Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 12:19
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2006 @ 13:16 :
Haha, ik kan natuurlijk moeilijk op het internet zijn gegevens bekend gaan maken, daar ga ik niet over. Maar vrij noordelijk.

En ja, als ze niet zo'n enorm overdreven accent hebben (gister wat in de trein, ieh, stel je niet zo aan of praat dialect), zitten er behoorlijk hotte tussen
Mwah vond er nooit zoveel aan. :] Hier veeeeel meer keus.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Oud 23-10-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-10-2006 @ 13:19 :
Mwah vond er nooit zoveel aan. :] Hier veeeeel meer keus.
Haha, er zijn in elke provincie leuke en nietleuke mensen, dat spreekt voor zich. Ben nog geen provincie tegengekomen waar ze echt niks waren. Maar op de uni heb je sowieso meer keus (helemaal op de UT ja ) uit leuke jongens. Dat ik er eentje uit Limburg trof, is natuurlijk geen bewuste keuze.
Oud 23-10-2006, 12:33
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-10-2006 @ 13:07 :
Limburgers zijn hot, de mijne is er ook al een
Nou misschien ligt het in mijn geval er dan aan dat ik weliswaar uit Limburg kom, maar er nooit gestudeerd heb. Ik ben in elk geval érg te spreken over mijn zuid-Hollander. ;-)
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 23-10-2006, 13:45
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Erg goed, en erg gelukkig!
En toch zit die miep mij dwars... mijn moeder waarschuwde hem al, haha
Oud 23-10-2006, 14:27
Verwijderd
Tien november is zijn afscheidsconcert. Dan kan ik er niet bij zijn. Verdorie, ik ben er toch meer mee bezig dan goed voor me is. Maar ach, ik ken mezelf. Over een weekje of twee kom ik die foto nog eens tegen, lach tegen mezelf en hoop dat hij gelukkig is. En dat hij volgend jaar met KVW weer hier is. Dan gaan we weer diep gesprekken voeren.
Maar dat neemt niet eweg dat ik het evengoed jammer vind dat je gaat.
Oud 23-10-2006, 15:00
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Wanneer hij zondag 's avonds de deur uit gaat en me nog een kushandje toe blaast, zucht ik eens diep en troost ik mezelf met de gedachte dat ik 'hem gauw weer zal zien '.

Maar dan lig ik in mijn bed, alleen, en dan voel ik me klote. Hij is er niet, en ik mis dat warme gevoel. Dus trek ik mijn deken wat hoger, maar dat zal niets doen tegen dat lege en eenzame gevoel wat ik toch wel krijg.

En dan sta ik maandag 's ochtends op met de kutgedachte van ; 'Daar ga ik dan... Het is kwart voor 8, tijd om te eten en klaar te maken voor school woepie! Tijd om weer flink veel te denken aan hem...... Wat zal hij nu aan het doen zijn? Zou ie mij ook missen? Oh ik hou zo veel van hem, waarom kunnen we niet altijd samen zijn. Fuck it, ik kan niet wachten tot woensdag. Ik moet hem vandaag echt weer zien.....'

Zodoende kom ik dan vaak de twee lange dagen wel door.



MAAR VANDAAG IS ANDERS!

Ik stond op en wilde naar school gaan. Ik was een tikkeltje chagrijnig, en dit tikkeltje werd groter toen een vriend van me belde dat de bussen staakte. Great. Maar ik kon wel met hem en zijn vader meerijden. Prima.
Toen kwam ik op school aan. En het eerste wat ik hoor is.. ;'EJ WE HEBBEN EERSTE 6 UUR UITVAL!!!!!!!'
Oke. Dus ik sta hier, de bussen staken, ik heb uitval. Hoe kom je dan naar huis?
NOU IK BELDE MIJN VRIENDJE OF IE ME KON KOMEN HALEN

