Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2006, 11:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja inderdaad.

Nu heeft ze blijkbaar zelfs gezegd dat ik zelfs helemaal niet meer zou mogen komen, want dat ze daar wel eens 'n einde aan zou maken. Er hadden er haar al genoeg mensen gezegd dat studies en relaties niet samengaan. FFS.


En ik voel me nu zo machteloos nu ik dat allemaal hoor op msn en ik wil zo graag bij m'n vriendin zijn nu en zeggen dat 't allemaal wel goed gaat komen...


En ik moet me echt bedwingen om m'n gsm niet te nemen en naar haar mama te bellen, want dat zou alles alleen maar erger maken...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 22-09-2006, 11:53
Verwijderd
@Methuselah: Echt zwaar kut voor je... Ik hoop dat alles goed komt! Jullie ruzie is inmiddels weer opgelost? Probeer vooral haar moeder niet te bellen, ik denk inderdaad dat dat alles alleen maar erger maakt. Succes ermee
Oud 22-09-2006, 12:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja, onze ruzie is inmiddels wel bijgelegd. Maar ik weet niet wat 't morgen gaat geven: ofwel ben ik erbij en gaat 't enorm vreemd zijn, ofwel ben ik er niet bij en gaat 't ook erg vreemd zijn... Voor m'n vriendin dan.



En dan te zeggen dat we zonder 't overlijden van haar bompa nu in Parijs zouden zitten en dit allemaal niet gebeurd zou zijn...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2006, 12:30
Orpheus
Orpheus is offline
Afwachtend. Afvragend. Vertwijfeld.
Uit een droom geholpen? Ik weet het niet.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 22-09-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 22-09-2006 @ 13:30 :
Afwachtend. Afvragend. Vertwijfeld.
Uit een droom geholpen? Ik weet het niet.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Oud 22-09-2006, 13:08
Verwijderd
Wat een zielig wijf Ik zou der toch &U(*^*^%^#%$3]
Oud 22-09-2006, 14:10
Verwijderd
7.
Oud 22-09-2006, 15:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
hmm, jongens zijn soms zo lachwekkend
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 22-09-2006, 15:46
Verwijderd
Schatje Oh en ik ben verliefd op George Martin.
Oud 22-09-2006, 16:45
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Goed.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 22-09-2006, 17:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zijn huis is een troep en hij is nog aan het borrelen
Ik heb nu lekker zijn computer ingepikt en heb een avondje lekker voor mij alleen (Na school van 8.30-14.00 en treinen van 14.00-18.00 ben ik daar wel aan toe)
__________________
<):o)
Oud 22-09-2006, 21:16
Verwijderd
Gister m'n allereerste officiële date ooit gehad en het was echt fantastisch We zullen zien of het ooit nog verder wat gaat worden (wegens omstandigheden), maar dat maakt me nu nog niet heel veel uit: we zien het wel.

Al vind ik stiekem dat ie wel mag smsen dat ie het leuk vond of wat dan ook, maar daar reken ik toch niet op
Oud 22-09-2006, 21:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-09-2006 @ 11:28 :
Haha, dat zal ik ze maar niet vertellen, want dan staan ze allemaal voor je deur ^^.
Oeh, zeg het ze. ZEG HET ZE!!!


ot:
Stukje bij beetje gaat het weer beter. Ik zou zo graag uit willen gaan met vriendinnen en alles vergeten, maar dat uitgaan is zo makkelijk niet als je 2 vriendinnen hebt die elkaar niet kennen en allebei aan een andere kant van het land wonen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 21:19.
Oud 22-09-2006, 21:43
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 21-09-2006 @ 22:55 :
Maar ik vind 't gewoon zo klote dat haar moeder zo enorm kwaad kan worden om iets van twee keer niks en daar dan vanalles bijsleurt wat totaal uit de lucht gegrepen is en dan dergelijke radicale beslissingen neemt.

Ik ga haar vanaf komende week door de week elke week zien, 't academiejaar begint dan terug, maar 't is gewoon enorm belachelijk van haar moeder.

