Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2006, 10:45
Verwijderd
Hehe, uitkomen in een karaokebar en daar de hele avond blijven hangen.
En oh, ik ben best wel aan het rondsletten vind ik. Maaaaaar dat maakt niks want hij weet ervan. En verder vind ik dat hij wel stom bezig is, want ik ben zo fucking verliefd en ik mag het gewoon tegen niemand zeggen. Opzich snap ik hem wel, want hij ging bijna een half jaar met haar. Maar het is toch raar als je onofficieel wel iets hebt, maar officieel nog niet? Ik hoop dat ik hem vanmiddag zie, want ik wil echt even goed praten. Verdomme, ik wil je zien en kusjes geven en praten en vasthouden en knuffelen. En dan moet het niet uitmaken of anderen ons zien want dat vind ik stom.
Advertentie
Oud 27-12-2006, 10:48
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Dit heeft niets te maken met relationeel gebied, maar ik ben een beetje bang. Ik ben in 4 dagen tijd ruim 8 kilo verloren. En ze denken dat het een virusinfectie is, maar sommige dingen wijken wel heel erg af daarvan. Dus nu moet ik dadelijk naar de zoveelste dokter, om dingen uit te sluiten. Ik doe wel stoer, maar stel...
Oud 27-12-2006, 10:48
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 27-12-2006 @ 11:33 :
Ehh, timing?
Nieuw jaar, nieuwe kansen
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-12-2006, 10:50
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 27-12-2006 @ 11:14 :
@ Daydream-ster; hoe heb je gereageerd dan?
Haha, niet! Als ze dan al iets vroegen, kortaf zijn, en lekker niets vertellen. Geen gedag zeggen toen ze naar huis gingen en vooral lekker ongeïnteresseerd zijn. Misschien erg kinderachtig, maar ik kan er niet mee zitten. Als ze zo in de gaten hebben dat ze me kwetsen, dan maar zo. Al denk ik niet dat ze het in de gaten hadden.
Het doet me heel veel, ze geven me het gevoel alsof ik een nobody ben, er niet bijhoor. En net zoals tegenover de rest van de familie die dat tegen me doet, heb ik voor mezelf gekozen..
Ik heb in ieder geval voor mezelf besloten dat ik geen oma's meer heb.
Oud 27-12-2006, 10:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
groovy schreef op 27-12-2006 @ 11:48 :
Dit heeft niets te maken met relationeel gebied, maar ik ben een beetje bang. Ik ben in 4 dagen tijd ruim 8 kilo verloren. En ze denken dat het een virusinfectie is, maar sommige dingen wijken wel heel erg af daarvan. Dus nu moet ik dadelijk naar de zoveelste dokter, om dingen uit te sluiten. Ik doe wel stoer, maar stel...
Nou komt dat er ook nog bij ! Wat naar, heel veel sterkte.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-12-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-12-2006 @ 11:45 :
Hehe, uitkomen in een karaokebar en daar de hele avond blijven hangen.
En oh, ik ben best wel aan het rondsletten vind ik. Maaaaaar dat maakt niks want hij weet ervan. En verder vind ik dat hij wel stom bezig is, want ik ben zo fucking verliefd en ik mag het gewoon tegen niemand zeggen. Opzich snap ik hem wel, want hij ging bijna een half jaar met haar. Maar het is toch raar als je onofficieel wel iets hebt, maar officieel nog niet? Ik hoop dat ik hem vanmiddag zie, want ik wil echt even goed praten. Verdomme, ik wil je zien en kusjes geven en praten en vasthouden en knuffelen. En dan moet het niet uitmaken of anderen ons zien want dat vind ik stom.
OT: rondsletten Soms mis ik die periode wel eens. Maar een wijs exvriendje smste me van de week dat het me alleen maar (verder) kapot zou maken. En hij heeft gelijk

Offtopic: mn pm is beetje lang geworden sorry
Oud 27-12-2006, 11:09
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Had een redelijk uitgebreid mailtje gestuurd met wat attente opmerkingen en wanneer we gingen daten. Krijg ik dit terug.