Heb ik hem toch gezien vandaag En beter nog, vanavond zie ik hem weer
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 23-10-2006, 15:00
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Gelukkig en verliefd
Oud 23-10-2006, 15:15
Verwijderd
Ik voel me echt super! We zijn sinds donderdag terug van een weekje vakantie, ben tot vanmorgen bij m geweest en nu begint het gewone leven weer. Hij heeft de jongen ontmoet die echt enorm speciaal voor me is en geloof dat hij wel beetje snapt en accepteert wat die andere voor me betekent heeft en met me doet. Want nog steeds heb ik beetje kriebels en wat dan ook als ik m zie. Zijn knuffels zijn nog steeds geweldig en ookal hebben we elkaar pas drie weken eerder gezien (nu dus 4 weken in totaal), we weten wat we bedoelen etc etc

Maar er is niets leuker, lekkerder en vertrouwder als weer lekker met mn vriend naar huis gaan en bij hem in bed liggen, met hem lachen, in dezelfde taal kunnen praten en gewoon.... vastigheid hebben
Oud 23-10-2006, 15:17
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 23-10-2006 @ 16:15 :


Maar er is niets leuker, lekkerder en vertrouwder als weer lekker met mn vriend naar huis gaan en bij hem in bed liggen, met hem lachen, in dezelfde taal kunnen praten en gewoon.... vastigheid hebben
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 23-10-2006, 15:58
Nuck
Nuck is offline
Bah ik mis hem en zie m zaterdag pas weer
__________________
As if!
Oud 23-10-2006, 16:00
Verwijderd
Nog nooit zo verliefd geweest.
Oud 23-10-2006, 16:22
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik wil hem zoveel vragen en zeggen en vertellen en praten, maar dat vergeet ik altijd als ik bij hem ben. Dan doen we vooral luchtig en lief, en dat is ook heel leuk.

En misschien doe ik ook wel een beetje wantrouwig soms, maar waarom dan? Ik weet toch onderhand wel dat dat alleen maar slecht doet.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-10-2006, 16:24
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 23-10-2006 @ 17:00 :
Nog nooit zo verliefd geweest.
Oud 23-10-2006, 16:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
wat een rotzooi maak ik er van
Het is wel mijn schuld, maar als hij zijn ogen nou eindelijk ook eens opende en me eens wat meer met rust liet, dan had ik er nooit zo'n rotzooi van gemaakt. Er is niemand met zo'n groot bord voor zijn kop als hij.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-10-2006, 17:50
Verwijderd
Pfff mijn zusje moet waarschijnlijk spelen op zijn afscheidsconcert. En nogmaals, daar kan ik niet bij zijn. Nu baal ik er stevig van voor mijn zusje. Ik bedoel, haar eerste 'echte concert'. Dag erna moeten ze ook, daarniet van. Maar toch. En verdomme. Ik heb hoofdpijn en wil niet meer ziek zijn en wil hem nog een keer zien, nog een keer met hem praten.
Oh, stel je niet zo aan. Hij gaat niet dood ofzo.
Oud 23-10-2006, 18:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-10-2006 @ 13:07 :
Limburgers zijn hot
Kennelijk toch nog goed nieuws voor mij.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-10-2006, 18:22
Crimson
Crimson is offline
zin om je dood te lachen?

http://www.vrouwonline.nl/_Interacti...php%3Ft%3D1640
Oud 23-10-2006, 18:42
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-10-2006 @ 19:22 :
zin om je dood te lachen?

http://www.vrouwonline.nl/_Interacti...php%3Ft%3D1640
tamelijk sneu
__________________
april is the cruellest month
Oud 23-10-2006, 19:02
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hehe, Limburgers zijn zeker hot

Met hem gaat het echt geweldig, we hebben het steeds meer over samenwonen en we hebben weer een mooi jubileum gehaald .
Ik vind alles bij hem wat ik nodig heb, hij is mijn thuis. En ik merk dat hij dat ook steeds erger bij mij heeft en dat is zo fijn om te merken .
We kregen het mooie compliment dat we geweldige ouders zouden worden samen, omdat we samen een baby-tje vast hielden en er helemaal in op gingen. Was echt zo lief .

