Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 14:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-01-2007 @ 13:14 :
Gister ben ik voor het eerst bij hem blijven slapen Hij is zo ontzettend lief! Heerlijk om weer door iemand aangeraakt te worden die hartstikke verliefd op je is. Daar kom zoveel meer gevoel bij kijken en dat is zo ontzettend fijn Ik ben echt helemaal in de wolken.
Leuk! Hoeft het ook niet meer geheim te blijven?

Heb net mn ex goed verteld over alles wat ik voel, heel eerlijk geweest, dus ik hoop dat hij me begrijpt.
En tja die jongen, hij is wel leuk, en ik denk dat het daar bij blijft en niet meer, maar wie weet
Advertentie
Oud 18-01-2007, 14:35
Verwijderd
ik ben het een beetje beu geloof ik
vraag me af waar dat aan ligt
Oud 18-01-2007, 14:36
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-01-2007 @ 15:35 :
ik ben het een beetje beu geloof ik
vraag me af waar dat aan ligt
wat ben je bui?
Oud 18-01-2007, 14:36
Jones
Oud 18-01-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 18-01-2007 @ 15:36 :
wat ben je bui?
beu
gewoon, alles. relatie met vriend, met vrienden, met ouders, familie, alles
Oud 18-01-2007, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 18-01-2007 @ 15:18 :
story of my life..
mjah.. zo gaat het bij mij inmiddels ook al anderhalf jaar...
Oud 18-01-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-01-2007 @ 15:36 :
beu
gewoon, alles. relatie met vriend, met vrienden, met ouders, familie, alles
Winterdip "Social problems: Irritability and desire to avoid social contact"
Oud 18-01-2007, 15:02
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Fijn dat hij mij vergeten is. Gisteravond afgesproken en hij kwam niet opdagen. Om half 1 's nachts kreeg ik pas een smsje of hij nog bij mij kon slapen. Gereageerd dat hij maar mooi thuis moest gaan slapen. Nu blijkt dat hij gewoon die hele afspraak is vergeten. Ben vooral enorm teleurgesteld en eigenlijk nu wel een beetje boos op hem.
Oud 18-01-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-01-2007 @ 15:59 :
Winterdip "Social problems: Irritability and desire to avoid social contact"
ja, weet er alles van.. als die dokter eens zou bellen
of als mn vriend het eens zou snappen...

*zuchtje*
Oud 18-01-2007, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-01-2007 @ 16:03 :
ja, weet er alles van.. als die dokter eens zou bellen
of als mn vriend het eens zou snappen...

*zuchtje*
Ik laat 'm er lekker buiten, ik pas wel op 't is vorig jaar niet voor niets uitgegaan...
Oud 18-01-2007, 15:27
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Scharrel is echt een lieverd, merk wel dat ik me onbewust toch wel bind aan hem..maar ik voel me schuldig daarover .
Waarom kan ik niet precies uitleggen, maar door dat schuldgevoel probeer ik mijn gevoelens tegen te houden en dat lukt niet echt want stiekem voel ik toch wat voor hem..
Oud 18-01-2007, 15:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ST*R schreef op 18-01-2007 @ 15:24 :
Leuk! Hoeft het ook niet meer geheim te blijven?
Jawel, het moet nog wel geheim blijven. Een aantal mensen weten het inmiddels wel, maar we moeten nog wel oppassen.
Oud 18-01-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-01-2007 @ 16:22 :
Ik laat 'm er lekker buiten, ik pas wel op 't is vorig jaar niet voor niets uitgegaan...
kon dat maar.. wij stonden ook op dat punt en toen heb ik hem beloofd hem bij *alles* te betrekken en nu wil hij daar niet meer vanaf..
Oud 18-01-2007, 15:41
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-01-2007 @ 16:37 :
Jawel, het moet nog wel geheim blijven. Een aantal mensen weten het inmiddels wel, maar we moeten nog wel oppassen.
Ik heb het echt gemist, waarom moet dat?