Okee ik ga even checken of ik wel kan hoor..
want miss ben ik dan nog bij familie, maar..vast niet.
Ik bel

ciao


Kerels
Oud 27-12-2006, 11:15
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Begint nu echt duidelijk te worden dat hij er altijd voor me is...
Oud 27-12-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 27-12-2006 @ 11:48 :
Nieuw jaar, nieuwe kansen
Ik doe mee

Ontopic: straks naar een vriendinnetje, en ik heb er echt zin in! Ik zie alleen steeds meer tegen zaterdag op, maar ik vind het al heel wat dat ik afgesproken heb.
Oud 27-12-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 27-12-2006 @ 11:58 :
OT: rondsletten Soms mis ik die periode wel eens. Maar een wijs exvriendje smste me van de week dat het me alleen maar (verder) kapot zou maken. En hij heeft gelijk

Offtopic: mn pm is beetje lang geworden sorry
Ja, tis lekker op deze manier. En van die pm maakt niks, ik ben erger gewend.

@Groovy: Das kut meid... Kop op en veel sterkte!


Edit: En oh, hij wil weer gaan blowen. Hoera. Ik heb hem wel meteen gemeld dat, als hij weer zoveel gaat blowen als toen, hij mij mooi kwijt is. Als beste vriendin maar al helemaal als 'echte vriendin'. Ik heb er geen zin meer in. Alsjeblieft, ben voorzichtig met jezelf, want je bent het echt waard. Ik weet dat je me niet gelooft, maar het is echt. Ik hou van je. Kusje

Laatst gewijzigd op 27-12-2006 om 11:40.
Oud 27-12-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-12-2006 @ 12:29 :
Ja, tis lekker op deze manier. En van die pm maakt niks, ik ben erger gewend.

@Groovy: Das kut meid... Kop op en veel sterkte!


Edit: En oh, hij wil weer gaan blowen. Hoera. Ik heb hem wel meteen gemeld dat, als hij weer zoveel gaat blowen als toen, hij mij mooi kwijt is. Als beste vriendin maar al helemaal als 'echte vriendin'. Ik heb er geen zin meer in. Alsjeblieft, ben voorzichtig met jezelf, want je bent het echt waard. Ik weet dat je me niet gelooft, maar het is echt. Ik hou van je. Kusje
gelukkig maar.. Enne, blowen is kut!

OT: lang leve MSNgesprekken die binnen een paar minuten opheldering brengen
Oud 27-12-2006, 12:19
Verwijderd
GOED .

Ik had afgelopen zomer een Iers vakantievriendje (L) en we hebben contact gehouden via mail.
Nu mailde hij gister:

Surprise! I bought you a ticket to come over!!!

Woaah! Wat ongelooflijk GOAF .

Ik ga dus een weekendje naar hem toe, yay!(L).
Oud 27-12-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 27-12-2006 @ 12:58 :
gelukkig maar.. Enne, blowen is kut!

OT: lang leve MSNgesprekken die binnen een paar minuten opheldering brengen
Blowen is idd kut. Ik pm je vandaag of morgen wel, want dr zit nog een hele geschiedenis aan vast.
Oud 27-12-2006, 12:28
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Gaaf Sanne!

En Groovy, sterkte!
Oud 27-12-2006, 13:09
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb een superleuke kerst met hem gehad. Vanaf zaterdagavond sliepen we bij elkaar, dus we hebben elkaar tot aan gisteravond non stop gezien. En dat is voor een keertje echt wel leuk. Vandaag overdag zien we elkaar even niet, kan hij lekker zijn dingen doen en ik ook. En vanavond, zo rond de klok van 8 ga ik weer naar hem toe
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 27-12-2006, 13:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
elkaar vanaf zaterdag veel gezien, elke dag bij elkaar geslapen en nu weer alleen ook fijn. maar kerst met elkaar was wel erg leukkkk
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 27-12-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-12-2006 @ 13:27 :
Blowen is idd kut. Ik pm je vandaag of morgen wel, want dr zit nog een hele geschiedenis aan vast.
is goed meis, take your time! succes met alles enzo
Oud 27-12-2006, 14:34
Jones
Citaat:
stout! schreef op 27-12-2006 @ 10:39 :
En ja hoor vanmorgen belde hij weer, zijn ouders zullen wel blij worden van de telefoonrekening .
Maar we hebben écht afgesproken nu dat we allebei normaal gaan doen als we elkaar wer zien en niet meteen zoenen of het bed induiken maar t gewoon rustig aan doen en eerst kijken wat er nog tussen ons is. Dus als volwassen mensen zeg maar. Het is een goed idee.
Goh, herkenbaar. Het heeft bij mij niet gewerkt. Niet dat ik het erg vond.
Oud 27-12-2006, 15:02
Verwijderd
5 dagen elkaar niet zien voelde echt als eeuwen, vloog m dan ook letterlijk om de hals
Oud 27-12-2006, 15:38
Crimson
Crimson is offline
nog 7 dagen..
Oud 27-12-2006, 15:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 27-12-2006 @ 13:19 :
GOED .

