Oud 14-08-2006, 23:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 14-08-2006 @ 15:14 :
O mijn God, kan iemand me even opvrolijken? Ik zit er zo doorheen... mijn "scharrel" (bij gebrek aan beter woord) zit nu bij andere meisjes cake te bakken, terwijl ik het helemaal gehad heb, over mijn ex zit te huilen en me zwaar *#*^@% voel. Verdomme.
Oké, mijn voorgevoel was juist. Meneer heeft zijn ex geneukt.

Maar goed, hij was toch vrijgezel, niet .


Qimm, bedankt voor de taartjes en Secret Agent ook voor de lieve woorden. Ik stop ook met energie stoppen in mijn ex, in mijn "scharrel" en in iederéén (alle jongens die misschien iets zouden willen), want ik word helemaal gek. Eerst eens rustig tot mezelf komen.
Advertentie
Oud 15-08-2006, 09:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
't Blijft leuk om hier te lezen.

Om ook even ontopic te reageren, het gaat wel goed, het is vooral afwachten hoe het gaat. Ik heb alle tijd van de wereld, maar toch hoop ik dat ik niet zo lang meer hoef te wachten.
Oud 15-08-2006, 10:31
Verwijderd
hmm.. wat is het toch moeilijk als je een keuze moet maken waarbij rationaliseren totaal geen zin heeft.
Oud 15-08-2006, 11:46
Verwijderd
Uitgebreide massages krijgen van hem
Oud 15-08-2006, 12:28
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Wat een kutzooi. Mijn ouders kiezen partij voor hem, willen mij helpen en leren, terwijl ik allang weet wat ik fout heb gedaan. Maar ze willen me er steeds aan herinneren. En als ik dan zeg dat ik er niet nú over wil praten omdat ik me eindelijk een beetje beter voelde, wil ik niet leren.

Ze flikkeren maar op. Allemaal.
Oud 15-08-2006, 14:03
Verwijderd
Ik heb hem net gebeld om te zeggen dat ik van hem hou Dat wilde ik even na al het 'gedoe' van gisteren enzo.
Oud 15-08-2006, 14:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Pfffffff... ik wil zo graag weten wat ik nu zou moeten doen. Maar ik weet het echt niet, dus ik doe voorlopig maar niets en kijk hoe dat werkt.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 15-08-2006, 16:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 15-08-2006 @ 13:28 :
Wat een kutzooi. Mijn ouders kiezen partij voor hem, willen mij helpen en leren, terwijl ik allang weet wat ik fout heb gedaan. Maar ze willen me er steeds aan herinneren. En als ik dan zeg dat ik er niet nú over wil praten omdat ik me eindelijk een beetje beter voelde, wil ik niet leren.

Ze flikkeren maar op. Allemaal.
sterkte ermee meid. ouders die je niet snappen is echt een aanwinst...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 15-08-2006, 17:05
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 15-08-2006 @ 17:25 :
sterkte ermee meid. ouders die je niet snappen is echt een aanwinst...
Dank je... over het algemeen gaat het altijd goed en hebben we altijd goed contact, maar dat ze dit niet begrijpen vind ik echt heel erg... maar ja.

Hij was net hier en tsja, wat zal ik er van zeggen... Ik ben onvolwassen geweest en heb wat kutopmerkingen gemaakt waar hij boos over werd, maar verder ging het best goed.

Alleen ik krijg hem met haar niet uit mijn hoofd. En dan hadden we wel niets, maar toch doet het veel pijn .
Oud 15-08-2006, 18:05
fractuur
fractuur is offline
@Nienna: Ouders kunnen heel vervelend reageren, je moet er maar mee leren omgaan. Beetje meeveren en dan weer ertegenin gaan.. Sterkte ermee!

OT: Lang verhaal, maar het komt erop neer dat hij mij gewoon al-tijd kan bellen, en dat hij dat nu weet. Heerlijk om er voor iemand te kunnen zijn.