Wel leuk dat het zo goed gaat
Oud 18-01-2007, 15:50
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
godverdomme kutstorm

ik baal er echt zo erg van
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 18-01-2007, 16:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dvine schreef op 18-01-2007 @ 16:50 :
godverdomme kutstorm

ik baal er echt zo erg van
Ik ook.
Maar het nog erger voor mensen die nu gestrand zijn in steden en op stations.
__________________
<):o)
Oud 18-01-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2007 @ 11:32 :
Dat klinkt echt tč gaaf.
Ja hč. Ik hoop zó dat het ook echt doorgaat. Best moeilijk hoor, een jongen meekrijgen naar zoiets.
Oud 18-01-2007, 17:53
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2007 @ 17:47 :
Ik ook.
Maar het nog erger voor mensen die nu gestrand zijn in steden en op stations.
klopt.. maar door die kutstorm komt mijn vriend niet..Vooral nu ik t zeg maar nodig heb =/ wat steun en toeverlaat en wat liefde ofzo
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 18-01-2007, 17:56
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Dvine schreef op 18-01-2007 @ 18:53 :
klopt.. maar door die kutstorm komt mijn vriend niet..
Same here.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 18-01-2007, 17:57
Verwijderd
Oh hoe hard het ook gaat waaien morgen, it will still be Friday en ik pak morgen lekker de trein naar haar toe <3
Oud 18-01-2007, 17:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 18-01-2007 @ 18:57 :
Oh hoe hard het ook gaat waaien morgen, it will still be Friday en ik pak morgen lekker de trein naar haar toe <3
Hmhm!

Oh ik heb echt zin in morgen want ik ben heel erg verliefd en heb daarnet een poging gedaan tot het beschrijven maar mijn handen vonden van niet, maar then again. Het is zo goed dit. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-01-2007, 18:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dvine schreef op 18-01-2007 @ 18:53 :
klopt.. maar door die kutstorm komt mijn vriend niet..Vooral nu ik t zeg maar nodig heb =/ wat steun en toeverlaat en wat liefde ofzo
Door die kutstorm kan ik vanavond niet naar De Lama's, waar ik 25 euro voor betaald heb. En het theater is zo lief om de voorstelling wel door te laten gaan, ondanks het bevel van het Nationaal Crisiscentrum om NIET de straat op te gaan

En mijn ex (mijn vriend met wie het sinds zondag uit is) zit vast op Amsterdam (denk ik, vanwege zijn werk) en ik maak me ongerust, maar ik heb geen contact meer met hem
__________________
<):o)
Oud 18-01-2007, 18:05
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Best grappig, hoe snel mensen "verliefd" kunnen worden. Kon ik dat maar! Nah, dat is niet waar. Het is goed zo.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 18-01-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 18-01-2007 @ 19:05 :
Best grappig, hoe snel mensen "verliefd" kunnen worden. Kon ik dat maar! Nah, dat is niet waar. Het is goed zo.
same here
Oud 18-01-2007, 18:25
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2007 @ 19:04 :
Door die kutstorm kan ik vanavond niet naar De Lama's, waar ik 25 euro voor betaald heb. En het theater is zo lief om de voorstelling wel door te laten gaan, ondanks het bevel van het Nationaal Crisiscentrum om NIET de straat op te gaan

En mijn ex (mijn vriend met wie het sinds zondag uit is) zit vast op Amsterdam (denk ik, vanwege zijn werk) en ik maak me ongerust, maar ik heb geen contact meer met hem
oke jij verslaat me

maar mijn beste vriend was gisteren een jaar dood en ik ben daar nogal kapot van en ik heb mijn vriend nodig die me vasthoudt.. En hij had wel kunnen komen maar toen twijfelde hij een uur ofzo en toen kon het niet.. terwijl hij ondertussen bij me had kunnen zijn zeg maar.. maarja, ik snap t wel..
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 18-01-2007, 18:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dvine schreef op 18-01-2007 @ 19:25 :
oke jij verslaat me

maar mijn beste vriend was gisteren een jaar dood en ik ben daar nogal kapot van en ik heb mijn vriend nodig die me vasthoudt.. En hij had wel kunnen komen maar toen twijfelde hij een uur ofzo en toen kon het niet.. terwijl hij ondertussen bij me had kunnen zijn zeg maar.. maarja, ik snap t wel..
*grouphug*
__________________
<):o)
Oud 18-01-2007, 18:47
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-01-2007 @ 19:05 :
Best grappig, hoe snel mensen "verliefd" kunnen worden. Kon ik dat maar! Nah, dat is niet waar. Het is goed zo.
Vertel jij nou eerst eens of je wel of niet verliefd bent, en of dat wel of niet op het Dieselmeisje is
Oud 18-01-2007, 18:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind mezelf ook wel zielig, door de storm

Ik zou naar Amsterdam gaan (naar huis dus), maar er rijden gewoon geen treinen. Ik wilde echt graag naar huis omdat

a) ik morgen verhuis en ik nog n hoop moet inpakken
b) ik morgen tentamen heb en al m'n boeken in Amsterdam liggen
c) ik vanavond voor de laatste dag ''thuis woon', bij m'n moeder dus en ze had echt haar best gedaan. Lekker eten gehaald enzo.