Ik had afgelopen zomer een Iers vakantievriendje (L) en we hebben contact gehouden via mail.
Nu mailde hij gister:

Surprise! I bought you a ticket to come over!!!

Woaah! Wat ongelooflijk GOAF .

Ik ga dus een weekendje naar hem toe, yay!(L).
Stoer

Vanochtend hem op de trein gezet. Vanavond naar The Blue man Group
__________________
<):o)
Oud 27-12-2006, 17:15
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
tja....

*Helemaal in de wolken* => helaas nog geen zekerheid of et iets kan worden, but, well...anyway
Oud 27-12-2006, 18:04
Verwijderd
Mannen...
Oud 27-12-2006, 18:23
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Poggy schreef op 27-12-2006 @ 19:04 :
Mannen...
ja ik snap er ook niks van
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 27-12-2006, 18:46
Verwijderd
Heb m 5 dagen niet gezien en nauwelijks gesproken, kom ik bij m, zit ie alleen maar te klieren en te computeren..
Heb gewoon even behoefte om vastgehouden te worden, maargoed heb me nu maar chagerijnig terug getrokken in de slaapkamer met m'n laptop
Oud 27-12-2006, 19:16
Verwijderd
Ja, ga zo door en je hebt me aan het janken. Doe je goed. Ik weet het allemaal niet meer. Ik vind je echt heel heel erg leuk maar ik weet niet of ik er op deze manier nog zin in heb. Ik wil gewoon vrolijk en verliefd en leuk kunnen doen zonder bang te zijn dat je ex ons ziet. Ik wil alleen maar bij hem liggen en stil zijn en niks zeggen en huilen en knuffelen en vastgehouden worden.
Waarom is dat zo moeilijk?
Oud 27-12-2006, 19:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
vandaag hebben we elkaar weer gezien. en boy oh boy, wat zie ik op tegen de komende 2 weken...(mag ik die gewoon niet skippen?)
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-12-2006, 19:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-12-2006 @ 20:16 :
Ja, ga zo door en je hebt me aan het janken. Doe je goed. Ik weet het allemaal niet meer. Ik vind je echt heel heel erg leuk maar ik weet niet of ik er op deze manier nog zin in heb. Ik wil gewoon vrolijk en verliefd en leuk kunnen doen zonder bang te zijn dat je ex ons ziet. Ik wil alleen maar bij hem liggen en stil zijn en niks zeggen en huilen en knuffelen en vastgehouden worden.
Waarom is dat zo moeilijk?
Wat is er zo erg aan als zijn ex jullie ziet dan? De meeste mensen hebben toch wel een ex lijkt me.. (mag ook in pm) Maarja, wel een kutsituatie natuurlijk. Eigenlijk wel een relatie hebben, maar het niet mogen laten zien, zeker als hij daar ook zo moeilijk over doet...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 27-12-2006, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 27-12-2006 @ 20:25 :
Wat is er zo erg aan als zijn ex jullie ziet dan? De meeste mensen hebben toch wel een ex lijkt me.. (mag ook in pm) Maarja, wel een kutsituatie natuurlijk. Eigenlijk wel een relatie hebben, maar het niet mogen laten zien, zeker als hij daar ook zo moeilijk over doet...
Het pas twee weken uit tussen hem en zijn ex, daar komt het op neer... Een dezer dagen een pm met het hele verhaal, want ik vind het maar moeilijk.

ot: En nou ben ik in de war en ga ik alles duizend keer herhalen en ga ik nog meer in de war raken en krijg ik een smsje van hem en weet dan ineens dat alles wel goed komt. Moeilijke gesprekken man.
Oud 27-12-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-12-2006 @ 20:35 :
Het pas twee weken uit tussen hem en zijn ex, daar komt het op neer... Een dezer dagen een pm met het hele verhaal, want ik vind het maar moeilijk.

ot: En nou ben ik in de war en ga ik alles duizend keer herhalen en ga ik nog meer in de war raken en krijg ik een smsje van hem en weet dan ineens dat alles wel goed komt. Moeilijke gesprekken man.
*knuffelt* Kop op meis, komt goed!

