Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2006, 13:20
Verwijderd
Wat een kutstreek. Ik wil gewoon echt even weg hier, ik me erop verheugd dat we iets af zouden spreken en dan gaattie naar Eindhoven om met zijn beste vriendin te winkelen. Zonder dattie mij ook maar iets laat weten. Ik snap best wel dat je gelukkig bent enzo, omdat je het gehaald heb, maar meld dan in ieder geval wel even dat je gaat, en poeier mij niet op deze manier af. Ik word pissig en dan berg je maar.
Ik vind het zo zwaar klote om mijn ouders zo te zien. Ze hebben heel veel verdriet en ik kan er gewoon niks aan doen.
Advertentie
Oud 28-09-2006, 13:26
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Nala schreef op 28-09-2006 @ 11:34 :
Ik ken je natuurlijk niet goed, die jongen ook niet, maar jongens die vreemd gaan zijn inderdaad kansloos. Wist jij overigens toen jullie zoenden dat hij een vriendin had?


ik wist t niet zeker, maar omdat ie zo ongeveer op me sprong dacht ik van niet. tot meneer opheldering gaf

alleen ik weet niet helemaal wat ik aanmoet met dat ie nu smst en bij me langs wil komen enzo..

grrrr als ie nou single was
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 28-09-2006, 13:31
Verwijderd
Pfff, wat gaan er veel relaties uit! Afgelopen week hoorde ik van een vriend dat hij verliefd is geworden op een ander meisje. Hij heeft nu bijna 3 jaar een relatie met een meisje. Hij zit er heel erg mee en ik had nooit verwacht dat dat hem zou overkomen (natuurlijk, alles kan, dat weet ik). Maar ik kan er niks aan doen dat ik dan ook ga denken: als dat bij mij...bij ons...maar niet gaat gebeuren

Maar oke, dit is nu in ieder geval niet van toepassing! Morgen gaan we eindelijk weg voor het weekendje in Antwerpen Dat was zijn verjaardagscadeau aan mij. Heb er echt heel veel zin in!
En hij heeft eindelijk weer een nieuwe mobiel. Nu kan ik hem weer bereiken als ik daar zin in heb en hoef ik niet te wachten tot hij thuis is ofzo. Dat voelt prettig
Oud 28-09-2006, 13:59
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ja hij is lief

Gisteravond en afgelopen nacht bij elkaar geweest dat voelt zo goed. Gisteravond had ik even een inzinker waar hij onwijs goed mee overweg kon en me snel weer blij maakte
Oud 28-09-2006, 13:59
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
We zijn bezorgd want het katje niest bloed. Maar wel fijn dat we vakantie hebben, lekker nietsdoen en uitrusten, hadden we allebei zo hard nodig.

En gisteren zo lekker uit eten geweest, echt vier uur in die toko gezeten met fijn jazzmuziekje en uitleg bij de wijnen , top!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 28-09-2006, 14:04
Nuck
Nuck is offline
Vanavond zie ik m weer <3, weer even 2 nachtjes samen
__________________
As if!
Oud 28-09-2006, 14:07
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik wil zo graag weten hoe het met hem gaat maar verbied mezelf te bellen, smsen, mailen of postduif te sturen. *zucht*
Oud 28-09-2006, 14:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Nala schreef op 28-09-2006 @ 11:34 :


Volgens mij zit het gewoon in heel veel mensen om daarna nog allerlei dingen te bedenken: Als ik nou maar dit, of wat nou als ik sus, en daarna misschien zo... daar schiet je gewoon niets mee op. Het is ook logisch dat je je daarna kut voelt. Geef jezelf even de tijd om op adem te komen. Zelfs als jij de persoon bent die het uitmaakt kan je je heel rot voelen.