Verder wordt ik mijn ouders goed zat, ik wil vrijheid, zelf weten wat ik doe zonder dat ik continue mijn rooster om moet gooien. Snelll op kamers.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-08-2006, 18:40
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Ja...ik denk toch dat het wel wat is,kan worden.
alleen jammer dat het een forumster is
Oud 15-08-2006, 19:09
Verwijderd
Gesprek ging goed. Heb er echt heel veel zin in, maar vind het wel echt heel heel heel erg spannend.

Verder vind ik het wel even goed zo. Alleen moet hij niet zo'n kutsmoesjes gebruiken, maarja, niet iedereen is perfect.

@Loontjuh: Hoe zit het nou? Want meestal lees ik jouw posts wel, maar ik geloof dat ik een groot stuk gemist heb.

@Nienna*: Lieve meid, kijk, zoals je je voorgenomen hebt, eerst naar jezelf. Laat nu even niemand meer toe, maar zorg dat je eerst zelf rust vind. Dat je vrede vind met de manier waarop het uit is gegaan en alles wat daar om heen hangt, incl. je scharrel. Zorg goed voor jezelf, dan komt het vanzelf goed. Sterkte meid!
Oud 15-08-2006, 19:12
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Mijn god waarom vallen er alleen maar sukkels op me . Een gast van 28 die nog thuis woont en ontzettend lelijk is en een jongen die james dean wil zijn en depressief is. Laat me met rust
Oud 15-08-2006, 19:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 15-08-2006 @ 18:05 :
Dank je... over het algemeen gaat het altijd goed en hebben we altijd goed contact, maar dat ze dit niet begrijpen vind ik echt heel erg... maar ja.

Hij was net hier en tsja, wat zal ik er van zeggen... Ik ben onvolwassen geweest en heb wat kutopmerkingen gemaakt waar hij boos over werd, maar verder ging het best goed.

Alleen ik krijg hem met haar niet uit mijn hoofd. En dan hadden we wel niets, maar toch doet het veel pijn .
even zelf afkoelen en dan het hele verhaal uitleggen aan je ouders is zeker geen optie? (hoewel een goeie al zeg ik t zelf )

en ik ken t hoor; je verliest jezelf nog NET niet in een persoon, en die laat je vallen als een baksteen, of hij/zij er nu van bewust is of niet. en je ouders snappen het 'probleem' niet.

ontopic: ik heb echt alle banden/aandenkens met/van/aan mn ex lijkt t verbroken, op een dvdtje en een poster na. ik heb een gitaar vanmiddag naar de gitarenhemel geholpen zoals (volgens mij?) secret agent dat zei. mijn gitaren hebben allemaal een naam, en deze had haar naam... dom natuurlijk, maar t paste wel perfect ghehe. dus bye bye! verder voel ik me verward, en dat heeft niks met die gitaar te maken. IK weet niet of ik HAAR mis, of het samenzijn met haar.

ik citeer:

I love how you kiss me, I love how you please me, tease me, but most off all, I miss



how you love me.


zoiets is t denk ik.

Maar ik kijk stiekem een beetje uit naar zaterdag. Werken als vanzelf, en weer naar 'de winkel'. tja, das nou het probleem he, wanneer de parameters van de relatie niet zijn gedefinieerd.

Voor de mensen die t nodig hebben: hugs'n'kisses (of taartjes ) ben in een "help-je-medemens'mood vanaaf dus kom maar op met die pm-tjes
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 15-08-2006, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 15-08-2006 @ 20:44 :
en ik ken t hoor; je verliest jezelf nog NET niet in een persoon, en die laat je vallen als een baksteen, of hij/zij er nu van bewust is of niet. en je ouders snappen het 'probleem' niet.

ontopic: ik heb echt alle banden/aandenkens met/van/aan mn ex lijkt t verbroken, op een dvdtje en een poster na. ik heb een gitaar vanmiddag naar de gitarenhemel geholpen zoals (volgens mij?) secret agent dat zei. mijn gitaren hebben allemaal een naam, en deze had haar naam... dom natuurlijk, maar t paste wel perfect ghehe. dus bye bye! verder voel ik me verward, en dat heeft niks met die gitaar te maken. IK weet niet of ik HAAR mis, of het samenzijn met haar.

ik citeer:

I love how you kiss me, I love how you please me, tease me, but most off all, I miss



how you love me.


zoiets is t denk ik.
Dat jezelf verliezen in een persoon ken ik maar al te goed. En dan niet eens zo zeer in een relatie, maar bij mij is het met name in vriendschappen. En nu mis ik haar. Ook al weet ik dat het beter is als ik haar laat komen. Maar wat nou als ik weet dat dat moment toch niet komt?

