Vandaag elf weken met mijn vriend. Helaas is hij afgelopen zaterdag naar Amerika vertrokken voor twee jaar om te studeren, dus ik kan het niet met hem vieren. Ik ben heel erg gelukkig met hem en ben ervan overtuigd dat we de twee jaar wel doorkomen, maar het voelt zo fucking kut dat ik niet bij hem kan zijn...
Wow en dat al na elf weken, als je nog in de 'ontdekkings'fase zit... dat hoor je niet vaak. Succes!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-08-2006, 16:36
Verwijderd
Wtf, én veertien jaar ouder, én in Canada. Maarja, ik had hem ook niet verwacht met een standaard Nederlands meisje. Eigenlijk. En ach, als hij daar gelukkig mee is, wie ben ik dan om daar commentaar op te hebben? Het was wel leuk om te zien hoe hij helemaal veranderde toen hij het over haar had. Zijn ogen begonnen helemaal te glimmen en hij straalde helemaal. Hij gaat in november daar wonen, en ze gaan in principe pas ene jaar met elkaar. Wel bijzonder. Ik hoop voor hem dat het goed uitpakt. Wel jammer, want hij is zo mooi.
Ik ben blij dat ik aangegeven heb waar ik mee zat. Het is fijn dat het zo goed werd opgepikt.
Gisteravond nog heel erg leuk met een neef staan praten. In het begin best eng, maar het valt me mee, ik ben daar toch helemaal "alleen", en het mengt zich zo lekker. Heerlijk.
Oud 01-08-2006, 16:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-08-2006 @ 12:34 :
Ontopic: vanavond gezellig samen eten en naar de film. Want het is zo'n goed idee om op Jack Sparrow te gaan zitten kwijlen waar je vriendje naast zit
Dat gaat heel goed hoor, dan kun je thuis Captain Jack en Elisabeth spelen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-08-2006, 17:37
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
__ schreef op 01-08-2006 @ 16:22 :
dat geloof je? nouja ik wens jullie dr veel succes mee, 2 jaar is niet niks.. eerlijk gezegd verbaast het me dat je er zo overtuigd van bent dat het goed blijft gaan. maargoed, waar een wil is, is een weg
ik weet nog niet wanneer hij vakantie heeft enzo En ik weet wel hoe moeilijk het gaat worden, ik heb er nu al ontieglijk veel moeite mee.
Ik hoor van meer mensen dat ze verbaasd zijn dat we het gaan proberen, maar dit is iets wat we echt heel graag willen.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 01-08-2006, 17:38
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
heel goed...pff hij maakt me zekerder over mezelf. Hij is gewoon zo...lief en mooi. Ik haat hem soms zo erg dat ik van hem houd hij kan me krankzinnig maken met zijn gekietel en zijn gepest maar ach.. ik vind het heerlijk en dat weet hij

bijna een half jaar samen d
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 01-08-2006, 17:51
Verwijderd
Ik mis hem
Allebei veel werken is niet leuk...
Oud 01-08-2006, 18:07
Verwijderd
Spookje, ga eens weg...
Oud 01-08-2006, 18:14
Verwijderd
Het is trouwens heel erg fijn om te merken dat hij niet meer zoveel met me doet als vorig jaar. Ja, hij blijft mooi. Ja, ik praat graag met hem. Ja, ik kijk graag naar hem. Maar van binnen zijn de kriebels weg. Van 10 naar 7. Dat is al heel wat.
Oud 01-08-2006, 21:05
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Na gisteravond besefte ik pas hoe goed ik het getroffen heb met hem. Hij is er voor me als ik hem nodig heb, en dat gevoel is onbeschrijfelijk. Hij maakt me verdomd gelukkig!
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 01-08-2006, 21:21
Dzjun
Dzjun is offline
Het gaat echt goed met hem, we hebben nu meer dan een maand.. Dat is nog niet zo lang maar het voelt gewoon goed..
Ik baal er wel van dat ik af en toe zo onzeker ben en bang ben om hem kwijt te raken terwijl dat eigenlijk helemaal niet aan de orde hoeft te zijn.. Ik weet wel dat ik nu gelukkig moet zijn (en dat ben ik ook zeker) en nog niet moet denken aan een (verre) toekomst maar toch, dat lukt me niet zo goed..
(btw, over een paar dagen gaat ie me aan zijn ouders voorstellen ben benieuwd! )
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 01-08-2006, 21:47
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Erg goed, heb m van t weekend gezien en ik kan niet wachten totdat ik m weer zie. En hij heeft ook een account op dit forum wat ik niet wist
Oud 01-08-2006, 21:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-08-2006 @ 10:07 :

@Trimm Trabb
Hoe gaat het dan met FRS-boy?
Ik heb 'm al meer als 2 weken niet gezien. Ik denk dat 'ie op vakantie is ofzo, al heeft 'ie daar geen woord over gezegd.
Het laatste wat 'ie zei was 'Je DVD is er hoor!' en toen was 'ie weg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-08-2006, 22:49
Verwijderd
Heel alleen ;(
Oud 01-08-2006, 23:11
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
he wants to make love under the cherry trees