't Gaat me ook niet om 't feit dat ik haar in 't weekend minder vaak ga zien, 't gaat me gewoon om 't feit dat die mogelijkheid me ontnomen wordt, en dat ik precies iemand ben die een slechte invloed heeft op haar dochter en die ze liever kwijt dan rijk is. Dat is de indruk die zij me op dit moment geeft, hoewel ik eigenlijk moet weten dat dat niet 't geval is want ze is gewoon vaak irrationeel in haar roepen.
Man, je wilt niet weten hoe dit naadloos aansluit op mijn situatie. Alleen zit ik in de positie van je vriendin. Wat mijn moeder allemaal roept en wat ze dan bij mijn relatie met mijn vriend betrekt; je wilt het allemaal niet weten. Maar ik denk dat je ongeveer hetzelfde verhaal hebt gehoord van je vriendin.

Vooral de combinatie vriend - studie zien mijn ouders (goed, eigenlijk alleen mijn moeder) niet zitten, en ze zijn ook vreselijk streng met bij elkaar slapen. Alleen als ik gewoon vrij ben, en het liefst niet, want ik ben "nog niet met hem getrouwd". Daarbij doet mijn vriend niet zo gek veel buiten zijn studie en een beetje sporten. Ik kan me ook ergeren aan zijn luie instelling, maar hij heeft wel weer een eigen drukke stage geregeld die over een week begint etc. Daarbij zijn het de zaken van mijn ouders gewoon niet. En dat mijn moeder het af en toe overduidelijk liever kwijt dan rijk is doet me hartstikke veel pijn.

Hier is de storm alweer een beetje gaan liggen na enkele hele felle ruzies eergisteren. Het komt erop neer dat ik gewoon zelfstandig moet wonen, en dat mijn ouders me tot die tijd nog wat moeten vrijheid gunnen. Maar ook bij mij is het dat ik ontzettend loyaal aan mijn ouders ben, en ik ze altijd voordeel van de twijfel geef. Mijn vriend snapt daar niet zoveel van, maar begrijpt wel dat ik voor mijzelf weet wat handig is in een situatie. Zolang ik hard werk en aandacht besteed aan mijn familie maken ze minder bezwaar tegen dat ik af en toe mijn vriend zie. Tot de tijd dat ik zelf mijn zaken kan regelen zie ik mijn vriend als "mijn trein vertraging heeft" oid. Vreselijk, maar het is niet anders.

Ik kan je vriendin alleen maar aanraden om hard haar best te doen voor haar cijfers, en zich toch te conformeren naar haar ouders. Tot ze een goede woonruimte heeft gevonden (ook Belgische studenten gaan op kamers toch?), want ze heeft gewoon de leeftijd om op zichzelf te wonen en blijkbaar is zij en haar ouders daar hard aan toe. Als de ruzie een beetje geluwd is: misschien is er overleg mogelijk over de financiën. Dat zij een groot deel van het kindergeld krijgt als ze op kamers gaat, en de rest bijwerkt bijv. Het lijkt me verstandig, want ik kan uit eigen ervaring zeggen dat deze ruzies toch steeds weer de kop opsteken..

O, en blijf met zn tweeën op een lijn, want als jullie dan óók nog onderling ruzie gaan maken is het eind al helemaal ver te zoeken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-09-2006, 21:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-09-2006 @ 22:43 :
Man, je wilt niet weten hoe dit naadloos aansluit op mijn situatie. Alleen zit ik in de positie van je vriendin. Wat mijn moeder allemaal roept en wat ze dan bij mijn relatie met mijn vriend betrekt; je wilt het allemaal niet weten. Maar ik denk dat je ongeveer hetzelfde verhaal hebt gehoord van je vriendin.