Hoe lang ging je met je ex? Dat van die gitaar wist ik niet.
Hoeveel gitaren heb je dan wel niet? net als B.B. King met Lucille. <33
Oud 15-08-2006, 20:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Pffff... Echt hé. Soms snap ik er echt geen ruk van. Maar vooruit!

Komende week intro. Ben benieuwd!

@ Nienna: *knuv*

@ Orpheo: ge zijt goed bezig, zo te zien Qua dates dan Verder herken ik jouw gevoel echt heel erg Dat van wat mis ik nou enzo. Hmm.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-08-2006, 21:04
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
I C U schreef op 15-08-2006 @ 21:11 :
Pffff... Echt hé. Soms snap ik er echt geen ruk van. Maar vooruit!

Komende week intro. Ben benieuwd!

@ Nienna: *knuv*

@ Orpheo: ge zijt goed bezig, zo te zien Qua dates dan Verder herken ik jouw gevoel echt heel erg Dat van wat mis ik nou enzo. Hmm.
nja echt daten is t niet hoor. ik date 'maar' met 1 meisje. met een ander ga ik gewoon uit, totaal geen amoreuse gevoelens, van beide kanten niet. maar ik wil weer naar walibi, en zij ook, dus das mooi meegenomen. en dat van zaterdag, tja. das een ander verhaal (lastiger uit te leggen ook )

@ secret agent: ik heb nu 2 les pauls. een maand geleden had ik er nog 4... 1tje verkocht, 1tje gesloopt. ik heb nu 2 marshalls en 2 gibson les pauls, en dat zijn echt mijn schatjes. ik vroeg me soms ook af, houd ik meer van mn vriendin (onderhand ex dus) of mijn gitaren? en hoe lullig ook; ik hield meer van mijn gitaren. ik zeg liever btw niet hoe lang ik t met haar had

mijn gitaren hebben inderdaad een naam de naam komt gewoon op als kakken. Mijn zwarte custom heet the black witch (zie mijn avatar, maar de mijne is mooier ) en de rooie de red bitch. waar die namen vandaan komen wil je niet weten

het jezelf verliezen in iemand heb ik onderhand wel afgeleerd. ik wil dat niet meer. ik was 4 jaar lang helemaal gek van een meisje, maar ik heb nog steeds geen idee wat zij nu van mij vond de angst om het toe te geven aan mijzelf en aan haar overwon het van de nieuwsgierigheid. Tegenwoordig boeit 't me geen hol meer. Ik verlies mezelf in een heel wat minder destructief iets.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 15-08-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-08-2006 @ 20:09 :

@Loontjuh: Hoe zit het nou? Want meestal lees ik jouw posts wel, maar ik geloof dat ik een groot stuk gemist heb.
Wat lief
Ik denk dat je hier wel een deel van je antwoord vindt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Mag ook via pm
Oud 15-08-2006, 22:55
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
bad luck blue eyes goodbye



ik had niet the black crowes aan moeten zetten. nu zit ik hier nog NEt niet te janken. dat nummer...wow.... iedereen met luv-issues, hoppa, opzetten dat nummer. je raakt in een roes van melancholie en verloren liefde, maar je voelt dat t beter gaat worden. heerlijk!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 15-08-2006, 23:04
vedetje
vedetje is offline
ik ben niet verliefd aan het worden, ik ben niet verliefd aan het worden... echt niet!

