Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-11-2006 @ 10:27 :
Verre van objectief natuurlijk. hehe
dat was ook het eerste wat ik dacht.

Hij kan het beter zeggen als hij niet alle reden heeft om op dat moment van je te houden. Maar goed, op zich is het best leuk om te horen natuurlijk.
Advertentie
Oud 19-11-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-11-2006 @ 10:27 :
Verre van objectief natuurlijk. hehe
duh

ob·jec·tief2 (bn.)
1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen
Oud 19-11-2006, 12:56
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-11-2006 @ 13:14 :
Pfff afgelopen week was even spannend, maar gelukkig vals alarm Dan zit je samen toch even in de stress.
dacht je zwanger te zijn
__________________
Pardon my French
Oud 19-11-2006, 12:59
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
voelde me belabberd, voel me nu al weer iest beter, wat zeg ik, een stuk beter, ik word namenlijk graag bij iemand thuis uitgenodigd voor etentjes! yeahh
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 19-11-2006, 13:14
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
forever schreef op 19-11-2006 @ 04:22 :
Ok, ik ben de dorpsroddel :/
hahaha wat dan?

OT vet goed jaaa
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-11-2006, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 19-11-2006 @ 12:17 :
dat was ook het eerste wat ik dacht.

Hij kan het beter zeggen als hij niet alle reden heeft om op dat moment van je te houden. Maar goed, op zich is het best leuk om te horen natuurlijk.
Hm, dan doe je het niet goed. Tenminste, seks kan juist de ultieme manier zijn om te laten zien dat je van elkaar houdt, intens gevoel op mentaal en fysiek vlak... Ik vind dat juist een goed moment om zulke dingen te uiten. Hoewel het na 3 maanden misschien iets overtuigender is dan na 3 weken (en zelfs dat valt voor genoeg mensen te betwijfelen, geloof ik ).
Oud 19-11-2006, 13:37
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-11-2006 @ 14:16 :
Hm, dan doe je het niet goed. Tenminste, seks kan juist de ultieme manier zijn om te laten zien dat je van elkaar houdt, intens gevoel op mentaal en fysiek vlak... Ik vind dat juist een goed moment om zulke dingen te uiten. Hoewel het na 3 maanden misschien iets overtuigender is dan na 3 weken (en zelfs dat valt voor genoeg mensen te betwijfelen, geloof ik ).
Ja, zo voelde ik dat dus ook. Maar tuurlijk kun je eraan twijfelen als hij het al na zo'n korte tijd zegt, maar dan zeg ik weer dat ik hem 'goed genoeg' ken om te weten dat hij het wel meende.

Vandaag ben ik ziek omdat mijn vriendje me ziek heeft gemaakt (vet verkouden) en hij is zelf ook ziek, dus heb ik de enorme drang om bij hem te zijn en samen ziek in bed te liggen.
Ik mis hem heel erg, hoewel ik hem zeker zes keer per week zie.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 19-11-2006, 13:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind het zo jammer dat ie zo 'moeilijk' doet. Als ik vraag: 'wat gaan we eigenlijk doen met oud&nieuw', dan zegt hij: 'ik weet nog niet of ik het wel met jou vier'. Het is dan net of hij wil duidelijk maken dat het niet zo vanzelfsprekend is dat we ons leven delen, terwijl we dat wel doen. Gevalletje bindingsangst, ofzo. Maar daar staat tegenover dat ie elke dag dat ik niet bij hem ben belt dat ie me mist. Zelfs al slaap ik bij hem, maar in een andere kamer (vanwege zijn gestoorde bioritme ), mist ie me.
Hij wil graag met me trouwen en kinderen krijgen, maar zodra iets ter sprake komt wordt ie bang. Hij is nog jong, dat weet ik wel, maar af en toe word ik er een beetje moedeloos van...