En nu zit ik in t huis van m'n vriend, maar hij is niet eens thuis (hij werkt tot 23.00 uur )
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 18:50.
Oud 18-01-2007, 19:00
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2007 @ 19:40 :
*grouphug*
*grouphug*

en ik heb nu al een bakje ijs hapje?

omg, ik ga gewoon de nieuwe greys proberen te downlooien!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 18-01-2007, 19:27
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 17-01-2007 @ 12:45 :
Mijn vriendje woont in het buitenland, dus het kan erger

Nee, wat een onzin dat het erger is als hij een jaar weggaat ipv een half jaar. Natuurlijk is een half jaar te overzien, maar een jaar ook best. Dat is zó afhankelijk van waar hij heen gaat, of jij langs kunt gaan, of hij tussendoor terug komt, of hij op een vaste plaats zit of rondreist, hoe het zit met het tijdsverschil, hoe de twee partners zelf in elkaar zitten, hoe lang je elkaar kent etc.
Ik zou sowieso al niks beginnen met een jongen die in het buitenland woont, wil graag een relatie met iemand opbouwen die ik vaker dan eens in de twee weken zie. Als iemand vanwege werk/studie voor een bepaalde tijd naar het buitenland moet is tot daar aan toe, maar als hij er echt al woont, dan houdt het voor mij op.

Ot: gaat nogal goed, gisteren samen in een gezellige trattoria in Amsterdam uit eten geweest en daarna heerlijk bij mij quality time doorgebracht.
Oud 18-01-2007, 19:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
jeej, volgende week met zijn twee een weekend weg!
Oud 18-01-2007, 20:03
Crimson
Crimson is offline
we gaan vanaf juli samen wonen
Oud 18-01-2007, 20:12
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-01-2007 @ 21:03 :
we gaan vanaf juli samen wonen
wow grote (leuke ) stap! hoe lang zijn jullie nu samen? hehe ik typte leuk ipv lang ;x

ot: ik zit vast in rotterdam haha, en ik wou hem nog wel eventjes zien na het werk. maar ok jammerr. dan maar morgenvruug weer naar brabant. ik ben echt te verliefd en ik vind het eigenlijk nog steeds raar allemaal hm.
Oud 18-01-2007, 20:13
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2007 @ 19:04 :
Door die kutstorm kan ik vanavond niet naar De Lama's, waar ik 25 euro voor betaald heb. En het theater is zo lief om de voorstelling wel door te laten gaan, ondanks het bevel van het Nationaal Crisiscentrum om NIET de straat op te gaan


haha, kreeg net een smsje van scharrel-lief dat hij in het restaurant naast de lama's zat
Oud 18-01-2007, 20:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
__ schreef op 18-01-2007 @ 21:12 :
wow grote (leuke ) stap! hoe lang zijn jullie nu samen? hehe ik typte leuk ipv lang ;x

ot: ik zit vast in rotterdam haha, en ik wou hem nog wel eventjes zien na het werk. maar ok jammerr. dan maar morgenvruug weer naar brabant. ik ben echt te verliefd en ik vind het eigenlijk nog steeds raar allemaal hm.
ik ken hem 9 maanden, waarvan 6 een relatie. maar de plannen waren er al eerder

moet wel heel eerlijk bij zeggen dat het maar voor 4/5 maanden is, want eind dit jaar is mn appartement af en ga ik daar wonen. dat waren al plannen voordat ik hem kende, ik zou met een vriendinnetje gaan samen wonen. dus dat hebben we doorgezet. stel dat dat niet zo was, dan was het gewoon voor altijd geweest zeg maar
Oud 18-01-2007, 20:19
fieldgar
fieldgar is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2007 @ 19:04 :
En mijn ex (mijn vriend met wie het sinds zondag uit is) zit vast op Amsterdam (denk ik, vanwege zijn werk) en ik maak me ongerust, maar ik heb geen contact meer met hem
Als je zo lang samen bent geweest met je vriendje, dan mag je toch nu wel eventjes informeren of hij oké is?