Met familie gaat het helaas nog steeds slecht, dat zal ook niet beter meer worden..maar ik heb het nu redelijk een plekje kunnen geven..het zal een moeilijke tijd worden, maar ik ben blij dat ik zo'n lieve en betrouwbare partner aan mijn zij heb in die tijd.
Oud 23-10-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 23-10-2006 @ 19:22 :
zin om je dood te lachen?

http://www.vrouwonline.nl/_Interacti...php%3Ft%3D1640
Hmja, ik hoop toch dat ik die vrouw ben bij wie hij in bed wil kruipen. Pf, zoiets zou ik écht niet willen. En ik geloof ook niet dat hij het ziet zitten als ik bij iemand anders in bed kruip, dus dat komt goed uit.
Oud 23-10-2006, 19:19
Verwijderd
Limburgers
Oud 23-10-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
GooseFeather schreef op 23-10-2006 @ 20:19 :
Limburgers
Twentenaren
Oud 23-10-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2006 @ 20:21 :
Twentenaren
Die heten Tukkers
Oud 23-10-2006, 19:22
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
GooseFeather schreef op 23-10-2006 @ 20:19 :
Limburgers
TUKKERR
Oud 23-10-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
GooseFeather schreef op 23-10-2006 @ 20:21 :
Die heten Tukkers
Als iemand mij een tukker noemt, lach ik 'm uit, 't blijft een suffe naam. Maar goed, ik woon toch maar half in Twente, dus 't telt niet echt.
Oud 23-10-2006, 20:44
Verwijderd
'Cause I need a man who can keep me satisfied (and you can't, that's for sure).
Oud 23-10-2006, 20:46
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Oh ontopic: GOED!
Oud 23-10-2006, 20:57
Crimson
Crimson is offline
friggin' perfect
Oud 23-10-2006, 21:22
Verwijderd
Ik twijfel zo enorm
Oud 23-10-2006, 21:53
Verwijderd
het feit dat ik het subforum liefde & relatie doorkijk zegt al genoeg.
ik besef me dat ik me vrij eenzaam voel.
een aantal vriendinnen heeft een vast vriendje en zijn dolverliefd maar bij mij lijkt dat niet meer te lukken oid. bah, k zou ook graag weer eens verliefd worden
Oud 23-10-2006, 22:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmm, niet al te best. Hij belt me niet terug (en ik heb al meerdere malen gebeld) en reageert niet op mijn e-mails. Nu weet ik dat dat wel in hem zit, hij is altijd druk en is niet zo van het mailen en zo, op mails reageert hij eigenlijk zelden dus daar kan ik mee leven. Maar waarom belt hij niet gewoon terug? Ik kan me niet voorstellen dat hij geen tijd heeft. Zou hij zo op me afgeknapt zijn na dat weekendje samen ? Of zit ik me, zoals hij zelf altijd zegt, weer op te fokken om niets en betrek ik alles op mezelf? Hij zegt dat ik altijd alles te persoonlijk opvat: als hij mij niet belt, ga ik aan mezelf twijfelen. Hij zegt dat dat niet hoeft.
En ik ken hem niet verschríkkelijk goed, dus ik weet niet of ik hem kan geloven.
Zucht. Ik zit er meer mee dan ik dacht. Het was toch slechts een scharrel?
Niet dus.