Ja dat merk ik Komt vooral doordat ik niet boos op hem was oid, hij is nog steeds heel speciaal voor me. Ik weet dat dit goed is maar zo voelt het nog niet.
Oud 28-09-2006, 15:16
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Beetje jammer dat zoveel mensen ineens vrijgezel zijn *knuv*

OT: Oeh, en ik heb verdomme zn telefoonnummer nog EVEN BETTER! Tja, tis dat ik al wist dat ik voor een stel mooie kijkers val, anders was dat vandaag wel weer bewezen... Oh lala. Hem wil ik wel vaker tegenkomen Mb dat ik dan een gesprek met 'm begin

En dan die ander, echt absoluut niet knap, maar hij heeft iets... Humor, o.a. Mjah, we'll see. Tis trouwens ook leuk om eindelijk es wat vriendINNEN te krijgen... Die snappen me op veel gebieden toch iets beter
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-09-2006, 15:56
Verwijderd
*brede grijns* Gewoon.
Oud 28-09-2006, 16:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline

Tsja
__________________
Tsja
Oud 28-09-2006, 16:12
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Morgen weer samen en samen slapen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 28-09-2006, 17:26
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-09-2006 @ 14:32 :
Ik heb even behoefte aan iets allesoverweldigends.
Dit. Maar aan de andere kant weet ik dat rust ook goed voor me is. Ik ga me alleen met die rust altijd zo snel vervelen .

En @Mutant: clan? server? --> ik voelde me echt heel erg ouderwets omdat ik niet begreep hoe dit paste in 'relationeel gebied' .
Oud 28-09-2006, 17:50
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hij keek me zo lief aan en knikte zo begripvol toen ik daar stond te presenteren .En vandaag begon hij zomaar tegen me te praten Maar ik mag hem niet leuk vinden
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-09-2006, 18:11
tetoJ
Avatar van tetoJ
tetoJ is offline
ik zou wel dood willen





maar dat doe ik natuurlijk niet
Oud 28-09-2006, 18:47
Verwijderd
Trouwens.. op dit moment heb ik mezelf weer in de gaten. Ik blijf mezelf voor de gek houden. Wanneer houdt mijn hart mijn hoofd nu eens bij?
Oud 28-09-2006, 18:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Niet leuk om te lezen dat er allerlei relaties uitgaan.

Mijn drukke week zit er bijna op, gelukkig. Dan heb ik weer tijd voor hem. Of ja, tijd om leuke dingen te doen, niet dat er wat speciaals op het programma staat, maar dat hoeft ook niet. Ik moet mezelf gewoon weer even opladen. Als ik niet oppas ben ik straks helemaal kapot en dan heeft niemand meer iets aan me.
Maar op relationeel gebied voel ik me goed. Er staan nog leuke dingen op het programma met vrienden, familie, vriend op lange en korte termijn.
Oud 28-09-2006, 18:50
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
gadver ik mis hem echt waarom zoek ik ook niet iemand die ietsje meer in mij buurt woont

hopeloos verliefd dus
Oud 28-09-2006, 19:31
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
enigsinds in de war,
maar wel leuk
Oud 28-09-2006, 19:37
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 28-09-2006 @ 19:50 :
gadver ik mis hem echt waarom zoek ik ook niet iemand die ietsje meer in mij buurt woont

hopeloos verliefd dus
same here
Oud 28-09-2006, 19:56
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2006 @ 16:56 :
*brede grijns* Gewoon.
Dat ja. *zucht*

Verliefd en in een diepe roes *afwezig starend* (daar zou eigenlijk een smiley voor moeten komen..)
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-09-2006, 20:00
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-09-2006 @ 20:56 :
*afwezig starend* (daar zou eigenlijk een smiley voor moeten komen..)
helemaal mee eens
Oud 28-09-2006, 20:47
Verwijderd
Heel erg goed
Ik ben gelukkig getrouwd en ik verheug me nu al enorm op het feit dat ik tante ga worden volgend jaar
Oud 28-09-2006, 21:00
kilgore t.
kilgore t. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-09-2006 @ 21:47 :
Heel erg goed
Ik ben gelukkig getrouwd en ik verheug me nu al enorm op het feit dat ik tante ga worden volgend jaar
jullie blijven vast voor altijd bij elkaar
Oud 28-09-2006, 21:15
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
__ schreef op 28-09-2006 @ 11:31 :
ik ken het maar al te goed, ik voel me ook zo'n sukkel hier omdat ik eigenlijk maar een meisje heb waar ik goed mee kan opschieten ofzo. en die heeft nog veel meer vriendinnen. maar goed daar heb je nou ov voor he, kun je je vrienden van thuis door heel het land opzoeken
Ja, precies hetzelfde hier. Alleen heb ik al een jaar gestudeerd in 'mijn eigen' stad, en dan is het gewoon zoveel makkelijker om te investeren in vriendschappen.. Ik háát het dat ik alles heb afgebroken en weer opnieuw moet opbouwen, terwijl dat opbouwen redelijk lastig gaat als je niet in de stad zelf woont.