Of hebben jullie besloten geen contact meer te hebben?
Dat lijkt mij zo... hard
Oud 18-01-2007, 20:30
Verwijderd
Ik baal er alleen maar meer van elke dag.
Oud 18-01-2007, 20:37
Verwijderd
Mijn broer stuurt me net een mailtje met daarin enkel en alleen:
'Ik hou van je'
Gewoon, zomaar.

Dat is toch wel erg fijn om te horen als je net een offday hebt. Mijn broer is lief!
Oud 18-01-2007, 21:00
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Nala schreef op 18-01-2007 @ 21:37 :
Mijn broer stuurt me net een mailtje met daarin enkel en alleen:
'Ik hou van je'
Gewoon, zomaar.

Dat is toch wel erg fijn om te horen als je net een offday hebt. Mijn broer is lief!
aah zoiets had ik ook laats! Had een gemiste oproep van mijn broer, maar zat bij bezoek, dus ik smste waarom hij gebeld had. Kreeg ik een smsje terug: 'belde even om te zeggen dat ik van mijn zusje hou!' Zat helemaal te glunderen hihi .
Oud 18-01-2007, 21:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-01-2007 @ 16:41 :
Ik heb het echt gemist, waarom moet dat?

Wel leuk dat het zo goed gaat
Ik leg het allemaal wel een keer uit als we het tegen iedereen gaan zeggen.
Oud 18-01-2007, 21:35
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik snap niet dat mijn ex zo gemeen doet, ik krijg nog vet veel geld van hem dat ik betaalt heb toen we samenwoonden en hij betaalt het gewoon niet terwijl hij wel op mij geparasiteert heeft...

hij is gewoon nog minder waard dan een luis, wat een ongelooflijke !$!@(*$!)($!)
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 18-01-2007, 21:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-01-2007 @ 20:37 :
Oh, en morgen heb ik mijn enige vrije ochtend deze week en heb ik een lunchafspraak staan in de stad met mijn vader (belde hij net spontaan over), die moet voor zijn werk toevallig in de buurt zijn. Toch leuk om af en toe nog eens echte vader-dochter dingen te kunnen doen nu ik toch al 2 jaar uit huis ben en ver weg ben gaan wonen
Dat ging dus helaas niet door, omdat het centrum van rotterdam vanaf vanmiddag plat lag door de storm, dus dat was wel heel jammer Maar goed, ben morgen toch van plan om even bij mijn ouders te eten aangezien mijn broer jarig is, maar als het verkeer dan nog zo'n chaos is, gaat dat dus ook niet door. Ben benieuwd morgen...

Voorlopig mijn laatste werkdag op deze plek gehad, want volgende week is druk met de afsluiting van het theoriegedeelte van mijn studie en de week daarna begint mijn eindstage al. Was erg druk vanmiddag, maar zeker heel leuk. Ergens best jammer dat ik daar weg ga, ga zeker mijn collega's wel missen...

En tussen ons is het gewoon...wow Weer opnieuw, nog steeds, steeds meer; voor altijd.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-01-2007, 22:01
Verwijderd
Dan ben ik hier ongeveer de enige die de storm wel relaxt vind: ik had daardoor een heel gezellig avondje met vrienden die ik anders door tijdgebrek pas weer over een heeele tijd gezien zou hebben

M'n relationeel gebied vertoont daarentegen weinig teken van leven.
Oud 18-01-2007, 22:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 18-01-2007 @ 19:12 :
same here
same here. Maar nu ben ik blij dat ik niet verliefd ben geworden op iemand anders want het is met hem nog steeds zo fucking goed . Ik ben heel gelukkig!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-01-2007, 05:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wow, ik had een mooie symbolische droom
Ik was op bezoek bij mensen met wie ik af en toe contact had gehouden voor een aantal jaar. En zij leefden zo met mij mee dat het uit was dat ze me uitnodigden voor een gala, zodat ik daar met mensen kon praten en me kon vermaken
Zo zijn mensen in mijn omgeving ook. Ze zeggen: als er wat is, dan bel je maar of kom je maar langs. En dat vind ik zo lief
__________________
<):o)
Oud 19-01-2007, 08:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Een nacht alleen slapen valt best tegen als je zoveel bij elkaar geweest bent
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2007, 09:01
Verwijderd
Nog 4 uur
Oud 19-01-2007, 09:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeej! Vanavond! Vanavond! Jeej! Maar eerst een dagje werken overleven... Komt goed Als m'n stem het maar houdt, want klinkt zo stom als je ineens je stem kwijt ben als je met een klant aan de phone zit... Maar vooruit.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-01-2007, 09:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
<3 Vol
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.