Van die andere jongen word ik gek. Hij wil meer en het is een lieverd, maar niet meer dan dat. Eén dezer dagen maar eens zeggen. We hebben niet eens ooit gezoend!
Oud 24-10-2006, 00:07
Verwijderd
Jeej voor vrienden en vriendinnetjes, en jeej voor mijn beste vriend die geheel toevallig ook nog eens mijn lieve man is
Oud 24-10-2006, 00:23
Verwijderd
Ik haat tentamens en die shit, waardoor we nu allebei hard moeten leren. Ik wil hem zo graag zien!! Als ik bij hem ben voel ik me fantastisch, dan mag al het andere verdwijnen, als ik maar bij hem kan blijven. Ik wil naar hem toe en ik wil dat het nu echt iets wordt, dat we het echt wat gaan noemen...
Oud 24-10-2006, 00:37
vedetje
vedetje is offline

hij is... aaah

wat is het heerlijk verliefd te zijn zonder je zorgen te hoeven te maken of het wel wederzijds is en zonder verplichtingen te hebben omdat je in een serieuse relatie zit!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 24-10-2006, 07:07
Verwijderd
Ik denk teveel aan hem. Wat ik kan zeggen, had moeten zeggen, wil zeggen, moet zeggen. Ik wil weten wat hij over mij denkt. Ik wil vanalles met hem.

Fijn zo'n niet wederzijdse aanval van verliefdheid. Dat zelfbeschermingsmechanisme van me doet zijn werk ook niet goed.
Oud 24-10-2006, 08:06
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik ben benieuwd wat hij voor me aan het kopen is.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 24-10-2006, 09:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ehm... een onverklaarbare kriebel net op het moment dat ik dacht weer iets zekerder te zijn van dat andere ?

Het zal wel niets betekenen.

En ik heb zin in mijn verjaardagsfeestje vrijdag as! Heb veel mensen uitgenodigd dus hoop dat t een mooie avond wordt . Ergens wel jammer dat ik mijn 21e verjaardag niet met mijn oude vrienden kan vieren, maar ga het vast nog wel over doen als ik weer in Nederland ben.
Oud 24-10-2006, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 23-10-2006 @ 16:00 :
Wanneer hij zondag 's avonds de deur uit gaat en me nog een kushandje toe blaast, zucht ik eens diep en troost ik mezelf met de gedachte dat ik 'hem gauw weer zal zien '.

Maar dan lig ik in mijn bed, alleen, en dan voel ik me klote. Hij is er niet, en ik mis dat warme gevoel. Dus trek ik mijn deken wat hoger, maar dat zal niets doen tegen dat lege en eenzame gevoel wat ik toch wel krijg.

En dan sta ik maandag 's ochtends op met de kutgedachte van ; 'Daar ga ik dan... Het is kwart voor 8, tijd om te eten en klaar te maken voor school woepie! Tijd om weer flink veel te denken aan hem...... Wat zal hij nu aan het doen zijn? Zou ie mij ook missen? Oh ik hou zo veel van hem, waarom kunnen we niet altijd samen zijn. Fuck it, ik kan niet wachten tot woensdag. Ik moet hem vandaag echt weer zien.....'
Als hij dat ook heeft

Maar de meeste eikels snappen het echt niet ^^

En omfg. Ik moet die Britten uit mijn hoofd zetten...
Oud 24-10-2006, 10:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
'Ik heb toch 300 belminuten' Ik moet er zo om lachen, want we bellen altijd veel te lang. Die minuten zijn vast allang op, maar ik wil niet dat 'ie me dan niet meer belt. Niet dat hij dat niet meer zal doen.
Ja, het gaat goed, over een paar dagen zien we elkaar (eindelijk) weer. Ik ben al aan het bedenken wat we dan kunnen gaan doen en zo.

Met mijn nieuwe studiegenoten kan ik het ook best goed vinden, ik mis de oude mensen wel, maar ja, ik kan er niet om blijven zeiken. De allerleukste mensen zie ik nog wel. Nu maar zorgen dat het dit jaar qua studie wel goed gaat.