Vooral de combinatie vriend - studie zien mijn ouders (goed, eigenlijk alleen mijn moeder) niet zitten, en ze zijn ook vreselijk streng met bij elkaar slapen. Alleen als ik gewoon vrij ben, en het liefst niet, want ik ben "nog niet met hem getrouwd". Daarbij doet mijn vriend niet zo gek veel buiten zijn studie en een beetje sporten. Ik kan me ook ergeren aan zijn luie instelling, maar hij heeft wel weer een eigen drukke stage geregeld die over een week begint etc. Daarbij zijn het de zaken van mijn ouders gewoon niet. En dat mijn moeder het af en toe overduidelijk liever kwijt dan rijk is doet me hartstikke veel pijn.

Hier is de storm alweer een beetje gaan liggen na enkele hele felle ruzies eergisteren. Het komt erop neer dat ik gewoon zelfstandig moet wonen, en dat mijn ouders me tot die tijd nog wat moeten vrijheid gunnen. Maar ook bij mij is het dat ik ontzettend loyaal aan mijn ouders ben, en ik ze altijd voordeel van de twijfel geef. Mijn vriend snapt daar niet zoveel van, maar begrijpt wel dat ik voor mijzelf weet wat handig is in een situatie. Zolang ik hard werk en aandacht besteed aan mijn familie maken ze minder bezwaar tegen dat ik af en toe mijn vriend zie. Tot de tijd dat ik zelf mijn zaken kan regelen zie ik mijn vriend als "mijn trein vertraging heeft" oid. Vreselijk, maar het is niet anders.

Ik kan je vriendin alleen maar aanraden om hard haar best te doen voor haar cijfers, en zich toch te conformeren naar haar ouders. Tot ze een goede woonruimte heeft gevonden (ook Belgische studenten gaan op kamers toch?), want ze heeft gewoon de leeftijd om op zichzelf te wonen en blijkbaar is zij en haar ouders daar hard aan toe. Als de ruzie een beetje geluwd is: misschien is er overleg mogelijk over de financiën. Dat zij een groot deel van het kindergeld krijgt als ze op kamers gaat, en de rest bijwerkt bijv. Het lijkt me verstandig, want ik kan uit eigen ervaring zeggen dat deze ruzies toch steeds weer de kop opsteken..

O, en blijf met zn tweeën op een lijn, want als jullie dan óók nog onderling ruzie gaan maken is het eind al helemaal ver te zoeken.
Klinkt inderdaad verbazend bekend in de oren...

Nu, wat ze ook doet qua studies, het is nooit genoeg: als ze studeert, dan maakt ze geen tijd voor haar ouders en dan is't altijd te veel gevraagd om mee op restaurant te gaan, hoewel ze dan de volgende dag wel 'n zwaar examen heeft. Ik zou van mijn ouders niet mee mogen, zij móet gewoon mee... 't Is gewoon heel erg stom. Haar ouders hebben zelf niet gestudeerd en hebben geen idee van hoe zwaar dat is en hoeveel concentratie dat vergt... Doet ze het ene, dan doet ze het andere niet en omgekeerd, zo is't nooit goed...

Ze heeft wel een kamer, maar daar zit ze maar vijf dagen op zeven, in België is't de gewoonte dat je elk weekend naar huis gaat (en daar staan haar ouders op, wees maar zeker. Toen ze na de examens twee weken terug mee naar mijn oom wilde voor 'n BBQ op zondag, kreeg ze enorm naar haar voeten omdat ze dan weer amper thuis ging zijn dat weekend en haar moeder haar dan zo goed als niet zag. Bleek dat haar moeder zaterdag op daguitstap zou gaan en dat ze daarom m'n vriendin niet echt veel zou zien. Uiteindelijk is ze niet op uitstap geweest en viel 't nog wel mee, maar 't toont wel aan hoe ze in elkaar zit... ). Haar kamer wordt ook nog betaald door haar ouders, in België kent men 't systeem van StuFi niet.
De ouders krijgen nog altijd kindergeld uitbetaald, tot hun kind 25 is, als men kan aantonen adhv inschrijvingsbewijs, dat 't nog studeert. Maar haar moeder is 't dus beu om alles te betalen voor haar en dus moet ze weekendwerk gaan zoeken. (terwijl m'n vriendin buiten haar kot erg weinig geld krijgt van haar moeder en vaak gaat babysitten om toch wat geld te hebben...)
En dat ze definitief 't huis uitgaat, terwijl ze nog studeert, dat zie ik niet meteen gebeuren, of ze mag nooit nog 'n voet in huis zetten...