asjeblieft laat me niet verliefd worden!!!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 16-08-2006, 06:44
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
beroerd, eerst was hij helemaal enthousiast over mij maar nu heeft hij ineens geen interesse meer
maar dat durft hij ook niet te zeggen ofzo, hij zegt dat hij me leuk vindt maar steeds als ik wil afspreken kan hij ineens niet en hij mailt of smst nooit terug

heel fijn
__________________
Addicts of communication..
Oud 16-08-2006, 09:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
OMG gisteren <3
Lekker de hele dag met zn zusje opgetrokken en 's avonds deed ie ook mee! Zn zusje en ik gingen ff peukje roken dus ik had gevraagd of ze héél even beneden wilde blijven zodat ik hem even een kusje kon geven en toen bleef ze meteen 10 minuten weg En later ging ze weer weg dus weer flink zoenen enzo. Toen ging ze opeens veel vroeger dan verwacht naar bed en gingen hij en ik film verder kijken. Voetjevrijen, kusjes geven
Zn ouders waren (zijn) er niet dus we konden lekker ons gang gaan. Ook nog een tijdje heel serieus zitten praten over van alles, echt heerlijk! En toen ik weg ging echt een kwartier kusjes gegeven enzo

En hij vertelde dat het meisje van zn werk waar ie donderdag mee was de hele tijd en waar ie vanmiddag wat mee gaat drinken echt de slet van center parks wordt genoemd, dus ik maak me opeens ook geen zorgen meer

&ohja, ik kreeg vanochtend een ecard van zusje waarin stond: kun je niet met Sander trouwen? Dan worden we familie!

Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 09:13.
Oud 16-08-2006, 10:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
het is zo kut en het wordt niet beter
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-08-2006, 11:41
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 16-08-2006 @ 11:33 :
het is zo kut en het wordt niet beter
wat is er aan de hand meid? is t zo uitzichtloos??
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 11:57
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 15-08-2006 @ 20:44 :
even zelf afkoelen en dan het hele verhaal uitleggen aan je ouders is zeker geen optie? (hoewel een goeie al zeg ik t zelf )

en ik ken t hoor; je verliest jezelf nog NET niet in een persoon, en die laat je vallen als een baksteen, of hij/zij er nu van bewust is of niet. en je ouders snappen het 'probleem' niet.
Dat heb ik natuurlijk al gedaan, zó onvolwassen ben ik ook weer niet . Maar mijn ouders vinden het min of meer mijn eigen schuld. Hier had ik op kunnen wachten, enzovoorts. Omdat ik tijdens "ons" (ook al was die er niet) ook met een andere jongen had gezoend. Daar had ik enorm veel spijt van en dat wist hij, hij wist ook dat ik meer voor hem voelde... en je ex neuken vind ik toch wel anders dan onbenullig zoenen. Of ben ik daar nou zo vreemd in.

Maar goed, natuurlijk had ik erop kunnen wachten. Dan nog blijft het kutzooi.

Bedankt allemaal .
Oud 16-08-2006, 12:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 12:41 :
wat is er aan de hand meid? is t zo uitzichtloos??
Nee hoor, het is helemaal niet uitzichtloos. Ik weet ook wel dat ik ooit weer een leuke jongen ga ontmoeten waar ik helemaal verliefd op word en misschien zelfs eentje die mij ook nog leuk vind.
Maar het probleem is dat het niet heel waarschijnlijk is dat dat binnenkort gaat gebeuren en dat ik na 5 maanden nog steeds uren lig te janken om mijn achterlijke kut ex die me verschrikkelijk behandeld heeft en dat houdt dus niet op
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-08-2006, 12:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 16-08-2006 @ 13:03 :
Nee hoor, het is helemaal niet uitzichtloos. Ik weet ook wel dat ik ooit weer een leuke jongen ga ontmoeten waar ik helemaal verliefd op word en misschien zelfs eentje die mij ook nog leuk vind.
Maar het probleem is dat het niet heel waarschijnlijk is dat dat binnenkort gaat gebeuren en dat ik na 5 maanden nog steeds uren lig te janken om mijn achterlijke kut ex die me verschrikkelijk behandeld heeft en dat houdt dus niet op
met je ex kan ik je niet helpen, sorry. ik kan je alleen maar zeggen dat je ooit wel gewoon een leuke jongen tegenkomt. Wat (schijnt) de beste remedie is tegen liefdesverdriet ivm exen, is superveel gaan daten. En volgens mij moet dat geen probleem zijn.... Zelfs zo'n l*ser als ik kan daten