En als de introductie je ook om het uur door elkaar gooit, en dat een week lang, bouw je alleen maar vriendschappen op waar je even oppervlakkig mee kletst en omdat zij ook weer vrienden hebben die ik niet ken, en ik ook weer andere oppervlakkige contacten heb wordt het nooit wat. BAH.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-09-2006, 21:19
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-09-2006 @ 21:47 :
Heel erg goed
Ik ben gelukkig getrouwd en ik verheug me nu al enorm op het feit dat ik tante ga worden volgend jaar
ben ik opdringerig als ik vraag of je zelf kindjes wil hebben?


OT
goed, die verliefdheidsaanval leek weer weg te zijn, misschien om het feit dat zijn vriendin er weer was, tsja, echt opvallend is het niet, ze tonen niets van affectie... zucht,
ik geloof dat ik meer met hem zat te babbelen dan zij met hem. Ik vraag me af of er eens iemand commentaar op zal geven?
Ze weten dat ik hem heel aardig vind, dat ik vind dat ie een erg mooi lichaam heeft, dus vermoeden ze misschien wel dat ik hem leuk vind, maar dat het wederzijds is ... kan niemand weten!
En morgen zie ik hem weer... wij 2 alleen, maar we gedragen ons deftig, sinds 3 september houden we het op vriendschap. Ja hoor, alsof gevoelens weggaan als je ze niet meer uitdrukt
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 28-09-2006, 21:20
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
__ schreef op 28-09-2006 @ 11:31 :
ik ken het maar al te goed, ik voel me ook zo'n sukkel hier omdat ik eigenlijk maar een meisje heb waar ik goed mee kan opschieten ofzo. en die heeft nog veel meer vriendinnen. maar goed daar heb je nou ov voor he, kun je je vrienden van thuis door heel het land opzoeken
je woont in r'dam he. kom maar partyen, houd je van bier?
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 28-09-2006, 21:39
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
hellebel schreef op 28-09-2006 @ 22:20 :
je woont in r'dam he. kom maar partyen, houd je van bier?
als het maar lekker koud is, anytime
Oud 28-09-2006, 21:47
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik zat vandaag even in een 'dipje' om allerlei dingen die spelen, maar ik ben absoluut geen prater en laat dat ook niet merken...

En dan zie ik mijn vriendje, en is het gewoon zo gezellig dat ik me weer even helemaal blij voel! We zijn echt zo gelukkig samen

Maar ja, nu is hij weer naar huis, morgen beide vroeg op en nu voel ik me eigenlijk alleen nog maar rotter dan daarvoor...
Oud 28-09-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 28-09-2006 @ 19:50 :
gadver ik mis hem echt waarom zoek ik ook niet iemand die ietsje meer in mij buurt woont

hopeloos verliefd dus
Beter dan verliefd zijn op je ex, die jou niet meer terug wilt
Oud 28-09-2006, 22:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hellebel schreef op 28-09-2006 @ 22:20 :
je woont in r'dam he. kom maar partyen, houd je van bier?
Zei er iemand bier?
Ik ben trouwens wekelijks bij de peperklip te vinden dus als je zaterdags heel hard BIEERRR roept kom ik mss ook wel langs.

ot:
Het gaat beter. Die aarsloch zit me nu eens niet dwars en ik wacht in spanning op een reactie van de FRS gast.
M'n collega vroeg meteen of we al uit gingen, maar zo snel gaat dat niet hoor, na 1 keertje mailen. Ik wacht rustig af, maar ik ga er niks van verwachten, om mezelf een teleurstelling te besparen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-09-2006, 23:44
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 28-09-2006 @ 14:26 :
ik wist t niet zeker, maar omdat ie zo ongeveer op me sprong dacht ik van niet. tot meneer opheldering gaf
Lekker is dat dan! Je overdonderen is leuk, maar om je daarna nog een keer zo te overdonderen is zwaar minder Sucks voor je...