Nu ja.
Ze zei dat er vandaag weer dialoog was met haar moeder, maar da's dan ook alles. Ah well. Nu hopen dat 't morgen een beetje meevalt, als ik mee mag gaan bowlen.

En ja, we zitten wel op één lijn, alleen is die lijn af en toe niet zo heel duidelijk... Ik begrijp 't inderdaad ook niet dat ze zo loyaal kan doen tegenover haar ouders en zo haar kalmte kan bewaren, maar ik heb er wel begrip voor en ik steun haar gewoon ten volle in wat zij denkt dat 't juiste is... Meer kan ik niet doen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2006, 22:33
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ze is zo dubbel bezig. Lief voor mij, de goede opmerkingen, maar erna wel weer die rare vragen waarmee ze vanalles in mijn hoofd te voorschijn haalt.

ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, soms lijkt het alsof ze bezig is me voor te bereiden om een slecht gesprek ofzo. Maar toch ook weer niet, want alles is perfect.
Oud 22-09-2006, 23:02
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 22-09-2006 @ 23:33 :
ze is zo dubbel bezig. Lief voor mij, de goede opmerkingen, maar erna wel weer die rare vragen waarmee ze vanalles in mijn hoofd te voorschijn haalt.

ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, soms lijkt het alsof ze bezig is me voor te bereiden om een slecht gesprek ofzo. Maar toch ook weer niet, want alles is perfect.
Rare vragen?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-09-2006, 23:36
fractuur
fractuur is offline
Biecht mijn broertje net even op dat hij al mijn wintersportfoto's heeft gezien (staan ergens op internet, maar ik dacht dat hij de link niet zou vinden).

Niet heel erg, maar toch.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-09-2006, 23:38
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 23-09-2006 @ 00:02 :
Rare vragen?
op de cu2 manier.... maar dan mét inhoud. Met name over wie voorrang heeft (vrienden/vriendin), hoe ik tegen onze relatie aankijk e.d.

Opzich geen rare vragen, dat is eigenlijk niet de juiste formulering, alleen het moment en de manier verbaasden me een beetje.
Oud 23-09-2006, 09:31
Verwijderd
Wat voel ik me toch goed
Oud 23-09-2006, 11:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ben mijn kamer aan het opruimen, als begin van mijn leven opruimen .
Ja, ik word een hardstuderend, gezond etend, niet drinkend, emotioneel zéér stabiel meisje. Vanaf vandaag. Geen troep meer.
Oud 23-09-2006, 12:09
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
stout! schreef op 23-09-2006 @ 12:41 :
Ja, ik word een hardstuderend, gezond etend, niet drinkend, emotioneel zéér stabiel meisje. Vanaf vandaag. Geen troep meer.
Dat zou ik ook wel willen ja..