@ nienna:

Hmm, mooi dat t beter gaat. gisteren 'klonk'je nogal gloomy/depri hier op t forum. ben het verder wel met je eens, zoenen is wel een 'iets' andere gradatie dan sexen. tja ach... *open deur* men are pigs, arent they
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 12:13
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 13:10 :

@ nienna:

Hmm, mooi dat t beter gaat. gisteren 'klonk'je nogal gloomy/depri hier op t forum. ben het verder wel met je eens, zoenen is wel een 'iets' andere gradatie dan sexen. tja ach... *open deur* men are pigs, arent they
Het probleem met dit soort dingen is dat ik twee jaar een depressie heb gehad en het voor mij dus heel moeilijk is te "dealen" met dit soort tegenslagen. Maar ik geloof dat ik het redelijk beheers... Ik lig in ieder geval niet meer hele dagen in mijn bed te huilen .
Gisteren was ik erg boos. Ik heb altijd het gevoel dat niemand me begrijpt.

Goed, ik ga gewoon leuke dingen (proberen) te doen.
Oud 16-08-2006, 12:13
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 13:10 :
met je ex kan ik je niet helpen, sorry. ik kan je alleen maar zeggen dat je ooit wel gewoon een leuke jongen tegenkomt. Wat (schijnt) de beste remedie is tegen liefdesverdriet ivm exen, is superveel gaan daten. En volgens mij moet dat geen probleem zijn.... Zelfs zo'n l*ser als ik kan daten
Ik niet, volgens mij heb ik nog nooit echt een date gehad.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-08-2006, 12:19
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
@ nienna:

leuke dingen kunnen nooit kwaad!

@ briseis:

hmm. dat is dan minder... voor mijzelf kan ik alleen maar zeggen; ik had ongeveer hetzelfde als jij (niet helemaal natuurlijk), en zo date je totaaal niet, en zo kom je om in de dates. het kan zo verkeren!

on topic: I feel fucked up. Ik heb genoeg van t andere forum waar ik zit, ik heb genoeg van thuis (zonder reden btw) en ik heb t een beetje gehad met mijzelf. Mijn beste vriend heeft n nieuwe 'lover', en hij zit dus bij die persoon de hele dag, maar belt me vaker dan voorheen... Lijkt me dat er dan niet iets helemaal goed zit bij die twee, maar hij zegt dat hij gelukkig is.Wie benik dan om daaraan te tornen?

Ik moet nog 2 dagen doorkomen... Vanaf vrijdag is t 3 dagen werken, 2 dagen intro, *zij terug*, 2 dagen intro, werk werk werk, colleges!!!

zal ik maar weer eens mijn gitaar oppakken?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 12:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 13:10 :
met je ex kan ik je niet helpen, sorry. ik kan je alleen maar zeggen dat je ooit wel gewoon een leuke jongen tegenkomt. Wat (schijnt) de beste remedie is tegen liefdesverdriet ivm exen, is superveel gaan daten. En volgens mij moet dat geen probleem zijn.... Zelfs zo'n l*ser als ik kan daten
Daar moet je overigens wel mee oppassen. Want dat heb ik ook gedaan en voor je het weet krijg je nog meer tegenslagen. Ik wilde proberen mezelf te vinden, alleen, maar toen kwam ik allemaal leuke jongens tegen en werd het moeilijk. Drie maanden later heb ik het nog steeds superzwaar met mijn ex (op zich logisch, maar dan nog, ik ben nog zo jong ) en weet ik nog steeds niet wie ik ben. Dus daarom ga ik proberen om nu echt mezelf te leren kennen en gewoon met vrienden dingen te gaan doen (met de vrienden die ik nog heb dan). Na mijn depressie moet ik echt mezelf weer leren kennen, want ik weet 1) niet hoe ik met het vrijgezel zijn moet omgaan, want ik ben het sinds mijn eind dertiende niet meer geweest en 2) niet wie ik zelf ben zónder depressie. Dat is een beetje het probleem. Het komt wel goed, ik slik geen medicijnen meer en tóch ben ik niet diep gevallen.