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 23:14.
Oud 01-08-2006, 23:41
Verwijderd
20 minuutjes gezellig kletsen.... Hij vanuit Frankrijk. Freaky..
Oud 02-08-2006, 00:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
geweldig *stuiter stuiter*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-08-2006, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-08-2006 @ 17:41 :
Dat gaat heel goed hoor, dan kun je thuis Captain Jack en Elisabeth spelen
Dat hoeven we niet te spelen, zo'n relatie hebben we vanaf het begin al Zo schattig als ie bijna slaapt
Oud 02-08-2006, 12:29
__
Avatar van __
__ is offline
oohh <3 hij belde afgelopen nacht om 3.00 ineens toen ik al een tijdje sliep maar dat maakte niks uit, hij mag me altijd wel wakker bellen en zeker vanuit tsjechie toch iets van 12 minuten gebeld en dat vond ik heel fijn (en duur voor hem ;p) toch mis ik hem gelukkig eigenlijk nog helemaal niet, denk wel regelmatig aan m natuurlijk, maar ik mis hem niet en dat is heel fijn anders zou ik me toch alleen maar kut gaan voelen en dat schiet niet op. wow ik ben zo tevreden en gelukkig en ik voel me zo goed. dat wou ik even delen eh.
Oud 02-08-2006, 14:00
Verwijderd
Geloof dat we gisteren wel weer eens echt gepraat hebben. En hij legde de vinger precies op de zere plek. Alleen jammer dat ik het lef niet had om er verder op te gaan. Ik wil zo graag dat ook dát goed komt. Maar ik begin de moed wel een beetje op te geven. Hoop niet dat het uiteindelijk onze relatie de kop kost...

En ik word echt serieus spontaan chagerijnig als ik één bepaalde naam hoor vallen (en het is niet eens een meisje)
Oud 02-08-2006, 14:07
Crimson
Crimson is offline
We hebben pas echt wat sinds het begin van de vakantie (toen we verliefd op elkaar werden) en zijn gewend om elkaar hoogstens 2 dagen niet te zien sinds we wat hebben.. En die 2 dagen duren vaak al lang. Straks na de vakantie kunnen we elkaar vanwege de afstand alleen in het weekend zien, en ik vraag me af hoe zwaar dat gaat worden.. Eerst maakte me het niet uit als ik hem twee weken niet zag, maar toen was ik ook nog niet verliefd op hem.
Over een halfjaar loopt zijn huurcontract af en dan gaat hij of vlakbij mij wonen of terug naar de stad waar hij vandaan komt. Die stad is iets verder bij mij vandaan dan waar hij nu woont, maar ik hoop gewoon dat hij hier in de buurt komt wonen..
Oud 02-08-2006, 14:13
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
singlig
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Oud 02-08-2006, 14:29
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Still alone.. juist nu ik lekker veel tijd heb om samen met iemand door te brengen..
Oud 02-08-2006, 14:33
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Was gister zo ontzettend gezellig met hem. Samen gewinkeld, terrasje gepakt en daarna pannenkoeken gebakken en vervolgens nog een filmpje gekeken. Toen ik na een kietelgevecht de rest van de avond tegen hem aan lag en hij zijn armen om mij heen had voelde het heel goed. Misschien heb ik dan toch de verkeerde beslissing gemaakt... of misschien ook niet...
Oud 02-08-2006, 15:52
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ga hem dan maar eens een brief schrijven. Of iig eraan beginnen. En ik weet ook niet zo goed wat ik met hem aan moet.
Oud 02-08-2006, 16:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
What the fuck heb je aan fucking familie als je HEN niet eens kunt vertrouwen!

AAAAAARGH

En ik wil echt nu zo graag een harinkje kopen voor mijn oma en d'r gewoon blij maken, ookal weet ik dat ik haar gewoon niet blij kán maken Ze is zó boos nu *zucht*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-08-2006, 16:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
pfff ja wat zal ik eens zeggen? nadat hij net een uur om me gehuild heeft omdat ik aangaf dat het weer niet goed zat. Zal ik zeggen dat je met mij nooit weet waar je aan toe bent? want zo is het ook wel een beetje. Ik probeer de duidelijkheid uit mijn tenen te persen maar het komt er niet uit. Ik laat hem steeds in onzekerheid en daardoor haat ik mezelf alleen maar meer. ow, wat een flut gedoe de laatste tijd allemaal. Het is allemaal begonnen bij mij, zoals het nu is, zo had het niet hoeven zijn.
Maar ja, was ik dan veel gelukkiger geweest? ik baal zo. Wat moet ik straks als iedereen op vakantie is en ik alleen thuis ben. o, god dat wordt een hel. Of hij er nou is of niet....hoe worstel ik me door die weken heen. *zucht* *nog diepere zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 02-08-2006, 16:37
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Tja. Verliefd op iemand die ik eind deze maand/begin september voor het laatst zal zien. Ik werk in een supermarkt op een camping, hij ook. Hij is de zoon van de baas, en ook wel de baas van de cassieres.
Ik weet vrij weinig van hem. Hij is superaardig en heeft zo'n mooie lach.
Eerst maar eens proberen uit te vinden of hij single is. En dan zien we wel weer.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.