Gisteren een filmpje gekeken met de toch wel leuke plukpartner en erna nog een lief smsje gekregen omdat ik was gekomen. Hij had het helemaal niet verwacht. Was best wel leuk zijn gezicht te zien toen ik zo voor zijn deur stond Woensdag zie ik hem terug samen met 2 Kameroenen van de pluk. Gaat super worden!
Maar ik mag me er niet te fel op verheugen. OK tof dat ik hem heb leren kennen, maar nu niet gaan verliefd worden ofzo. Eerst orde op zaken stellen in mijn hoofd en mijn leven.
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 23-09-2006, 13:04
Verwijderd
We zijn verliefd op elkaar maar hebben allebij al een relatie (met iemand anders)..
Wat is het leven leuk
Oud 23-09-2006, 13:09
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Hmm, ik wil niet de zeurderige vriendin zijn maar ik vind dattie meer tijd aan school moet besteden ipv te gaan werken als z'n baas belt dat het druk is. Da's niet zijn probleem, z'n cijfers wel. Hij vindt het lief dat ik bezorgd ben en hij gaat nu ook vaker nee zeggen tegen z'n baas
__________________
I am..
Oud 23-09-2006, 13:19
Verwijderd
Hmm, ik wil duidelijkheid. Niet van die kapsones of-hoe-je-het-ook-moet-noemen. De ene afknapper na de ander, en tóch blijf ik denken dat het leuk kan worden. Als mn arts nou niet had gezegd dat ik ''ervaringen'' moest opdoen, had ik het alweer opgegeven.
Oud 23-09-2006, 13:37
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 23-09-2006 @ 14:09 :
Hmm, ik wil niet de zeurderige vriendin zijn maar ik vind dattie meer tijd aan school moet besteden ipv te gaan werken als z'n baas belt dat het druk is. Da's niet zijn probleem, z'n cijfers wel. Hij vindt het lief dat ik bezorgd ben en hij gaat nu ook vaker nee zeggen tegen z'n baas
Als ik dat tegen mijn (inmiddels ex-)vriendje zei, zei hij dat het zijn leven was en dat ik niet moest zeuren.
Maar het is ook niet voor niets uit.
Oud 23-09-2006, 13:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik weet eigenlijk dat ik het uit moet maken, maar dat doe ik toch niet.
Het beste zou zijn als het nu uitging, we het allebei niet erg zouden vinden, elkaar niet zouden missen, gewoon leuk met elkaar omgaan, allebei ervaring opdoen met anderen, en na een jaar ofzo opeens weer heel erg veliefd worden en voor altijd samen blijven.
En eigenlijk wil ik ook dat die andere jongen iets van zich laat horen (wat ws toch niet gaat gebeuren) en dat hoort volgens mij niet echt als je een relatie hebt.
Oud 23-09-2006, 14:01
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-09-2006 @ 14:58 :
Ik weet eigenlijk dat ik het uit moet maken, maar dat doe ik toch niet.
Waarom maak je het niet uit dan? Wat heeft de relatie op deze manier nog voor zin? Wat ik de laatste weken/maanden van jou gelezen heb, is het al tijden eigenlijk niks meer... Of wil je eerst zekerheid dat je na de relatie gelijk op iemand anders terug kunt vallen; ben je bang voor het idee alleen achter te blijven?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 23-09-2006, 14:19
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-09-2006 @ 15:01 :
Of wil je eerst zekerheid dat je na de relatie gelijk op iemand anders terug kunt vallen; ben je bang voor het idee alleen achter te blijven?
Ik wel .
Sinds het uit is, heb ik echt het gevoel er alleen voor te staan. Terwijl ik wéét dat het niet zo is. Alleen soms mis je de genegenheid gewoon of zo...
Soms heb ik van die dagen dat ik mijn ex verschrikkelijk mis, zijn geurtje gewoon ruik... maar ik ben zo verschrikkelijk kwaad op hem, en eigenlijk wil ik hem niet eens meer zien omdat het zo'n klootzak is. Ik zou hem nooit terug willen, en toch mis ik hem soms. Heel vreemd.
Oud 23-09-2006, 14:35
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-09-2006 @ 22:43 :
verhaal
Je had vorig jaar dit "probleem" toch ook al? Waarom ga je niet op kamers? Kun je zogenaamd ook meer aan je studie doen