@ Orpheo: hoezo heb je het gehad met jezelf? Heb je dingen gedaan waar je spijt van hebt, waar je van weet dat ze niet juist waren? En je kunt er met die vriend heus wel over beginnen. Dat je het idee hebt dat het niet zo goed zit als dat hij zegt en dat je het helemaal fout kunt hebben, maar dat als hij erover wil praten, hij dat vooral moet doen.

Gitaar spelen is goed . Ik heb nu iemand die het mij leert . Positieve dingen .
Oud 16-08-2006, 13:14
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 16-08-2006, 13:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 16-08-2006 @ 13:42 :
Daar moet je overigens wel mee oppassen. Want dat heb ik ook gedaan en voor je het weet krijg je nog meer tegenslagen. Ik wilde proberen mezelf te vinden, alleen, maar toen kwam ik allemaal leuke jongens tegen en werd het moeilijk. Drie maanden later heb ik het nog steeds superzwaar met mijn ex (op zich logisch, maar dan nog, ik ben nog zo jong ) en weet ik nog steeds niet wie ik ben. Dus daarom ga ik proberen om nu echt mezelf te leren kennen en gewoon met vrienden dingen te gaan doen (met de vrienden die ik nog heb dan). Na mijn depressie moet ik echt mezelf weer leren kennen, want ik weet 1) niet hoe ik met het vrijgezel zijn moet omgaan, want ik ben het sinds mijn eind dertiende niet meer geweest en 2) niet wie ik zelf ben zónder depressie. Dat is een beetje het probleem. Het komt wel goed, ik slik geen medicijnen meer en tóch ben ik niet diep gevallen.

@ Orpheo: hoezo heb je het gehad met jezelf? Heb je dingen gedaan waar je spijt van hebt, waar je van weet dat ze niet juist waren? En je kunt er met die vriend heus wel over beginnen. Dat je het idee hebt dat het niet zo goed zit als dat hij zegt en dat je het helemaal fout kunt hebben, maar dat als hij erover wil praten, hij dat vooral moet doen.

Gitaar spelen is goed . Ik heb nu iemand die het mij leert . Positieve dingen .
hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? (je kan t ook pmen als je niet wilt dat iedereen t hier weet).

ik heb ook een depressie gehad, duurde 3 jaar ofzo... pas een jaar geleden 'kwam ik er uit' om t maar zo te zeggen. in die periode heb ik zo'n beetje alles gezien, gevoeld en meegemaakt dat je normaal in een leven meemaakt. alles uiteenlopend van verslaving tot zelfmoord in de nabije omgeving. ik kwam er bovenop, maar hoe... maar hoe...

waarom ik t gehad heb met mezelf? Omdat een deel van mij zegt 'ga door ga door ga door' en een ander deel zegt 'kap alles af waar je mee bezig bent!". refererend naar een bepaald 'iets'.

maar gitaarspelen is niet echt bevorderlijk voor mijn humeur. ik speel alleen maar depri blues
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 13:55
Verwijderd
Bahbahbah! Mijn ouders zijn de 27e 25 jaar getrouwd, geven de 26e een feest. Maar ze willen graag de dag erop, op hun trouwdag dus, met het hele gezin weg. En daar hoort mijn vriend ook bij. Maar dan is het ook NAC-Ajax. Dus ja... Kan me wel voorstellen dat hij liever naar de voetbal gaat, maar gewoon..
Het is de dag voor ik 4 dagen op intro ga, en en en... hij lijkt het gewoon niet te snappen dat ik het belangrijk vindt dat ie dr bij is.

Mja, hij zegt dat ie 't lullig vindt om er niet bij te zijn'.. Kom dan gewoon!
Oud 16-08-2006, 14:04
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben een beetje in de war, maar hopelijk komt daar snel verandering in.

Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-08-2006 @ 14:55 :
hij lijkt het gewoon niet te snappen dat ik het belangrijk vindt dat ie dr bij is.
Als je dit letterlijk tegen hem zegt, dan lijkt het me heel sterk dat hij dit niet begrijpt.
Oud 16-08-2006, 14:09
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 16-08-2006 @ 15:04 :
Als je dit letterlijk tegen hem zegt, dan lijkt het me heel sterk dat hij dit niet begrijpt.
Maar wil niet dat hij denkt dat ik hem zijn plezier wil ontnemen... Mja, we zullen zien
Oud 16-08-2006, 14:19
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-08-2006 @ 15:09 :
Maar wil niet dat hij denkt dat ik hem zijn plezier wil ontnemen... Mja, we zullen zien
ik ben niet heel erg bekend met jou relatie, maar soms moet de een dingen opofferen voro de ander. nac-ajax komt volgend jaar nog wel een keer. dit jubileum NOOIT meer. 1+1=... het lijkt mij dan een open deur....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 14:21
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
jeej. ff mn beste vriend gebeld (waar ik t net over had) we gaan nu ff bijbabbelen, ff volgieten, the shit.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 15:19 :
ik ben niet heel erg bekend met jou relatie, maar soms moet de een dingen opofferen voro de ander. nac-ajax komt volgend jaar nog wel een keer. dit jubileum NOOIT meer. 1+1=... het lijkt mij dan een open deur....
Ja, dat lijkt mij ook.. Maar weet je, je kan iemand niet dwingen. En wil niet een heel weekend tegen een chagerijnig gezicht aankijken. Maar stiekum vind ik dat ie gewoon mee moet
Oud 16-08-2006, 14:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 14:20 :
hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? (je kan t ook pmen als je niet wilt dat iedereen t hier weet).

ik heb ook een depressie gehad, duurde 3 jaar ofzo... pas een jaar geleden 'kwam ik er uit' om t maar zo te zeggen. in die periode heb ik zo'n beetje alles gezien, gevoeld en meegemaakt dat je normaal in een leven meemaakt. alles uiteenlopend van verslaving tot zelfmoord in de nabije omgeving. ik kwam er bovenop, maar hoe... maar hoe...

waarom ik t gehad heb met mezelf? Omdat een deel van mij zegt 'ga door ga door ga door' en een ander deel zegt 'kap alles af waar je mee bezig bent!". refererend naar een bepaald 'iets'.

maar gitaarspelen is niet echt bevorderlijk voor mijn humeur. ik speel alleen maar depri blues
PM.

Mijn depressie duurde volgens het GGZ denk ik zo'n anderhalf à twee jaar. Maar natuurlijk was ik er al langer mee bezig.

Ga dan iets anders doen wat wel bevorderlijk is voor je humeur . Zoals met die vriend . Ik ben mijn kamer aan het opruimen, misschien ruimt mijn geest mee op!
Oud 16-08-2006, 14:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vanmiddag een erg lief kaartje gekregen

En verder mag ergens de vakantie wel voorbij zijn, zodat ik meer tijd met andere vrienden kan doorbrengen, wat hard nodig is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-08-2006, 14:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
@ daydreamster: nee das waar. maar als iemand n beetje fatsoen in z'n donder heeft dan weet ie wel wat ie gaat doen ik denk ook niet dat ie met superveel plezier meer naar nac-ajax kan kijken als jij bij je ouders zit en hij daar alleen. geweten dat gaat knagen enzo...