als ik dit zelf lees dan zie ik dat het lijkt alsof hij helemaal niet van me houdt, maar dat is echt niet zo...
__________________
Tsja
Oud 19-11-2006, 13:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ouderswets goed, gisteravond/vannacht en vandaag was het zo fijn, lief, gezellig en verliefd.
Misschien toch iets uit Parijs meegenomen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 19-11-2006, 14:16
Verwijderd
gisteravond gingen we met vrienden PARTY & CO doen en bier drinken. ik mocht geen bier vanwege een antibiotica kuur, en daarom vond ik spelletjes doen KUT en was ik chagrijnig. dat ging ik mooi op hem afreageren. toen we naar huis gingen moest hij weer een of ander super knap meisje van z'n vakantie voor de GEIN smsen dat hij d'r wel miste, en ik vond dat hij dood kon vallen, en ik was boos.
maar vanmorgen was het wel weer goed, en was het eigenlijk heel leuk?
Oud 19-11-2006, 14:35
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-11-2006 @ 14:49 :
Ik vind het zo jammer dat ie zo 'moeilijk' doet. Als ik vraag: 'wat gaan we eigenlijk doen met oud&nieuw', dan zegt hij: 'ik weet nog niet of ik het wel met jou vier'. Het is dan net of hij wil duidelijk maken dat het niet zo vanzelfsprekend is dat we ons leven delen, terwijl we dat wel doen. Gevalletje bindingsangst, ofzo. Maar daar staat tegenover dat ie elke dag dat ik niet bij hem ben belt dat ie me mist. Zelfs al slaap ik bij hem, maar in een andere kamer (vanwege zijn gestoorde bioritme ), mist ie me.
Hij wil graag met me trouwen en kinderen krijgen, maar zodra iets ter sprake komt wordt ie bang. Hij is nog jong, dat weet ik wel, maar af en toe word ik er een beetje moedeloos van...

als ik dit zelf lees dan zie ik dat het lijkt alsof hij helemaal niet van me houdt, maar dat is echt niet zo...
HE hoezo slaap je in een andere kamer?
Ik vind het allemaal een beetje raar klinken,vooral na zo'n lange tijd. maarjaaa.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-11-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 19-11-2006 @ 14:14 :
hahaha wat dan?

OT vet goed jaaa
Ach, het is nieteens waar
Oud 19-11-2006, 14:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Drez schreef op 19-11-2006 @ 15:35 :
HE hoezo slaap je in een andere kamer?
Ik vind het allemaal een beetje raar klinken,vooral na zo'n lange tijd. maarjaaa.
omdat hij vaak s nachts studeert. Hij komt dan midden in de nacht naar bed en ik slaap altijd slecht in. Het duurt dan een tijd voordat ik weer slaap. Ik slaap dus als ik erg vroeg op moet (1 keer per week) in de logeerkamer. Maar eigenlijk doen we dat niet meer omdat hij me dan dus mist...
__________________
Tsja
Oud 19-11-2006, 15:14
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 19-11-2006 @ 15:16 :
moest hij weer een of ander super knap meisje van z'n vakantie voor de GEIN smsen dat hij d'r wel miste
gatsie
Oud 19-11-2006, 16:55
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-11-2006 @ 15:55 :
omdat hij vaak s nachts studeert. Hij komt dan midden in de nacht naar bed en ik slaap altijd slecht in. Het duurt dan een tijd voordat ik weer slaap. Ik slaap dus als ik erg vroeg op moet (1 keer per week) in de logeerkamer. Maar eigenlijk doen we dat niet meer omdat hij me dan dus mist...
nou gelukkig maar dan
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-11-2006, 17:10
Verwijderd
Joh
Oud 19-11-2006, 17:15
Verwijderd
Net uit.
Oud 19-11-2006, 17:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
God, waar ben je mee bezig. Neee, zo ben ik niet. Ik zie het! Op dit soort momenten ben ik blij dat je niet meer me beste maatje ben..

Voor de rest met vriendinnetjes goed. We moeten is meer leuke dingen gaan doen. Gaat goed komen..
Oud 19-11-2006, 17:44
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Superleuk weekend gehad, veel samen geweest .... ga ik aan het eind zeuren dat hij me negeert. nou was dat ook wel zo en dat was niet lief. Maar hij had naar zijn zeggen niet door dat ik in een uur een keer of 10 zijn aandacht probeerde te trekken (om iets te zeggen of vragen of ff een knuffel/kusje te geven) en hij niet reageerde. Dan ben ik zo stom om hem maar terug te gaan negeren, maar dat werkt echt totaal niet als hij het niet door heeft
En toen moest ik janken (toen hij juist net weer toenadering zocht) . Bah, ik maak het mezelf altijd zo moeilijk.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 19-11-2006, 17:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Omygawd.