Citaat:
Lente schreef op 28-09-2006 @ 15:24 :
Ja dat merk ik Komt vooral doordat ik niet boos op hem was oid, hij is nog steeds heel speciaal voor me. Ik weet dat dit goed is maar zo voelt het nog niet.
Heel begrijpelijk allemaal. Eigenlijk ook wel fijn dan dat je niet boos op hem bent, aan de andere kant kan het ook wel lastig zijn want boos zijn is nou eenmaal vaak makkelijker dan verdrietig.
Veel sterkte ermee meis!

Ontopic: Vandaag een lekker dagje samen met mijn zus gehad. Ze is lief, heel erg lief. Alhoewel we met 8 mensen thuis zijn is zij een beetje extra speciaal voor me. Behalve zus is ze ook nog vriendin. En ik had haar ook al iets van 3 weken niet gezien dus dat was wel fijn.

En dan loop ik van het station naar huis en zie ik hem aan komen lopen... Krijg meteen weer die vlinders, een grote lach op mijn gezicht, heb zin om op hem af te rennen en hem om zijn nek te springen. (uiteraard bedenk ik me omdat het nog best een eindje rennen zou zijn geweest ) Wat mensen ook zeggen of beweren over verliefdheid, ik weet zeker dat ik na 2 jaar en 9 maanden samen (waarvan 1 jaar en 2 maanden getrouwd, jeej)nog steeds stapel verliefd op hem ben
Oud 29-09-2006, 04:23
Verwijderd
Als ie dinsdag nog steeds zo leuk is als vorige week, hou ik mezelf echt niet tegen en kan ik er weinig meer aan doen
Oud 29-09-2006, 06:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ah, beter.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-09-2006, 08:26
Verwijderd
Nog maar 3 uurtjes en dan gaan we
Oud 29-09-2006, 08:30
Verwijderd
Ik kon gisteren alleen aan hem denken. wat een vervelende gewoonte. Ik ben verstandig genoeg om te weten dat het totaal geen zin heeft, maar ik kan het niet veranderen.

En waarom doet dit me denken aan de middelbare school?

Ik heb echt behoefte aan nieuwe mensen.
Oud 29-09-2006, 08:33
gekkedoos
gekkedoos is offline
begin deze week ( feestje) was zooo gezellig met 'm.. konden niet van elkaar afblijven en het ging bijna te ver ( zoenen) Dat was de reden dat we gingen praten met onze zatte kop ( mja ze zeggen dat je dan op je eerlijkst bent )...

Het kwam er op neer dat hij het niet kon maken om vreemd te gaan met mij ( op zich ben ik het daar wel heel erg mee eens). Maar hij vond me wel een super leuk meisje en er was eigenlijk ook wel meer, maar kon het niet maken ten opzichte van zn vriendin die hij ook nog leuk vind. HIj wist ook zeker dat als hij haar niet had gehad, we gezoend zouden hebben ( waarschijnlijk al veel eerder) en dat we waarschijnlijk ook wel wat gehad zouden kunnen hebben...pffff ik voelde me zooo kut

Naja het moeilijkste er aan is dat het eigenlijk ook gewoon een heel goede vriend is. Ik zie hem dagelijks ( op school en in de trein en ook wel vaker in het weekend met uitgaan) . De vriendschap mag niet over gaan, maar ik vind het heel moeilijk om met hem om te gaan op dit moment.. bij alles wat ik doe moet ik nadenken... en ik heb gewoon zwaar het gevoel dat hij dat ook heeft.

pffff... dit zal binnenkort toch wel overgaan ...
Oud 29-09-2006, 08:59
roosmar
Avatar van roosmar
roosmar is offline
het is heel vreemd. Alles gaat prima, maar als ik me dan niet zo goed voel dan leg ik meteen het verband met m'n relatie en heb ik het idee dat het niet goed gaat...