OT: Bwaah, verveling leidt tot nadenken en dat is nu even niet goed. Hij is online en ik wil babbelen maar hij is druk en ik kan niets zinnigs zeggen
Oud 27-12-2006, 19:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-12-2006 @ 20:35 :
Het pas twee weken uit tussen hem en zijn ex, daar komt het op neer... Een dezer dagen een pm met het hele verhaal, want ik vind het maar moeilijk.

ot: En nou ben ik in de war en ga ik alles duizend keer herhalen en ga ik nog meer in de war raken en krijg ik een smsje van hem en weet dan ineens dat alles wel goed komt. Moeilijke gesprekken man.
Bah, das helemaal niet leuk, gelijk zo'n moeilijk begin.. Hoop dat het straks allemaal wat soepeler gaat lopen meisje! Reageer wel uitgebreider op je pm
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 27-12-2006, 20:06
Verwijderd
Eigenlijk voel ik me gewoon te goed T is alleen jammer dat dagen zo snel voorbij gaan.
Oud 27-12-2006, 20:08
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Gister heb ik/hebben we bewezen dat we wel vet tof samen uit kunnen
Nu voelde ik me lichamelijk ook goed en dan kan ik veel meer hebben en heb ik minder de neiging om bij hem te hangen. Het was gelukkig een hele leuke avond, waarop we soms tijd voor elkaar hadden maar ook genoeg tijd voor anderen.

Ik ben gelukkig
__________________
Don't worry, be happy
Oud 27-12-2006, 20:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hij is echt ontzettend lief voor me. Ik moest een heel eind lopen met m'n koffer en toen stopte hij me een tientje toe voor een taxi. En vrijdag gaan we eindelijk weer eens met z'n tweetjes uit eten, heb er echt zin in!

Alleen gaat het heel slecht tussen een vriend en een vriendin van mij. Zij baalt echt enorm van hoe hij tegen haar doet en hij is zo'n naieve sufferd af en toe dat ie dat helemaal niet doorheeft. En zij is 7,5 maand zwanger
__________________
Tsja
Oud 27-12-2006, 21:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
'vandaag' duurde veel en veel en veel te kort. maar dat maakt het ook wel weer leuk! maar thuis doen ze weer moeilijk. as usual. ik heb gewoon soms zo genoeg van die luitjes.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-12-2006, 22:15
Crimson
Crimson is offline
ik vraag me eigenlijk af hoe iedereen hier elkaar ziet op relationeel gebied.. zo van.. ben je jaloers op iemand anders in 't topic of denk je juist damn.. ben blij dat dat niet mijn vriend is? en zijn jullie ook benieuwd hoe je zelf wordt gezien zeg maar?
Oud 27-12-2006, 22:39
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
@ crimson: soms beneid ik wel mensen hier hoor. dat ze elkaar 'alweer' zien, of dat ze echt hun soulmate gevonden hebben, en dat het na jaren echt nog steeds gewoon supergoed zit. maar ik mag niet klagen. echte jaloezie ken ik niet op relationeel gebied. hooguit op muzikaal gebied.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-12-2006, 22:40
Verwijderd
Vandaag drie jaar samen

Kerst was stiekem best heel erg relaxed Samen met zuslief en manlief het ouderlijkhuis ontglipt en naar een vriendin gesneakt. Daar gezellig gezeten, drankje, toastjes en kletsen maar
Gisteren de hele dag op de bank gehangen en s'avonds met vrienden wezen stappen.
Vanochtend helemaal brak wakker geworden (die shotjes waren opeens een stuk minder lekker zeg maar ) dus vertroeteld op de bank door hem.
Spontaan besloten om een lading cadeautjes voor elkaar te halen als in een soort mini pakjesavond zonder speciale reden en lekker uit eten geweest samen.
Zo wil ik wel vaker kerst vieren (afgezien van die kater dan )

Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad, en zo nee, dat hij volgend jaar maar beter mag worden
Oud 27-12-2006, 22:40
Verwijderd
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik een meisje leuk vind en zij mij tegelijkertijd ook, meestal gaat dat met een half jaar verschil ofzo.