En Jezus. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-11-2006, 17:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 19-11-2006 @ 18:44 :
Dan ben ik zo stom om hem maar terug te gaan negeren, maar dat werkt echt totaal niet als hij het niet door heeft
En toen moest ik janken (toen hij juist net weer toenadering zocht) . Bah, ik maak het mezelf altijd zo moeilijk.
Oh, dat klinkt echt beangstigend herkenbaar Gelukkig leer ik steeds meer om dat soort dingen anders te doen, maar het blijft kut af en toe.

Weer terug uit Brussel en dat was echt super! We hebben het echt heel gezellig gehad met z'n vieren. Leuk om te zien dat zij eigenlijk best op dezelfde manier in de relatie zitten als wij. Ik denk dat het daardoor ook zo goed klikt met z'n vieren En het is heerlijk om zo gearmd met hem door een onbekende stad te slenteren, volgens mij zien wij er dan heel gelukkig uit
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 19-11-2006, 18:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Een weekend als dit had ik gewoon nodig. Echt geweldig! Heerlijk uitgeweest, staan dansen enzo, beetje veel gedronken maar was godzijdank niet de enige, heb heerlijk geshopt en heb een leuke jongen leren kennen die gewoon zo gelijk om m'n nmmr vroeg en diezelfde avond nog smsje En nee, dat was noch opdringerig, noch eng, maar gewoon heel leuk. O zo. Tja, oké, wil niet zeggen dat er meer van komt, maar het idee is leuk Ik vind het wel best.

Het was ook leuk om gewoon weer es met haar te praten, dingen te doen. Zo gezellig, we snappen elkaar gewoon op veel gebieden, hebben vaak geen woorden nodig. Jep, ik heb me prima vermaakt, ik kan er weer even tegen...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-11-2006, 18:19
Verwijderd
2 maanden samen vandaag. <3
Oud 19-11-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 19-11-2006 @ 16:14 :
gatsie
nou. ik vind het nu eigenlijk al niet meer echt boeiend, maar vannacht wilde ik haar echt doodmaken.
Oud 19-11-2006, 18:59
rockje
rockje is offline
beetje onzeker (omdat ik geen ervaring heb)
Oud 19-11-2006, 19:01
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Morgen .

O, en ik wou dat we meer contact hadden, zo komt er nooit iets van.
Oud 19-11-2006, 19:04
Verwijderd
Vertel me even dat ik het wel degelijk kan, mijn stage helemaal goed komt en mijn begeleidster een negatieve trut is. En dat ik er mag zijn, de moeite waard ben en niet met me laat kloten. Door niemand.

...


Alsjeblieft?
Oud 19-11-2006, 19:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ZerO schreef op 19-11-2006 @ 12:56 :
dacht je zwanger te zijn
ja
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-11-2006, 19:38
Verwijderd
door een mailtje van mij aan mn beste vriendinnetje heeft ze nu problemen met haar vriend. godver
Oud 19-11-2006, 20:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 19-11-2006 @ 20:04 :
Vertel me even dat ik het wel degelijk kan, mijn stage helemaal goed komt en mijn begeleidster een negatieve trut is. En dat ik er mag zijn, de moeite waard ben en niet met me laat kloten. Door niemand.

...