@ nienna; ja ga ik nu doen blijkbaar had ik niet blues moeten spelen maar heavy metal dat helpt....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-08-2006, 15:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-08-2006 @ 14:55 :
Kan me wel voorstellen dat hij liever naar de voetbal gaat, maar gewoon..
Nou ik dus echt niet he?! Laat die jongens eens even stikken in hun voetbal. Het is echt de einde van de wereld niet als ze een wedstrijd missen.
Oud 16-08-2006, 15:28
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-08-2006 @ 16:15 :
Nou ik dus echt niet he?! Laat die jongens eens even stikken in hun voetbal. Het is echt de einde van de wereld niet als ze een wedstrijd missen.
Inderdaad..
Maar volgens mij is het voor henzelf wel het einde van de wereld.
Oud 16-08-2006, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 15:58 :
@ daydreamster: nee das waar. maar als iemand n beetje fatsoen in z'n donder heeft dan weet ie wel wat ie gaat doen ik denk ook niet dat ie met superveel plezier meer naar nac-ajax kan kijken als jij bij je ouders zit en hij daar alleen. geweten dat gaat knagen enzo...
Na, zn vrienden hebben ook geen fatsoen, en misschien nemen ze bepaalde trekjes van elkaar over (zie eerdere posts in dit topic..) Dus vrees dat het voetbal wordt.
Hij vroeg of ze er dan geen rekening mee zouden houden dat ik de dag erop op intro ga, dus ik smste terug dat zij niet de enige zouden zijn die daar geen rekening mee zouden houden.. En dat ik wel zou zeggen dat ie niet mee zou gaan.. En toen bleef het stil.

Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-08-2006 @ 16:15 :
Nou ik dus echt niet he?! Laat die jongens eens even stikken in hun voetbal. Het is echt de einde van de wereld niet als ze een wedstrijd missen.
Oh nee, want het is de 1e wedstrijd van het seizoen, én tegen Ajax,(aldus mn vriend..)dus stel je voor als je dat mist! Ik vind het dus echt wel prima soms, offer er best weekendjes samen voor op, maar soms kan het te ver gaan. Maar wil niet weer ruzie... *zucht*
Oud 16-08-2006, 16:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog steeds hetzelfde he, rustig.

Van de ene kant moet er misschien maar eens iets "leuks" gaan gebeuren, maar van de andere kant heb ik weinig vertrouwen in de liefde / vrouwen op dit moment...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-08-2006, 16:07
Verwijderd
Gisteren zag ik het even heel scherp: Ik ben nog steeds vrijgezel, ik mag dus lekker doen wat ik wil en moet me gewoon niet zo aan hem hechten, want hoe het nu gaat voel ik me eigenlijk gebruikt. Wel de lusten, niet de lasten. Zo zijn we niet getrouwd.
Maar dan stuur ik toch weer een smsje om te vragen hoe het gaat en om te kijken of ik hem nog zal spreken.

Ik zoek eigenlijk iemand die hem van die sokkel kan afduwen. Als ik er zo goed uit zie en gezellig en lief ben als mensen zeggen, dan zou het toch geen probleem moeten zijn?

Ja ok, ik ben wel kieskeurig.. maar ik hoef natuurlijk niet de eerste te kiezen die langs komt
Oud 16-08-2006, 16:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-08-2006 @ 16:49 :
Oh nee, want het is de 1e wedstrijd van het seizoen, én tegen Ajax,(aldus mn vriend..)dus stel je voor als je dat mist! Ik vind het dus echt wel prima soms, offer er best weekendjes samen voor op, maar soms kan het te ver gaan. Maar wil niet weer ruzie... *zucht*
Mannen Mijn ex was ook zo Ik hoef er nooit meer zo'n 1
Oud 16-08-2006, 17:01
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-08-2006 @ 17:29 :
Mannen Mijn ex was ook zo Ik hoef er nooit meer zo'n 1
die zijn er nog genoeg
Oud 16-08-2006, 17:40
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Estar schreef op 16-08-2006 @ 18:01 :
die zijn er nog genoeg
en ook genoeg die niet zo zijn. Voetbal ala, maar het is niet je leven. Krijgt hij ontwenningsverschijnselen als hij eventjes geen voetbal ziet? nee toch, lijkt me niet.

ik daarentegen (sorry... ) weer WEL! ik word letterlijk ziek als ik geen muziek meer mag/kan luisteren en maken. das geen grapje. maar als ik weet 'mijn vriendin vind dit of dat belangrijk, als ik daarbij ben' dan ben ik daarbij! jammer dat ik dan koorts en maagklachten krijg. ik doe t voor HAAR. zij wordt er blij van.





holy jezus, wat ben ik opeens een moraalridder geworden...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.