Laatst gewijzigd op 28-12-2006 om 12:41.
Oud 27-12-2006, 23:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gaat goed

Ben nu alleen ziek en zij zit ver weg, maar dat komt ook wel goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-12-2006, 23:09
Verwijderd
Fijne kerst gehad. Heel gezellig bij mijn familie, toen heel gezellig bij de zijne, en vervolgens nog een dagje lekker met z'n tweeën. Was wel een goed plan.

Juh.
Oud 27-12-2006, 23:15
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nala schreef op 27-12-2006 @ 23:40 :
Vandaag drie jaar samen

ik hoop over 3 jaar hetzelfde te kunnen zeggen

maar uhm.... 3 jaar bij elkaar, of 3 jaar getrouwd?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 28-12-2006, 00:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-12-2006 @ 00:15 :
ik hoop over 3 jaar hetzelfde te kunnen zeggen

maar uhm.... 3 jaar bij elkaar, of 3 jaar getrouwd?
3 jaar bij elkaar, en 1,5 jaar getrouwd? Oh god, ik heb zo het gevoel dat ik een achterstand heb opgelopen in het onthouden van alle feiten.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 28-12-2006, 03:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ik wil ik wil ik wil.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-12-2006, 08:43
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jesus metal je begint steeds meer een meisje te worden op dit forum
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 28-12-2006, 09:29
Verwijderd
Weer helemaal oke, ff gepraat gister en het toen op de bekende manier goed gemaakt
Oud 28-12-2006, 11:17
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Euhm ja, hm.
Ik heb hem weer gezien. En het was fantastisch <3333. Maar hij woont zo ver weg. Het zou nooit wat kunnen worden. Maar nu mis ik hem weer zo en we passen zo goed bij elkaar en toch zijn er dingen waardoor het niet kan. Zeker nu niet.

Hmpf. En stiekem weet ik wel dat ik in een illusie leef. Maar laat me even, het is zo fijn <33.

Edit: en ik houd van zijn aanrakingen. Hij kan écht fijn aanraken. <3
Oud 28-12-2006, 12:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Crimson schreef op 27-12-2006 @ 23:15 :
ik vraag me eigenlijk af hoe iedereen hier elkaar ziet op relationeel gebied.. zo van.. ben je jaloers op iemand anders in 't topic of denk je juist damn.. ben blij dat dat niet mijn vriend is? en zijn jullie ook benieuwd hoe je zelf wordt gezien zeg maar?
Jaloers ben ik eigenlijk bijna nooit, want ik heb het zelf toch behoorlijk goed voor elkaar geloof ik Een enkele keer denk ik idd wel eens van 'jeetje, blij dat wij dat toch heel anders doen', maar eigenlijk ben ik niet zo van het vergelijken. Iedereen hier is anders en iedereen heeft zijn eigen verhaal. Maar ik weet wel dat een aantal mensen hier wel eens jaloers zijn op mijn situatie, dat heb ik al regelmatig te horen gekregen

OT: vandaag 31 maanden samen! Ik vraag me af hoe lang we nog in maanden blijven tellen, onderhand vergeten we beide vaak dat het alweer de 28ste is. We beginnen nu meer in hele en halve jaren te tellen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-12-2006, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 27-12-2006 @ 23:15 :
ik vraag me eigenlijk af hoe iedereen hier elkaar ziet op relationeel gebied.. zo van.. ben je jaloers op iemand anders in 't topic of denk je juist damn.. ben blij dat dat niet mijn vriend is? en zijn jullie ook benieuwd hoe je zelf wordt gezien zeg maar?
Soms ben ik blij dat het bij ons niet zo is, soms denk ik 'zou het echt allemaal zo gemakkelijk gaan en altijd leuk zijn?', maar bij de meesten denk ik gewoon 'ok, leuk om te weten hoe het bij anderen gaat'. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig en vind relaties tussen mensen (ook vriendschap en familie) zo ongeveer het interessantste wat er is, dus ik vind het eigenlijk altijd wel leuk om te lezen.

En hoe we zelf gezien worden.. Eh, normaal, denk ik, volgens mij zijn mensen noch jaloers, noch hebben ze medelijden. Ik geloof dat mensen me wel sneu vonden toen het uit was en dat mensen het ook wel interessant vinden dat het weer aan is, maar verder roepen we geloof ik geen heftige reacties op
Oud 28-12-2006, 13:16
Hagel
Hagel is offline
slecht, het is sinds tweede kerstdag uit
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied, #53
groovy
500 19-01-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.