Vast heel onduidelijk, maar goed... Anyway: t gaat dus eigenlijk prima
Al 4 jaar!
__________________
De aarde is rond. Wat het einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin.
Oud 29-09-2006, 09:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wow dat was écht een zalige dag gisteren. Me=happy!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-09-2006, 09:14
Verwijderd
Alweer gisteravond.
Film kijken lukt bij ons niet zo goed. Maarja, moet ook kunnen. En ik denk dat ik hem wel leuk begin te vinden, al moeten we minderen met 'film kijken'. Het was best gezellig, maar zo werkt het voor mij niet. Ik ken hem nu redelijk, maar wil hem toch nog een beetje beter leren kennen. Is dat stom? Nee. Toch?
En ik werd weer helemaal panisch toen hij zei: 'Je hebt geljk!' Mijn ex heeft toch meer met me gedaan dan ik dacht, ik word gek als ik dat hoor en schiet bijna meteen in de verdediging. Gelukkig kon ik mezelf inhouden, maar ik vind het strontvervelend.
En het is heel heel heel erg fijn dat hij het woordje Nee wel kent. Echt fijn om te merken dat hij mij en mijn grenzen gewoon respecteert zonder moeilijk te doen.
Oud 29-09-2006, 09:30
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik kreeg net een mailtje van hem:

hey, ..

Even een korte vraag. Zou je ajb niet dat rode T-shirt willen weggooien…

Ik wil hem graag terug.

groetjes,

..




het begint nu tot me door te dringen dat het écht over is.
Oud 29-09-2006, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 29-09-2006 @ 10:30 :
Ik kreeg net een mailtje van hem:

hey, ..

Even een korte vraag. Zou je ajb niet dat rode T-shirt willen weggooien…

Ik wil hem graag terug.

groetjes,

..




het begint nu tot me door te dringen dat het écht over is.
*knuffel* Sterkte meid!
Oud 29-09-2006, 09:36
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
dankje
Oud 29-09-2006, 09:40
Verwijderd
Citaat:
vedetje schreef op 28-09-2006 @ 22:19 :
ben ik opdringerig als ik vraag of je zelf kindjes wil hebben?

Nee hoor, helemaal niet; ik wil dolgraag kinderen. Over een paar jaar, als ik afgestudeerd ben en werk heb, wil ik er aan beginnen. Zeker voor m'n 30ste. En tot die tijd ga ik een hele goede tante zijn
Oud 29-09-2006, 09:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Opgelucht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-09-2006, 10:12
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik val op iedereen , behalve op hem...en hij is mijn vriendje.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 29-09-2006, 10:21
Verwijderd
Ik ben mijn ouders beu. Ik hoor steeds vaker dat ze zich echt overdreven gedragen en wat mij betreft is dit ook niet meer normaal.

Het stomme is dat ik echt afhankelijk ben, ik werk bij ze, dus tja. Als ze zeggen dat ik geen werk meer heb als ik niet kom opdagen, heb ik weinig keuze .
Oud 29-09-2006, 10:24
Li
Avatar van Li
Li is offline
Vanavond een borrel waar ik als "aanhang" mee naar toe moet. Ben net naar de kapper geweest en heb wat nieuwe hippe make up gekocht, ben benieuwd naar z'n reactie
Oud 29-09-2006, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 29-09-2006 @ 10:14 :
Alweer gisteravond.
Film kijken lukt bij ons niet zo goed. Maarja, moet ook kunnen. En ik denk dat ik hem wel leuk begin te vinden, al moeten we minderen met 'film kijken'. Het was best gezellig, maar zo werkt het voor mij niet. Ik ken hem nu redelijk, maar wil hem toch nog een beetje beter leren kennen. Is dat stom? Nee. Toch?
Nee dat is niet stom.
Oud 29-09-2006, 10:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Li schreef op 29-09-2006 @ 11:24 :
Vanavond een borrel waar ik als "aanhang" mee naar toe moet. Ben net naar de kapper geweest en heb wat nieuwe hippe make up gekocht, ben benieuwd naar z'n reactie
Je brengt me op een idee

Mijn vriend borrelt ook altijd op vrijdagmiddag/avond met zijn werk, en vandaag ga ik hem lekker vergezellen
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.