Aan de andere kant voel ik me toch schuldig, argh. Ik kan tegen mezelf blijven zeggen dat ik er niks aan kan doen. Wat ook echt zo is, maar ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten..
Oud 24-10-2006, 12:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Vrij goed, geloof ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-10-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 24-10-2006 @ 09:06 :
Ik ben benieuwd wat hij voor me aan het kopen is.
Ik ook! Vorig jaar heeft ie me maandenlang lopen pesten, nu zei hij juist de hele tijd niks - behalve dan opeens de mededeling dat iedereen al wist wat hij voor mij ging kopen. Behalve ik dan. Jaaa. Hij vindt het veel te leuk om me te plagen. Then again, dat is natuurlijk wel de kracht van onze relatie
Oud 24-10-2006, 12:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
En eigenlijk weet ik het al: een heel lekker etentje en ik gok op een boek. Over 10,5 uur zullen we het weten. :]
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 24-10-2006, 12:37
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Goed, de afgelopen dagen heb ik me super vermaakt bij hem. Ik was onwijs moe maar lang met hem in bed liggen is gezellig en leuk
Oud 24-10-2006, 13:21
Verwijderd
Gisteren een beetje ruzie gehad, maar niets ernstigs ofzo. En toen kon hij niet slapen en gaf hij mij de schuld, dat was achteraf vooral grappig
Alles gaat dus gewoon z'n gangetje
Oud 24-10-2006, 13:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-10-2006 @ 12:25 :
Ik ook! Vorig jaar heeft ie me maandenlang lopen pesten, nu zei hij juist de hele tijd niks - behalve dan opeens de mededeling dat iedereen al wist wat hij voor mij ging kopen. Behalve ik dan. Jaaa. Hij vindt het veel te leuk om me te plagen. Then again, dat is natuurlijk wel de kracht van onze relatie
Ik weethet oohook
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-10-2006, 13:56
Verwijderd
Waarom ben ik zo met haar bezig qua gevoel en gedachten?
Oud 24-10-2006, 14:22
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
@ Loontjuh,

Ik snap er niks meer van. Eerst had je een vriend toen ging dat uit kreeg je een soort van scharrel ging ook mis toen kreeg je weer iets met je ex , is dat ook alweer over? en sindsdien las ik nog wat vage verhalen over iemand die je niet waard was..

En nu denk je aan een haar?

I'm so confused about your love life.
Oud 24-10-2006, 14:29
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 24-10-2006 @ 15:22 :
@ Loontjuh,

Ik snap er niks meer van. Eerst had je een vriend toen ging dat uit kreeg je een soort van scharrel ging ook mis toen kreeg je weer iets met je ex , is dat ook alweer over? en sindsdien las ik nog wat vage verhalen over iemand die je niet waard was..

En nu denk je aan een haar?

I'm so confused about your love life.
Hahahaha... Niet alles gaat over scharrels en seks en partnerachtige relaties. Relaties zijn ook vriendschappen Hahaha..

En ik heb nooit echt een echte scharrel gehad. (ze zijn wel welkom trouwens ) En ja, ach weleens wat contact met een jongen... (op zeldzame basis) Maar hij heeft een vriendin en ik weet nooit zo goed wat ik daar nou mee aan moet als hij weer eens contact met me opneemt.

En ja, na twee weken opnieuw proberen is het weer uitgegaan tussen mij en mijn ex. (maar dat is alweer een tijdje terug hoor )
Oud 24-10-2006, 14:33
Verwijderd
Oh ja, vijf maanden getrouwd vandaag Op naar de 6
Oud 24-10-2006, 15:09
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Oh mijn god, ze is zo onmenselijk lief dat ik alleen maar de hele dag kan lopen glimlachen. Thee en koekjes, ik verheug me er nu al op. En zou ze mijn hint begrepen hebben? Het was niet mijn bedoeling dat ik haar ooit nog zou zien, vandaar dat ik dingen zei die ik al een tijdje wilde zeggen. Hmm. We zullen zien.

Verder gaat het met mijn relatie prima, leuk hoe alles ineens beter gaat als ik mezelf ook beter voel.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.