Ot: Hij is op zeilweekend en ik mis hem
Oud 23-09-2006, 14:47
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 23-09-2006 @ 14:37 :
Als ik dat tegen mijn (inmiddels ex-)vriendje zei, zei hij dat het zijn leven was en dat ik niet moest zeuren.
Maar het is ook niet voor niets uit.
Mjah maar hij weet dat ik dit keer gelijk heb. Hij heeft namelijk de vorige toets die we moesten maken ook verknald en dat ging toen precies hetzelfde. hij weet dat ik dit soort dingen niet zeg om te zeuren maar omdat ik graag wil dattie goede resultaten haalt op school aangezien dat belangrijker is dan af en toe je baas te helpen als het druk is.
__________________
I am..
Oud 23-09-2006, 15:08
Crimson
Crimson is offline
haha hij is zó lief! moest net denken aan lowlands, waarbij n meisje/vrouw aan ons vroeg: goh hoelang hebben jullie al wat? dus wij zo mja pas 2 maanden echt iets.. en zij: ooh ik was al zo jaloers dat jullie zo klef waren samen, maarja jullie zijn ook nog niet zo lang samen
verliefd :]
Oud 23-09-2006, 15:15
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
eenzaam... vind het nu wel weer tijd voor verandering
Oud 23-09-2006, 15:21
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 23-09-2006 @ 00:38 :
op de cu2 manier.... maar dan mét inhoud. Met name over wie voorrang heeft (vrienden/vriendin), hoe ik tegen onze relatie aankijk e.d.

Opzich geen rare vragen, dat is eigenlijk niet de juiste formulering, alleen het moment en de manier verbaasden me een beetje.
Ach, ik denk dat dat vrouwelijk is. Het willen praten over je relatie enzo. Althans, ik begin er ook wel eens over, en dan zit mijn vriend zo van: wtf, wat moet ik hier nou weer mee? Meiden praten daar meer over en jongens een stuk minder.

Citaat:
Li schreef op 23-09-2006 @ 15:35 :
Je had vorig jaar dit "probleem" toch ook al? Waarom ga je niet op kamers? Kun je zogenaamd ook meer aan je studie doen

Ot: Hij is op zeilweekend en ik mis hem
Ja, klopt. Maar toen studeerde ik nog in Utrecht, en was de mogelijkheid er dat ik in Amsterdam zou gaan studeren volgend collegejaar. Dat is uiteindelijk ook uitgekomen, en nu pas kan ik op zoek naar een kamer. Behoorlijk frustrerend, maar ik ben allang blij dat ik de zekerheid heb dat ik dit nu echt blijf doen en dat ik kan gaan zoeken.

Zeilweekend? *jaloers is* Dan komt hij iig lekker gebruind terug.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 23-09-2006, 15:57
Yolcu
Yolcu is offline
Voel me goed

Ga hem over twee weekjes weer zien.. jippieeeeee!
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 23-09-2006, 16:18
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jee, weekendje Brussel geboekt voor met z'n vieren in november
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 23-09-2006, 16:29
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het is jammer dat mijn gedachtes over dingen buiten onze relatie, eigenlijk onze relatie zo beïnvloeden. En dat we (=ik) na al die tijd samen nog steeds niet door hebben hoe we (=ik) eerlijk kunnen zijn. Open kunnen zijn. Moeten praten.

Maar ik leer het wel. Er zit vooruitgang in... kleine stapjes.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-09-2006, 16:55
Verwijderd
Volgende week zitten we in Antwerpen voor mijn verjaardag Heb er zin in!
Oud 23-09-2006, 17:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
veel lieve smsjes. precies de juiste toon.

en zometeen komt ze hier, en dan ligt dat cadeautje op d'r kussen.


en ze wil geen cadeautjes, ghehe
Oud 23-09-2006, 17:10
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
fractuur schreef op 23-09-2006 @ 16:21 :
Ach, ik denk dat dat vrouwelijk is. Het willen praten over je relatie enzo. Althans, ik begin er ook wel eens over, en dan zit mijn vriend zo van: wtf, wat moet ik hier nou weer mee? Meiden praten daar meer over en jongens een stuk minder.



Ja, klopt. Maar toen studeerde ik nog in Utrecht, en was de mogelijkheid er dat ik in Amsterdam zou gaan studeren volgend collegejaar. Dat is uiteindelijk ook uitgekomen, en nu pas kan ik op zoek naar een kamer. Behoorlijk frustrerend, maar ik ben allang blij dat ik de zekerheid heb dat ik dit nu echt blijf doen en dat ik kan gaan zoeken.