Alsjeblieft?
Je kan het, je stage komt goed en je begeleidster is een minder aardig persoon. Je mag er zijn, je bent de moeite waard en je laat niet met je kloten!
__________________
<):o)
Oud 19-11-2006, 20:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me raar... Alsof ik mezelf geblokkeerd heb.
Oud 19-11-2006, 20:10
Crimson
Crimson is offline
wow hij kan me echt ontzettend goed troosten had ik niet verwacht (verdriet had niks met mij/hem te maken..)
gaat nog steeds super, we hebben het vaak over 'later' (het dicht bij elkaar wonen) en we hebben beide t gevoel van even nog een paar maandjes overbruggen. ik heb het zo met hem getroffen qua 'hoegoedhetgaat' sluit ik me aan bij ChocLot en Bloompje.

en ik heb t liefste broertje wat er bestaat!
Oud 19-11-2006, 20:19
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ah wat een rust
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-11-2006, 20:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Jij laat niet met je sollen, ook niet door een of ander stom mens van een stagebegeleidster. Oh, en je stage gaat werken, je bent leuk enneh... *spiekt* je bent de moeite waard. Dus.

OT: Oeh, hij smst terug. Nou, 't zal mij benieuwen... Hij is wel lief. Denk ik. Oh lala.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-11-2006, 20:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Af en toe denk ik echt dat hij te lief voor me is. Dit weekend weer heerlijk bij elkaar geweest en lekker samen geslapen. En we hebben zo'n leuke dingetjes gedaan samen!

Het uitgaan was echt super, allemaal leuke mensen en het fijne is dat we allebei even goed met die mensen kunnen opschieten.

Uiteindelijk toch naar huis gegaan en toen heeft ie zo'n lieve dingen gezegd...en toen al knuffelend in slaap gevallen.

Heerlijk dat iemand me zo fijn kan laten voelen in deze zwarte periode..
Oud 19-11-2006, 21:14
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Oe kleffe smsjes <3
__________________
I am..
Oud 19-11-2006, 21:32
Verwijderd
Hoe voel je je op relationeel gebied; heelheelgoed
Oud 19-11-2006, 21:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-11-2006 @ 12:09 :
Morgenavond uit eten, ben eens benieuwd. Niet alleen haar oom en bompa (die ik al ken) gaan mee, maar ook een bevriend koppel van de ouders (de vrouw ken ik, de man heb ik nog nooit gesproken maar al wel gezien). Ben echt benieuwd.
Viel goed mee, vanavond m'n vriendin eens uithoren wat haar ouders zo nog gezegd hebben gisterenavond en vandaag.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-11-2006, 21:55
fractuur
fractuur is offline
Superveel gewerkt dit weekend, mijn laatste dag net gehad. Ik zal mijn collega's echt missen! (hoe anders keek ik daar een half jaar geleden tegenaan )

Mijn vriend vanavond nog even gezien. Hoewel we allebei hartstikke druk zijn gaat het nog steeds goed.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-11-2006, 22:00
Verwijderd
Ik ga iemand vermoorden
Oud 19-11-2006, 22:12
Verwijderd
deze week zo weinig tijd om elkaar te zien
Oud 19-11-2006, 22:16
Verwijderd
ik teer nog steeds op dramadates
Oud 19-11-2006, 22:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-11-2006 @ 23:16 :
ik teer nog steeds op dramadates
Bart, je moet ook met mij daten
Oud 19-11-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-11-2006 @ 23:42 :
Bart, je moet ook met mij daten
isgoed.. wanneer kan je?
Oud 19-11-2006, 22:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-11-2006 @ 23:43 :
isgoed.. wanneer kan je?
Morgenavond of dinsdagmiddag of avond!
Oud 19-11-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-11-2006 @ 23:46 :
Morgenavond of dinsdagmiddag of avond!
dinsdag it is..
Oud 19-11-2006, 23:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 20-11-2006 @ 00:02 :
dinsdag it is..
Dinsdagavond! Dronken-worden-date!
Oud 19-11-2006, 23:17
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
het lijkt wel alsof alle echt leuke mannen van de wereld verdwenen zijn, in ieder geval uit nederland. of ik ben té kritisch óf blind geworden.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-11-2006, 23:22
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-11-2006 @ 00:17 :
het lijkt wel alsof alle echt leuke mannen van de wereld verdwenen zijn, in ieder geval uit nederland. of ik ben té kritisch óf blind geworden.
denk dat je dan het verkeerde publiek opzoekt
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 19-11-2006, 23:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik beperk me echt niet tot 1 bepaald soort publiek dus daar kan het niet aan liggen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.