Zeilweekend? *jaloers is* Dan komt hij iig lekker gebruind terug.
Oei, een kamer in Amsterdam vinden..Succes ermee . Ik woon zelf in Amsterdam en mij is het snel gelukt, maar als ik naar sommige vriendinnetjes kijk..
Oud 23-09-2006, 17:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Fuck it, het is uit.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-09-2006, 17:14
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 18:11 :
Fuck it, het is uit.
Jullie waren toch heel erg verliefd?
Oud 23-09-2006, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 18:11 :
Fuck it, het is uit.
Echt waar? Met wolterb had je toch? Wat rot voor je/jullie
Oud 23-09-2006, 17:19
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Goed! We zijn nu ongeveer 7 maanden samen en het voelt nog steeds erg goed en fijn. Ben ook nog helemaal verliefd.
Oud 23-09-2006, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 18:11 :
Fuck it, het is uit.
Whoo, da's raar!? Wat is er gebeurd, had altijd de indruk dat het super ging tussen jullie? * verbaasd *

Ontopic: Lekker! Ik ben blij dat hij is zoals hij is en daardoor weet hoe hij me goed moet laten voelen en hoe hij me kan opbeuren.
De daagjes in Zandvoort waren absoluut super en ik besef telkens weer hoe gezegend ik met hem ben. * verliefd *

En verder heb ik een lief vriendinnetje een 'oprah-moment' bezorgd. Zonder dat ze het wist hebben een andere vriendin en ik haar sleutel weten te bemachtigen en haar hele huis een make-over gegeven. Super om dat gezicht te zien als ze helemaal verbaasd, overdonderd en blij in die kamer staat! Geslaagd verjaardagscadeau voor een hele lieve vriendin dus
Oud 23-09-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 18:11 :
Fuck it, het is uit.
Wat is er gebeurd dan? Jullie waren toch zo gelukkig samen? Kut meid, sterkte.



ot: Gisteren was wel even lekker, ik vond het fijn om te merken dat hij het gewoon kon vertellen tegen mij, voornamelijk omdat hij daar al moeite mee heeft.
En ik heb haar gesmst. Drie smsjes. Bij de eerste twee smste ze terug, bij de laatste niet. Terwijl er toch echt een heel heel heel duidelijke vraag instond. Eigenlijk moet ik me niet zo druk maken. Kutwijf.
Oud 23-09-2006, 18:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Roosje: Waaaat? Wat is er gebeurd? Echt kut zeg. *knuf*

ot: Meneer is na 5 dagen op de universiteit ineens 'onafscheidelijk' met een meisje en ze zijn 'allerbeste vrienden' geworden. En hij heeft op haar precies dezelfde teksten gebruikt als toen op mij. 'Oh I like you so much and I'm so confused.' Een beetje de gevoelige jongen uithangen.
Kan iemand me zeggen waarom me dit nog zoveel doet en waarom ik er niet eens een keertje overheen raak?
Okee, het ging even goed, ik kreeg weer behoefte aan andere jongens, maar het is weer weg. Ik moet er al niet aan denken om met iemand te zoenen laat staan meer.
Ik word gek van mezelf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-09-2006, 18:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 17:11 :
Fuck it, het is uit.
He wat?! Definitief ?!

*aai* sterkte
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-09-2006, 18:09
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 18:11 :
Fuck it, het is uit.
Dat kan niet . Daarvoor houden jullie veel te veel voor van elkaar! Sterkte in ieder geval, en denk rustig en goed na over deze beslissing..

OT: goed, vanmiddag was hij opeens op mijn werk met een cadeautje voor me! Echt zo lief..waar heb ik dat aan verdiend?? En ik kon hem niet fatsoenlijk bedanken omdat ik aan het werk was..maar dat komt zo wel

Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 18:13.
Oud 23-09-2006, 18:09
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-09-2006 @ 18:11 :
Fuck it, het is uit.

Wtf?
Ik ben de zoveelste, maar net als bij ChocLot.. ben ik zeer verbaasd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.